Oferta

Szlifujemy Orange Smart Care

Piotr Domański Piotr Domański
02 sierpnia 2017
Szlifujemy Orange Smart Care

Stwierdzenie, że ceny telefonów idą w górę to truizm. Kiedyś, gdy flagowe urządzenie znanej firmy kosztowało 2 tysiące mówiło się o tym w kategoriach wielkiego wydarzenia.  Teraz high-endy po 3 tysiące to norma. Ten trend odbija się także na kosztach naprawy smartfonów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie kwoty, z której możecie korzystać w ramach usługi Orange Smart Care. Teraz limit, który macie do wykorzystania w ciągu roku to 800 zł, zamiast jak do tej pory 700 zł. Miesięczna opłata za korzystanie z usługi to 8,99 zł.

Odbierzemy, naprawimy i wypucujemy

Co dostajecie w ramach tej kwoty? Moim zdaniem bardzo dużo. Po pierwsze usługa dotyczy całego telefonu – nie ma znaczenia, czy rozwaliliście tylko wyświetlacz, czy też przy okazji pękła Wam obudowa lub obiektyw aparatu. A nawet czy cały telefon trafił do jeziora. Jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 800 zł (razem z przesyłkami kurierem) – naprawimy Wam go. Nie będziemy drążyć, kto  był winny uszkodzenia, komu telefon spadł i dlaczego. Wiemy, że smartfony czasem wypadają z ręki.

Dla tych którzy nie lubią lania wody mam konkretną listę uszkodzeń, które w ramach usługi można naprawić lub wymienić. Po pierwsze – wyświetlacz. Jeżeli już został uszkodzony, przy okazji możecie także naprawić lub wymienić obudowę, aparat i przyciski, jeżeli są ;-). Do tego dokładamy usunięcie skutków zalania wodą. Pozostałe elementy telefonu naprawimy, jeżeli jednocześnie uszkodzony jest wyświetlacz.

Orange Smart Care - grafika ilustracyjna

Korzystającym z usługi zapewniamy bezpłatną infolinię techniczną, kuriera z i do serwisu, a także aplikację, pozwalającą na diagnostykę telefonu.

Wiemy, że niektóre naprawy mogą przekroczyć kwotę 800 zł. Na to także jesteśmy przygotowani. W takiej sytuacji zapłacimy za Was część kosztów (do rocznego limitu 800 zł), a dodatkowo zapewnimy 10% rabat na naprawy powyżej tej sumy (z wyłączeniem iPhonów). Podobny rabat dotyczy napraw poza zakresem – na przykład gdyby udało się Wam jakimś cudem odseparować procesor od karty graficznej (nie wiem jak, bo obecnie to najczęściej ten sam moduł ;-) ).

Ile kosztuje Orange Smart Care

Na usługę możecie zdecydować w trakcie podpisywania nowej umowy, lub przedłużania obecnej, jeżeli tylko dobierzecie do niej urządzenie. Przez pierwsze 30 dni nie płacicie za ochronę nawet grosza, później wspomniane już 8,99. W dowolnym momencie możecie z usługi zrezygnować, jednak, nie można już do niej powrócić.

Czy warto? Przyznaję, że sam to pytanie sobie zadawałem. Na ogół tuż po tym jak mój telefon walnął o bruk. Więc, jeżeli nie chcecie swojego nowego, ślicznego, błyszczącego smartfona zamykać w etui to trudno odpowiedzieć negatywnie na to pytanie. Zresztą podobną odpowiedź udzieliło 240 tys. osób, które się na nią zdecydowało.

Więcej o ofercie na stronie orange.pl

A tu znajdziecie zeszłoroczny tekst o tej usłudze: Orange Smart Care – rozbity wyświetlacz to już nie problem 

Komentarze

robert
robert 08:10 03-08-2017

„Nie będziemy drążyć, kto był winny uszkodzenia, komu telefon spadł i dlaczego. Wiemy, że smartfony czasem wypadają z ręki.” – Nareszcie!!

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 11:06 03-08-2017

    Robert, ta usługa ma już rok ?

    Odpowiedz
robert
robert 10:10 03-08-2017

„Nie będziemy drążyć, kto był winny uszkodzenia, komu telefon spadł i dlaczego. Wiemy, że smartfony czasem wypadają z ręki.” – Nareszcie!!

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 13:06 03-08-2017

    Robert, ta usługa ma już rok ?

    Odpowiedz
666
666 14:38 03-08-2017

super.
a kiedy nowa oferta na lova? 😉 podobno ma byc wrecz bombowa 😉

Odpowiedz
    Orange Ekspert
    Orange Ekspert 22:53 03-08-2017

    Nie zdradzamy naszych planów z wyprzedzeniem 🙂 O wszelkich nowościach informujemy na bieżąco, zapraszamy Cię więc do obserwowania nas 🙂

    Odpowiedz
666
666 16:38 03-08-2017

super.
a kiedy nowa oferta na lova? 😉 podobno ma byc wrecz bombowa 😉

Odpowiedz
    Orange Ekspert
    Orange Ekspert 00:53 04-08-2017

    Nie zdradzamy naszych planów z wyprzedzeniem 🙂 O wszelkich nowościach informujemy na bieżąco, zapraszamy Cię więc do obserwowania nas 🙂

    Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 19:42 04-08-2017

Usługa ta jest oferowana tylko dla systemu abonamentowego czy dla karciarzy także z góry dziękuje za odpowiedz…

Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 21:42 04-08-2017

Usługa ta jest oferowana tylko dla systemu abonamentowego czy dla karciarzy także z góry dziękuje za odpowiedz…

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 09:40 13-10-2017

    Tylko dla klientów abonamentowych.

    Odpowiedz
Gewitter
Gewitter 18:36 12-10-2017

uczciwość inaczej – 20 dni wycena, asymetryczna umowa nie dająca praw klientowi, teraz pewnie w nieskończoność poczekam na naprawę z dopłatą zresztą również i za transport. Orange ma gdzieś podwykonawcę dno jednym słowem na infolinii nikt nic nie wie. Zrzuty ekranowe przesyłam regularnie do ich centrali bo to grupa międzynarodowa ale tam tez pewnie taki sam poziom usług

Odpowiedz
Gewitter
Gewitter 20:36 12-10-2017

uczciwość inaczej – 20 dni wycena, asymetryczna umowa nie dająca praw klientowi, teraz pewnie w nieskończoność poczekam na naprawę z dopłatą zresztą również i za transport. Orange ma gdzieś podwykonawcę dno jednym słowem na infolinii nikt nic nie wie. Zrzuty ekranowe przesyłam regularnie do ich centrali bo to grupa międzynarodowa ale tam tez pewnie taki sam poziom usług

Odpowiedz
domic1
domic1 08:06 12-04-2018

Witam,
Lipa przedłużyłem umowę dla 2 numerów przez konsultanta BOK ORANGE i na jednym mam ochronę gdyż była już aktywna kiedyś, a na drugim nr nawet po reklamacji (dokonanej w dniu odbioru tel. od kuriera) orange nie chce ubezpieczenia włączyć, a nie kupiłem telefonu na targu tylko w Orange za ponad 2 tysiące zł. Ponadto pragnę zaznaczyć, że przy składanej reklamacji w Waszym BOK byłem poinformowany, iż zostanie rozpatrzona ona pozytywnie gdyż brak ubezpieczenia na nowej umowie to tylko jakieś niedopatrzenie z Waszej strony przy przedłużaniu umowy. Oczywiście byłem przekonany, że ubezpieczenie będzie włączone automatycznie tak jak jest w przypadku zakupu przez internet, czego konsultant mi nie powiedział tym bardziej, że o ochronie wyświetlacza rozmawialiśmy. Orange dzisiaj działa coraz gorzej, jak sami twierdzicie na swojej stronie (Blog, Orange Smart Care), że ubezpieczycie telefon w ciemno (przy podpisaniu nowej i przedłużeniu umowy), nawet kupiony na targu, a tu nie chcecie ubezpieczyć kupionego telefonu od Was. Tym samym nasuwa się pytanie, czy później nie będzie tak samo z dochodzeniem ewentualnego roszczenia z tyt. naprawy telefonu. Dlaczego za winy orange odpowiada klient, który musi się lepiej znać od sprzedającego aby nie zostać wypuszczony w maliny. Może to celowe działanie orange, patrząc na termin rozpatrzenia reklamacji tj. w 15 dniu od odbioru od kuriera przesyłki, czyli dzień po terminie na ewentualny jej zwrot. Drogi orange chyba nie chcielibyście być tak potraktowani jako klienci, a niestety ja jestem Waszym wieloletnim klientem telekomunikacyjnym i jest mi smutno jak zostałem potraktowany. Wy zaś jesteście moim klientem przy pozwoleniach na budowę swoich sieci światłowodowych w Łódzkim. Wstyd… jak dobro klienta ma dzisiaj znacznie…

