Oferta

Ruszyła przedsprzedaż iPhone 7 w Orange!

Piotr Domański Piotr Domański
16 września 2016
Ruszyła przedsprzedaż iPhone 7 w Orange!

Bardzo rzadko używam wykrzykników na blogu.  Jednak nowy iPhone stanowczo na niego zasługuje. Podobnie jak fakt, że właśnie ruszyliśmy z przedsprzedażą. I to w bardzo fajnej cenie. Dla nowych klientów Orange iPhone 7 32 GB kosztuje od 699zł na start a wersja iPhone 7 256GB od 949zl na start. Wszystkiego dowiecie się tutaj, a na tej stronie znajdziecie ofertę dla firm. Czy warto? Tak!

Bo czy jest ktoś kto nie słyszał o nowym iPhone? Za każdym razem gdy pojawia się nowa wersja tych telefonów cały internet zalewa najpierw ocean plotek i wycieków, a już chwilę później fani produktów Apple umawiają się na wspólne oglądanie relacji z prezentacji. W końcu pod salonami ustawiają się kolejki oczekujących na premierę.

Trochę się temu nie dziwię, bo kolejne edycje iPhonów najpierw niosły rewolucyjne zmiany, a teraz wyznaczają trendy – zarówno jeżeli chodzi o wygląd jak i o możliwości. Najnowszy produkt koncernu z Cupertino, jak już pisałem wcześniej można kupić w dwóch wersjach. Pierwsza jest mniejsza ( 138,3 mm długości, 67,1 mm szerokości i 7,1 mm grubości, ekran 4,7 cala), ma ekran o rozdzielczości 1334 na 750 pikseli przy 326 pikselach na cal. Druga nieco większa (158,2 mm długości, 77,9mm szerokości i 7,3 mm grubości) waży 188 g, a więc o 50 g więcej niż mniejszy „braciszek”. Ma także większy ekran – 5,5 cala o rozdzielczości 1920 na 1080 pikseli przy 401 pikselach na cal. Obydwa telefony dostępne są w pięciu kolorach, w tym dwa nowe: onyks i czarny.

Nowością w serii jest aparat z dwoma obiektywami, każdy z zoomem optycznym x2 i matrycą 12 Mpx. Drugi z aparatów, o matrycy 7 Mpx znajduje się w przedniej części telefonu. To także pierwszy iPhone, który jest wodo- i pyłoodporny, oczywiście w ograniczonym zakresie. Na dno Rowu Mariańskiego go nie zrzucajcie. Skoro już jesteśmy przy ekstremach – stop aluminium, z którego wykonano telefon, stosuje się, jak podkreśla Apple także w technologiach kosmicznych.


Rozrywka

Orange na kartę

Stella Widomska Stella Widomska
16 września 2016
Orange na kartę

Od dziś startujemy z nową kampanią Orange na kartę. Robert Górski  (tradycyjnie w roli wesołego kioskarza, który tym razem prezentuje biceps) opowiada w niej o nielimitowanych rozmowach i masie internetu na stałe. A to wszystko za jedyne 25 zł. Powtarzamy? Tak, za 25 zł. :-) I jeszcze garść informacji mniej lub bardziej przydatnych przy oglądaniu naszego spotu. Za jego kreację odpowiada Publicis, produkcją zajął się Lemon, a postprodukcją Badi Badi. Media zaplanował dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Kristoffer Karlsson Rus, którego możecie kojarzyć m.in. z filmu Wielki skok.

No i oczywiście nie zapomnijcie zarejestrować karty. Można to zrobić nie tylko w salonie Orange (szczegóły tu).

 

 


Odpowiedzialny biznes

Ruszamy z MegaMisją!

Monika Kulik Monika Kulik
15 września 2016
Ruszamy z MegaMisją!

MegaMisja to pierwszy w Polsce program edukacji cyfrowej adresowany do nauczycieli i uczniów w szkolnych świetlicach. Razem z 10 000 dzieci z 350 świetlic w całej Polsce wyruszamy w cyfrową MegaMisję. Przez cały rok szkolny będziemy wspólnie poznawać zasady poruszania się w cyfrowym świecie.

Podczas Zjazdu Liderów MegaMisji, Fundacja Orange przygotowała szkolenia i warsztaty. Nauczyciele poznali zasady programu i metodę grywalizacji, mieli szansę zrobić pierwsze kroki w programowaniu, czy pracować nad metodami budowania autorytetu wychowawcy.

Zapraszam na krótką relację z konferencji otwierającej I edycję Programu.

Aby jak najlepiej przygotować się do realizacji Programu, w ubiegłym roku przeprowadziliśmy pilotaż wspólnie z 50 świetlicami. Uczestnicy wstępnej edycji bardzo dobrze ocenili MegaMisję i przygotowane materiały edukacyjne. Dzięki informacjom  i uwagom uzyskanym od wychowawców realizujących kolejne etapy MegaMisji, zmieniliśmy program tak, aby był on jak najbardziej dopasowany do potrzeb dzieci i nauczycieli na co dzień pracujących w świetlicach.

Wartością tego Programu jest to, że dzieci zdobywają wiedzę poprzez zabawę – towarzysząc dwójce bohaterów Julce i Kubie w ich wędrówce przez cyfrowe laboratorium. Zadania, jakie mają do wykonania, choć dotyczą kompetencji cyfrowych, odnoszą się do realnego świata. Dzieci uczą się na przykład, jak sprawdzić wiarygodność informacji znalezionych w sieci i dyskutują, kto jest dla nich najbardziej wiarygodnym rozmówcą, poznają zasady bezpiecznego poruszania się w internecie, uczą się netykiety i szacunku dla opinii innych, a poznając multimedia rozmawiają na przykład o dostępności zasobów sieci dla osób z niepełnosprawnościami.

Jeśli interesują Was te tematy i chcecie wykorzystać je podczas zajęć z dziećmi, zapraszam do bazy wiedzy MegaMisji, gdzie znajdziecie scenariusze zajęć opartych o katalog kompetencji cyfrowych.

Mediateka

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.