Oferta

Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + 31 GB

Ewa Wróbel Ewa Wróbel
30 grudnia 2021
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + 31 GB

Od początku 2022 roku w ofercie Orange na kartę będzie na Was czekać nowa promocja. Już od 1 stycznia aż przez 3 miesiące każdy nowy klient może otrzymać w prezencie nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz pakiet aż 31 GB za darmo na 31 dni.

Jak odebrać prezent? Wystarczy w okresie promocji dołączyć do oferty Orange na kartę, doładować konto za minimum 5 zł i wysłać darmowy SMS o treści START pod numer 814. Prezent można wykorzystać tylko jeden raz na danym numerze telefonu.

Ważność usługi i ilość pozostałych GB sprawdzicie, wysyłając SMS o treści ILE pod 630 (koszt SMS w Orange) lub logując się do Mój Orange. Gigabajty i dni ważności z kolejnych wersji usługi bez limitu sumują się ze sobą. Promocja potrwa od 1 stycznia do 31 marca 2022. Zdecydowanie warto skorzystać.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj.

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 20:01 30-12-2021

Fajna promocja, szkoda tylko że dla „nowych”. Ja marzę o jakiejś wyjątkowej promocji np dla klientów co są z Wami np. 15 lat i dłużej. Np możliwość aktywacji pakietu „no-limit“ za 15 zł ? Chociaż raz w roku ?

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 05:39 31-12-2021

    Nie masz włączonej usługi bez limitu ? cokolwiek by dali dla stałych bo zawsze nowych jakoś promują a starszy klient to ble pomyślcie…

    Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 07:35 31-12-2021

      Rozumiem doskonale że operator to nie fundacja charytatywna ale o nas starszych klientów tez warto promować zawsze to w świetle inaczej wyglada że doceniacie to że jesteśmy z Wami 🙂

      Odpowiedz
        Ewa Przybylińska
        Ewa Przybylińska 11:50 03-01-2022

        Dla obecnych Klientów również szykujemy ciekawe zmiany w usługach bez limitu. Będzie jeszcze lepiej ? Szczegóły wkrótce

        Odpowiedz
          emitelek
          emitelek 14:49 03-01-2022

          Już się boję… :/

          Odpowiedz
          mike278
          mike278 15:00 03-01-2022

          Ja też. I zaczynam się zastanawiać co zabiorą.

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 08:59 04-01-2022

          No to będzie się działo czekamy na te zmiany ale tylko pozytywne ??

          Odpowiedz
          emitelek
          emitelek 16:33 04-01-2022

          Pozytywne – ale dla operatora, czy klienta? 😉

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 18:30 04-01-2022

          dla Nas klientów 🙂

          Odpowiedz
      europolitan
      europolitan 12:45 08-01-2022

      Dla tego nie opłaca się mieć numeru ciągle w jednej sieci, tylko lepiej go przenosić.

      Odpowiedz
    Janchar
    Janchar 13:29 08-01-2022

    Najwyższa pora zmienić operatora. Orange był moim pierwszym dostawcą i tak to trwało około 30 lat. Obecnie przeszedłem do https://otvarta.pl/ i żałuję, że tego nie zrobiłem wcześniej. Trzymało mnie multum nazbieranych GB na internet (około 250GB) i żal było to odpuścić. Ponadto rożne przeliczenia, doładowania i jakieś dziwne kombinacje aby zyskać i łapać promocje. Teraz mam jedną wielką promocję a orange mogę podziękować. Miałem u nich 8 numerów, a przez ich strzyżenie na chwilę obecną pozostaję przy 2, co również zostanie zmniejszone do zera.

    Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 20:42 08-01-2022

      250 Gb to mało ja mam 5 TB i nie zmieniam operatora 🙂 mi tu dobrze 🙂

      Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 20:48 08-01-2022

      Otvarta to operator na nadajnikach Plus. Każdy ma wybór wiec go dokonuje.

      Odpowiedz
      karrol
      karrol 10:11 11-01-2022

      ja też jestem zadowolony z jakości usług świadczonych przez Otvartą. Nie dość, ze niskie ceny abonamentów to jeszcze umowa na czas nieokreślony.

