;

Oferta

Tablet Huawei MatePad T10 tańszy w niedzielę (2)

Ewa Wróbel

18 czerwca 2022

Tablet Huawei MatePad T10 tańszy w niedzielę
2

Dla klientów oferty bez abonamentu mam dobrą informację na długi weekend. Naprawdę warto śledzić naszą stronę w niedzielę. Obniżymy cenę tabletu Huawei MatePad T10 LTE 4/64 GB aż o 250 zł.

10-calowy tabletu, który nie jest zbyt ciężki i wygodnie leży w dłoniach, to mobilne centrum rozrywki z dużym wyświetlaczem i mocnym nagłośnieniem. Z pojemną baterią możesz używać tabletu przez wiele godzin na jednym ładowaniu. Huawei MatePad T10 oferuje też wirtualną przestrzeń, tzw. Kącik dla dzieci. Są tam dostępne praktyczne rozwiązania, m.in. Malowanie i Multimedia.

Liczba urządzeń będzie ograniczona. Kto pierwszy ten lepszy.

Powodzenia!

Udostępnij: Tablet Huawei MatePad T10 tańszy w niedzielę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:32 20-06-2022
    Gdyby nie "ban" USA na HUAWEI to pewnie bykabybto dziś marka na 1 navrynku tylko, ale.....
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:24 22-06-2022
      przepraszam za literówki ?
      Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Zadzwoń do babci, na pohybel oszustom (4)

Michał Rosiak

17 czerwca 2022

Zadzwoń do babci, na pohybel oszustom
4

Zadzwoń do babci to oczywiście tylko hasło. Internetowi oszuści są coraz sprytniejsi, mogą oszukać (niemal) każdego. Co powiedzieć babci, czy komukolwiek innemu, gdy już zadzwonimy, czy porozmawiamy, by ostrzec ich przed ryzykiem?

Potencjalną ofiarą panoszących się w sieci oszustów może być równie dobrze Twój dziadek, ciocia, czy wujek. Ktokolwiek kogo znasz. Co gorsza – nawet jeśli wydaje się być osobową całkiem „ogarniętą cyfrowo”. Dlatego zamiast mówić – a nawet myśleć – „co za idiota daje się oszukać?!” lepiej od razu powiedzieć: „Każdy”. A w kolejnym kroku wypunktować na co należy uważać, bliskim przesłać te informacje, a samemu wydrukować i powiesić na ścianie, czy przyczepić na biurku koło komputera.

Co robią oszuści?

Wykorzystują słabości ludzkiej psychiki.

Wzbudzają w nas silne emocje, by wywołać intuicyjne reakcje.

Ale nie tylko – wiedzą również, że mózg „chodzi na skróty”, co wykorzystują przy rejestracji fałszywych domen internetowych. Strona www.mojbank.pl.wlasniewykradamtwojepieniadze.xyz? Wiele osób po przeczytaniu części na zielono automatycznie przestanie myśleć i kliknie!

Widzicie różnicę między grnail.com a gmail.com? Po przyjrzeniu się pewnie tak, ale co jeśli przekaz będzie wzmocniony treścią emocjonalną? Albo między PIEKNAstrona.pl i PlEKNAstrona.pl? To już ciężej, ale przy dobrym wzroku można zauważyć, że w pierwszym przypadku mamy wielkie „i”, a w drugim – małe „l”. Piotrek Konieczny z Niebezpiecznika podczas prezentacji na Confidence zrobił test. W sali z ponad 200 bezpieczniakami. Powiedział nam, że domeny, które za chwilę pokaże na ekranie, są „lewe”. Dał nam bodaj 5 sekund, podczas, gdy zwykły użytkownik reaguje bodaj w dwie. Chyba nikt nie znalazł obu podpuch. Część jedną. Ja żadnej. A – cytując klasyka polskiego kina:

Co gdyby tam była Wasza matka?

Siedzi z tyłu? To ją uświadommy. I przesadźmy na przód. Inaczej jest spore ryzyko, że będziemy musieli ją uspokajać, gdy straci wszystkie pieniądze

Zadzwoń do babci – i co mam jej powiedzieć?

Gdy podczas rozmowy telefonicznej rozmówca poruszy temat Twoich pieniędzy:

  • nie ufaj numerowi, który się pokaże (oszuści mogą podszywać się pod dowolne numery, także banków, czy jednostek Policji)
  • jeśli rozmówca prosi Cię o Twój login do banku (a tym bardziej hasło!) – absolutnie nie podawaj go; natychmiast się rozłącz
  • jeśli dzwoniący mówi, że Twoje konto bankowe zostało zaatakowane/przejęte, uruchom wyjątkową podejrzliwość!
    • następnie poprosi o podanie loginu/hasła/wypłatę gotówki w oddziale banku – natychmiast się rozłącz
    • jeśli nie jesteś zbyt zdenerwowany/a sytuacją, zadzwoń do banku, pod który podszywał się oszust lub na policję
  • rozmówca usiłuje Cię przekonać, że ma dla Ciebie zysk z zainwestowanych kryptowalut, a Ty kryptowaluty znasz tylko z mediów? Natychmiast się rozłącz.
  • dzwoniący przekonał Cię do kontynuacji rozmowy i prosi o instalację „niezbędnej” aplikacji? Natychmiast się rozłącz, ta aplikacja da oszustowi pełny dostęp do Twojego komputera
  • oszuści potrafią być wyjątkowo natrętni – jeśli po rozłączeniu dzwonią znowu, nie odbieraj

