Marta Cieślak-Krajewska
Strategia, badania, przemysł – to tematy kluczowe dla polskich przedsiębiorców. Dlatego w Orange Polska postanowiliśmy podzielić się doświadczeniem i zostać partnerem konferencji poświęconej strategii badań i rozwoju w polskim przemyśle. Podczas tego wydarzenia także przedstawiciele innych przedsiębiorstw min.: PKN Orlen, KGHM Polska Miedź, PGNiG, FundingBox podzielą się najlepszymi praktykami. Odbędzie się też sesja warsztatowa z obszaru modeli biznesowych (Model Canvas), Design Thinking, własności intelektualnej. Uczestnicy dowiedzą sie także, jak znaleźć partnerów i rozwijać biznes na rynkach międzynarodowych.
Konferencja odbędzie się w najbliższą środę, 17 maja. br., w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa, przy ul. Targowej 56, w godz. 9.30 – 18.00.
Udział jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja.
Szczegółowy program na stronie wydarzenia.
Orange Polska jest współorganizatorem i jednocześnie partnerem konferencji obok znanych instytucji takich jak Sieć KPK, Enterprise Europe Network, Climate – KIC, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Stowarzyszenie Top 500 Innovators, Konfederacja Lewiatan, Związek Pracodawców Klastry Polskie.
Prelegentami z ramienia Orange Polska będą Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji oraz Sebastian Grabowski, dyrektor Centrum Badawczo – Rozwojowego. Patronat nad wydarzeniem objęły: Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej.
Jeśli jesteście zainteresowani tą tematyką, lub znacie przedsiębiorców, którzy szukają solidnej dawki wiedzy, przekażcie im informację, na pewno będą Wam wdzięczni.
Komentarze
-
Zapowiada się ciekawa konferencja :) Czekamy na relację video :)