      Odpowiedz
      jaronek
      jaronek 06:38 24-01-2022

      ja mam w sieci Otvarta ten abonament o korzystna 5G i płacę miesięcznie niecałe 19 zł. niewiele w porównaniu do tego co płaciłem wczesniej a dostaje w zamian więcej – wszystkie wiadomości i rozmowy nielimitowane i dodatkowo jeszcze w zupełności wystarczające dla mnie 21GB internetu w ramach abonamentu.

      Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 20:11 30-12-2021

Nowy klient a starszy to gdzie jakaś promocja hello tu jestem Pani Ewo

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 21:01 30-12-2021

Fajna promocja, szkoda tylko że dla „nowych”. Ja marzę o jakiejś wyjątkowej promocji np dla klientów co są z Wami np. 15 lat i dłużej. Np możliwość aktywacji pakietu „no-limit“ za 15 zł ? Chociaż raz w roku ?

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 06:39 31-12-2021

    Nie masz włączonej usługi bez limitu ? cokolwiek by dali dla stałych bo zawsze nowych jakoś promują a starszy klient to ble pomyślcie…

    Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 08:35 31-12-2021

      Rozumiem doskonale że operator to nie fundacja charytatywna ale o nas starszych klientów tez warto promować zawsze to w świetle inaczej wyglada że doceniacie to że jesteśmy z Wami 🙂

      Odpowiedz
        Ewa Przybylińska
        Ewa Przybylińska 12:50 03-01-2022

        Dla obecnych Klientów również szykujemy ciekawe zmiany w usługach bez limitu. Będzie jeszcze lepiej ? Szczegóły wkrótce

        Odpowiedz
          emitelek
          emitelek 15:49 03-01-2022

          Już się boję… :/

          Odpowiedz
          mike278
          mike278 16:00 03-01-2022

          Ja też. I zaczynam się zastanawiać co zabiorą.

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 09:59 04-01-2022

          No to będzie się działo czekamy na te zmiany ale tylko pozytywne ??

          Odpowiedz
          emitelek
          emitelek 17:33 04-01-2022

          Pozytywne – ale dla operatora, czy klienta? 😉

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 19:30 04-01-2022

          dla Nas klientów 🙂

          Odpowiedz
      europolitan
      europolitan 13:45 08-01-2022

      Dla tego nie opłaca się mieć numeru ciągle w jednej sieci, tylko lepiej go przenosić.

      Odpowiedz
    Janchar
    Janchar 14:29 08-01-2022

    Najwyższa pora zmienić operatora. Orange był moim pierwszym dostawcą i tak to trwało około 30 lat. Obecnie przeszedłem do https://otvarta.pl/ i żałuję, że tego nie zrobiłem wcześniej. Trzymało mnie multum nazbieranych GB na internet (około 250GB) i żal było to odpuścić. Ponadto rożne przeliczenia, doładowania i jakieś dziwne kombinacje aby zyskać i łapać promocje. Teraz mam jedną wielką promocję a orange mogę podziękować. Miałem u nich 8 numerów, a przez ich strzyżenie na chwilę obecną pozostaję przy 2, co również zostanie zmniejszone do zera.

    Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 21:42 08-01-2022

      250 Gb to mało ja mam 5 TB i nie zmieniam operatora 🙂 mi tu dobrze 🙂

      Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 21:48 08-01-2022

      Otvarta to operator na nadajnikach Plus. Każdy ma wybór wiec go dokonuje.

      Odpowiedz
      karrol
      karrol 11:11 11-01-2022

      ja też jestem zadowolony z jakości usług świadczonych przez Otvartą. Nie dość, ze niskie ceny abonamentów to jeszcze umowa na czas nieokreślony.

      Odpowiedz
      jaronek
      jaronek 07:38 24-01-2022

      ja mam w sieci Otvarta ten abonament o korzystna 5G i płacę miesięcznie niecałe 19 zł. niewiele w porównaniu do tego co płaciłem wczesniej a dostaje w zamian więcej – wszystkie wiadomości i rozmowy nielimitowane i dodatkowo jeszcze w zupełności wystarczające dla mnie 21GB internetu w ramach abonamentu.

      Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 21:11 30-12-2021

Nowy klient a starszy to gdzie jakaś promocja hello tu jestem Pani Ewo

Odpowiedz
Izka
Izka 10:40 03-01-2022

Ferie, Ferie… już blisko …na Ferie coś rzućcie darmowego Neta prepaidowi. Dziękujemy 🙂

Odpowiedz
Izka
Izka 11:40 03-01-2022

Ferie, Ferie… już blisko …na Ferie coś rzućcie darmowego Neta prepaidowi. Dziękujemy 🙂

Odpowiedz
agatka
agatka 15:23 04-01-2022

Czemu nowe startery mają sms aż po 40gr a przekroczony Net po 4gr za 100KB?

