Urządzenia

Szlifujemy Orange Smart Care (9)

Piotr Domański

2 sierpnia 2017

Szlifujemy Orange Smart Care
9

Stwierdzenie, że ceny telefonów idą w górę to truizm. Kiedyś, gdy flagowe urządzenie znanej firmy kosztowało 2 tysiące mówiło się o tym w kategoriach wielkiego wydarzenia.  Teraz high-endy po 3 tysiące to norma. Ten trend odbija się także na kosztach naprawy smartfonów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie kwoty, z której możecie korzystać w ramach usługi Orange Smart Care. Teraz limit, który macie do wykorzystania w ciągu roku to 800 zł, zamiast jak do tej pory 700 zł. Miesięczna opłata za korzystanie z usługi to 8,99 zł.

Odbierzemy, naprawimy i wypucujemy

Co dostajecie w ramach tej kwoty? Moim zdaniem bardzo dużo. Po pierwsze usługa dotyczy całego telefonu – nie ma znaczenia, czy rozwaliliście tylko wyświetlacz, czy też przy okazji pękła Wam obudowa lub obiektyw aparatu. A nawet czy cały telefon trafił do jeziora. Jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 800 zł (razem z przesyłkami kurierem) – naprawimy Wam go. Nie będziemy drążyć, kto  był winny uszkodzenia, komu telefon spadł i dlaczego. Wiemy, że smartfony czasem wypadają z ręki.

Dla tych którzy nie lubią lania wody mam konkretną listę uszkodzeń, które w ramach usługi można naprawić lub wymienić. Po pierwsze – wyświetlacz. Jeżeli już został uszkodzony, przy okazji możecie także naprawić lub wymienić obudowę, aparat i przyciski, jeżeli są ;-). Do tego dokładamy usunięcie skutków zalania wodą. Pozostałe elementy telefonu naprawimy, jeżeli jednocześnie uszkodzony jest wyświetlacz.

Orange Smart Care - grafika ilustracyjna

Korzystającym z usługi zapewniamy bezpłatną infolinię techniczną, kuriera z i do serwisu, a także aplikację, pozwalającą na diagnostykę telefonu.

Wiemy, że niektóre naprawy mogą przekroczyć kwotę 800 zł. Na to także jesteśmy przygotowani. W takiej sytuacji zapłacimy za Was część kosztów (do rocznego limitu 800 zł), a dodatkowo zapewnimy 10% rabat na naprawy powyżej tej sumy (z wyłączeniem iPhonów). Podobny rabat dotyczy napraw poza zakresem – na przykład gdyby udało się Wam jakimś cudem odseparować procesor od karty graficznej (nie wiem jak, bo obecnie to najczęściej ten sam moduł 😉 ).

Ile kosztuje Orange Smart Care

Na usługę możecie zdecydować w trakcie podpisywania nowej umowy, lub przedłużania obecnej, jeżeli tylko dobierzecie do niej urządzenie. Przez pierwsze 30 dni nie płacicie za ochronę nawet grosza, później wspomniane już 8,99. W dowolnym momencie możecie z usługi zrezygnować, jednak, nie można już do niej powrócić.

Czy warto? Przyznaję, że sam to pytanie sobie zadawałem. Na ogół tuż po tym jak mój telefon walnął o bruk. Więc, jeżeli nie chcecie swojego nowego, ślicznego, błyszczącego smartfona zamykać w etui to trudno odpowiedzieć negatywnie na to pytanie. Zresztą podobną odpowiedź udzieliło 240 tys. osób, które się na nią zdecydowało.

Więcej o ofercie na stronie orange.pl

A tu znajdziecie zeszłoroczny tekst o tej usłudze: Orange Smart Care – rozbity wyświetlacz to już nie problem 

Udostępnij: Szlifujemy Orange Smart Care
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    robert 10:10 03-08-2017
    "Nie będziemy drążyć, kto był winny uszkodzenia, komu telefon spadł i dlaczego. Wiemy, że smartfony czasem wypadają z ręki." - Nareszcie!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:06 03-08-2017
      Robert, ta usługa ma już rok ?
      Odpowiedz
  • komentarz
    666 16:38 03-08-2017
    super. a kiedy nowa oferta na lova? ;) podobno ma byc wrecz bombowa ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 00:53 04-08-2017
      Nie zdradzamy naszych planów z wyprzedzeniem :) O wszelkich nowościach informujemy na bieżąco, zapraszamy Cię więc do obserwowania nas :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 21:42 04-08-2017
    Usługa ta jest oferowana tylko dla systemu abonamentowego czy dla karciarzy także z góry dziękuje za odpowiedz...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:40 13-10-2017
      Tylko dla klientów abonamentowych.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Gewitter 20:36 12-10-2017
    uczciwość inaczej - 20 dni wycena, asymetryczna umowa nie dająca praw klientowi, teraz pewnie w nieskończoność poczekam na naprawę z dopłatą zresztą również i za transport. Orange ma gdzieś podwykonawcę dno jednym słowem na infolinii nikt nic nie wie. Zrzuty ekranowe przesyłam regularnie do ich centrali bo to grupa międzynarodowa ale tam tez pewnie taki sam poziom usług
    Odpowiedz
  • komentarz
    domic1 10:06 12-04-2018
    Witam, Lipa przedłużyłem umowę dla 2 numerów przez konsultanta BOK ORANGE i na jednym mam ochronę gdyż była już aktywna kiedyś, a na drugim nr nawet po reklamacji (dokonanej w dniu odbioru tel. od kuriera) orange nie chce ubezpieczenia włączyć, a nie kupiłem telefonu na targu tylko w Orange za ponad 2 tysiące zł. Ponadto pragnę zaznaczyć, że przy składanej reklamacji w Waszym BOK byłem poinformowany, iż zostanie rozpatrzona ona pozytywnie gdyż brak ubezpieczenia na nowej umowie to tylko jakieś niedopatrzenie z Waszej strony przy przedłużaniu umowy. Oczywiście byłem przekonany, że ubezpieczenie będzie włączone automatycznie tak jak jest w przypadku zakupu przez internet, czego konsultant mi nie powiedział tym bardziej, że o ochronie wyświetlacza rozmawialiśmy. Orange dzisiaj działa coraz gorzej, jak sami twierdzicie na swojej stronie (Blog, Orange Smart Care), że ubezpieczycie telefon w ciemno (przy podpisaniu nowej i przedłużeniu umowy), nawet kupiony na targu, a tu nie chcecie ubezpieczyć kupionego telefonu od Was. Tym samym nasuwa się pytanie, czy później nie będzie tak samo z dochodzeniem ewentualnego roszczenia z tyt. naprawy telefonu. Dlaczego za winy orange odpowiada klient, który musi się lepiej znać od sprzedającego aby nie zostać wypuszczony w maliny. Może to celowe działanie orange, patrząc na termin rozpatrzenia reklamacji tj. w 15 dniu od odbioru od kuriera przesyłki, czyli dzień po terminie na ewentualny jej zwrot. Drogi orange chyba nie chcielibyście być tak potraktowani jako klienci, a niestety ja jestem Waszym wieloletnim klientem telekomunikacyjnym i jest mi smutno jak zostałem potraktowany. Wy zaś jesteście moim klientem przy pozwoleniach na budowę swoich sieci światłowodowych w Łódzkim. Wstyd... jak dobro klienta ma dzisiaj znacznie...
    Odpowiedz
  • komentarz
    RafaL7 17:06 22-06-2018
    Ta usługi to oszustwo
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Pierwsze urodziny Nasz Orange (6)

Regina Jabczyńska

1 sierpnia 2017

Pierwsze urodziny Nasz Orange
6

Mija rok od kiedy pod adresem www.orange.pl/naszorange możecie pytać, odpowiadać i pomagać w kwestiach telekomunikacyjnych.

Internetowe forum Nasz Orange dzięki Waszemu zaangażowaniu radzi sobie wyśmienicie, o czym już pisałam i co najważniejsze chętnych do dyskusji nie brakuje!

Krzepiące jest, że ta międzypokoleniowa kliencko – pracownicza grupa dyskusyjna przybywa z pomocą 24h na dobę – każdemu, niezależnie od wagi sprawy. Zresztą statystyki mówią same za siebie:

Z okazji 1 urodzin przyjęcia nie będzie, ale to nie oznacza, że zabraknie atrakcji i niespodzianek. Wręcz przeciwnie. Każdy kto zaloguje się dziś na swoim profilu otrzyma specjalną rocznicową odznakę. Wszyscy chętni mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są zestawy gadżetów Nasz Orange. A ponieważ od jakiegoś czasu możecie surfować po forum za darmo za pomocą telefonów w Orange (szczegóły), to postanowiliśmy, że konkurs będzie z tym związany:-)

Mamy też indywidualne prezenty – do najbardziej zapracowanych użytkowników wysłaliśmy spersonalizowane kartki urodzinowe z podziękowaniem. Dziękujemy za 1 wspólny rok na forum:-) wierzymy, że tematów do dyskusji na kolejne lata nam nie zabraknie.

Udostępnij: Pierwsze urodziny Nasz Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Rut 15:24 01-08-2017
    Znamy i odwiedzamy. Odznaka złapana :D
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:01 01-08-2017
    Nasz Orange jest spoko :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 18:07 01-08-2017
      Tak, zgadzam się :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Artur 13:22 02-08-2017
        ...i ja! ;))
        Odpowiedz
  • komentarz
    Matt55 08:47 03-08-2017
    Gratulacje i kolejnych udanych lat Nasz Orange! :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 22:58 25-01-2018
    Ja otrzymałem bana od 2016 roku nie mogę wejść na moje konto Astis . . . Trudno xd
    Odpowiedz

Film

Orange Finanse – lepsza kontrola nad płatnościami, dzięki powiadomieniom push (1)

Kasia Barys

1 sierpnia 2017

Orange Finanse – lepsza kontrola nad płatnościami, dzięki powiadomieniom push
1

Kontrola własnych wydatków czy umiejętność oszczędzania to ważna cecha. Dobrym sposobem jest  monitorowanie swoich codziennych wydatków, nawet tych najmniejszych. Mając Orange Finanse najlepiej zrobić to z poziomu telefonu ustawiając powiadomienia push, które będą przychodzić po każdej wykonanej transakcji. Zwiększa to także  bezpieczeństwo zgromadzonych środków jak również wygodę podczas codziennych płatności kartą lub telefonem. Nie trzeba np. co chwilę uruchamiać aplikacji, by sprawdzić czy w dniu wypłaty, pensja wpłynęła już na rachunek.

To kolejna nowość w Orange Finanse. Niedawno uruchomiliśmy wygodne płatności telefonem z Android Pay.

Nagroda dla Orange Finanse

Przy okazji warto też wspomnieć, że aplikacja Orange Finanse została wyróżniona przez użytkowników smartfonów z systemem Android, wśród najlepiej ocenianych aplikacji bankowych. Otrzymała trzecie miejsce.
Jeśli korzystasz już z aplikacji Orange Finanse, możesz w prosty sposób uruchomić usługę push w swoim telefonie. Klikając w link dowiesz się jak to zrobić.

Udostępnij: Orange Finanse – lepsza kontrola nad płatnościami, dzięki powiadomieniom push
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Astis 15:13 27-09-2017
    Millennium ma to już wszystko i nawet więcej... Bierzcie przyklad z niego a nie mBanku ↘️⬇️⬇️
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej