Odpowiedzialny biznes

Raport Zintegrowany Orange Polska 2021 nagrodzony

Monika Kulik Monika Kulik
29 listopada 2022
Raport Zintegrowany Orange Polska 2021 nagrodzony

Raport Orange Polska 2021 otrzymał nagrodę główną w kategorii “Raport zintegrowany” w 16. edycji konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju. Konkurs organizowany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte.

 

Raporty oceniało 29 osobowe jury złożone z ekspertów i ekspertek zajmujących się zrównoważonym rozwojem – przedstawicieli organizacji społecznych i biznesowych, instytucji publicznych oraz świata nauki.

Nagrodę dla naszego Raportu przyznano „za przejrzyste przedstawienie konsekwentnej realizacji strategicznych celów ESG popartej wskaźnikami, a także wielopłaszczyznowe podejście do tematu kapitału ludzkiego – kluczowego w strategii organizacji. Za kompleksowe zaprezentowanie kwestii ryzyk klimatycznych i sposobu zarządzania nimi oraz analizę ich wpływu na kondycję finansową firmy.

To nie pierwsza nasza nagroda w tym konkursie. Raport Zintegrowany Orange Polska 2017 otrzymał nagrody - główną oraz Giełdy Papierów Wartościowych, a raport z 2019 roku wyróżnienie. Wcześniej nagradzano nasze raporty CSR – Raportowi społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013 przyznano nagrodę główną, a w 2013 nagrodziło nas Ministerstwo Gospodarki. Wyróżnienia za Raport CSR  przyznano nam również  w 2007, 2022 i 2012.

Celem Konkursu jest promowanie raportowania kwestii związanych z czynnikami ESG oraz wskazanie dobrych praktyk w tym obszarze. Inicjatywa Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte przyczynia się do zwiększenia transparentności działań raportujących organizacji oraz ich dialogu z interesariuszami.

W tegorocznej edycji oprócz nas nagrodę główną w kategorii Raport Zintegrowany otrzymał ING Bank Śląski S.A. W kategorii “Raport zrównoważonego rozwoju” nagrodę główną otrzymały ex aequo CCC S.A. i Santander Bank Polska, a wyróżnienie CEMEX Polska. Nagrodę za debiut otrzymała firma Arctic Paper S.A., najwięcej głosów internautów zdobył raport Allegro, a Giełda Papierów Wartościowych doceniła sposób raportowania PNB Paribas. Natomiast nagroda w kategorii raport organizacji pozabiznesowej powędrowała do Fundacji Dorastaj z Nami, której jednym z fundatorów jesteśmy.


Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 21:07 30-11-2022

Brawo Monika, jak zawsze świetna robota

Odpowiedz

Oferta

Mamy 5G w Orange na kartę

Ewa Wróbel Ewa Wróbel
29 listopada 2022
Mamy 5G w Orange na kartę

Od dzisiaj do końca roku wszyscy klienci Orange na kartę mogą za darmo przetestować dostęp do szybkiego internetu w technologii 5G. Wystarczy, że posiadają urządzenie obsługujące 5G i są w zasięgu tej technologii.

Możliwość korzystania z 5G włączyliśmy automatycznie i za darmo do końca roku wszystkim aktywnie korzystającym z urządzenia obsługującego 5G. Klient nie musi nic robić. Jeśli po okresie testowym będzie chciał dalej używać 5G, będzie mógł skorzystać z usługi 5G pass za 5 zł na 31 dni. Wystarczy, że włączy tę usługę w aplikacji Mój Orange lub wyśle SMS o treści 5G pod numer 595 (SMS do Orange).

Równocześnie dla wszystkich nowych klientów, którzy dołączą do Orange na kartę, 5G pass jest włączany automatycznie za darmo na 3 miesiące.

5G pass można mieć także w paczce z usługą „Bez limitu + 20 GB + Social Pass + 5G pass” za 39 zł na 31 dni (SMS o treści AKT5G pod 630) oraz za darmo na 3 miesiące po wyrażeniu zgody na komunikację drogą elektroniczną (SMS o treści TAK pod 80290).

Jak widzicie przygotowaliśmy szereg możliwości, aby przetestować internet 5G w Orange na kartę. Skorzystajcie i zdecydujcie, czy dla Was to już ten moment, aby regularnie korzystać z zalet 5G.  

Regulamin 5G pass w prezencie
Regulamin 5G pass za 5 zł
Regulamin usług bez limitu


Oferta

Nagroda MIXX dla Flexa

Kasia Barys Kasia Barys
28 listopada 2022
Nagroda MIXX dla Flexa

Tegoroczna kampania Orange Flex została nagrodzona w konkursie IAB MIXX Awards 2022.  Jury konkursu przyznało nam srebro w kategorii Performance Marketing.

IAB MIXX Awards to jedne z najbardziej uznanych nagród marketingowych na polskim rynku. W konkursie nagradzane są kampanie, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu. Cieszymy się, że w tegorocznej edycji konkursu doceniona została kampania Orange Flex, zdobywając srebro w kategorii Performance Marketing.

Komunikacja Orange Flex od startu oferty skupia się na możliwościach i benefitach, jakie daje klientom: elastyczności, możliwości subskrypcji i zmiany planu co miesiąc oraz tego, że nie np. trzeba się irytować buforującym się filmem.

Gratulacje dla zespołu Flexa!

Komentarze

Scroll to Top