Serce i Rozum są już z nami 3 lata. Udało im się sporo w tym czasie osiągnąć. Zdobyli serca polskich widzów i internautów, odświeżyli wizerunek marki TP, żeby później przenieść się w blasku reflektorów do Orange. Mają prawie 2 miliony fanów na facebooku i blisko 21 milionów wyświetleń spotów na własnym kanale na youtubie. Dużo.
Wczoraj dołożyli kolejną cegiełkę, a właściwie dwie cegiełki na gali Golden Arrow. Wyróżnienie w kategorii spot viralowy, za spot Serce kręci reklamę z KOTEM i nagrodę główną w kategorii Social Media za case Serce i Rozum - Królowie polskiego facebooka!
Miło, że Serce i Rozum nadal są doceniani przez branżę, pomimo swojego zaawansowanego wieku :) W końcu w poniedziałek startujemy już z 49 spotem z ich udziałem, co jest nie lada wyczynem. Jest to również drugi spot z serii odwiedzin Pana Wykrzyknika. Pierwszy spot, pomimo krótkiego formatu (15 sekund) spotkał się z miłym odbiorem i zdobył ponad 222 tys. wyświetleń w miesiąc. Drugi jest heba lepszy ;)