Reklama

Wakacyjnie i festiwalowo (1)

Stella Widomska

17 maja 2019

Wakacyjnie i festiwalowo
1

W naszej komunikacji już wakacyjnie i festiwalowo (i chyba nawet pogoda za oknem zrozumiała, że nie ma sensu z tym walczyć, bo lato i tak za chwilę przyjdzie). Od dziś zobaczycie nasz nowy spot. W nim trzy festiwale, a dla naszych klientów muzyka bez limitu danych w najlepszych serwisach przez trzy miesiące w prezencie. Mało tych prezentów? To jeszcze dokładam słuchawki Galaxy Buds do Samsunga Galaxy A20e. Czego chcieć więcej? No może już tylko biletu na festiwal, ale o tym jak go wygrać przeczytacie tu.

I króciutko – za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję Prodigious, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Do zobaczenia na naszych festiwalach! 🙂

 

Udostępnij: Wakacyjnie i festiwalowo
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:00 17-05-2019
    Będzie się działo :) Orange to największy patronat największych wydarzeń muzycznych w Polsce :) Tak trzymajcie :) Wszystkim festiwalowiczom życzę udanej zabawy :)
    Odpowiedz

Reklama

Oferta w parze najpopularniejsza (7)

Ryszard Kamiński

16 maja 2019

Oferta w parze najpopularniejsza
7

W naszej komunikacji już wakacyjnie i festiwalowo (i chyba nawet pogoda za oknem zrozumiała, że nie ma sensu z tym walczyć, bo lato i tak za chwilę przyjdzie). Od dziś zobaczycie nasz nowy spot. W nim trzy festiwale, a dla naszych klientów muzyka bez limitu danych w najlepszych serwisach przez trzy miesiące w prezencie. Mało tych prezentów? To jeszcze dokładam słuchawki Galaxy Buds do Samsunga Galaxy A20e. Czego chcieć więcej? No może już tylko biletu na festiwal, ale o tym jak go wygrać przeczytacie tu.

I króciutko – za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję Prodigious, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Do zobaczenia na naszych festiwalach! 🙂

 

Udostępnij: Oferta w parze najpopularniejsza
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 11:18 16-05-2019
    A po co reklamować? ;) akurat ta oferta broni się sama. Oby tylko Nju nie poszło w ślady Orange z podwyzkami.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 12:03 16-05-2019
      Dokładnie :) Oby nju zawsze było takie cud, miód i orzeszki :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 13:14 16-05-2019
        Nie pójdzie w ślady głównej marki, ponieważ NJU oferta jak i obsługa jest dostępna przez internet, czyli nie jest potrzebny punkt stacjonarny.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 13:21 16-05-2019
    NJU, Plany Mobilne, Flex, Orange Free, wybór jest duży, każdy coś znajdzie :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    sylwekzolkusza 14:32 16-05-2019
    Warto pomyśleć o zaliczeniu stażu dla klientów z karty przechodzących na abonament.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 17:56 16-05-2019
    Dla dwóch numerów nie ma lepszej oferty na rynku. A jeszcze jak dochodzi staż... Oho ho ho 🙂
    Odpowiedz
  • komentarz
    987 22:40 16-05-2019
    pytanie czy jak dzwonicie np na bok 510 100 100 to płacicie czy w ramach rozmow to macie?
    Odpowiedz

Reklama

Ekipa Orange (1)

Stella Widomska

16 kwietnia 2019

Ekipa Orange
1

W naszej komunikacji już wakacyjnie i festiwalowo (i chyba nawet pogoda za oknem zrozumiała, że nie ma sensu z tym walczyć, bo lato i tak za chwilę przyjdzie). Od dziś zobaczycie nasz nowy spot. W nim trzy festiwale, a dla naszych klientów muzyka bez limitu danych w najlepszych serwisach przez trzy miesiące w prezencie. Mało tych prezentów? To jeszcze dokładam słuchawki Galaxy Buds do Samsunga Galaxy A20e. Czego chcieć więcej? No może już tylko biletu na festiwal, ale o tym jak go wygrać przeczytacie tu.

I króciutko – za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję Prodigious, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Do zobaczenia na naszych festiwalach! 🙂

 

Udostępnij: Ekipa Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:41 16-04-2019
    Są całkiem spoko :) Ogląda się ich bardzo fajnie :) I mają świetne konkursy :) Można ich naprawdę bardzo polubić :)
    Odpowiedz

Reklama

W Love dla Firm nowa kampania (0)

Stella Widomska

25 marca 2019

W Love dla Firm nowa kampania
0

W naszej komunikacji już wakacyjnie i festiwalowo (i chyba nawet pogoda za oknem zrozumiała, że nie ma sensu z tym walczyć, bo lato i tak za chwilę przyjdzie). Od dziś zobaczycie nasz nowy spot. W nim trzy festiwale, a dla naszych klientów muzyka bez limitu danych w najlepszych serwisach przez trzy miesiące w prezencie. Mało tych prezentów? To jeszcze dokładam słuchawki Galaxy Buds do Samsunga Galaxy A20e. Czego chcieć więcej? No może już tylko biletu na festiwal, ale o tym jak go wygrać przeczytacie tu.

I króciutko – za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję Prodigious, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Do zobaczenia na naszych festiwalach! 🙂

 

Udostępnij: W Love dla Firm nowa kampania
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Reklama

Ekipa Orange przejęła nasze kanały (6)

Stella Widomska

29 stycznia 2019

Ekipa Orange przejęła nasze kanały
6

W naszej komunikacji już wakacyjnie i festiwalowo (i chyba nawet pogoda za oknem zrozumiała, że nie ma sensu z tym walczyć, bo lato i tak za chwilę przyjdzie). Od dziś zobaczycie nasz nowy spot. W nim trzy festiwale, a dla naszych klientów muzyka bez limitu danych w najlepszych serwisach przez trzy miesiące w prezencie. Mało tych prezentów? To jeszcze dokładam słuchawki Galaxy Buds do Samsunga Galaxy A20e. Czego chcieć więcej? No może już tylko biletu na festiwal, ale o tym jak go wygrać przeczytacie tu.

I króciutko – za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję Prodigious, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Do zobaczenia na naszych festiwalach! 🙂

 

Udostępnij: Ekipa Orange przejęła nasze kanały
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:05 29-01-2019
    Czyli zwykły "Kowalski" nie miał szans. Ja bym osobiście wolał by wybór padł na kogoś nieznanego, zwykłego "Kowalskiego". Moim zdaniem wybór słabiutki, a szkoda, bo ktoś nieznany mógłby pozytywnie zaskoczyć i oddać temu projektowi całe swoje serce.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 22:58 29-01-2019
      Trzeba dać im szansę. Osobiście wolałbym kogoś bardziej obytego z technologią, ale takie osoby nie tylko "płacą rachunki". Zobaczymy co będzie.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Mateusz 01:42 30-01-2019
      Przesadzasz. Ich zgłoszenia były po prostu najlepsze. Kreatywność i oryginalność aż się wylewały z ekranu. Jestem pod tak ogromnym wrażeniem, że do tej pory zbieram szczękę z podłogi :O
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 21:24 31-01-2019
        Mateusz wyrażam tylko swoje zdanie - nie muszę zawsze cukrować :)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Mateusz 14:12 01-02-2019
          Oj Pablo, nie wyłapałeś tej "subtelnej" ironii :D
          Odpowiedz
  • komentarz
    Bartek 12:55 12-02-2019
    Ciekawe jest to, jak Orange obniża loty jeśli chodzi o tego rodzaju konkursy.... osoby wybrane w/g klucza a nie losowo...
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej