To premiera, na którą czekało wielu z Was. Telefony Honor ponownie zawitały do Polski i od dziś możecie je kupić tylko w Orange. Na początek mamy promocyjną ofertę na dwa modele - Honor 70 5G i Magic5 Lite 5G.
Jeśli szukacie średniopółkowego smartfona w przystępnej cenie, eleganckiego, z wytrzymałą baterią i dobrym aparatem to świetnie trafiliście. Takie właśnie są: Honor 70 5G i Magic5 Lite 5G. Obydwa mamy w dwóch wersjach kolorystycznych - czarnej oraz zielonej. Urządzenia współpracują z siecią 5G i mają Google Mobile Services.
Zachęcamy też do wzięcia udziału w promocji „Wiosna z Honorem”. Pierwsi z Was, którzy zdecydują się kupić te modele na naszej stronie - mogą otrzymać nawet 300 zł zwrotu w postaci karty Sodexo. Wystarczy od 8 maja do 7 czerwca br. zakupić Honory i zarejestrować się. Warto się jednak pospieszyć, bo pula tych bonusów jest ograniczona. Szczegóły dostępne są w regulaminie.
Przypomnę, że Honor należał kiedyś do koncernu Huawei. Od ponad 2 lat funkcjonuje na świecie jako samodzielna marka. Swoje drugie podejście w Polsce, rozpoczynają z nami i życzymy im powodzenia.
Więcej informacji - parametry technicznych i ceny smartfonów znajdziecie tutaj.
Świdwin, Iława i Rybnik zwyciężyły w konkursie Inteligentne Przejście. W tych miejscowościach zmienimy niebezpieczne przejście dla pieszych w Smart Crossing, by wszyscy byli bezpieczniejsi na drodze. Miasta wygrały jednak znacznie więcej, niż inteligentne przejścia. Nie sposób przecenić zaangażowania i zjednoczenia społeczności lokalnej wokół ważnych dla niej spraw.
Mechanizm konkursu opierał się na zaangażowaniu jak największej liczby osób do zagłosowania na dane miasto. Każdy z 65 tys. oddanych głosów był ważony, tak aby wszystkie miasta miały równe szanse. Z jednego numeru telefonu można było zagłosować tylko raz.
Kreatywność miast nie zna granic
Od początku rywalizacji miasta postawiły na różnorodne sposoby promocji konkursu - od oficjalnych kanałów komunikacji miast, po oddolne inicjatywy mieszkańców.
Włodarze i pracownicy urzędów nagrywali materiały zachęcające do głosowania. W Kielcach prezydent jak i radni miejscy publikowali filmy z przejścia zgłoszonego do konkursu. Miejskie i prywatne profile w mediach społecznościowych wrzały. Post konkursowy Świdwina, liczącego mniej niż 15 tys. mieszkańców, miał blisko 300 udostępnień. Łącznie w mediach społecznościowych ukazało się ponad 1800 wpisów na temat konkursu, udostępnianych i komentowanych przez dziesiątki tysięcy internautów. Mieszkańcy dopingowali się nawzajem, „jak nie my, to kto” i „damy radę” to najczęściej powtarzające się komentarze.
Od księdza po strażaka
W promocję zaangażowali się dyrektorzy szkół i przedszkoli, oddziały OSP, służby mundurowe, kluby kibiców, kluby sportowe, domy kultury, NGO i lokalne firmy… a nawet księża. W niektórych kościołach podczas mszy na ekranach pojawiły się informacje, jak głosować. Spoty promujące konkurs były wyświetlane w autobusach i na przystankach, plakaty zawisły w najbardziej uczęszczanych lokalizacjach.
Banery konkursowe pojawiły się na stronach prywatnych przedsiębiorców. Także media - zarówno ogólnopolskie jak i lokalne - zagrzewały do głosowania, publikując wiele artykułów i newsów. Nie zabrakło wątków humorystycznych: do głosowania na Bytom zachęcał Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom - jeden z najbardziej popularnych serwisów satyrycznych w Polsce. Hasłem „Głosujemy, aby łatwiej było przejść na drugą stronę” rozbawił i zmotywował tysiące internautów.