Gdy trafisz (w mediach społecznościowych/mailu lub od kogoś) na reklamę strony, obiecującej pewny zysk z inwestycji:

  • podejdź do niej z zasadą ograniczonego zaufania
  • sprawdź adres strony
  • jeśli kończy się na .xyz, .site, .store, czy inne dziwne znaki – to oszustwo;
  • jeśli strona sugeruje inwestycje w znaną światową lub polską markę, to z olbrzymim prawdopodobieństwem oszustwo
  • porównaj adres strony z marką; pamiętaj, że znane marki mają adresy kończące się na .pl, .com, czy ew. domeny krajowe (.de, co.uk, itp.)
  • jeśli zgadza się marka, a nie zgadza adres (dziwna domena), bądź domena nie jest podejrzana, ale marki nie ma w adresie – to oszustwo
  • przeczytaj szczegółowo treść strony
  • jeśli znajdziesz proste (a często wręcz prostackie) sztuczki socjotechniczne (pewne zyski, wysokie zyski, ostatnie miejsca, tylko dla Ciebie, śpiesz się) – to oszustwo
  • jeśli znajdziesz błędy językowe (czasem też ortograficzne) – to oszustwo

Chcą Twojego zaufania

Czy wejście na taką stronę jest ryzykowne? NIE. Oszuści przy stronach „inwestycyjnych” mają dwa cele: wyciągnięcie Twojego numeru telefonu i adresu e-mail i ew. wykorzystanie go do dalszego phishingu, ale przede wszystkim wzbudzenie Twojego zaufania i przekonanie Cię do odebrania telefonu. Tak, tak – koniec interakcji z taką stroną, to informacja o tym, żę w ciągu 24 godzin „zadzwoni do Ciebie nasz menedżer”.

Ludzie naprawdę się na to łapią, wskazują na to choćby statystyki CERT Orange Polska. Tak więc: nie marnuj czasu, zadzwoń do Babci!

Udostępnij: Zadzwoń do babci, na pohybel oszustom
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:13 17-06-2022
    Fajny mem ? Znam chłopaków z CERT ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 21:47 17-06-2022
    Mega dobre naprawde dobre - Babciu zakoduj sobie te słowa frajerze Znam chłopaków z CERT :-D
    Odpowiedz
  • komentarz
    Daniel 18:34 19-06-2022
    Kiedy sieć 5G w mieście Radom? Poproszę o odpowiedź kogoś z Orange. Czy coś wiadomo? A jeśli tak to kiedy będzie można korzystać z Sieci 5G w Radomiu??
    Odpowiedz
    • komentarz
      pabko_ck 19:05 20-06-2022
      Zapraszam do Kielc ?
      Odpowiedz

;

Obsługa i Relacje z Klientami

Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej (10)

Wojtek Jabczyński

15 czerwca 2022

Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej
10

Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również  przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.

