;

Oferta

Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + 31 GB (17)

Ewa Przybylińska

30 grudnia 2021

Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + 31 GB
17

Od początku 2022 roku w ofercie Orange na kartę będzie na Was czekać nowa promocja. Już od 1 stycznia aż przez 3 miesiące każdy nowy klient może otrzymać w prezencie nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz pakiet aż 31 GB za darmo na 31 dni.

Jak odebrać prezent? Wystarczy w okresie promocji dołączyć do oferty Orange na kartę, doładować konto za minimum 5 zł i wysłać darmowy SMS o treści START pod numer 814. Prezent można wykorzystać tylko jeden raz na danym numerze telefonu.

Ważność usługi i ilość pozostałych GB sprawdzicie, wysyłając SMS o treści ILE pod 630 (koszt SMS w Orange) lub logując się do Mój Orange. Gigabajty i dni ważności z kolejnych wersji usługi bez limitu sumują się ze sobą. Promocja potrwa od 1 stycznia do 31 marca 2022. Zdecydowanie warto skorzystać.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj.

Udostępnij: Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + 31 GB
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:01 30-12-2021
    Fajna promocja, szkoda tylko że dla "nowych". Ja marzę o jakiejś wyjątkowej promocji np dla klientów co są z Wami np. 15 lat i dłużej. Np możliwość aktywacji pakietu "no-limit“ za 15 zł 😉 Chociaż raz w roku 🙂
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 06:39 31-12-2021
      Nie masz włączonej usługi bez limitu ? cokolwiek by dali dla stałych bo zawsze nowych jakoś promują a starszy klient to ble pomyślcie...
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 08:35 31-12-2021
        Rozumiem doskonale że operator to nie fundacja charytatywna ale o nas starszych klientów tez warto promować zawsze to w świetle inaczej wyglada że doceniacie to że jesteśmy z Wami :)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Ewa Przybylińska 12:50 03-01-2022
          Dla obecnych Klientów również szykujemy ciekawe zmiany w usługach bez limitu. Będzie jeszcze lepiej 😉 Szczegóły wkrótce
          Odpowiedz
          • komentarz
            emitelek 15:49 03-01-2022
            Już się boję... :/
            Odpowiedz
            • komentarz
              mike278 16:00 03-01-2022
              Ja też. I zaczynam się zastanawiać co zabiorą.
              Odpowiedz
          • komentarz
            Łukasz 09:59 04-01-2022
            No to będzie się działo czekamy na te zmiany ale tylko pozytywne 🙂😘
            Odpowiedz
            • komentarz
              emitelek 17:33 04-01-2022
              Pozytywne - ale dla operatora, czy klienta? ;)
              Odpowiedz
              • komentarz
                Łukasz 19:30 04-01-2022
                dla Nas klientów :)
                Odpowiedz
      • komentarz
        europolitan 13:45 08-01-2022
        Dla tego nie opłaca się mieć numeru ciągle w jednej sieci, tylko lepiej go przenosić.
        Odpowiedz
    • komentarz
      Janchar 14:29 08-01-2022
      Najwyższa pora zmienić operatora. Orange był moim pierwszym dostawcą i tak to trwało około 30 lat. Obecnie przeszedłem do https://otvarta.pl/ i żałuję, że tego nie zrobiłem wcześniej. Trzymało mnie multum nazbieranych GB na internet (około 250GB) i żal było to odpuścić. Ponadto rożne przeliczenia, doładowania i jakieś dziwne kombinacje aby zyskać i łapać promocje. Teraz mam jedną wielką promocję a orange mogę podziękować. Miałem u nich 8 numerów, a przez ich strzyżenie na chwilę obecną pozostaję przy 2, co również zostanie zmniejszone do zera.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 21:42 08-01-2022
        250 Gb to mało ja mam 5 TB i nie zmieniam operatora :) mi tu dobrze :)
        Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 21:48 08-01-2022
        Otvarta to operator na nadajnikach Plus. Każdy ma wybór wiec go dokonuje.
        Odpowiedz
      • komentarz
        karrol 11:11 11-01-2022
        ja też jestem zadowolony z jakości usług świadczonych przez Otvartą. Nie dość, ze niskie ceny abonamentów to jeszcze umowa na czas nieokreślony.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 21:11 30-12-2021
    Nowy klient a starszy to gdzie jakaś promocja hello tu jestem Pani Ewo
    Odpowiedz
  • komentarz
    Izka 11:40 03-01-2022
    Ferie, Ferie... już blisko ...na Ferie coś rzućcie darmowego Neta prepaidowi. Dziękujemy :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    agatka 16:23 04-01-2022
    Czemu nowe startery mają sms aż po 40gr a przekroczony Net po 4gr za 100KB?
    Odpowiedz