Głosowanie i emocjonalny rollercoaster
Najbardziej zacięta rywalizacja toczyła się pomiędzy Lesznem a Iławą, a wynik nie był przesądzony do ostatnich chwil. „Ostateczna rozgrywka to był emocjonalny rollercoaster, jakiego próżno szukać na meczach polskich piłkarzy - komentowało Radio Elka. - Dość pewne prowadzenie Leszna załamało się na trzy godziny przed końcem głosowania (…) Iława nagle wyszła na czoło zdobywając w kilka minut kilkaset głosów przewagi. Leszczyniacy odrobili stratę i przegonili mazurskie miasto, choć już tylko około setką głosów. Ale to nie był koniec. W ostatniej godzinie przed północą, znów zaczęło przybywać głosów Iławie i na kwadrans przed wirtualnym „gwizdkiem” znów znalazła się na pierwszym miejscu. Leszno ruszyło w pogoń, jednak było już za późno”.
Iława i Leszno uczą nas, jak pięknie rywalizować
Tę piękną rywalizację na bieżąco obserwowali i komentowali włodarze Leszna i Iławy, pozostając w kontakcie do ostatnich chwil głosowania. Tuż po ogłoszeniu wyników, do Orange wpłynęło pismo od burmistrza Iławy z apelem o ufundowanie inteligentnego przejścia także w Lesznie. „Z jednej strony wielka radość i duma dla naszej 32-tysięcznej społeczności lokalnej, a z drugiej pełna świadomość, że Leszno także zasłużyło na wygraną. - Kieruję wielkie słowa uznania i gratulacje dla leszczynianek i leszczynian za rywalizację z wzajemną życzliwością, szacunkiem i pełną kulturą” – pisał Dawid Kopaczewski, burmistrz Iławy.
Smart Astro dla wszystkich uczestników konkursu
Postawa Leszna, Iławy i innych miast biorących udział w konkursie to przykład na to, że Smart City i zaangażowanie społeczne są nieodłączne. Dlatego postanowiliśmy nagrodzić wszystkie miasta z konkursu. Dla każdego przygotowaliśmy zestaw testowy do zarządzania oświetleniem miejskim Smart Astro, które wraz z Platformą Zarządzania Miastem przekażemy bezpłatnie chętnym samorządom.
Warto wiedzieć więcej
Oprócz zjednoczenia społeczności lokalnych, wzmocnienia zaufania społecznego i pozytywnych wzruszeń, konkurs był też przestrzenią edukacji. Z badania ankietowego przeprowadzonego przez Orange, wynika że tylko 2% miast wysoko ocenia wiedzę swoich mieszkańców na temat użyteczności rozwiązań smart city. A to właśnie świadomość i poparcie mieszkańców jest jednym z najważniejszych czynników sukcesu we wdrażaniu miejskich rozwiązań smart. Wierzę, że dzięki konkursowi „Inteligentne Przejście” mieszkańcy przekonają się, że dobrze jest żyć w smart city.
W nju wystartowaliśmy z nową promocją dla klientów przenoszących numer od konkurencyjnych operatorów. Dzięki niej macie 3 miesiące abonamentu za 0 zł. Promocja dotyczy planów: nju podstawowy, nju dodatkowy oraz nju internet dodatkowy z usługą nju dodatkowy 19 zł.
Chodzi onastępujące oferty:
solo (19 zł, 29 zł , 39 zł);
w parze (29+9 zł, 39+9 zł, 39+19 zł);
w trio (19+19+9 zł, 29+19+9 zł, 39+19+9 zł);
dokupowanych numerów dodatkowych za 9 zł i 19 zł do wcześniej posiadanych ofert solo lub w parze.
W promocji można wziąć udział jeden raz, kupując maksymalnie trzy numery: nju podstawowy, nju dodatkowy oraz nju internet dodatkowy z usługą nju dodatkowy 19 zł. Numery można kupić równocześnie - od razu oferta trio lub w trzech różnych zamówieniach np. najpierw kupując nju podstawowy, po tygodniu nju dodatkowy 9 zł, a po 3 tygodniach nju dodatkowy 19 zł.
Promocja trwa do odwołania. Opłata 0 zł dotyczy standardowych opłat abonamentowych 9, 19, 29 i 39 zł. Wszystkie opłaty poza zakupionym abonamentem (np. połączenia międzynarodowe, premium rate itd.) naliczane są zgodnie z cennikiem nju mobile.
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.