Reklama

Są wakacje, czas na lody (3)

Stella Widomska

10 czerwca 2019

Są wakacje, czas na lody
3

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. 😉 A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? 🙂

Udostępnij: Są wakacje, czas na lody
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 16:50 10-06-2019
    Uwielbiam lody czy to świderki czy to gałki czy to włoskie.Dużo ich nie mogę jeść ale pozwalam sobie na nie co jakiś czas.Lubię Orange bo fajne promocje daje na wakacje ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:44 10-06-2019
    Ja tam lubię lody w każdej postaci ;p Żartuje :) Najbardziej lubie te które które robimy sami w domu ;p Tylko bez skojarzeń ;p ;p Pozdrawiam :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 01:02 11-06-2019
      12 Gb na 3 dni - wyślij smsa o treści POLSKA na bezpłatny numer 233. Czas na aktywację do 11.06.2019 (powinno doać się do końca dnia), ale lepiej nie czekać na ostatnią chwilę.
      Odpowiedz

Reklama

Wakacyjnie i festiwalowo (1)

Stella Widomska

17 maja 2019

Wakacyjnie i festiwalowo
1

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. 😉 A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? 🙂

Udostępnij: Wakacyjnie i festiwalowo
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:00 17-05-2019
    Będzie się działo :) Orange to największy patronat największych wydarzeń muzycznych w Polsce :) Tak trzymajcie :) Wszystkim festiwalowiczom życzę udanej zabawy :)
    Odpowiedz

Reklama

Oferta w parze najpopularniejsza (7)

Ryszard Kamiński

16 maja 2019

Oferta w parze najpopularniejsza
7

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. 😉 A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? 🙂

Udostępnij: Oferta w parze najpopularniejsza
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 11:18 16-05-2019
    A po co reklamować? ;) akurat ta oferta broni się sama. Oby tylko Nju nie poszło w ślady Orange z podwyzkami.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 12:03 16-05-2019
      Dokładnie :) Oby nju zawsze było takie cud, miód i orzeszki :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 13:14 16-05-2019
        Nie pójdzie w ślady głównej marki, ponieważ NJU oferta jak i obsługa jest dostępna przez internet, czyli nie jest potrzebny punkt stacjonarny.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 13:21 16-05-2019
    NJU, Plany Mobilne, Flex, Orange Free, wybór jest duży, każdy coś znajdzie :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    sylwekzolkusza 14:32 16-05-2019
    Warto pomyśleć o zaliczeniu stażu dla klientów z karty przechodzących na abonament.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 17:56 16-05-2019
    Dla dwóch numerów nie ma lepszej oferty na rynku. A jeszcze jak dochodzi staż... Oho ho ho 🙂
    Odpowiedz
  • komentarz
    987 22:40 16-05-2019
    pytanie czy jak dzwonicie np na bok 510 100 100 to płacicie czy w ramach rozmow to macie?
    Odpowiedz

Reklama

Ekipa Orange (1)

Stella Widomska

16 kwietnia 2019

Ekipa Orange
1

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. 😉 A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? 🙂

Udostępnij: Ekipa Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:41 16-04-2019
    Są całkiem spoko :) Ogląda się ich bardzo fajnie :) I mają świetne konkursy :) Można ich naprawdę bardzo polubić :)
    Odpowiedz

Reklama

W Love dla Firm nowa kampania (0)

Stella Widomska

25 marca 2019

W Love dla Firm nowa kampania
0

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. 😉 A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? 🙂

Udostępnij: W Love dla Firm nowa kampania
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej