Rozrywka

Szał marketingowych maskotek

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
21 grudnia 2010
Szał marketingowych maskotek

Przedświątecznie szukałem na Allegro pierwszego sezonu Ally McBeal i przy okazji wstukałem w wyszukiwarkę Serce i Rozum, czyli nasze sztandarowe maskotki. Mocno się zdziwiłem, bo aby je zdobyć musiałbym zapłacić więcej niż za box DVD z wyczynami zabawnej prawniczki i jej znajomych. Koszt zestawu pluszaków to 100-250 zł (osobno taniej, ale aby rozdzierać taką parę musiałbym nie mieć serca). Poszedłem dalej tropem marketingowych postaci. Pan Pikuś od 33 do 169 zł. Mały Głód 10-100 zł. Marketingowcy to naprawdę mają siłę przebicia. Z drugiej strony postacie są naprawdę słodkie, a wspomagane reklamą stają się obiektem pożądania nie tylko przez dzieci. Sam dostaję po kilka e-maili w tygodniu z prośbą o Serce i Rozum. Dlatego z zaczarowanej szafy rzecznika szybko zniknęły zapasy. Teraz nie mam nawet żelaznej rezerwy. Dla fanów dobra wiadomość jest taka, że Serce i Rozum w ilościach hurtowych produkuje się w Chinach, a do Polski powinny dotrzeć na przełomie stycznia i lutego. Mamy już parę sprytnych pomysłów, jak potem trafią do naszych klientów neo. Myślę również, że uda mi się podebrać kilka sztuk dla czytelników bloga.

serce-rozum-glod-pikus.jpg


Odpowiedzialny biznes

Kto wygrał mecz? – dzieciaki

Ryszard Kaminski Ryszard Kaminski
21 grudnia 2010
Kto wygrał mecz? – dzieciaki

Co jest najważniejsze w sporcie? Zwykle wynik, ale nie zawsze. Są takie okazje, gdy gra się o wyższe cele. Od 6 lat, w grudniu taką właśnie okazją są mecze charytatywne, które drużyna Orange i Przyjaciele rozgrywa z Reprezentacją Dziennikarzy Polskich.

O co w takim razie gramy, a raczej dla kogo? Pomagamy dzieciakom z warszawskiego Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny "Koło". W tym roku razem z Fundacją Orange piłkarze przekazali im czek na 20 tys. złotych, a łączna pomoc dla nich to już blisko 100 tys. złotych. Z tych pieniędzy finansowane są przede wszystkim wyjazdy podopiecznych ośrodka na zimowiska.

Oczywiście te mecze to również doskonała zabawa i zacięta rywalizacja. Po 2 początkowych remisach od 4 lat wygrywamy, ostatnio 6:2. Warto mieć przyjaciół, bo dla Orange bramki strzelali m.in. Marcin Żewłakow i Adrian Mierzejewski. Specjalnie chcę jednak wyróżnić Marka Wojdynę (nr 22), naszego kolegę z departametu, który zagrał świetne zawody i również strzelił bramkę.

Więcej o meczu opowie Wojtek Jabczyński, kapitan naszej drużyny, którego poprosiłem by był naszym grającym reporterem. Zobaczcie relację.


Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na e-wolontariat

Monika Kulik Monika Kulik
20 grudnia 2010
Zagłosuj na e-wolontariat

Trwa druga edycja konkursu „Odkryj e-wolontariat”. To inicjatywa nagradzająca najciekawsze projekty wykorzystania internetu przez wolontariuszy. Pisałam Wam o niej już w zeszłym roku. Zobaczcie, kto teraz walczy o nagrody i zagłosujcie na najlepszych. Macie na to jeszcze tylko 2 dni.

W finale znalazło się 9 projektów. Możecie wybrać któryś z portali edukacyjnych dla młodzieży - edukacyjną platformę internetową www.solarnet.tv, korepetycje na GaduGadu, jakich udzielają wolontariusze Młodzieżowego Ośrodka Wolontariatu w Trzebielu, innowacyjne projekty edukacyjne upowszechniane przez Fundację Nowoczesna Polska, Grupę Edukatorów Seksualnych „Ponton” albo wesprzeć swoim głosem kampanię społeczną studentów promującą świadome dawstwo narządów, szpiku kostnego i krwi - Dawca.pl.

W konkursie staruje także portal Single Moms wspierający mamy samotnie wychowujące dzieci i portal edukacyjny na temat bezpłodności "Nasz bocian". Do boju o miano najlepszej inicjatywy e- wolontariackiej staje też portal qlturka promujący ideę uczestnictwa w kulturze najmłodszych. I na koniec pierwszy w Polsce portal społecznościowy- ChallengeSD.eu poświęcony problematyce zrównoważonego rozwoju. Ja już zagłosowałam ;)

Scroll to Top