Udostępnij: Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 17:28 15-06-2022
    Supcio nagroda gratulacje
    Odpowiedz
    • komentarz
      Gabriel 12:40 01-10-2022
      Certyfikat to chyba kpina, FIRMA PUCUJ DZIADA tak można powiedzieć o Orange, Awaria linii i brak internetu, tel stacjonarnego i TV w dniu 21 września, zgłoszenie awaria będzie usunięta w ciągu 72 godzin, przyjeżdża technik i co robi ? ucina zerwaną sieć kabel 50 m, usterka została usunięta, monity i następne zgłoszenia informacja naprawimy w dniu 30 września, telefon od kogoś z Orange właśnie naprawiamy tylko nie ma nikogo przy słupie, ściema i kłamstwo, następny SMS naprawimy w dniu 14 października i tak będzie w nieskończoność, dzwonię na info z informacją rezygnacji z usług...ma pan prawo i problem się sam rozwiąże. Jest również światłowód ale aby mógł być doprowadzony linia napowietrzną bo to teraz nowoczesne to muszę na własny koszt na posesji postawić słup telefoniczny bo Orange na to nie stać. Jest to chyba najgorsza firma na rynku, brać kasę owszem. Internet jest mi potrzebny do pracy a mobilny czy w telefonie to masakra bardzo słaby zasięg.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 22:34 15-06-2022
    Gratulacje. Jest moc.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 00:24 16-06-2022
    Gdzie do diaska podziała się większość banków w doładowaniach przez stronę doładowania?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 17:11 16-06-2022
    Szczególnie Obsługa czatu robi robotę. Nie wyobrażam kontaktować się inaczej jak, tylko przez czat. Na 4 konsultantów ostatnio jedna z nich była kobietą i niestety na 4 sprawy, tylko ta konsultantka nie poradziła sobie z prostym sprawdzeniem. Pozostała 3 bardzo wysoki poziom. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 03:00 17-06-2022
    Jeżeli dzwonią ludzie że sprawdzeniem stanu konta, to nie dziwię się, że obsługa świetna. Bardziej złożonych spraw obsługa klienta nie ogarnia. Niestety nie ma innej możliwości kontaktu z Orange, aby sprawa była załatwiona, więc trzeba się męczyć z niekumatymi konsultantami. Na 140 osób, to że 4 chciały cis więcej zdziałać, ale ograniczenia wewnętrzne ich blokują.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wiesiek 15:53 22-06-2022
    No chyba Was powalilo z laurką. Od kilku tygodni nie potraficie naprawić telefonu, konsultanci kłamią i jeszcze piszecie o Jakości obsługi? Chyba samych siebie obsługujecie
    Odpowiedz
  • komentarz
    Radek 23:29 13-09-2022
    Nie polecam Orange. Reklamacja zgłaszana za reklamacją. Odpowiedź jest taka sama: nie odpowiadają za jakość świadczonych. Żenada!!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jerzyk 22:11 04-11-2022
    Szanowny Panie Wojtku, nie chwaliłbym się takich Certyfikatem, ponieważ prawda jest zupełnie inna... Jestem Waszym Klientem od 10 lat, ale to co się dziej ostatni przechodzi wszelkie granice. Brak mi po prostu słów. Jakoś obsługi na tragicznym poziomie. Proszę mi odpowiedzieć, jak możecie chwalić się czymś takim, a Wasi konsultanci są notorycznymi kłamcami i osobami kompletnie niekompetentnymi. Do tej pory miałem ok. 8 umów na abonament komórkowy, lecz niestety zdecydowałem się na światłowód i są ciągłe problemy. Od tygodnia nie mam TV, zgłaszane było to wielokrotnie. Nic się nie dzieje w mojej sprawie, konsultanci kłamią na okrągło i ciągle zamykają zgłoszenie po 36 godz. i otwierają nowe, a mi wmawiają, że dopiero od dzisiaj nie mam tej usługi. I tak w kółko... Czy ktoś w tej firmie potrafi zająć się porządnie awarią i normalną obsługą Klienta, a nie tylko zbywaniem i oszukiwaniem ludzi....? Jeśli Pan sobie życzy, mogę podać wszystkie nr zgłoszeń, a wgląd do rozmów i kłamstw pracowników, to może Pan sobie sam odsłuchać... W sumie nie liczę, że zareaguje Pan na moją wiadomość, choć może się mylę...? Jeśli pozostanie bez odpowiedz, przynajmniej będzie to ostrzeżenie dla innych, aby nie korzystali z Waszych usług, bo ja zawiodłem się koszmarnie...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Dziennikarz 23:00 07-11-2022
    Skandaliczne praktyki Orange ! / Wyłudzanie dodatkowych opłat za programy telewizyjne opłacone w pakiecie / Jestem w Orange od początku istnienia tej firmy tj. od lat 90- tych poprzedniego stulecia. Nigdy nie spóźniłem się z opłatą rachunku. Ergo, dla każdej firmy byłbym idealnym klientem, bo przywiązanie, bo solidny płatnik etc. Nie dla Orange... Dla tej firmy nie ma to najmniejszego znaczenia. Od kilku miesięcy walczę z Orange o dostarczanie programów TV, które wykupiłem i opłacam w pakiecie abonamentowym. Chodzi o pakiet Optymalny. Bezprawnie wyłączono mi ponad 12 kanałów, w tym 4 sportowe, które nota bene decydowały o takim, a nie innym wyborze. Zglosiłem to do BOK. Konsultant : tak sprawdziłem ma Pan rację. Już interweniuję. Oto Pana nr... reklamacji. Za 36 h sprawa powinna być załatwiona. Minęło 10 dni - cisza... Znowu dzwonię, kolejnych 3 konsultantów ma Pan rację. Nie rozumiemy dlaczego pion techniczny Panu tego nie włączył. Monit - odpowiedź za 36 h.Ja na to, że już w to 36 h nie wierzę. Proszę o pilny kontakt !!! Jest 9 rano, ok godz.17 dzwoni do mnie Gość z pionu technicznego. Te kanały Panu nie przysługują, bo były tylko promocyjnie. Pytam o dokladne terminy promocji, gość zaczyna zmyślać bzdury. Mówię mu więc o mailach z wykazem kanałów przesłanych mi przez doradców i konsultantów Orange. Gość wymìęka i krzyczy to nie moja wina, to szefowie tak każą !!! Proszę Gościa o godność i informuję, że porozmawiam o tych praktykach z przełożonymi. Koniec. Nerwy, nerwy, nerwy... I wieczorem tego samego dnia cud ! Wszystko zostało włączone. Wreszcie mam to za co płacę. Radość trwa 9dni i znowu nie mam. Wyłączono mi jeszcze więcej kanałów !!! Tak Orange robi sobie żarty z klientów. Cdn.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej