To premiera, na którą czekało wielu z Was. Telefony Honor ponownie zawitały do Polski i od dziś możecie je kupić tylko w Orange. Na początek mamy promocyjną ofertę na dwa modele – Honor 70 5G i Magic5 Lite 5G.
Jeśli szukacie średniopółkowego smartfona w przystępnej cenie, eleganckiego, z wytrzymałą baterią i dobrym aparatem to świetnie trafiliście. Takie właśnie są: Honor 70 5G i Magic5 Lite 5G. Obydwa mamy w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej oraz zielonej. Urządzenia współpracują z siecią 5G i mają Google Mobile Services.
Zachęcamy też do wzięcia udziału w promocji „Wiosna z Honorem”. Pierwsi z Was, którzy zdecydują się kupić te modele na naszej stronie – mogą otrzymać nawet 300 zł zwrotu w postaci karty Sodexo. Wystarczy od 8 maja do 7 czerwca br. zakupić Honory i zarejestrować się. Warto się jednak pospieszyć, bo pula tych bonusów jest ograniczona. Szczegóły dostępne są w regulaminie.
Przypomnę, że Honor należał kiedyś do koncernu Huawei. Od ponad 2 lat funkcjonuje na świecie jako samodzielna marka. Swoje drugie podejście w Polsce, rozpoczynają z nami i życzymy im powodzenia.
Więcej informacji – parametry technicznych i ceny smartfonów znajdziecie tutaj.
Świdwin, Iława i Rybnik zwyciężyły w konkursie Inteligentne Przejście. W tych miejscowościach zmienimy niebezpieczne przejście dla pieszych w Smart Crossing, by wszyscy byli bezpieczniejsi na drodze. Miasta wygrały jednak znacznie więcej, niż inteligentne przejścia. Nie sposób przecenić zaangażowania i zjednoczenia społeczności lokalnej wokół ważnych dla niej spraw.
Mechanizm konkursu opierał się na zaangażowaniu jak największej liczby osób do zagłosowania na dane miasto. Każdy z 65 tys. oddanych głosów był ważony, tak aby wszystkie miasta miały równe szanse. Z jednego numeru telefonu można było zagłosować tylko raz.
Kreatywność miast nie zna granic
Od początku rywalizacji miasta postawiły na różnorodne sposoby promocji konkursu – od oficjalnych kanałów komunikacji miast, po oddolne inicjatywy mieszkańców.
Włodarze i pracownicy urzędów nagrywali materiały zachęcające do głosowania. W Kielcach prezydent jak i radni miejscy publikowali filmy z przejścia zgłoszonego do konkursu. Miejskie i prywatne profile w mediach społecznościowych wrzały. Post konkursowy Świdwina, liczącego mniej niż 15 tys. mieszkańców, miał blisko 300 udostępnień. Łącznie w mediach społecznościowych ukazało się ponad 1800 wpisów na temat konkursu, udostępnianych i komentowanych przez dziesiątki tysięcy internautów. Mieszkańcy dopingowali się nawzajem, „jak nie my, to kto” i „damy radę” to najczęściej powtarzające się komentarze.
Od księdza po strażaka
W promocję zaangażowali się dyrektorzy szkół i przedszkoli, oddziały OSP, służby mundurowe, kluby kibiców, kluby sportowe, domy kultury, NGO i lokalne firmy… a nawet księża. W niektórych kościołach podczas mszy na ekranach pojawiły się informacje, jak głosować. Spoty promujące konkurs były wyświetlane w autobusach i na przystankach, plakaty zawisły w najbardziej uczęszczanych lokalizacjach.
Banery konkursowe pojawiły się na stronach prywatnych przedsiębiorców. Także media – zarówno ogólnopolskie jak i lokalne – zagrzewały do głosowania, publikując wiele artykułów i newsów. Nie zabrakło wątków humorystycznych: do głosowania na Bytom zachęcał Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom – jeden z najbardziej popularnych serwisów satyrycznych w Polsce. Hasłem „Głosujemy, aby łatwiej było przejść na drugą stronę” rozbawił i zmotywował tysiące internautów.
Głosowanie i emocjonalny rollercoaster
Najbardziej zacięta rywalizacja toczyła się pomiędzy Lesznem a Iławą, a wynik nie był przesądzony do ostatnich chwil. „Ostateczna rozgrywka to był emocjonalny rollercoaster, jakiego próżno szukać na meczach polskich piłkarzy – komentowało Radio Elka. – Dość pewne prowadzenie Leszna załamało się na trzy godziny przed końcem głosowania (…) Iława nagle wyszła na czoło zdobywając w kilka minut kilkaset głosów przewagi. Leszczyniacy odrobili stratę i przegonili mazurskie miasto, choć już tylko około setką głosów. Ale to nie był koniec. W ostatniej godzinie przed północą, znów zaczęło przybywać głosów Iławie i na kwadrans przed wirtualnym „gwizdkiem” znów znalazła się na pierwszym miejscu. Leszno ruszyło w pogoń, jednak było już za późno”.
Iława i Leszno uczą nas, jak pięknie rywalizować
Tę piękną rywalizację na bieżąco obserwowali i komentowali włodarze Leszna i Iławy, pozostając w kontakcie do ostatnich chwil głosowania. Tuż po ogłoszeniu wyników, do Orange wpłynęło pismo od burmistrza Iławy z apelem o ufundowanie inteligentnego przejścia także w Lesznie. „Z jednej strony wielka radość i duma dla naszej 32-tysięcznej społeczności lokalnej, a z drugiej pełna świadomość, że Leszno także zasłużyło na wygraną. – Kieruję wielkie słowa uznania i gratulacje dla leszczynianek i leszczynian za rywalizację z wzajemną życzliwością, szacunkiem i pełną kulturą” – pisał Dawid Kopaczewski, burmistrz Iławy.
Smart Astro dla wszystkich uczestników konkursu
Postawa Leszna, Iławy i innych miast biorących udział w konkursie to przykład na to, że Smart City i zaangażowanie społeczne są nieodłączne. Dlatego postanowiliśmy nagrodzić wszystkie miasta z konkursu. Dla każdego przygotowaliśmy zestaw testowy do zarządzania oświetleniem miejskim Smart Astro, które wraz z Platformą Zarządzania Miastem przekażemy bezpłatnie chętnym samorządom.
Warto wiedzieć więcej
Oprócz zjednoczenia społeczności lokalnych, wzmocnienia zaufania społecznego i pozytywnych wzruszeń, konkurs był też przestrzenią edukacji. Z badania ankietowego przeprowadzonego przez Orange, wynika że tylko 2% miast wysoko ocenia wiedzę swoich mieszkańców na temat użyteczności rozwiązań smart city. A to właśnie świadomość i poparcie mieszkańców jest jednym z najważniejszych czynników sukcesu we wdrażaniu miejskich rozwiązań smart. Wierzę, że dzięki konkursowi „Inteligentne Przejście” mieszkańcy przekonają się, że dobrze jest żyć w smart city.
Przenosisz numer do nju i masz 3 miesiące za 0 zł (2)
Kasia Barys
16 maja 2023
2
W nju wystartowaliśmy z nową promocją dla klientów przenoszących numer od konkurencyjnych operatorów. Dzięki niej macie 3 miesiące abonamentu za 0 zł. Promocja dotyczy planów: nju podstawowy, nju dodatkowy oraz nju internet dodatkowy z usługą nju dodatkowy 19 zł.
Chodzi onastępujące oferty:
solo (19 zł, 29 zł , 39 zł);
w parze (29+9 zł, 39+9 zł, 39+19 zł);
w trio (19+19+9 zł, 29+19+9 zł, 39+19+9 zł);
dokupowanych numerów dodatkowych za 9 zł i 19 zł do wcześniej posiadanych ofert solo lub w parze.
W promocji można wziąć udział jeden raz, kupując maksymalnie trzy numery: nju podstawowy, nju dodatkowy oraz nju internet dodatkowy z usługą nju dodatkowy 19 zł. Numery można kupić równocześnie – od razu oferta trio lub w trzech różnych zamówieniach np. najpierw kupując nju podstawowy, po tygodniu nju dodatkowy 9 zł, a po 3 tygodniach nju dodatkowy 19 zł.
Promocja trwa do odwołania. Opłata 0 zł dotyczy standardowych opłat abonamentowych 9, 19, 29 i 39 zł. Wszystkie opłaty poza zakupionym abonamentem (np. połączenia międzynarodowe, premium rate itd.) naliczane są zgodnie z cennikiem nju mobile.
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej