;

Innowacje

Rewolucja w komunikacji i pożądana nawigacja (0)

Wojtek Jabczyński

16 października 2009

Rewolucja w komunikacji i pożądana nawigacja
0

Wczoraj współprowadziłem konferencję z cyklu „Rewolucja w komunikacji” zorganizowaną przez portal Gazeta.pl. Tematem była przyszłość mobilnego Internetu. Nie będę opowiadał kto, co powiedział, bo sami możecie przeczytać na http://www.rewolucjawkomunikacji.pl Prelegenci prześcigali się w fajnych powiedzonkach typu „komórka jest ostatnią rzeczą jaką widzimy przed snem i pierwszą, kiedy się budzimy”, a także filozoficzno-egzystencjalnych rozważaniach, czy wygodniej surfować w necie przez komórkę używając jednej, czy dwóch rąk. Z ciekawostek, które zapamiętałem była informacja, że w ostatnim roku wzrost transmisji danych w Internecie podwoił się. To pokazuje, jak ważne i niestety kosztowne są inwestycje, aby obsłużyć rosnący ruch. Ponadto zaprezentowane zostały badania, które potwierdziły, że Internet stał się towarem pierwszej potrzeby i ludzie szybciej ograniczą wydatki na naprawę samochodu, ubezpieczenie, czy nawet zdrowie, niż na dostęp do sieci. Z kosztami surfowania wygrało jedynie utrzymanie domu i edukacja. Wreszcie na koniec lista najbardziej obecnie pożądanych rzeczy w komórce według opracowania Strategy Analytics, oczywiście prócz dwóch podstawowych, czyli rozmowy i sms-ów. Bezapelacyjnie wygrała … nawigacja GPS, potem MMS, e-mails, przeglądarka internetowa, ściąganie dzwonków, muzyka w oczekiwaniu na połączenie, wideo rozmowy, mobilna bankowość, ściąganie MP3, automatyczny backup na PC i mobilna TV. Ciekawa kolejność.

Udostępnij: Rewolucja w komunikacji i pożądana nawigacja
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Urządzenia

Corby będzie gwiazdkowym hitem (0)

Wojtek Jabczyński

15 października 2009

Corby będzie gwiazdkowym hitem
0

Od jutra wprowadzamy do oferty Samsunga Corby. Rodzice już przygotowujcie się, że wasze dzieci będą chciały właśnie ten typowo młodzieżowy telefon pod choinkę. Nowoczesny design, kolorowe obudowy do wyboru, odtwarzacz muzyki, radio z RDS-em, aparat fotograficzny 2 Mpix, widgety do portali społecznościowych i 2,8-calowy ekran QVGA umożliwiający oglądanie filmów wideo on-line. Oczywiście najbardziej wymagający za chwilę wytkną mu pewne braki, jednak moim zdaniem ma on duże szanse, aby zostać gwiazdkowym hitem prezentowym i zaspokoić potrzeby młodego pokolenia. W Orange będziemy go oferować od 1 zł w ofertach abonamentowych i mix. Szczegóły oferty znajdziecie od piątku na stronie http://www.orange.pl.

samsung-01.jpg

Udostępnij: Corby będzie gwiazdkowym hitem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Rolą sponsora wspierać reprezentację (0)

Wojtek Jabczyński

14 października 2009

Rolą sponsora wspierać reprezentację
0

Dziś ostatnie spotkanie eliminacji Mistrzostw Świata, który obejrzy na stadionie mniej kibiców niż zwykle. Jeżdżę na większość meczów i doskonale wiem, że to fani budują wspaniałą atmosferę, a doping dodaje piłkarzom ambicji i adrenaliny. Kibice są fantastyczni i niezbędni. Jednak moim zdaniem bojkot meczu w pierwszej kolejności uderzy niestety w piłkarzy i to w sytuacji, kiedy wsparcia potrzebują najbardziej. Proszą o niego sami zawodnicy. Grupa TP sponsoruje reprezentację od 7 lat. Dzięki nam drużyna narodowa ma idealne warunki do pracy. Kadrze nic nie brakuje. Wspieramy również futbol młodzieżowy poprzez organizację ogólnopolskiego turnieju Orange Cup. W tym roku spośród jego uczestników wyłoniona została najmłodsza reprezentacja U-11 http://www.orangecup.pl/  W ten sposób dbamy o rozwój przyszłych pokoleń piłkarzy w Polsce. Czy mamy z tego zrezygnować? Czy tego chcą od nas kibice? Wczoraj przeczytałem, że bojkotujący mecz kibice nie chcą mieć wrogów ze sponsorów. Wolą szukać u nich wsparcia i rozmawiać.  To rozsądne podejście. Grupa TP zawsze jest gotowa, aby dyskutować z każdym, komu leży na sercu sukces i dobro naszej reprezentacji. Dialog jest zdecydowanie lepszy niż puste trybuny, które nie służą piłkarzom, kibicom i sponsorom.

Udostępnij: Rolą sponsora wspierać reprezentację
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej