Reklama

Zapraszamy na plan zdjęciowy (2)

Stella Widomska

22 kwietnia 2022

Zapraszamy na plan zdjęciowy
2

Dzień dobry poświątecznie! 🙂 Dziś przychodzę z making of naszej kampanii Orange na kartę. Dotyczy oferty, w której dostajecie 31 dni za darmo i 131 GB za 0 zł na start. Od kilku dni reklamę możecie zobaczyć w telewizji – zarówno TVN, Polsat, jak i TVP. Ale ja tradycyjnie chciałam zabrać Was na plan zdjęciowy i pokazać jak to wyglądało z drugiej strony kamery. A właściwie nie ja, tylko Bartek Graczyk z #EkipyOrange.

Modliński Top Gun

Tym razem było trochę jak w Top Gun (a przynajmniej ja mam takie skojarzenia), bo były kombinezony, zachodzące słońce i panowie w kaskach. A to wszystko dlatego, że przenieśliśmy się na tor wyścigowy. Zdjęcia odbyły się w Modlinie, a na torze ścigały się klimatyczne samochody, na moje oko wyprodukowane w tych samych latach co Top Gun (może stąd mam w głowie te skojarzenia, choć w naszym spocie nie ma ani jednego myśliwca). Za to jest potężny wiatr, co usłyszycie w pierwszych sekundach materiału.

Plan zdjęciowy od kuchni

Staram się być na planach, ale nie zawsze inne obowiązki na to pozwalają, bo to jednak cały dzień (od bladego świtu, do późnych godzin nocnych) z daleka od biurka i laptopa. A nie zawsze na miejscu są dobre warunki do pracy – zdarzały mi się calle z samochodu czy  barobusa. Ale nie narzekam, bo w końcu to plan, a nie biuro. Tym razem zostałam w Warszawie i powiem Wam, że żałuję. Od wszystkich, którzy byli na miejscu słyszałam, że niesamowita przygoda. Stare samochody, tor, szybkość, a do tego piękna pogoda. Niektórym udało się nawet w przerwie zdjęć zrobić kilka okrążeń. Zatem zapnijcie pasy i nie przedłużając w imieniu Bartka zapraszam na tor.

Kilka słów branżowych

I jak zawsze na koniec pokażę Wam jak wygląda nasz finalny spot oraz dla miłośników branży reklamowej dodam kilka informacji. Kreacją z Orange Polska zajęło się Leo Burnett. Produkcję powierzyliśmy studiu M5. Postprodukcja to tym razem Studio Orka. Reżyserem naszego spotu był Amon Schultz. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media, a odsłona social mediowa naszej kampanii to Follow Agency. Oglądajcie i dajcie znać w komentarzu czy dla Was to też Top Gun, czy tylko ja się zafiksowałam mentalnie. 😉    

Udostępnij: Zapraszamy na plan zdjęciowy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 08:42 24-04-2022
    Fajna reklama :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:45 24-04-2022
      Potwierdzam. Reklama fajna. Jak eieks, iść reklam od Orange.
      Odpowiedz

Reklama

Jak Michał mieczem Wiedźmina wojował (3)

Stella Widomska

13 kwietnia 2022

Jak Michał mieczem Wiedźmina wojował
3

Dzień dobry poświątecznie! 🙂 Dziś przychodzę z making of naszej kampanii Orange na kartę. Dotyczy oferty, w której dostajecie 31 dni za darmo i 131 GB za 0 zł na start. Od kilku dni reklamę możecie zobaczyć w telewizji – zarówno TVN, Polsat, jak i TVP. Ale ja tradycyjnie chciałam zabrać Was na plan zdjęciowy i pokazać jak to wyglądało z drugiej strony kamery. A właściwie nie ja, tylko Bartek Graczyk z #EkipyOrange.

