Oferta

Szalone ceny z BlackBerry, ale nie tylko

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
18 kwietnia 2012
Szalone ceny z BlackBerry, ale nie tylko

Dzisiaj rozpoczynamy kolejny weekend (właściwie week) szalonych cen na telefony w e-sklepie, który potrwa do 24 kwietnia. Po raz pierwszy mamy ofertę BlackBerry dla klientów indywidualnych. Sam jestem ciekawy, jakie będzie zainteresowanie, bo dotychczas BB były oferowane tylko biznesowi. Teraz szczegóły. BlackBerry 9810 kosztuje 49 zł w Panterze za 89,90 zł, umowa na 2 lata z rabatem na abonament przez 6 miesięcy, natomiast BlackBerry 9900 jest za 149 zł, także w Panterze za 89,90 zł, umowa 2 lata z rabatem na abonament przez 6 miesięcy. Ponadto obniżamy ceny telefonów w ofercie za 39,90 zł w umowach na 2 lata. Wszystkie kosztują teraz tylko 3 zł. HTC Cha Cha, Delfin/Pelikan (stara cena 369 zł); Nokia Asha 302, Delfin/Pelikan (stara cena 189 zł); Nokia E52 z zestawem nawigacyjnym, Delfin/Pelikan (stara cena 449 zł) i Samsung Galaxy 551, Delfin/Pelikan (stara cena 319 zł). Szczegóły tutaj.

szalone_ceny_black_berry.jpg


Oferta

Tani abonament będzie hitem

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
17 kwietnia 2012
Tani abonament będzie hitem

Dziękuję wam za cierpliwość i wybaczcie, że było mnie wczoraj mniej na blogu. Nie codziennie robimy taką rewolucję i mam na myśli nie tylko Orange Open. Jak się spodziewałem najwięcej emocji wzbudziły oferty no limit za 79,99 zł i 39,99 zł. Zwłaszcza tej drugiej propozycji raczej się nie spodziewaliście. Rozumiem, że nie jesteście do końca zadowoleni z braku SMS-ów no limit w tańszym abonamencie, ale moim zdaniem i tak oferta daje radę. Opłat aktywacyjnych, o których piszecie realnie nie ma, bo obowiązują promocje. Sądze, że ta propozycja ma wielkie szanse by zostać rynkowym hitem. Jestem też pewny, że po szybkim skorzystaniu z kalkulatora wielu z was dojdzie do wniosku, że dodając wszystkie usługi z jakich korzysta w domu, taniej będzie wziąć Opena. Na koniec odniosę się do tego, co napisał Marcin na swoim blogu komentując nasz abonament za 39,99 zł (nie porównał się do Opena, bo jak mniemam nie ma oferty, którą można by porównywać). Marcinie story o kopiarkach staje się zwyczajnie nudne (choć przyznaję było śmieszne za pierwszym razem), a popadanie przy tym w dziwną megalomanię połączoną z rozrzutnością jest dziś mało frapujące dla czytelników. Raczej zajmuje ich fakt, że dzięki Orange mają jeszcze większy wybór ofert. Kopiarek u nas dostatek, dlatego proponuję te pieniądze przeznaczyć na fajnego smartfona, który bardziej ucieszy jakiegoś klienta Play. Wydawajcie kasę z głową :)


Odpowiedzialny biznes

Nowy Orange – relacja z konferencji

Ryszard Kaminski Ryszard Kaminski
17 kwietnia 2012
Nowy Orange – relacja z konferencji

Wczoraj pisałem o ogłoszeniu zmiany marki, a dziś mam dla Was relację z konferencji prasowej. Zobaczcie co nowego przygotowaliśmy w ofertach, jakie zmiany mamy dla klientów i w którą stronę zmierzamy. A więcej szczegółów dotyczących najnowszych usług oraz dodatkowych atrakcji dla Was (Środy z Orange, Orange Warsaw Festival, loteria biletów na UEFA EURO2012™ i Pracownie Orange) znajdziecie w naszym biurze prasowym

PlayWyłącz głos

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.