Odpowiedz
agatka
agatka 16:23 04-01-2022

Czemu nowe startery mają sms aż po 40gr a przekroczony Net po 4gr za 100KB?

Odpowiedz
Palmoff
Palmoff 08:32 04-02-2022

haczyk to te doładowanie za 5 pln – licząc razem z kosztem startera to 10 pln – w play mam 100gb na start bez żadnych doładowań

Odpowiedz
Palmoff
Palmoff 09:32 04-02-2022

haczyk to te doładowanie za 5 pln – licząc razem z kosztem startera to 10 pln – w play mam 100gb na start bez żadnych doładowań

Odpowiedz
Lipa
Lipa 09:31 08-04-2022

Ta promocja to lipa 31gb
Dostałem SMS po doładowaniu, że została uruchomiona ale GB się nie sumują nie działa!
To już nie pierwszy raz podobne rzeczy miały miejsce..

Odpowiedz
Lipa
Lipa 11:31 08-04-2022

Ta promocja to lipa 31gb
Dostałem SMS po doładowaniu, że została uruchomiona ale GB się nie sumują nie działa!
To już nie pierwszy raz podobne rzeczy miały miejsce..

Odpowiedz

Oferta

Więcej gigabajtów i niższe opłaty za internet w roamingu  

Ewa Wróbel Ewa Wróbel
29 grudnia 2021
Więcej gigabajtów i niższe opłaty za internet w roamingu   

Od nowego roku wprowadzamy korzystne zmiany w naszej ofercie roamingowej w Unii Europejskiej. Jedziecie za granicę, warto wiedzieć i skorzystać.

Od 1 stycznia 2022 roku podwyższamy limity gigabajtów w planach taryfowych nawet o 1,79 GB i obniżamy tzw. opłaty dodatkowe za połączenia głosowe (z 4 do 3 groszy). Niższe będą też opłaty za każdy GB transmisji danych. Cena za GB spadnie do 14,36 zł. Zmiany dotyczą klientów indywidualnych i biznesowych. Ucieszą się także ci z Was, którzy korzystają z ofert na kartę, Orange Flex i nju. Szczegóły w zależności od rodzaju usługi jakie macie, znajdziecie tutaj.

Przypominam, choć pewnie pamiętacie, że już od prawie roku Wielka Brytania nie jest w Unii Europejskiej. Brexit spowodował, że zarówno Wielka Brytania, jak i Gibraltar przeszły z roamingowej strefy 1 (UE) do strefy 2. To oznaczało zmiany w cennikach roamingowych uwzględniających nową sytuację. Zmienialiśmy je stopniowo, proponując Wam promocyjne zasady. Natomiast od 18 października 2021 wprowadziliśmy nowe, korzystne ceny usług w roamingu w Wielkiej Brytanii, dla tych z Was, którzy od 1 stycznia 2021 r. zawierali nowe umowy lub aneksy w ofercie dla klientów indywidualnych na abonament. Regulamin promocji tutaj.

Warunki cenowe usług w roamingu w Wielkiej Brytanii i Gibraltarze dla umów zawartych do 31 grudnia 2020 r. nie ulegają zmianie.

Komentarze


Odpowiedzialny biznes

Barometr CSR w 2021

Monika Kulik Monika Kulik
28 grudnia 2021
Barometr CSR w 2021

W grudniu ukazał się kolejny Barometr CSR - badanie Francusko – Polskiej Izby Gospodarczej. To dobra okazja, aby przyjrzeć się temu, jakie zmiany widzimy w postrzeganiu społecznej odpowiedzialności biznesu przez firmy i konsumentów.

Powody

Oczekiwania pracowników, dostawców, klientów czy społeczności lokalnych to zdaniem respondentów czynnik najbardziej wpływający na rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu. Twierdzi tak 62% badanych. Duże znaczenie me też szerzenie wiedzy na ten temat przez same firmy (49%), media (38%) czy organizacje (31%). Jednocześnie brak wiedzy, oprócz budżetu,  jest też najważniejszym czynnikiem hamującym rozwój CSR (57%).

Zarządzanie

Nowe regulacje, dodatkowe wymagania dotyczące raportowania finansowego sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje specjalistów ESG (od ang. E - environmental, S -  social, G -  governance). W 25 % badanych firm jest oddzielny dział zajmujący się tym obszarem, a w innych - CSR przypisany jest do działu HR, PR czy marketingu. W 56% badanych firm za działania CSR odpowiada Zarząd lub Dyrekcja. Zarząd jest też angażowany w działania i strategię – w 73% badanych firm. Może to świadczyć o tym, że kwestie te zyskują na znaczeniu.

Korzyści

Gdy pytamy o korzyści biznesu z CSR – firmy wymieniają przede wszystkim wyniki inne niż finansowe - 38%, a 12% dodaje także wymierne wyniki finansowe. Martwi jednak to, że 37% firm nie mierzy tych wyników albo ma trudności w ich oszacowaniu – 35%. Może to dlatego, że CSR to dla 33 % firm działania doraźne, a nie długofalowa strategia – tę ma 45% badanych firm.

Świadomość

Ciekawe jest porównanie jak świadomość CSR wśród konsumentów oceniają firmy, a co myślą na ten temat sami konsumenci.

42 % firm uważa, że konsumenci nie znają pojęcia CSR, ale dostrzegają działania odpowiedzialnego biznesu i mają większe zaufanie do firmy (34% - w 2019 r.). 34% zaś, że znają pojęcie CSR, ale ich kryterium wyboru produktu czy usługi jest podyktowane innymi przesłankami (25% w 2019 r).  Tylko 5% firm twierdzi, że wiedzą czym jest CSR i jest to dla nich istotny czynnik przy wyborze produktu czy usługi (13% w 2019 r.).

Badanie konsumenckie pokazuje zaś, że tylko 11% zna pojęcie CSR i wie co ono znaczy. Natomiast 22,7% słyszało to pojęcie, ale nie zna jego znaczenia.  Jednocześnie ponad 45% badanych twierdzi, że unika produktów firm, które mają negatywny wpływ na społeczeństwo i środowisko.  Prawie 60% chce, aby firmy bardziej angażowały się w rozwiązywanie problemów społecznych, 62% - aby walczyły ze społeczną niesprawiedliwością.

Widzimy więc duże oczekiwania konsumentów, przy jednoczesnym braku wiedzy o społecznym zaangażowaniu firm, których produktu kupują.

Odpowiedzialność

Konsumencie widzą, że firmy mają duże możliwości i dużą władzę. Gdy pytamy, kto powinien więcej działać na rzecz ochrony klimatu, firmy wymieniane są w czołówce (ok. 70%). Jednocześnie 57,6% badanych odpowiada, że społeczeństwo i każdy z nas osobna ma taką odpowiedzialność.

Gdy pytamy firmy o walkę ze zmianami klimatycznymi na pierwszym miejscu wymieniają rządy – 86%. Dużą rolę przyznając też samorządom i społeczeństwu – po 74%. Na odpowiedzialność samego biznesu zawraca uwagę ok. 66%. Jednocześnie 77 % badanych firm przyznaje, że już prowadzi takie działania. 43% z nich firm liczy ślad węglowy, 59% ma wyznaczone cele dotyczące jego redukcji na poziomie globalnym a 30% również lokalnym.

Barometr pokazuje, że choć CSR nie jest jeszcze powszechnie znanym pojęciem, konsumenci oczekują konkretnych społecznych i ekologicznych działań ze strony firm. I coraz więcej firm zwraca uwagę na te oczekiwania i podejmuje konkretne zobowiązania.

okładka Raportu Barometr CSR

Badanie CSR w praktyce – barometr Francusko Polskiej Izby Gospodarcze zostało przeprowadzone wśród 93 firm. Uzupełniające badanie na temat konsumentów przeprowadzone było metodą CAWI na próbie 1066 dorosłych Polaków.

Partnerami merytorycznymi i medialnymi badania są: Orange Polska, PwC, Havas Media Group Polska, Fundacja Veolia, Centrum UNEP/GRID-Warszawa, UN Global Compact, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Bureau Veritas, Diaphane Software, Bizon, biznes odpowiedzialny i nowoczesny, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, My Company, Teraz Środowisko oraz As Biznesu i CEO.com.pl.

Komentarze

Scroll to Top