Modliński Top Gun

Tym razem było trochę jak w Top Gun (a przynajmniej ja mam takie skojarzenia), bo były kombinezony, zachodzące słońce i panowie w kaskach. A to wszystko dlatego, że przenieśliśmy się na tor wyścigowy. Zdjęcia odbyły się w Modlinie, a na torze ścigały się klimatyczne samochody, na moje oko wyprodukowane w tych samych latach co Top Gun (może stąd mam w głowie te skojarzenia, choć w naszym spocie nie ma ani jednego myśliwca). Za to jest potężny wiatr, co usłyszycie w pierwszych sekundach materiału.

Plan zdjęciowy od kuchni

Staram się być na planach, ale nie zawsze inne obowiązki na to pozwalają, bo to jednak cały dzień (od bladego świtu, do późnych godzin nocnych) z daleka od biurka i laptopa. A nie zawsze na miejscu są dobre warunki do pracy – zdarzały mi się calle z samochodu czy  barobusa. Ale nie narzekam, bo w końcu to plan, a nie biuro. Tym razem zostałam w Warszawie i powiem Wam, że żałuję. Od wszystkich, którzy byli na miejscu słyszałam, że niesamowita przygoda. Stare samochody, tor, szybkość, a do tego piękna pogoda. Niektórym udało się nawet w przerwie zdjęć zrobić kilka okrążeń. Zatem zapnijcie pasy i nie przedłużając w imieniu Bartka zapraszam na tor.

Kilka słów branżowych

I jak zawsze na koniec pokażę Wam jak wygląda nasz finalny spot oraz dla miłośników branży reklamowej dodam kilka informacji. Kreacją z Orange Polska zajęło się Leo Burnett. Produkcję powierzyliśmy studiu M5. Postprodukcja to tym razem Studio Orka. Reżyserem naszego spotu był Amon Schultz. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media, a odsłona social mediowa naszej kampanii to Follow Agency. Oglądajcie i dajcie znać w komentarzu czy dla Was to też Top Gun, czy tylko ja się zafiksowałam mentalnie. 😉    

Udostępnij: Jak Michał mieczem Wiedźmina wojował
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Mateusz 00:50 14-04-2022
    Wasza relacja jest ciekawsza niż cały sezon Wiedźmina :(
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:59 14-04-2022
      Bo reklamy Orange są the best 😉
      Odpowiedz
  • komentarz
    PAstella 23:33 20-04-2022
    Nuda i kaszanka
    Odpowiedz

Reklama

Na planie najnowszej kampanii reklamowej (2)

Stella Widomska

4 lutego 2022

Na planie najnowszej kampanii reklamowej
2

Dzień dobry poświątecznie! 🙂 Dziś przychodzę z making of naszej kampanii Orange na kartę. Dotyczy oferty, w której dostajecie 31 dni za darmo i 131 GB za 0 zł na start. Od kilku dni reklamę możecie zobaczyć w telewizji – zarówno TVN, Polsat, jak i TVP. Ale ja tradycyjnie chciałam zabrać Was na plan zdjęciowy i pokazać jak to wyglądało z drugiej strony kamery. A właściwie nie ja, tylko Bartek Graczyk z #EkipyOrange.

Modliński Top Gun

Tym razem było trochę jak w Top Gun (a przynajmniej ja mam takie skojarzenia), bo były kombinezony, zachodzące słońce i panowie w kaskach. A to wszystko dlatego, że przenieśliśmy się na tor wyścigowy. Zdjęcia odbyły się w Modlinie, a na torze ścigały się klimatyczne samochody, na moje oko wyprodukowane w tych samych latach co Top Gun (może stąd mam w głowie te skojarzenia, choć w naszym spocie nie ma ani jednego myśliwca). Za to jest potężny wiatr, co usłyszycie w pierwszych sekundach materiału.

Plan zdjęciowy od kuchni

Staram się być na planach, ale nie zawsze inne obowiązki na to pozwalają, bo to jednak cały dzień (od bladego świtu, do późnych godzin nocnych) z daleka od biurka i laptopa. A nie zawsze na miejscu są dobre warunki do pracy – zdarzały mi się calle z samochodu czy  barobusa. Ale nie narzekam, bo w końcu to plan, a nie biuro. Tym razem zostałam w Warszawie i powiem Wam, że żałuję. Od wszystkich, którzy byli na miejscu słyszałam, że niesamowita przygoda. Stare samochody, tor, szybkość, a do tego piękna pogoda. Niektórym udało się nawet w przerwie zdjęć zrobić kilka okrążeń. Zatem zapnijcie pasy i nie przedłużając w imieniu Bartka zapraszam na tor.

Kilka słów branżowych

I jak zawsze na koniec pokażę Wam jak wygląda nasz finalny spot oraz dla miłośników branży reklamowej dodam kilka informacji. Kreacją z Orange Polska zajęło się Leo Burnett. Produkcję powierzyliśmy studiu M5. Postprodukcja to tym razem Studio Orka. Reżyserem naszego spotu był Amon Schultz. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media, a odsłona social mediowa naszej kampanii to Follow Agency. Oglądajcie i dajcie znać w komentarzu czy dla Was to też Top Gun, czy tylko ja się zafiksowałam mentalnie. 😉    

Udostępnij: Na planie najnowszej kampanii reklamowej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:09 04-02-2022
    Też bym chętnie podejrzał na zywo taki plan zdjęciowy do Waszej reklamy. Może kiedyś 😉 Tak marzę o jakimś epizodzie 🤣 Może na święta przebierzecie mnie w św Mikołaja 🙃? Co Ty na to Stella?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Sheee 17:29 10-02-2022
    Ta reklama jest przefajna:) rodzinka, która grała w kampani świątecznej i ta dziewczynka z ogromnym talentem :) brawo!
    Odpowiedz

Reklama

Kampania Orange na kartę od kuchni (2)

Stella Widomska

21 stycznia 2022

Kampania Orange na kartę od kuchni
2

Dzień dobry poświątecznie! 🙂 Dziś przychodzę z making of naszej kampanii Orange na kartę. Dotyczy oferty, w której dostajecie 31 dni za darmo i 131 GB za 0 zł na start. Od kilku dni reklamę możecie zobaczyć w telewizji – zarówno TVN, Polsat, jak i TVP. Ale ja tradycyjnie chciałam zabrać Was na plan zdjęciowy i pokazać jak to wyglądało z drugiej strony kamery. A właściwie nie ja, tylko Bartek Graczyk z #EkipyOrange.

Modliński Top Gun

Tym razem było trochę jak w Top Gun (a przynajmniej ja mam takie skojarzenia), bo były kombinezony, zachodzące słońce i panowie w kaskach. A to wszystko dlatego, że przenieśliśmy się na tor wyścigowy. Zdjęcia odbyły się w Modlinie, a na torze ścigały się klimatyczne samochody, na moje oko wyprodukowane w tych samych latach co Top Gun (może stąd mam w głowie te skojarzenia, choć w naszym spocie nie ma ani jednego myśliwca). Za to jest potężny wiatr, co usłyszycie w pierwszych sekundach materiału.

Plan zdjęciowy od kuchni

Staram się być na planach, ale nie zawsze inne obowiązki na to pozwalają, bo to jednak cały dzień (od bladego świtu, do późnych godzin nocnych) z daleka od biurka i laptopa. A nie zawsze na miejscu są dobre warunki do pracy – zdarzały mi się calle z samochodu czy  barobusa. Ale nie narzekam, bo w końcu to plan, a nie biuro. Tym razem zostałam w Warszawie i powiem Wam, że żałuję. Od wszystkich, którzy byli na miejscu słyszałam, że niesamowita przygoda. Stare samochody, tor, szybkość, a do tego piękna pogoda. Niektórym udało się nawet w przerwie zdjęć zrobić kilka okrążeń. Zatem zapnijcie pasy i nie przedłużając w imieniu Bartka zapraszam na tor.

