;

Urządzenia

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8 (4)

Wojtek Jabczyński

25 sierpnia 2017

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8
4

Wczoraj w Nowym Jorku Samsung pokazał światu model Galaxy Note 8. Dziś w Orange Polska ruszyliśmy z jego przedsprzedażą, która potrwa do 14 września. Zamawiający otrzymają urządzenie w zestawie ze stacją dokującą Samsung DeX. Mamy przygotowanych 350 kompletów. Dostępne kolory w przedsprzedaży to czarny i złoty. Pod tym linkiem znajdziecie oficjalny komunikat Samsunga opisujący Note 8. Dzięki uprzejmości Wojtka Piechockiego z GSMonline poniżej zamieszczam zdjęcia z nowojorskiego wydarzenia.

Udostępnij: Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    vdsl2 12:30 25-08-2017
    Aby nie było już problemu jak z S7
    Odpowiedz
    • komentarz
      Mati 00:09 26-08-2017
      Z Note7, jak już.
      Odpowiedz
  • komentarz
    robert 10:22 28-08-2017
    poza tematem, ale moze odpowiecie: czy planujecie wprowadzic pakiety mms, albo dodac mmsy do pakietow no-limit dla prepaid? w sumie dlaczego rozdajac tysieca gigabajtow nie chcecie udostepnic no limit dla mms-ow zajmujacy pare kilo? pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 09:56 29-08-2017
    Sprzęt fajny, dla mnie osobiście trochę za duży :)
    Odpowiedz

;

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania (5)

Stella Widomska

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania
5

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    manyaky 00:20 29-08-2017
    Strasznie skaczecie po tych motywach reklamowych. ;P Jednego dnia kucharze z motywem LOVE, później (bardzo udana) "cinematyczna" reklama, później Krupa, a teraz znów piosenka LOVE. Spójność górą.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 10:00 29-08-2017
      Tutaj popieram Twoje zdanie manyaky. Też mi się to troszkę nie podoba.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:55 29-08-2017
        Nowe zasady, nowe, przejrzyste taryfy-nowa kampania? Może poprzednie się nie sprawdziły i dlatego powrót do pierwszej wersji?
        Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 21:21 29-08-2017
      Anja Rubik ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        manyaky 04:14 30-08-2017
        Faktycznie, sorry!
        Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

Raport zintegrowany Orange Polska 2016 (14)

Monika Kulik

23 sierpnia 2017

Raport zintegrowany Orange Polska 2016
14

Wierzymy w liczby. Jesteśmy w przekonani, że najlepiej powiedzą nam o biznesie – dlatego co roku w firmach przygotowujemy sprawozdania finansowe, w których dominują skomplikowanych tabelki z liczbami. Wydaje się jednoznaczne, że skoro w 2015 było 9 a w 2016 roku 12 to coś tam wzrosło, a jeśli 8 – to spadło. Ale co zdążyło się w ciągu roku „pomiędzy” tymi liczbami i jak to się ma do prognozy na przyszłość – tego nie wyczytamy z tabeli. Dla dobrej interpretacji i prognoz potrzebny jest nam szerszy kontekst ekonomiczny i społeczny.

Dlatego coraz większy nacisk kładziemy na ujawnianie przez firmy danych niefinansowym, mówiących o społecznych, ekologicznych czy etycznych aspektach funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku. Ostatni kryzys ekonomiczny pokazał, jak ważne są takie kwestie, jak etyka, compliance i ład korporacyjny. Katastrofy ekologiczne zaś ujawniają, jak ważne są sprawy ochrony środowiska, także u naszych firm partnerskich i dostawców.

Raportowanie niefinansowe

W 2014 roku Unia Europejska rozszerzyła sprawozdawczość firm o obowiązek ujawnienia danych niefinansowych. Zgodnie z nową dyrektywą 2014/95/UE część firm musi informować w ramach sprawozdania z działalności o swojej polityce w zakresie środowiska, spraw społecznych, pracowniczych, poszanowania praw człowieka, przeciwdziałania korupcji i łapownictwu oraz przedstawić politykę w zakresie różnorodności.

W Polsce grupa firm, które są objęte dyrektywą stanowi, według danych Ministerstwa Finansów, prawie 300 podmiotów. Nowy obowiązek informacyjny dotyczy dużych jednostek zainteresowania publicznego zatrudniających powyżej 500 osób ( różnorodność od 250 osób), których sumy bilansowe przekraczają 85 mln złotych, albo których przychody netto ze sprzedaży towarów i produktów przekraczają 170 mln złotych.

Firma ma do wyboru formę raportowania – może  to być oświadczenie na temat informacji niefinansowych w sprawozdaniu z działalności lub oddzielny raport np. raport społecznej odpowiedzialności. My, podobnie jak kilkadziesiąt firm w Polsce, przygotowujemy takie raporty już od ponad 10 lat, ale wiele firm przygotuje taki raport w przyszłym roku po raz pierwszy.

