Mamy ponad 1,6 mln fanów i zostaliśmy najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku! Dziękujemy!
Trochę historii: Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. Od początku profil przyjął kilka strategicznych założeń, które zapewniły mu niesłabnącą popularność. Zgodnie z duchem social media fani mieli dostają to, czego oczekują, nie zapominając o wartościach marki Orange.
– Zaczęliśmy budować fanpage w oparciu o emocje, które przekładają się na zaangażowanie. Chcieliśmy,
by fani Serca i Rozumu poczuli się wyjątkowo, a przez to chętnie polecali sobie kolejne filmy i aplikacje – wyjaśnia Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji. – W konkursach mieli okazję pozytywnie współzawodniczyć, poznawać ofertę oraz budować zaangażowanie znajomych. Atrakcyjny kontent na profilu zapewniał i wciąż gwarantuje rozrywkę, podtrzymuje sympatię i powoduje, że fanów wciąż przybywa. Serce i Rozum w pewnym sensie kontynuują swoje przygody ze spotów TV i wspólnie z nami przeżywają kolejne przygody. To wartość dodana dla całej platformy komunikacyjnej, a przede wszystkim dla jej miłośników.
Udało nam się też zebrać trochę nagród po drodze. W 2011 r. działania wokół profilu zostały docenione nagrodami: Grand Webstar 2011, nagrodą Klubu Twórców Reklamy 2011, Golden Arrow 2011 oraz wyróżnieniem Złote Orły 2011. W kolejnym roku profil Serca i Rozumu stał się drugim, najpopularniejszym miejscem na polskim Facebooku. Nasi brandheroes zdobyli serca prawie 900 tys. nowych fanów. Rok 2012 był również czasem wielkiej przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.
W 2012 roku 409 wpisów wywołały lawinę ponad 1.6 mln „lubię to”, 126 tys. komentarzy i 187 tys. „share’ów”. W sumie w ciągu roku 57 tys. osób zaangażowało się w dodatkowe aplikacje dostępne na profilu. Fanów wciąż przybywa i są to fani lojalni – to największa wartość profilu Serce i Rozum na facebooku.
Obiecujemy nie spocząć na laurach i dalej rozwijać profil! Planuję również kilka fajnych akcji na ten rok, więc obiecuję, że będzie się działo 🙂