Odpowiedz
domic1
domic1 10:06 12-04-2018

Witam,
Lipa przedłużyłem umowę dla 2 numerów przez konsultanta BOK ORANGE i na jednym mam ochronę gdyż była już aktywna kiedyś, a na drugim nr nawet po reklamacji (dokonanej w dniu odbioru tel. od kuriera) orange nie chce ubezpieczenia włączyć, a nie kupiłem telefonu na targu tylko w Orange za ponad 2 tysiące zł. Ponadto pragnę zaznaczyć, że przy składanej reklamacji w Waszym BOK byłem poinformowany, iż zostanie rozpatrzona ona pozytywnie gdyż brak ubezpieczenia na nowej umowie to tylko jakieś niedopatrzenie z Waszej strony przy przedłużaniu umowy. Oczywiście byłem przekonany, że ubezpieczenie będzie włączone automatycznie tak jak jest w przypadku zakupu przez internet, czego konsultant mi nie powiedział tym bardziej, że o ochronie wyświetlacza rozmawialiśmy. Orange dzisiaj działa coraz gorzej, jak sami twierdzicie na swojej stronie (Blog, Orange Smart Care), że ubezpieczycie telefon w ciemno (przy podpisaniu nowej i przedłużeniu umowy), nawet kupiony na targu, a tu nie chcecie ubezpieczyć kupionego telefonu od Was. Tym samym nasuwa się pytanie, czy później nie będzie tak samo z dochodzeniem ewentualnego roszczenia z tyt. naprawy telefonu. Dlaczego za winy orange odpowiada klient, który musi się lepiej znać od sprzedającego aby nie zostać wypuszczony w maliny. Może to celowe działanie orange, patrząc na termin rozpatrzenia reklamacji tj. w 15 dniu od odbioru od kuriera przesyłki, czyli dzień po terminie na ewentualny jej zwrot. Drogi orange chyba nie chcielibyście być tak potraktowani jako klienci, a niestety ja jestem Waszym wieloletnim klientem telekomunikacyjnym i jest mi smutno jak zostałem potraktowany. Wy zaś jesteście moim klientem przy pozwoleniach na budowę swoich sieci światłowodowych w Łódzkim. Wstyd… jak dobro klienta ma dzisiaj znacznie…

Odpowiedz
RafaL7
RafaL7 15:06 22-06-2018

Ta usługi to oszustwo

Odpowiedz
RafaL7
RafaL7 17:06 22-06-2018

Ta usługi to oszustwo

Odpowiedz
Piotr Domański
Piotr Domański 07:40 13-10-2017

Tylko dla klientów abonamentowych.

Odpowiedz

Oferta

Pierwsze urodziny Nasz Orange

Regina Jabczyńska Regina Jabczyńska
01 sierpnia 2017
Pierwsze urodziny Nasz Orange

Mija rok od kiedy pod adresem www.orange.pl/naszorange możecie pytać, odpowiadać i pomagać w kwestiach telekomunikacyjnych.

Internetowe forum Nasz Orange dzięki Waszemu zaangażowaniu radzi sobie wyśmienicie, o czym już pisałam i co najważniejsze chętnych do dyskusji nie brakuje!

Krzepiące jest, że ta międzypokoleniowa kliencko - pracownicza grupa dyskusyjna przybywa z pomocą 24h na dobę - każdemu, niezależnie od wagi sprawy. Zresztą statystyki mówią same za siebie:

Z okazji 1 urodzin przyjęcia nie będzie, ale to nie oznacza, że zabraknie atrakcji i niespodzianek. Wręcz przeciwnie. Każdy kto zaloguje się dziś na swoim profilu otrzyma specjalną rocznicową odznakę. Wszyscy chętni mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są zestawy gadżetów Nasz Orange. A ponieważ od jakiegoś czasu możecie surfować po forum za darmo za pomocą telefonów w Orange (szczegóły), to postanowiliśmy, że konkurs będzie z tym związany:-)

Mamy też indywidualne prezenty - do najbardziej zapracowanych użytkowników wysłaliśmy spersonalizowane kartki urodzinowe z podziękowaniem. Dziękujemy za 1 wspólny rok na forum:-) wierzymy, że tematów do dyskusji na kolejne lata nam nie zabraknie.

Komentarze


Rozrywka

Orange Finanse – lepsza kontrola nad płatnościami, dzięki powiadomieniom push

Kasia Barys Kasia Barys
01 sierpnia 2017
Orange Finanse – lepsza kontrola nad płatnościami, dzięki powiadomieniom push

Kontrola własnych wydatków czy umiejętność oszczędzania to ważna cecha. Dobrym sposobem jest  monitorowanie swoich codziennych wydatków, nawet tych najmniejszych. Mając Orange Finanse najlepiej zrobić to z poziomu telefonu ustawiając powiadomienia push, które będą przychodzić po każdej wykonanej transakcji. Zwiększa to także  bezpieczeństwo zgromadzonych środków jak również wygodę podczas codziennych płatności kartą lub telefonem. Nie trzeba np. co chwilę uruchamiać aplikacji, by sprawdzić czy w dniu wypłaty, pensja wpłynęła już na rachunek.

To kolejna nowość w Orange Finanse. Niedawno uruchomiliśmy wygodne płatności telefonem z Android Pay.

Nagroda dla Orange Finanse

Przy okazji warto też wspomnieć, że aplikacja Orange Finanse została wyróżniona przez użytkowników smartfonów z systemem Android, wśród najlepiej ocenianych aplikacji bankowych. Otrzymała trzecie miejsce.

Jeśli korzystasz już z aplikacji Orange Finanse, możesz w prosty sposób uruchomić usługę push w swoim telefonie. Klikając w link dowiesz się jak to zrobić.

Komentarze

Scroll to Top