Reklama

Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent (9)

Kasia Barys

10 listopada 2017

Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent
9

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. Jeśli jeszcze nie wiecie, co położyć pod choinkę bliskim warto zainspirować się właśnie świąteczną ofertą Orange. Może się okazać, że przy okazji zakupu internetu domowego, który i tak zaplanowaliście pod koniec roku, kupicie korzystnie także smartfon, telewizor a nawet wymarzoną konsolę do gier dla dziecka.  Kreacje spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis, wyprodukował go Film Produkcja. Reżyserem był Michał Gazda. Natomiast postprodukcję zrobiła Orka, a dźwięk Lunapark.

Na pierwszy ogień idą Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017)

A na drugi: Samsung TV i Xbox One S

Stella niestety na chorobowym, więc tym razem mi przypadło umieszczeniu wpisu o naszej nowej kampanii.

 

Udostępnij: Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:41 10-11-2017
    Do świąt jeszcze ponad miesiąc, ale fajnie że już startujecie ze świątecznymi promocjami/ofertami :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 22:40 10-11-2017
      A ja uważam, że takie "wciskanie" świątecznych (jakich świąt? - ogórka/papierosa/długopisu... etc.) jest nie na miejscu, gdy znicze jeszcze się nie powypalały na grobach naszych najbliższych! :P
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 12:36 12-11-2017
        @emitelek zgadzam się z Tobą jak najbardziej, ale sam widzisz jak świat się zmienia. Wszystko idzie to w złym kierunku, ale cóż......rynek jest nastawiony na zysk i chyba tego już nie uda nam się zmienić.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 12:42 11-11-2017
    Stella wracaj do zdròwka 😐 Fajne te oferty . . . Kuszą xD
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 17:59 11-11-2017
      Czy ja wiem Astis? Umowa na 24 mies. a raty już 48. Za dużo jak dla mnie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 18:51 11-11-2017
        Mike278, tylko że nie mówimy tutaj o jednym smartfonie na raty, lecz na przykład dwóch telewizorach lub flagowcu i telewizorze. W sklepie z RTV to akceptowalana wartość.
        Odpowiedz
        • komentarz
          mike278 19:08 11-11-2017
          Wiem Piotrze , wiem. Z tym że różnice umowa/raty. Oznacza to że GDYBYŚMY chcieli nową umowę to mamy następne raty. Dodatkowo napisałem że dużo jak dla mnie. Dla mnie akceptowalny czas to 20 miesięcy jeśli życie mnie zmusza do rat. Jeśli wychodzi mi więcej najpierw oszczędzam i reszta to nadal max 20 rat. Nie wymieniam sprzętu co rok czy dwa, staram się być odporny na marketingowe "lepy" ;)
          Odpowiedz
          • komentarz
            Astis 18:29 14-11-2017
            Dokładnie, a budżet domowy nie tak obciążony jak w sklepach gdzie niby zero zlotych raty .... później okazuje się, że nie do końca....
            Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 12:38 12-11-2017
      Stella wracaj do zdrowia bo.....czekamy tutaj na Ciebie, chyba że........w Twoim brzuszku ;p ;p To wtedy odpoczywaj i dbaj o maluszka :)
      Odpowiedz

Reklama

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile (3)

Stella Widomska

24 października 2017

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile
3

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. Jeśli jeszcze nie wiecie, co położyć pod choinkę bliskim warto zainspirować się właśnie świąteczną ofertą Orange. Może się okazać, że przy okazji zakupu internetu domowego, który i tak zaplanowaliście pod koniec roku, kupicie korzystnie także smartfon, telewizor a nawet wymarzoną konsolę do gier dla dziecka.  Kreacje spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis, wyprodukował go Film Produkcja. Reżyserem był Michał Gazda. Natomiast postprodukcję zrobiła Orka, a dźwięk Lunapark.

Na pierwszy ogień idą Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017)

A na drugi: Samsung TV i Xbox One S

Stella niestety na chorobowym, więc tym razem mi przypadło umieszczeniu wpisu o naszej nowej kampanii.