Raportowanie zintegrowane

Raportowanie zintegrowane to kolejny krok.  Jakościowe, a nie tylko formalne połączenie danych niefinansowych i finansowych w jeden komplementarny dokument.

W tym roku opracowaliśmy nasz pierwszy Raport zintegrowany, który wskaźniki finansowe i dane niefinansowe łączy w jedną spójna opowieść o firmie, jej roli biznesowej i społecznej.  Było to dla nas duże wzywanie i wymagało wyjścia poza dotychczas stosowane schematy, przygotowanie nowej opowieści o firmie – pełniejszej, z szerszym kontekstem rynkowym i społecznym. W raporcie pokazaliśmy nasz model biznesowy, z jakich zasobów społecznych, ekonomicznych i naturalnych korzystamy, jakie są efekty i rezultaty naszych działań a także nasz wpływ na otoczenie.

W lipcu zaprosiliśmy Was do testowania strony internetowej z naszym Raportem zintegrowanym. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i cenne uwagi.

Konkurs

Zapraszamy was do czytania Raportu. A jeśli podoba Wam się ta forma przekazu – zagłosujcie na nas w Konkursie Raporty Społeczne.

Na stronie konkursu znajdziecie kilkadziesiąt raportów społecznych i a także kilka zintegrowanych. Sprawdźcie, jak do odpowiedzialności społecznej podchodzi Wasz bank, dostawca energii czy firma, z której produktów korzystacie na co dzień. Może wtedy spojrzycie na nią trochę inaczej?

 

Udostępnij: Raport zintegrowany Orange Polska 2016
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Krzysiek 16:01 23-08-2017
    Głos oddany
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 08:46 24-08-2017
      dziękujemy ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    zły 23:43 23-08-2017
    Mój Orange 4.0 jest Tragiczna! poczytajcie sobie opinie klientów o aplikacji i zróbcie coś z tym! Poprzednia wersja była lekka i przejrzysta, ale postawiliście na wodotryski i obrazki świnki, portfeliki i inne badziewia przez co apka stała się nie użyteczna i ciężka! Czy nie możecie zrobić porządnej aplikacji lekkiej i przejrzystej, aby na jednym ekranie wyświetlały się podstawowe informacje, stan konta, pakietów, GB i inne. Po co te duże obrazki i inne zbędne animacje. Wersja 4.0 to totalne dno!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:07 25-08-2017
      Obecnie trwają prace nad optymalizacją aplikacji. Niebawem każdy użytkownik będzie mógł sam wybrać, które dane chce widzieć na głównym ekranie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    andrzej 14:00 24-08-2017
    A co z aplikacją MOJ ORANGE na iOS, od wielu miesięcy jest nieużywalny (wyłącza się po minucie)?
    Odpowiedz
    • komentarz
      zły 15:46 24-08-2017
      Andrzej, dla mnie to bardzo nie zrozumiałe, że nie potrafią stworzyć prostej, lekkiej aplikacji pobierającej na bieżąco dane konta. Nie musi być wystrzałowa grafika, animacja, wodotryski. Chcemy podstawowe dane widzieć i to wszystko.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:12 25-08-2017
      Andrzej, próbowałeś odinstalować i zainstalować apkę ponownie i to nie pomogło? Jeśli tak, proszę o informację jaki to model telefonu i plan taryfowy oraz e-mail do kontaktu, a przekażę Twój problem do Doradcy. Mój mail - monika.kulik@orange.com
      Odpowiedz
  • komentarz
    pabl0_ck 22:04 24-08-2017
    Głos oddany :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:14 25-08-2017
      dzięki ;)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 10:01 29-08-2017
        pablo_ck oczywiście ;p
        Odpowiedz
        • komentarz
          mike278 16:06 29-08-2017
          Poszedłem w Twoje ślady, głos oddany i się pochwalę. :P
          Odpowiedz
          • komentarz
            Monika Kulik 16:15 29-08-2017
            dzięki ;)
            Odpowiedz
  • komentarz
    rtx 15:49 25-08-2017
    Panie Wojtku. W związku z wprowadzeniem nowej oferty abonamentowej Orange chciałem zapytać: 1 września będę miał aktywny Plan Wspólny na koncie a 23 sierpnia został zamówiony w sklepie internetowym internet mobilny LTE dla domu. Umowa do salonu dotrze w przyszłym tygodniu. Czy zatem zostanie mi naliczony od 1 września rabat Orange Open Extra po aktywowaniu internetu mobilnego? Bardzo proszę o odpowiedź.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 10:16 29-08-2017
      Nie potrafię odpowiedzieć ze 100 proc. pewności. Nie mam wglądu w dane/usługi klientów. Prośba o kontakt z BOK. Pozdrawiam
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej