Rozrywka

Serce i Rozum nr. 1 na Facebooku!

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
16 stycznia 2013
Serce i Rozum nr. 1 na Facebooku!

Mamy ponad 1,6 mln fanów i zostaliśmy najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku! Dziękujemy!

bccd9e595a615df3ff481ffa2acd395285f

Trochę historii: Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. Od początku profil przyjął kilka strategicznych założeń, które zapewniły mu niesłabnącą popularność. Zgodnie z duchem social media fani mieli dostają to, czego oczekują, nie zapominając o wartościach marki Orange.

- Zaczęliśmy budować fanpage w oparciu o emocje, które przekładają się na zaangażowanie. Chcieliśmy,

by fani Serca i Rozumu poczuli się wyjątkowo, a przez to chętnie polecali sobie kolejne filmy i aplikacje – wyjaśnia Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji. - W konkursach mieli okazję pozytywnie współzawodniczyć, poznawać ofertę oraz budować zaangażowanie znajomych. Atrakcyjny kontent na profilu zapewniał i wciąż gwarantuje rozrywkę, podtrzymuje sympatię i powoduje, że fanów wciąż przybywa. Serce i Rozum w pewnym sensie kontynuują swoje przygody ze spotów TV i wspólnie z nami przeżywają kolejne przygody. To wartość dodana dla całej platformy komunikacyjnej, a przede wszystkim dla jej miłośników.

Udało nam się też zebrać trochę nagród po drodze. W 2011 r. działania wokół profilu zostały docenione nagrodami: Grand Webstar 2011, nagrodą Klubu Twórców Reklamy 2011, Golden Arrow 2011 oraz wyróżnieniem Złote Orły 2011. W kolejnym roku profil Serca i Rozumu stał się drugim, najpopularniejszym miejscem na polskim Facebooku. Nasi brandheroes zdobyli serca prawie 900 tys. nowych fanów. Rok 2012 był również czasem wielkiej przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.

W 2012 roku 409 wpisów wywołały lawinę ponad 1.6 mln „lubię to”, 126 tys. komentarzy i 187 tys. „share’ów”. W sumie w ciągu roku 57 tys. osób zaangażowało się w dodatkowe aplikacje dostępne na profilu. Fanów wciąż przybywa i są to fani lojalni – to największa wartość profilu Serce i Rozum na facebooku.

Obiecujemy nie spocząć na laurach i dalej rozwijać profil! Planuję również kilka fajnych akcji na ten rok, więc obiecuję, że będzie się działo :)


Odpowiedzialny biznes

Każdy może być twórcą w Internecie

Joanna Bieniek Joanna Bieniek
16 stycznia 2013
Każdy może być twórcą w Internecie

Ostatnio sporo się słyszy o crowdfundingu, czyli społecznościowym finansowaniu ciekawych inicjatyw poprzez micro wsparcie Internautów. Taka pomoc obejmuje inicjatywy społeczne (w tym charytatywne), kulturalne i biznesowe np. start-upy. W zamian za  wsparcie, beneficjent oferuje swoim dobroczyńcom atrakcyjne bonusy np. gadżety, bilety albo swoje produkty i usługi.  W Internecie można znaleźć platformy poświęcone takiej społecznościowej pomocy np. siepomaga, polakpotrafi, crowdfunders albo międzynarodowy -  kickstarter.  Na rodzimym gruncie skarbnicą wiedzy na temat takiej formy finansowania jest portal: crowdfunding.pl. Wydaje się, że świadomość dotycząca istnienia takich miejsc w Sieci jest w Polsce wciąż dość niska. Crowdfunding to dość nowy trend. Do tego dochodzą uwarunkowania prawne, które nie zawsze sprzyjają zbiórkom pieniędzy przez Internet, nie wspominając o  crowdfundingu udziałowym. Mimo różnych trudności, w 2011 roku wsparcie społecznościowe dla  różnorodnych ,w tym technologicznych, inicjatyw wyniosło aż 51 mln złotych.

Wydaje się, że sama idea  jest przejrzysta i warta naśladowania. Zgłaszający pomysły są weryfikowani przez portale i niemalże namacalni, a darczyńcy wiedzą, że przeznaczają pieniądze na konkretny cel. Do tego portale crowdfundingowe można łatwo, za pomocą dosłownie kilku kliknięć, znaleźć. Jedna z wyszukiwarek, o wdzięcznej nazwie Mamuna, pozwala nie tylko na wyszukanie, ale także na sprawdzenie czy dany portal jest godny zaufania i jakie ma noty wśród internautów. To odnosi się do wszystkich ciekawych miejsc w Internecie. Dla szczególnie wnikliwych, Mamuna oferuje opis portalu – informacje o jego celu, funkcjonalnościach czy nawet oprawie graficznej.  Jeśli jakiegoś portalu brakuje, użytkownik może łatwo dodać swoją pozycję.

A co mi się podoba w crowdfundingu? To, że zachęca Internautów do podjęcia obywatelskiej i przedsiębiorczej postawy. Internauci są przede wszystkim twórcami, nie konsumentami - a więc ludzkość ma jeszcze szansę na ocalenie ;-) Crowdfunding sprawia, że nowe technologie są pozytywnym, przynoszącym pożytek narzędziem. Co sądzicie o takiej formie finansowania projektów? A może ktoś z Was jest twórcą pomysłu crowdfundingowego lub wsparł ciekawy, technologiczny projekt w ten sposób?

db7c49ab5c339f22bb5ffcdb6ec44b2f7df


Oferta

Szalone dni ze smartfonami

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
15 stycznia 2013
Szalone dni ze smartfonami

W tym roku dalej będziemy Was zaskakiwać okazjami na kupienie taniego smartfona w wybranych ofertach. To kolejny sposób by zaoszczędzić całkiem spore pieniądze z Orange. W styczniowych szalonych dniach, które trwają od dziś do 22 stycznia, dajemy Wam do wyboru sześć telefonów. Samsung Chat357 w Smart Planie Halo 29,90 zł kosztuje teraz 1 zł zamiast 149 zł; Samsunga Galaxy S III w Smart Planie Multi 129,90 zł obniżyliśmy do 99 zł (stara cena 1039 zł); Samsunga I9100 Galaxy S II w Smart Planie Halo 79,90 zł dostaniecie za 1 zł zamiast 849 zł, ten sam telefon również za 1 zł jest w Smart Planie Multi 129,90 zł (stara cena 49 zł); Sony Xperia J w Smart Planie Multi 49,90 zł kosztuje 49 zł zamiast 249 zł; Sony Xperię Tipo dostaniecie za 149 zł w Smart Planie Halo 29,90 zł i za 1 zł w Smart Planie Halo 39,90 zł (stare ceny to odpowiednio 329 zł i 229 zł); wreszcie HTC Desire C A320e w Smart Planie Multi 49,90 zł obniżyliśmy z 339 zł do złotówki. Wszystkie umowy na 24 miesiące. Myślę, że jest z czego wybierać. Szczegóły znajdziecie tutaj.

aec8b1c7cadcbf78895fd11d1ba274f5e82

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.