Ostatnio byłam bardzo monotematyczna. Na pytanie – co słychać?, nad czym pracujesz?, co nowego? – odpowiadałam „ robię raport”.
I oto jest – „Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP” – kilka miesięcy pracy, kilkadziesiąt osób, przygotowujących informacje, by powstał dokument podsumowujący nasze działania CSR z ostatnich 4 lat. Trochę się tego uzbierało i przyznam, że dużym wyzwaniem było dla mnie ubranie tego w przejrzystą i ciekawą formę. Mam nadzieję, że się udało.
W raporcie staraliśmy się w kompleksowy sposób opowiedzieć, czym dla nas jest CSR i jak odpowiadamy na najważniejsze wyzwania społeczne dla naszej branży – budowanie społeczeństwa informacyjnego, innowacje społeczne, bezpieczeństwo usług czy ekologiczne aspekty związane z rozwojem nowoczesnych technologii. Znajdziecie tu też informacje o tym, jak wyglądają u nas kwestie pracownicze czy zaangażowanie społeczne. A wszystkie informacje podane wg. międzynarodowych standardów raportowania GRI, poddane niezależnemu audytowi.
Zapraszam do lektury raportu i relacji ze spotkania z dziennikarzami.
W ubiegłym roku przed świętami chętnie korzystaliście z promocji, w której można było dostać drugi telefon bez umowy za złotówkę. Dlatego powtarzamy ten pomysł licząc, że nie zmieniliście zdania i będzie to świetny prezent pod choinkę. Przygotowaliśmy kilka „złotówkowych” modeli do wyboru: Nokia C2-01, Nokia E52, Samsung Avila NFC, Sony Ericsson Xperia X8 i Sony Ericsson Hazel. Żeby dodatkowo Was zachęcić do promocji obniżyliśmy również ceny telefonów w e-sklepie, do których możecie wziąć dodatkowy aparat. I tak np. HTC 7 Mozart i Nokia E6 w Delfinie i Pelikanie za 79,90 kosztują teraz 3 zł zamiast 229 zł. W tych samych abonamentach Sony Ericssona arc S również znajdziecie za 3 zł (wcześniej 399 zł). Szczegóły promocji i obniżki telefonów znajdziecie tutaj.
O filmie porozmawialiśmy z jego twórcą, Jarkiem Rybusem (który na co dzień odpowiada za PR Gadu-Gadu, jednocześnie prowadząc projekty mediowe). Skąd wziął się pomysł na film o blogerach? - Działam w internecie od 10 lat, jestem z wykształcenia dziennikarzem i odezwała się we mnie potrzeba opisywania świata. Kiedy blogerzy zaczęli spotykać się z premierem, kandydatami na prezydentów uznałem, że warto odwrócić kamerę i pokazać właśnie nich.
Jak dobierałeś swoich bohaterów? - Kluczem były osoby, które organizowały spotkanie z premierem. Potem im dalej w las, pojawiały się kolejne osoby, warte by je przedstawić. Musiałem skupić się na małym wycinku blogosfery, bo inaczej utknąłbym.
Jaki był cel tego filmu? - Głównymi bohaterami nie są blogerzy, ale wpływ jaki mają na odbiorców. Chciałem pokazać jak anonimowa osoba może mieć „władzę” nad swoimi czytelnikami. Czasami łatwo skrzywdzić przez klawiaturę.
W filmie Jacek Żakowski zwraca uwagę, że w sumie nie wiemy nic na temat blogera, jego powiązań i celu danego wpisu. – Jacek Żakowski reprezentuje inny świat, świat mediów tradycyjnych. Jest scena gdy Jacek dyskutuje w redakcji Polityki nad tekstem, sprawdzają informacje. Tymczasem anonimowy bloger sam decyduje co opublikować, czasami bez wystarczającego sprawdzanie, a to co napisze przeczyta 100 tys. osób, czyli w przybliżeniu tyle co nakład tygodnika opinii np. Polityki.
Jaka jest Twoim zdaniem przyszłość blogerów? - Internet wdarł się do naszego do życia. Rola blogerów może tylko rosnąć.
Film będzie jeszcze wyświetlany w klubach filmowych, a konkretne terminy będą podawane na stronie www. Jeśli chcecie zorganizować pokaz w swoim mieście wystarczy skontaktować się z jego twórcą. Możliwe także, że film zobaczymy w telewizji, bo ciągle trwają rozmowy z kilkoma stacjami. Niedługo film ma znaleźć się również internecie.
A Wy co sądzicie o tym zagadnieniu?
Odpowiedź:
(anulować)
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.