Reklama

Ulka i Michał na planie (2)

Stella Widomska

20 września 2022

Ulka i Michał na planie
2

Za oknem jesień

Dzień dobry pourlopowo i niestety jesiennie. Żegnałam się z Wami przy 35 stopniach i nie mogę uwierzyć jak szybko przeszliśmy ze środka lata w paskudną, mokrą jesień. Tej pory roku nie trawię, nawet przy wariancie „polska złota”. Ten krótki dzień, ta masa powakacyjnych obowiązków, te grube ubrania i co najważniejsze – ten brak słońca. Jesienna deprecha wjechała u mnie na grubo. A jak jest u Was? Lubicie jesień? Ja chyba na  starość poszukam takiego kraju, gdzie jesieni nie ma.  

W telewizji nowa kampania Orange na kartę

Zaczęłam od marudzenia (w urodziny mogę!), ale przejdźmy do konkretu, bo przecież nie po marudzenie tu przyszłam. Od piątku mamy nową kampanię telewizyjną Orange na kartę. Tym razem rzecz jest o minutach, które nie chcą się kończyć. W związku z tym Robert Górski nie śpi, bo rozmawia. A żeby nie spać pije dużo kawy. No i są też panie na wrotkach. Powiedziałabym, że jest tak bardzo amerykańsko, ale oceńcie sami.

Kilka słów dla branżuni

Jeśli nie jesteście branżunią, pędźcie wzrokiem do kolejnego akapitu. 😉 Za kreację kampanii (pomysł na scenariusz mówiąc bardziej po ludzku) we współpracy z Orange Polska odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcję powierzyliśmy Studiu Orka. Nasz spot wyreżyserował Amon Schulz. Media zaplanował i kupił (we współpracy ze mną, bo na co dzień opiekuję się m.in. kampaniami Orange na kartę i Orange dla Firm) dom mediowy Value Media. A działania w mediach społecznościowych, to jak zawsze Anetka, Tomek, Kacper i Mateusz, czyli Follow Agency. Kampanię zobaczycie m.in. w TVN, Polsacie i TVP, a także na Instagramie i Facebooku.

A jak było na planie?

Na plan tradycyjnie pojechali przedstawiciele #EkipyOrange, żeby pokazać Wam naszą pracę od kuchni. Tym razem byli tam dla Was Ulka Woźniakowska i Michał Dudziński. Trafili w sam środek piekła – nie, że na planie coś nie bardzo, bo Robert Górski i Mikołaj Cieślak zawsze robią dzień lepszym, ale termometry wskazywały 36 stopni ciepła. Dołóżcie do tego lampy z planu i morze kawy. Bardzo żałuję, że tym razem nie mogłam. Ale Ulka i Michał zrelacjonują. Zapraszam! 🙂

Udostępnij: Ulka i Michał na planie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 10:18 21-09-2022
    Fajna reklama 💪
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 10:37 21-09-2022
    Reklama super, promująca PrePaid i nielimitowane usługi. Podoba mi sie sceneria w stylu, amerykański bar z kawą :)
    Odpowiedz

Reklama

Poznajcie Maxa, nowego bohatera naszych reklam (6)

Stella Widomska

19 sierpnia 2022

Poznajcie Maxa, nowego bohatera naszych reklam
6

Za oknem jesień

Dzień dobry pourlopowo i niestety jesiennie. Żegnałam się z Wami przy 35 stopniach i nie mogę uwierzyć jak szybko przeszliśmy ze środka lata w paskudną, mokrą jesień. Tej pory roku nie trawię, nawet przy wariancie „polska złota”. Ten krótki dzień, ta masa powakacyjnych obowiązków, te grube ubrania i co najważniejsze – ten brak słońca. Jesienna deprecha wjechała u mnie na grubo. A jak jest u Was? Lubicie jesień? Ja chyba na  starość poszukam takiego kraju, gdzie jesieni nie ma.  

W telewizji nowa kampania Orange na kartę

Zaczęłam od marudzenia (w urodziny mogę!), ale przejdźmy do konkretu, bo przecież nie po marudzenie tu przyszłam. Od piątku mamy nową kampanię telewizyjną Orange na kartę. Tym razem rzecz jest o minutach, które nie chcą się kończyć. W związku z tym Robert Górski nie śpi, bo rozmawia. A żeby nie spać pije dużo kawy. No i są też panie na wrotkach. Powiedziałabym, że jest tak bardzo amerykańsko, ale oceńcie sami.

