Każdego dnia prezentujemy Wam na blogu produkty, usługi i kampanie. Nie powstałyby one gdyby nie wiele osób, które przygotowują oferty, programują strony w necie czy tworzą aplikacje. Postanowiliśmy przybliżyć ich pracę i zarazem pokazać firmę „od kuchni”. Być może wiedza o tym, jak pracuje się w różnych działach Orange pomoże Wam zdecydować kiedyś, że chcielibyście ruszyć w podobną ścieżkę własnej kariery. Na pierwszy ogień bierzemy Social Media.
Nasi Eksperci od Social Mediów tworzą strategie wykorzystywania kanałów on-line oraz wyznaczają kierunki ich rozwoju. Wyłapują trendy i prowadzą kampanie on-line. Choćby takie jak wspólne działania z blogerami, które okazały się sukcesem dzięki indywidualnemu podejściu we współpracy. Do ich zadań należy także monitoring internetu. Pomagają rozwiązywać problemy współpracując blisko z konsultantami i Orange Ekspertami. Opracowują system raportów i alertów po to, aby każdy, kto zgłasza sprawę dotyczącą klientów Orange, natychmiast otrzymał odpowiedź. Średni czas ich reakcji na posty zamieszczone na Facebooku wynosi 23 minuty, co według Social Bakers czyni Orange Polska jedną z najlepszych firm na świecie w szybkości odpowiedzi. Osoby planujące kampaniie żonglują mediami z cyrkową precyzją. Dla każdego z projektów potrafią stworzyć świeżą strategię. Na pracę patrzą rozwiązaniami tak, by przekaz zawsze trafił do właściwych osób w odpowiednim czasie. Potrafią też negocjować z mediami atrakcyjniejsze ceny i korzystniejsze czasy emisji.