;

Oferta

Więcej gigabajtów i niższe opłaty za internet w roamingu   (1)

Ewa Przybylińska

29 grudnia 2021

Więcej gigabajtów i niższe opłaty za internet w roamingu   
1

Od nowego roku wprowadzamy korzystne zmiany w naszej ofercie roamingowej w Unii Europejskiej. Jedziecie za granicę, warto wiedzieć i skorzystać.

Od 1 stycznia 2022 roku podwyższamy limity gigabajtów w planach taryfowych nawet o 1,79 GB i obniżamy tzw. opłaty dodatkowe za połączenia głosowe (z 4 do 3 groszy). Niższe będą też opłaty za każdy GB transmisji danych. Cena za GB spadnie do 14,36 zł. Zmiany dotyczą klientów indywidualnych i biznesowych. Ucieszą się także ci z Was, którzy korzystają z ofert na kartę, Orange Flex i nju. Szczegóły w zależności od rodzaju usługi jakie macie, znajdziecie tutaj.

Przypominam, choć pewnie pamiętacie, że już od prawie roku Wielka Brytania nie jest w Unii Europejskiej. Brexit spowodował, że zarówno Wielka Brytania, jak i Gibraltar przeszły z roamingowej strefy 1 (UE) do strefy 2. To oznaczało zmiany w cennikach roamingowych uwzględniających nową sytuację. Zmienialiśmy je stopniowo, proponując Wam promocyjne zasady. Natomiast od 18 października 2021 wprowadziliśmy nowe, korzystne ceny usług w roamingu w Wielkiej Brytanii, dla tych z Was, którzy od 1 stycznia 2021 r. zawierali nowe umowy lub aneksy w ofercie dla klientów indywidualnych na abonament. Regulamin promocji tutaj.

Warunki cenowe usług w roamingu w Wielkiej Brytanii i Gibraltarze dla umów zawartych do 31 grudnia 2020 r. nie ulegają zmianie.

Udostępnij: Więcej gigabajtów i niższe opłaty za internet w roamingu   
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 22:46 31-12-2021
    Jeśli na być taniej to....tylko się cieszyć. Drodzy szczęśliwego Nowego 2022 Roku. Zdrowia, zdrowia i miłości. Pozdrawiam.
    Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

Barometr CSR w 2021 (1)

Monika Kulik

28 grudnia 2021

Barometr CSR w 2021
1

W grudniu ukazał się kolejny Barometr CSR – badanie Francusko – Polskiej Izby Gospodarczej. To dobra okazja, aby przyjrzeć się temu, jakie zmiany widzimy w postrzeganiu społecznej odpowiedzialności biznesu przez firmy i konsumentów.

Powody

Oczekiwania pracowników, dostawców, klientów czy społeczności lokalnych to zdaniem respondentów czynnik najbardziej wpływający na rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu. Twierdzi tak 62% badanych. Duże znaczenie me też szerzenie wiedzy na ten temat przez same firmy (49%), media (38%) czy organizacje (31%). Jednocześnie brak wiedzy, oprócz budżetu,  jest też najważniejszym czynnikiem hamującym rozwój CSR (57%).

Zarządzanie

Nowe regulacje, dodatkowe wymagania dotyczące raportowania finansowego sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje specjalistów ESG (od ang. E – environmental, S –  social, G –  governance). W 25 % badanych firm jest oddzielny dział zajmujący się tym obszarem, a w innych – CSR przypisany jest do działu HR, PR czy marketingu. W 56% badanych firm za działania CSR odpowiada Zarząd lub Dyrekcja. Zarząd jest też angażowany w działania i strategię – w 73% badanych firm. Może to świadczyć o tym, że kwestie te zyskują na znaczeniu.

Korzyści

Gdy pytamy o korzyści biznesu z CSR – firmy wymieniają przede wszystkim wyniki inne niż finansowe – 38%, a 12% dodaje także wymierne wyniki finansowe. Martwi jednak to, że 37% firm nie mierzy tych wyników albo ma trudności w ich oszacowaniu – 35%. Może to dlatego, że CSR to dla 33 % firm działania doraźne, a nie długofalowa strategia – tę ma 45% badanych firm.

Świadomość

Ciekawe jest porównanie jak świadomość CSR wśród konsumentów oceniają firmy, a co myślą na ten temat sami konsumenci.

42 % firm uważa, że konsumenci nie znają pojęcia CSR, ale dostrzegają działania odpowiedzialnego biznesu i mają większe zaufanie do firmy (34% – w 2019 r.). 34% zaś, że znają pojęcie CSR, ale ich kryterium wyboru produktu czy usługi jest podyktowane innymi przesłankami (25% w 2019 r).  Tylko 5% firm twierdzi, że wiedzą czym jest CSR i jest to dla nich istotny czynnik przy wyborze produktu czy usługi (13% w 2019 r.).

Badanie konsumenckie pokazuje zaś, że tylko 11% zna pojęcie CSR i wie co ono znaczy. Natomiast 22,7% słyszało to pojęcie, ale nie zna jego znaczenia.  Jednocześnie ponad 45% badanych twierdzi, że unika produktów firm, które mają negatywny wpływ na społeczeństwo i środowisko.  Prawie 60% chce, aby firmy bardziej angażowały się w rozwiązywanie problemów społecznych, 62% – aby walczyły ze społeczną niesprawiedliwością.
Widzimy więc duże oczekiwania konsumentów, przy jednoczesnym braku wiedzy o społecznym zaangażowaniu firm, których produktu kupują.

Odpowiedzialność

Konsumencie widzą, że firmy mają duże możliwości i dużą władzę. Gdy pytamy, kto powinien więcej działać na rzecz ochrony klimatu, firmy wymieniane są w czołówce (ok. 70%). Jednocześnie 57,6% badanych odpowiada, że społeczeństwo i każdy z nas osobna ma taką odpowiedzialność.

Gdy pytamy firmy o walkę ze zmianami klimatycznymi na pierwszym miejscu wymieniają rządy – 86%. Dużą rolę przyznając też samorządom i społeczeństwu – po 74%. Na odpowiedzialność samego biznesu zawraca uwagę ok. 66%. Jednocześnie 77 % badanych firm przyznaje, że już prowadzi takie działania. 43% z nich firm liczy ślad węglowy, 59% ma wyznaczone cele dotyczące jego redukcji na poziomie globalnym a 30% również lokalnym.

Barometr pokazuje, że choć CSR nie jest jeszcze powszechnie znanym pojęciem, konsumenci oczekują konkretnych społecznych i ekologicznych działań ze strony firm. I coraz więcej firm zwraca uwagę na te oczekiwania i podejmuje konkretne zobowiązania.

okładka Raportu Barometr CSR

Badanie CSR w praktyce – barometr Francusko Polskiej Izby Gospodarcze zostało przeprowadzone wśród 93 firm. Uzupełniające badanie na temat konsumentów przeprowadzone było metodą CAWI na próbie 1066 dorosłych Polaków.

Partnerami merytorycznymi i medialnymi badania są: Orange Polska, PwC, Havas Media Group Polska, Fundacja Veolia, Centrum UNEP/GRID-Warszawa, UN Global Compact, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Bureau Veritas, Diaphane Software, Bizon, biznes odpowiedzialny i nowoczesny, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, My Company, Teraz Środowisko oraz As Biznesu i CEO.com.pl.

Udostępnij: Barometr CSR w 2021
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:57 30-12-2021
    Pobrane, ale kiedy przeczytam? 😉 W tym roku chyba już nie zdążę.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej