Odpowiedzialny biznes

Świąteczne życzenia i małe co nieco

Jarosław Konczak Jarosław Konczak
24 grudnia 2010
Świąteczne życzenia i małe co nieco

Nadchodzą Święta Bożego Narodzenia. Czas życzeń, podsumowań i rodzinnych spotkań. Cała blogowa załoga życzy Wam radości, ciepła i pogody ducha. Niech każdy z Was przeżyje i wykorzysta ten czas w sposób dla niego najlepszy i najbardziej wartościowy. Wesołych Świąt!

W tym roku postanowiliśmy też sprawdzić czego sobie życzymy. Wysłaliśmy pomocnicę Świętego Mikołaja by zapytała pracowników Grupy TP czego życzą sobie, nam i innym oraz jakie prezenty chcieliby dostać. Powstał z tego bardzo zabawny portret, bo nasi rozmówcy wykazali się dowcipem. Zobaczcie zresztą sami.


Odpowiedzialny biznes

Czego sobie życzymy

Ryszard Kaminski Ryszard Kaminski
24 grudnia 2010
Czego sobie życzymy

Nadchodzą Święta Bożego Narodzenia. Czas życzeń, podsumowań i rodzinnych spotkań. Cała blogowa załoga życzy Wam radości, ciepła i pogody ducha. Niech każdy z Was przeżyje i wykorzysta ten czas w sposób dla niego najlepszy i najbardziej wartościowy. Wesołych Świąt!

W tym roku postanowiliśmy też sprawdzić czego sobie życzymy. Wysłaliśmy pomocnicę Świętego Mikołaja by zapytała pracowników Grupy TP czego życzą sobie, nam i innym oraz jakie prezenty chcieliby dostać. Powstał z tego bardzo zabawny portret, bo nasi rozmówcy wykazali się dowcipem. Zobaczcie zresztą sami.


Oferta

Klienci Orange najbardziej VAToodporni

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
23 grudnia 2010
Klienci Orange najbardziej VAToodporni

Już wszystkim życzyłem Wesołych Świąt, a dzień przyniósł pełną informację, jak operatorzy komórkowi zachowają się z wyższym VAT od stycznia. Dlatego siadłem jeszcze na chwilę przed komputerem. Cieszę, że to właśnie klienci Orange w najmniejszym stopniu odczują wyższy podatek. Przypomnę, że zdecydowaliśmy się wziąć na siebie podwyżkę VAT we wszystkich najważniejszych usługach i abonamentach. Decyzję ogłosiliśmy jako pierwsi na rynku i czekaliśmy co zrobi konkurencja. Dziś przeczytałem na blogu Marcina, że trochę mniej zaoferował Play, który weźmie na siebie VAT w głównych usługach prepaid, ale w abonamentach cena wzrośnie. W zamian klienci dostaną ekstra minuty. Plus zdecydował się podnieść ceny brutto wszystkich usług o jednostkowej wartości powyżej 60 gr co oznacza, że np. abonamenty i pakiety dodatkowe idą w górę. Najgorzej klientów potraktowała Era, która po prostu podniosła ceny o wyższy VAT (informacje o Erze i Plusie wziąłem z portalu telepolis.pl). Myślę sobie, że chociaż te kilka groszy dla wielu może nie stanowić dużej różnicy, to jednak w swoich wyborach klienci biorą pod uwagę także takie proklienckie gesty. Dlatego konkurencji (może z wyjątkiem Playa) dziękujemy za fajny prezent na gwiazdkę :-)

Scroll to Top