Kilka słów branżowych

I jak zawsze na koniec pokażę Wam jak wygląda nasz finalny spot oraz dla miłośników branży reklamowej dodam kilka informacji. Kreacją z Orange Polska zajęło się Leo Burnett. Produkcję powierzyliśmy studiu M5. Postprodukcja to tym razem Studio Orka. Reżyserem naszego spotu był Amon Schultz. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media, a odsłona social mediowa naszej kampanii to Follow Agency. Oglądajcie i dajcie znać w komentarzu czy dla Was to też Top Gun, czy tylko ja się zafiksowałam mentalnie. 😉    

Udostępnij: Kampania Orange na kartę od kuchni
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 02:38 22-01-2022
    Witaj Stella. Reklama mega! Zmiana otoczenia, tzn, reklama wewnątrz budynku, teatru wyszła super. Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego w Nowym 2022 Roku. Jak ja bym chciał Was pokazać swojemu synowi. Lubi Orange tak jak tata 🤣
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 06:50 22-01-2022
    Pozdrawiam Pania Stellę a co do notki bardzo przyjemnie sie czyta.Sa prace serwisowe wiec jakies zmiany szykujecie wiec czekamy na informacje 🙂
    Odpowiedz

Reklama

Na planie świątecznej kampanii (3)

Stella Widomska

7 grudnia 2021

Na planie świątecznej kampanii
3

Dzień dobry poświątecznie! 🙂 Dziś przychodzę z making of naszej kampanii Orange na kartę. Dotyczy oferty, w której dostajecie 31 dni za darmo i 131 GB za 0 zł na start. Od kilku dni reklamę możecie zobaczyć w telewizji – zarówno TVN, Polsat, jak i TVP. Ale ja tradycyjnie chciałam zabrać Was na plan zdjęciowy i pokazać jak to wyglądało z drugiej strony kamery. A właściwie nie ja, tylko Bartek Graczyk z #EkipyOrange.

Modliński Top Gun

Tym razem było trochę jak w Top Gun (a przynajmniej ja mam takie skojarzenia), bo były kombinezony, zachodzące słońce i panowie w kaskach. A to wszystko dlatego, że przenieśliśmy się na tor wyścigowy. Zdjęcia odbyły się w Modlinie, a na torze ścigały się klimatyczne samochody, na moje oko wyprodukowane w tych samych latach co Top Gun (może stąd mam w głowie te skojarzenia, choć w naszym spocie nie ma ani jednego myśliwca). Za to jest potężny wiatr, co usłyszycie w pierwszych sekundach materiału.

Plan zdjęciowy od kuchni

Staram się być na planach, ale nie zawsze inne obowiązki na to pozwalają, bo to jednak cały dzień (od bladego świtu, do późnych godzin nocnych) z daleka od biurka i laptopa. A nie zawsze na miejscu są dobre warunki do pracy – zdarzały mi się calle z samochodu czy  barobusa. Ale nie narzekam, bo w końcu to plan, a nie biuro. Tym razem zostałam w Warszawie i powiem Wam, że żałuję. Od wszystkich, którzy byli na miejscu słyszałam, że niesamowita przygoda. Stare samochody, tor, szybkość, a do tego piękna pogoda. Niektórym udało się nawet w przerwie zdjęć zrobić kilka okrążeń. Zatem zapnijcie pasy i nie przedłużając w imieniu Bartka zapraszam na tor.

Kilka słów branżowych

I jak zawsze na koniec pokażę Wam jak wygląda nasz finalny spot oraz dla miłośników branży reklamowej dodam kilka informacji. Kreacją z Orange Polska zajęło się Leo Burnett. Produkcję powierzyliśmy studiu M5. Postprodukcja to tym razem Studio Orka. Reżyserem naszego spotu był Amon Schultz. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media, a odsłona social mediowa naszej kampanii to Follow Agency. Oglądajcie i dajcie znać w komentarzu czy dla Was to też Top Gun, czy tylko ja się zafiksowałam mentalnie. 😉    

Udostępnij: Na planie świątecznej kampanii
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 23:56 07-12-2021
    Fajne są te Wasze produkcje. Może kiedyś zrobicie konkurs i zaprosicie do takiej reklamy swoich fanów?
    Odpowiedz
  • komentarz
    mar_ 15:42 18-12-2021
    "obficie"
    Odpowiedz
    • komentarz
      mar_ 15:28 15-01-2022
      To komentarz do tekstu: "sól, jaką obwicie obsypano wszystkie drogi dookoła mojego domu"
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej