Oferta

Szalone ceny smartfonów w Orange

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 marca 2012
Szalone ceny smartfonów w Orange

Ruszamy z kolejną edycją Szalonych Dni w e-sklepie, w których możecie kupić nie tylko trzy świetne smartfony tylko za 9 zł, ale także skorzystać z półrocznej promocji na abonament. Dodatkowo możecie otrzymać replikę oficjalnej piłki na Euro 2012. Teraz konkrety. Do wyboru macie: Nokię Lumia 710, taniej o 140 zł, w Panterze za 89,90 zł z abonamentem obniżonym do 59,90 zł; Nokię E6, taniej o 470 zł, w Delfinie za 79,90 zł z abonamentem obniżonym do 49,90 zł oraz HTC Mozart, taniej o 370 zł, w Pelikanie za 59,90 zł z abonamentem obniżonym do 39,90 zł. Z promocji mogą skorzystać wszyscy nowi klienci lub przedłużający umowę. Szalone dni trwają tylko do 14 marca. Zapraszam do najbardziej przyjaznej smartfonom sieci w Polsce. Szczegóły tutaj.


Rozrywka

Linkin Park na Orange Warsaw Festival

Kasia Barys Kasia Barys
08 marca 2012
Linkin Park na Orange Warsaw Festival

Moim kolegom wydaje się, że chwilę temu z niektórymi z Was widzieli się na Orange Warsaw Festival. Tymczasem minął rok i czas na newsy o kolejnej edycji. Zwłaszcza, że są z górnej półki. Gwiazdą pierwszego dnia piątego już OWF będzie Linkin Park. Czyli jedna z najpopularniejszych grup rockowych na świecie. Sprzedali 50 milionów płyt. Dwukrotnie otrzymali nagrodę Grammy. A na Facebooku mają - uwaga ponad 40 mln fanów.

 

W tym roku rezerwujcie sobie czas 9 i 10 czerwca. Orange Warsaw Festival ponownie zabrzmi na Pepsi Arena (stadionie warszawskiej Legii). Mam nadzieję, że powiększycie grono ponad 115 tysięcy fanów muzyki, którzy bawili się z nami w poprzednich edycjach. Dzięki Orange na żywo mogli oglądać gwiazdy światowego formatu. Od dwóch lat współorganizatorem OWF jest TVN.

O kolejnych gwiazdach, będziemy Was informować. Informacji o artystach i terminie rozpoczęcia sprzedaży biletów możecie też szukać na stronie internetowej OWF.


Odpowiedzialny biznes

W Lublinie o CSR

Monika Kulik Monika Kulik
08 marca 2012
W Lublinie o CSR

Wczoraj odwiedziliśmy Lublin, miasto o największej liczbie studentów w Polsce. Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej rozmawialiśmy z nimi o społecznej odpowiedzialności biznesu. Nie obyło się bez pytań o opłacalność działań CSR i ich różnicę od PRu czy charytatywności.

Mam wrażenie, że ciągle mamy problem z tym, że dla nas może być „albo albo”, a nie „razem”. A przecież można robić coś korzystnego dla innych i dla swojego biznesu - na tym opiera się właśnie zrównoważony rozwój.

Jednocześnie w siedzibie naszego Centrum Operacji Księgowych prowadziliśmy wspólnie z CSRinfo warsztaty na temat dialogu. W 2011 roku zorganizowaliśmy 4 podobne szkolenia w Warszawie, a także konferencję poświęconą standardom dialogu.

Teraz wyruszyliśmy w Polskę. Planujemy podobne spotkania w Łodzi, Bydgoszczy, Białymstoku i Katowicach.

Ostatnie dyskusje o ACTA pokazuje, że dialogu społecznego nigdy za wiele. Wciąż jeszcze musimy się go uczyć, a konsultacji społecznych nie traktować jak zło konieczne, ale szansę na wypracowanie najlepszych dla wszystkich stron rozwiązań. Ale to już opowieść ....

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.