Oferta

Szalone ceny, edycja styczniowa

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
19 stycznia 2012
Szalone ceny, edycja styczniowa

Przygotowaliśmy dla Was kolejną odsłonę Szalonych Dni w e-sklepie. Tym razem promocja dotyczy telefonów różnych marek z umowami na czas określony.

Telefony objęte promocją, które możecie kupić taniej z umową na 24 miesiące to:

HTC Sensation (Pantera 199,90 za 3 zł), Nokia N9 (Pantera 199,90 za 3 zł) oraz Samsung Galaxy 551 i5510 (Pantera 49,90 za 49 zł z pięćdziesięcioprocentowym rabatem na 3 miesiące abonamentu).

Wybierając umowę na 36 miesięcy mniej zapłacicie za: HTC Sensation (W Delfinie 99,90 za 49 zł), Nokię C3-01 (Delfin i Pelikan 29,90 za 49 zł), Nokię E7-00 (Pantera 89,90 za 99zł), Nokię N9 (Pantera 129,90 za 29 zł) oraz Samsunga Galaxy 551 i5510 (Delfin, Pelikan za 19 zł) i Sony Ericsson Xperię TM X8 z głośnikiem (Delfin, Pelikan 29,90 za 3 zł). Promocja będzie trwała od dziś do 24 stycznia.


Oferta

Wybraliście do testów Lumię 800

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
19 stycznia 2012
Wybraliście do testów Lumię 800

Niedawno zapowiadaliśmy Wam testy nowego, wybranego przez Was modelu Nokii. Teraz już wiemy, że rywalizację dwóch Lumii wygrała "800", co raczej nie zdziwiło. Modelu 710 będzie szkoda szczególnie paniom, które silnie optowały za białym telefonem. Możecie rejestrować się do testów na stronie www.testuj.orange.pl. Połowa z 100 testujących otrzyma telefony na własność. Dodatkowo uczestnicy zabawy mogą wygrać bilety na przedpremierowe pokazy filmu Martina Scorsese „Hugo i jego wynalazek”.


Odpowiedzialny biznes

Internet dla firm w liczbach

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
18 stycznia 2012
Internet dla firm w liczbach

Wirtualnemedia.pl przyjrzały się raportowi UKE „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011”. Portal skupił się na wykorzystaniu komputerów i Internetu w polskich firmach. Oprócz tego, jaki jest procentowy udział laptopów i komputerów stacjonarnych oraz ile średnio płacą firmy za Internet i z jakich łączy korzystają dowiadujemy się czegoś bardzo zaskakującego. Okazuje się, że aż 43 proc. polskich firm w ogóle nie korzysta z komputerów! To zaskakująca wiadomość, w którą trudno było uwierzyć. Dalej pojawiły się już mniej zaskakujące wyniki. Ponad 95 proc. firm, które korzystają z komputerów ma dostęp do sieci, w zdecydowanej większości stacjonarny, jedna trzecia korzysta z sieci mobilnej. Czyżby zatem problem z internetyzacją firm nie wynikał z trudności w dostępie do sieci, ale z niechęci do komputerów? Przy okazji możemy pochwalić się, że według badania ponad 69 proc. rynku biznesowego korzysta z naszych usług. Dziękujemy.

Scroll to Top