 

Udostępnij: Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    robert 12:50 24-10-2017
    Gratulacje!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 09:30 25-10-2017
    Zawsze przy goleniu sobie nucę... Only njuuuuu :-D
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 14:11 25-10-2017
    GRATULACJE :) A gdyby jeszcze tak zreanimować Serce i Rozum to......oj nagród byłoby jeszcze więcej.
    Odpowiedz

Reklama

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange! (9)

Wojtek Jabczyński

2 października 2017

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!
9

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. Jeśli jeszcze nie wiecie, co położyć pod choinkę bliskim warto zainspirować się właśnie świąteczną ofertą Orange. Może się okazać, że przy okazji zakupu internetu domowego, który i tak zaplanowaliście pod koniec roku, kupicie korzystnie także smartfon, telewizor a nawet wymarzoną konsolę do gier dla dziecka.  Kreacje spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis, wyprodukował go Film Produkcja. Reżyserem był Michał Gazda. Natomiast postprodukcję zrobiła Orka, a dźwięk Lunapark.

Na pierwszy ogień idą Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017)

A na drugi: Samsung TV i Xbox One S

Stella niestety na chorobowym, więc tym razem mi przypadło umieszczeniu wpisu o naszej nowej kampanii.

 

Udostępnij: Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 11:38 02-10-2017
    Coś w tym jest. Słyszałem, że pewien tatuś tak ubierał swoją trzymiesięczną córeczkę, że zapomniał o pampersie :-D
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 14:59 02-10-2017
      No widzisz jaki z Ciebie gapa ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 08:42 03-10-2017
        Nie, nie. To nie ja :-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:01 02-10-2017
    Ja mam kolegę co pojechał do pracy, postawił samochód na zadaszonym parkingu, poszedł na dyżur i po ok 1,5 h przypomniał sobie ze na tyle siedzi Hania którą miał zawieźć po drodze do przedszkola :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 12:31 03-10-2017
      Nie pisz takich rzeczy bo sprowadzisz koledze na głowę dziennikarzy z 'uwagi' ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 16:27 03-10-2017
        Też prawda! Tam tylko czekają na takie przypadki...
        Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 18:09 02-10-2017
    "Inicjatywa Tato.Net wierzy, że każde dziecko dla właściwego rozwoju i szczęścia potrzebuje mamy i taty." - niesamowite, że o tak NORMALNE sprawy trzeba walczyć! Dlatego POPIERAM wszelkie akcje i działania w tym kierunku! :D
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 12:33 03-10-2017
      takie czasy, że normalność stała się odkryciem
      Odpowiedz
      • komentarz
        Mateusz 19:20 03-10-2017
        Zgadzam się z tym.
        Odpowiedz

Reklama

Dwie nowe kampanie Orange (14)

Stella Widomska

8 września 2017

Dwie nowe kampanie Orange
14

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. Jeśli jeszcze nie wiecie, co położyć pod choinkę bliskim warto zainspirować się właśnie świąteczną ofertą Orange. Może się okazać, że przy okazji zakupu internetu domowego, który i tak zaplanowaliście pod koniec roku, kupicie korzystnie także smartfon, telewizor a nawet wymarzoną konsolę do gier dla dziecka.  Kreacje spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis, wyprodukował go Film Produkcja. Reżyserem był Michał Gazda. Natomiast postprodukcję zrobiła Orka, a dźwięk Lunapark.

Na pierwszy ogień idą Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017)

A na drugi: Samsung TV i Xbox One S

Stella niestety na chorobowym, więc tym razem mi przypadło umieszczeniu wpisu o naszej nowej kampanii.

 

Udostępnij: Dwie nowe kampanie Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Kajka 17:00 08-09-2017
    Gdybyście do tych rozmów dodali SMS, MMS byłoby ciekawie i pewnie bym skorzystała za 25 zł.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 17:14 08-09-2017
      Dokładnie :) Tym bardziej że konkurencja kusi takimi pakietami w tej cenie :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 17:51 08-09-2017
        Można tak sobie wypisywać w każdym poście co sobie kto życzy, ale to nie zmieni trendu. Drożej. I tyle.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Pan Pikuś 19:03 08-09-2017
          W nju nic nie drożeje. Wręcz przeciwnie.
          Odpowiedz
          • komentarz
            161 01:46 09-09-2017
            A czy temat odnosi się do nju? Tj ktoś wyżej napisał orange podnosi ceny usług. Zabiera bonusy/profity Oferta ta na kartę to porażka. Zastanawia mnie to w jaki sposób chcą przy obecnej ofercie ftth love zwiększyć bazę klientow światłowodowych.? Do tej pory ftth się sprzedawało słabo. "Polepszenie oferty" raczej nie przyczyni się do pozyskiwania nowych klientów. Tylko pozostało oczekiwać na nowy sezon komercyjny haha.
            Odpowiedz
            • komentarz
              mike278 17:37 10-09-2017
              Obawiam się że ten trend będzie dotyczył wszystkich operatorów. Sięgnięto dna możliwych obniżek, i nie jest tak różowo w temacie usług łączonych dodatków jak Tidale, Spotyfi czy inne "Muzodajnie". A na czymś zarabiać trzeba. Dodatkowo RLAH też nie jest fajną rzeczą dla naszych operatorów. Stąd wniosek podwyżki. Orange tylko uwidocznił trend, że skończyło się dobre. Tzn. nadal może być dobrze jeśli weźmie się np 5 różnych usług ( w tym np.: energia i finanse) internet, Tv i abo komórkowe czy stacjonarne. Niestety w moim przypadku uwielbiam słowo dywersyfikacja.
              Odpowiedz
              • komentarz
                pablo_ck 21:22 11-09-2017
                @mike278 nic dodać nic ująć :)
                Odpowiedz
              • komentarz
                161 22:06 11-09-2017
                Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Mysle ze problem leży w ftth. Było budować sieć latami a nie teraz na hura a sprzedaż delikatnie mówiąc słaba. Juz chyba ponad 2 mln HH w zasięgu ftth a usług raptem 140 tys. To tylko jeden z czynników obecnej sytuacji w orange. Nikt nie oczekiwał obniżenia cen bo te i tak stały na tym samym poziomie od kilku lat ;).
                Odpowiedz
                • komentarz
                  mike278 13:24 12-09-2017
                  Ależ wierzę. Powiem że tak jak kiedyś inni nie mieli wyboru w obniżkach tak teraz pójdą w ślady i stwierdzą że można zarabiać więcej.
                  Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 10:00 10-09-2017
      Właśnie w ofercie brakuje tych popularnych MMS-ów pakiet może kosztować 30 zł /35 zł ale z MMS-ami ;)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Astis 10:58 12-09-2017
      A nie ma smsów? Wow to straszne :/ :p
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 14:06 10-09-2017
    Odgrzewane kotlety! - Za miesiąc minie dwa lata od wprowadzenia usługi Rozmowy bez limitu do wszystkich; nie wydaje się wam, że czas coś z tym zrobić??? Za 25 złotych dawać tylko komórkowe? A gdzie stacjonarne??? Z czym do ludzi? Popatrzcie na konkurencję! :P http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1999468/4094911444.pdf
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 18:36 11-09-2017
      Ps. Jak nie znacie to poczytajcie :P https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety
      Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 22:31 09-10-2017
    Szkoda, ze nie ciśniecie ofertą 28zł i 50GB...
    Odpowiedz

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania (5)

Stella Widomska

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania
5

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. Jeśli jeszcze nie wiecie, co położyć pod choinkę bliskim warto zainspirować się właśnie świąteczną ofertą Orange. Może się okazać, że przy okazji zakupu internetu domowego, który i tak zaplanowaliście pod koniec roku, kupicie korzystnie także smartfon, telewizor a nawet wymarzoną konsolę do gier dla dziecka.  Kreacje spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis, wyprodukował go Film Produkcja. Reżyserem był Michał Gazda. Natomiast postprodukcję zrobiła Orka, a dźwięk Lunapark.

Na pierwszy ogień idą Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017)

A na drugi: Samsung TV i Xbox One S

Stella niestety na chorobowym, więc tym razem mi przypadło umieszczeniu wpisu o naszej nowej kampanii.

 

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    manyaky 00:20 29-08-2017
    Strasznie skaczecie po tych motywach reklamowych. ;P Jednego dnia kucharze z motywem LOVE, później (bardzo udana) "cinematyczna" reklama, później Krupa, a teraz znów piosenka LOVE. Spójność górą.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 10:00 29-08-2017
      Tutaj popieram Twoje zdanie manyaky. Też mi się to troszkę nie podoba.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:55 29-08-2017
        Nowe zasady, nowe, przejrzyste taryfy-nowa kampania? Może poprzednie się nie sprawdziły i dlatego powrót do pierwszej wersji?
        Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 21:21 29-08-2017
      Anja Rubik ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        manyaky 04:14 30-08-2017
        Faktycznie, sorry!
        Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej