Rozrywka

Reklamowy konkurs dla spostrzegawczych

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
07 czerwca 2012
Reklamowy konkurs dla spostrzegawczych

Pamiętacie zabawę polegającą na porównywaniu dwóch obrazków i szukaniu różnic między nimi? Po obejrzeniu reklamy T-Mobile wpadł mi do głowy pomysł twórczego zmodyfikowania tej łamigłówki. Poniżej dwa spoty. Pierwszy, przygotowany przez nas pod rebranding i reklamujący 24 godziny życia z Orange, a drugi naszego szanownego konkurenta podążającego trochę później, ale jednak podobną drogą. Konkurs polega na znalezieniu jak największej liczby cech wspólnych oryginału i remake`a zaczynając od koncepcji, podobnych lub identycznych usług itd. Osoba, która znajdzie ich najwięcej otrzyma torbę gadżetów z magicznej szafy rzecznika, a dwie kolejne karty zdrapki po 50 zł każda. W jury zasiadają szef naszej komunikacji marketingowej i rzecznik. Macie czas do południa w niedzielę.

 

 

 

 

 

 

 


Odpowiedzialny biznes

Pomarańczowe pudło na Dzień Dziecka

Czytelnicy Bloga Czytelnicy Bloga
07 czerwca 2012
Pomarańczowe pudło na Dzień Dziecka

Jak wiecie pracuję w szpitalu. Chore dzieci często potrzebują nie tylko pomocy medycznej, ale i podniesienia na duchu. Dlatego wspólnie z wolontariuszami z Orange staram się przynosić im uśmiech, a bardzo w tym pomagają Serce i Rozum. Ostatnio na dzień dziecka, który obchodzimy w Polsce już od 60 lat. Wspólnie z Arkiem Wesołowskim, wolontariuszem Orange Polska, odwiedziliśmy Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach. Do dzieciaków trafiło 60 maskotek Serca i Rozumu, kilkadziesiąt książek, kolorowanek i przeróżnych gadżetów Orange.

Takie spotkanie to chyba jeszcze większa frajda dla obdarowującego, niż dla obdarowanych. Przynajmniej ja czuję się wtedy super. Jednak same chęci nie wystarczą, trzeba jeszcze wsparcia. Dlatego dziękuję tym, którzy mają chęć i wspierają: Arkowi Wesołowskiemu, Fundacji Orange, Markowi Januszkiewiczowi, który pomaga wolontariuszom Orange, jak również blogerom: Monice, Markowi, Rysiowi i Wojtkowi. Przepraszam że Was tak chwilami nękałem ;p Ale było warto ;p Cieszę się bardzo że udało mi się w tym roku „podłożyć iskrę” pod wielkie „pomarańczowe pudło” i spowodować jego „wybuch”. Ten Dzień Dziecka był naprawdę „happy”.

Przepytałem też Monikę by dowiedzieć się co robili w Orange na dzień dziecka. Okazało się, że przy wsparciu Fundacji ponad 150 wolontariuszy zorganizowało 41 różnych wydarzeń, były m.in. turnieje piłkarskie, pikniki sportowe czy maraton taneczny. Były specjalne zajęcia pokazujące ducha fair-play i nauka zasad pierwszej pomocy (to jest mi szczególnie bliskie ;p).

124e7a3f912f4a605630ba6b6842d8ce0e7 b48a74202e01f4b91386ba1639a53c22b92

 


Odpowiedzialny biznes

Warszawska fanzona czeka na 100 tysięcy fanów

Jarosław Konczak Jarosław Konczak
06 czerwca 2012
Warszawska fanzona czeka na 100 tysięcy fanów

Największa fanzona w historii Mistrzostw Europy będzie czynna już w czwartek, na dzień przed meczem otwarcia Euro 2012. To chyba dobry dzień by przyjść wypróbować setki atrakcji z rodziną i znajomymi. W piątek, zwłaszcza po południu dostać się do fanzony już będzie trudniej. Pytanie, czy mecz Polska-Grecja przyniesie kolejny rekord, tym razem największej widowni w historii mistrzostw Starego Kontynentu. A jak jest pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie zobaczcie sami.

 

PlayWyłącz głos

Scroll to Top