Kilka słów dla branżuni

Jeśli nie jesteście branżunią, pędźcie wzrokiem do kolejnego akapitu. 😉 Za kreację kampanii (pomysł na scenariusz mówiąc bardziej po ludzku) we współpracy z Orange Polska odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcję powierzyliśmy Studiu Orka. Nasz spot wyreżyserował Amon Schulz. Media zaplanował i kupił (we współpracy ze mną, bo na co dzień opiekuję się m.in. kampaniami Orange na kartę i Orange dla Firm) dom mediowy Value Media. A działania w mediach społecznościowych, to jak zawsze Anetka, Tomek, Kacper i Mateusz, czyli Follow Agency. Kampanię zobaczycie m.in. w TVN, Polsacie i TVP, a także na Instagramie i Facebooku.

A jak było na planie?

Na plan tradycyjnie pojechali przedstawiciele #EkipyOrange, żeby pokazać Wam naszą pracę od kuchni. Tym razem byli tam dla Was Ulka Woźniakowska i Michał Dudziński. Trafili w sam środek piekła – nie, że na planie coś nie bardzo, bo Robert Górski i Mikołaj Cieślak zawsze robią dzień lepszym, ale termometry wskazywały 36 stopni ciepła. Dołóżcie do tego lampy z planu i morze kawy. Bardzo żałuję, że tym razem nie mogłam. Ale Ulka i Michał zrelacjonują. Zapraszam! 🙂

Udostępnij: Poznajcie Maxa, nowego bohatera naszych reklam
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    FTM 16:40 21-08-2022
    Mnie koncepcja tego robota jakoś nie przekonuje, ale za to baardzo szanuję użycie jako soundtracku dźwięku firmowego Sudden Dreams w nowej wersji Folk ;) Jeszcze jakbyście jako outro użyli dżingla też pochodzącego od tej wersji folkowej — tak jak używa już spółka-matka we FR — zamiast klasycznego granego na pianinie byłoby mega :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      FTM 16:48 21-08-2022
      PS Jeszcze zapomniałem wspomnieć, że macie też super wersję audiobrandingu Sport, nie wiem na co czeka, bo jest świetna, aż prosi się ją gdzieś wykorzystać — no chyba że dopiero podczas olimpiady w Paryżu ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 23:17 21-08-2022
    Mega fajny projekt reklamowy. Mi osobiście bardzo się podoba.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 12:25 23-08-2022
    Max to oznaka nowoczesności? Pytam bo Centek dostarczył mi właśnie nostalgiczną wycieczkę do przeszłości. Do czasów sprzed lat kiedy na wyświetlaczu był napis EDGE, takie mam właśnie prędkości 0,38 down i 0,51 up. Ale teraz na wyświetlaczu mam napis LTE. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 18:00 23-08-2022
    "Przyszłość jest dzisiaj"? Co Wy macie dziś z netem? Toż to skansen jakiś, teraz miałem ping ponad 200, ściaganie ok 1.5 Mb i wysyłanie ok 2 Mb. I lagi jak powódź lasu szyszkowego. To już prawie 8 godzin trwa. A patrząc po speedteście, nie jestem jedyny oj nie. Mnóstwo tam takich wyników.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Hanka 10:37 25-08-2022
    a ten Max robocik i ten na infolinii to ten sam?
    Odpowiedz

Reklama

Zapraszamy na plan zdjęciowy (2)

Stella Widomska

22 kwietnia 2022

Zapraszamy na plan zdjęciowy
2

Za oknem jesień

Dzień dobry pourlopowo i niestety jesiennie. Żegnałam się z Wami przy 35 stopniach i nie mogę uwierzyć jak szybko przeszliśmy ze środka lata w paskudną, mokrą jesień. Tej pory roku nie trawię, nawet przy wariancie „polska złota”. Ten krótki dzień, ta masa powakacyjnych obowiązków, te grube ubrania i co najważniejsze – ten brak słońca. Jesienna deprecha wjechała u mnie na grubo. A jak jest u Was? Lubicie jesień? Ja chyba na  starość poszukam takiego kraju, gdzie jesieni nie ma.  

W telewizji nowa kampania Orange na kartę

Zaczęłam od marudzenia (w urodziny mogę!), ale przejdźmy do konkretu, bo przecież nie po marudzenie tu przyszłam. Od piątku mamy nową kampanię telewizyjną Orange na kartę. Tym razem rzecz jest o minutach, które nie chcą się kończyć. W związku z tym Robert Górski nie śpi, bo rozmawia. A żeby nie spać pije dużo kawy. No i są też panie na wrotkach. Powiedziałabym, że jest tak bardzo amerykańsko, ale oceńcie sami.

Kilka słów dla branżuni

Jeśli nie jesteście branżunią, pędźcie wzrokiem do kolejnego akapitu. 😉 Za kreację kampanii (pomysł na scenariusz mówiąc bardziej po ludzku) we współpracy z Orange Polska odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcję powierzyliśmy Studiu Orka. Nasz spot wyreżyserował Amon Schulz. Media zaplanował i kupił (we współpracy ze mną, bo na co dzień opiekuję się m.in. kampaniami Orange na kartę i Orange dla Firm) dom mediowy Value Media. A działania w mediach społecznościowych, to jak zawsze Anetka, Tomek, Kacper i Mateusz, czyli Follow Agency. Kampanię zobaczycie m.in. w TVN, Polsacie i TVP, a także na Instagramie i Facebooku.

A jak było na planie?

Na plan tradycyjnie pojechali przedstawiciele #EkipyOrange, żeby pokazać Wam naszą pracę od kuchni. Tym razem byli tam dla Was Ulka Woźniakowska i Michał Dudziński. Trafili w sam środek piekła – nie, że na planie coś nie bardzo, bo Robert Górski i Mikołaj Cieślak zawsze robią dzień lepszym, ale termometry wskazywały 36 stopni ciepła. Dołóżcie do tego lampy z planu i morze kawy. Bardzo żałuję, że tym razem nie mogłam. Ale Ulka i Michał zrelacjonują. Zapraszam! 🙂

Udostępnij: Zapraszamy na plan zdjęciowy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 08:42 24-04-2022
    Fajna reklama :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:45 24-04-2022
      Potwierdzam. Reklama fajna. Jak eieks, iść reklam od Orange.
      Odpowiedz

Reklama

Jak Michał mieczem Wiedźmina wojował (3)

Stella Widomska

13 kwietnia 2022

Jak Michał mieczem Wiedźmina wojował
3

Za oknem jesień

Dzień dobry pourlopowo i niestety jesiennie. Żegnałam się z Wami przy 35 stopniach i nie mogę uwierzyć jak szybko przeszliśmy ze środka lata w paskudną, mokrą jesień. Tej pory roku nie trawię, nawet przy wariancie „polska złota”. Ten krótki dzień, ta masa powakacyjnych obowiązków, te grube ubrania i co najważniejsze – ten brak słońca. Jesienna deprecha wjechała u mnie na grubo. A jak jest u Was? Lubicie jesień? Ja chyba na  starość poszukam takiego kraju, gdzie jesieni nie ma.  

W telewizji nowa kampania Orange na kartę

Zaczęłam od marudzenia (w urodziny mogę!), ale przejdźmy do konkretu, bo przecież nie po marudzenie tu przyszłam. Od piątku mamy nową kampanię telewizyjną Orange na kartę. Tym razem rzecz jest o minutach, które nie chcą się kończyć. W związku z tym Robert Górski nie śpi, bo rozmawia. A żeby nie spać pije dużo kawy. No i są też panie na wrotkach. Powiedziałabym, że jest tak bardzo amerykańsko, ale oceńcie sami.

Kilka słów dla branżuni

Jeśli nie jesteście branżunią, pędźcie wzrokiem do kolejnego akapitu. 😉 Za kreację kampanii (pomysł na scenariusz mówiąc bardziej po ludzku) we współpracy z Orange Polska odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcję powierzyliśmy Studiu Orka. Nasz spot wyreżyserował Amon Schulz. Media zaplanował i kupił (we współpracy ze mną, bo na co dzień opiekuję się m.in. kampaniami Orange na kartę i Orange dla Firm) dom mediowy Value Media. A działania w mediach społecznościowych, to jak zawsze Anetka, Tomek, Kacper i Mateusz, czyli Follow Agency. Kampanię zobaczycie m.in. w TVN, Polsacie i TVP, a także na Instagramie i Facebooku.

A jak było na planie?

Na plan tradycyjnie pojechali przedstawiciele #EkipyOrange, żeby pokazać Wam naszą pracę od kuchni. Tym razem byli tam dla Was Ulka Woźniakowska i Michał Dudziński. Trafili w sam środek piekła – nie, że na planie coś nie bardzo, bo Robert Górski i Mikołaj Cieślak zawsze robią dzień lepszym, ale termometry wskazywały 36 stopni ciepła. Dołóżcie do tego lampy z planu i morze kawy. Bardzo żałuję, że tym razem nie mogłam. Ale Ulka i Michał zrelacjonują. Zapraszam! 🙂

Udostępnij: Jak Michał mieczem Wiedźmina wojował
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Mateusz 00:50 14-04-2022
    Wasza relacja jest ciekawsza niż cały sezon Wiedźmina :(
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:59 14-04-2022
      Bo reklamy Orange są the best ?
      Odpowiedz
  • komentarz
    PAstella 23:33 20-04-2022
    Nuda i kaszanka
    Odpowiedz

Reklama

Na planie najnowszej kampanii reklamowej (2)

Stella Widomska

4 lutego 2022

Na planie najnowszej kampanii reklamowej
2

Za oknem jesień

Dzień dobry pourlopowo i niestety jesiennie. Żegnałam się z Wami przy 35 stopniach i nie mogę uwierzyć jak szybko przeszliśmy ze środka lata w paskudną, mokrą jesień. Tej pory roku nie trawię, nawet przy wariancie „polska złota”. Ten krótki dzień, ta masa powakacyjnych obowiązków, te grube ubrania i co najważniejsze – ten brak słońca. Jesienna deprecha wjechała u mnie na grubo. A jak jest u Was? Lubicie jesień? Ja chyba na  starość poszukam takiego kraju, gdzie jesieni nie ma.  

W telewizji nowa kampania Orange na kartę

Zaczęłam od marudzenia (w urodziny mogę!), ale przejdźmy do konkretu, bo przecież nie po marudzenie tu przyszłam. Od piątku mamy nową kampanię telewizyjną Orange na kartę. Tym razem rzecz jest o minutach, które nie chcą się kończyć. W związku z tym Robert Górski nie śpi, bo rozmawia. A żeby nie spać pije dużo kawy. No i są też panie na wrotkach. Powiedziałabym, że jest tak bardzo amerykańsko, ale oceńcie sami.

Kilka słów dla branżuni

Jeśli nie jesteście branżunią, pędźcie wzrokiem do kolejnego akapitu. 😉 Za kreację kampanii (pomysł na scenariusz mówiąc bardziej po ludzku) we współpracy z Orange Polska odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcję powierzyliśmy Studiu Orka. Nasz spot wyreżyserował Amon Schulz. Media zaplanował i kupił (we współpracy ze mną, bo na co dzień opiekuję się m.in. kampaniami Orange na kartę i Orange dla Firm) dom mediowy Value Media. A działania w mediach społecznościowych, to jak zawsze Anetka, Tomek, Kacper i Mateusz, czyli Follow Agency. Kampanię zobaczycie m.in. w TVN, Polsacie i TVP, a także na Instagramie i Facebooku.

A jak było na planie?

Na plan tradycyjnie pojechali przedstawiciele #EkipyOrange, żeby pokazać Wam naszą pracę od kuchni. Tym razem byli tam dla Was Ulka Woźniakowska i Michał Dudziński. Trafili w sam środek piekła – nie, że na planie coś nie bardzo, bo Robert Górski i Mikołaj Cieślak zawsze robią dzień lepszym, ale termometry wskazywały 36 stopni ciepła. Dołóżcie do tego lampy z planu i morze kawy. Bardzo żałuję, że tym razem nie mogłam. Ale Ulka i Michał zrelacjonują. Zapraszam! 🙂

Udostępnij: Na planie najnowszej kampanii reklamowej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:09 04-02-2022
    Też bym chętnie podejrzał na zywo taki plan zdjęciowy do Waszej reklamy. Może kiedyś ? Tak marzę o jakimś epizodzie ? Może na święta przebierzecie mnie w św Mikołaja ?? Co Ty na to Stella?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Sheee 17:29 10-02-2022
    Ta reklama jest przefajna:) rodzinka, która grała w kampani świątecznej i ta dziewczynka z ogromnym talentem :) brawo!
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej