Sieć

Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy (9)

Wojtek Jabczyński

25 sierpnia 2017

Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy
9

Przez ostatnie dni na bieżąco dostawałem raporty, jak przywracaliśmy usługi klientom i usuwaliśmy skutki nawałnicy z 12 sierpnia. Chociaż minęło już prawie dwa tygodnie, to dopiero wczoraj do ostatnich 4 stacji bazowych poszkodowanych podczas burzy dotarł prąd z sieci energetycznej. Wcześniej pracowały na naszych agregatach. Łącznie nawałnica spowodowała, że 179 naszych stacji nie miało dostępu do prądu przez krótszą lub dłuższą chwilę. Żadna stacja nie zawaliła się, ani nie zostały uszkodzone nadajniki. Mobilne agregaty pracowały przy 135 stacjach.

Większe szkody nawałnica wyrządziła naszej sieci stacjonarnej. Bezpośrednio jej skutki odczuło ponad 25 tys. klientów. Mam na myśli połamane słupy, zerwane kable i uszkodzenia innych urządzeń telekomunikacyjnych, w tym także bezpośrednio znajdujących się w domach klientów (dekodery, rutery). Większość uszkodzeń naprawiliśmy w ciągu kilku dni. W tej chwili zostało nam ok. 100 trudnych przypadków, w których aby w 100 proc. przywrócić usługi klientom musimy odbudować dużą część infrastruktury, co niestety wydłuża czas naprawy.

W okresie nawałnic i po nich nasze centra obsługi miały kilkakrotnie więcej zgłoszeń niż zazwyczaj. W usuwanie skutków nawałnicy było zaangażowanych łącznie ponad 1,4 tys. pracowników Orange Polska i firm współpracujących z nami. Technicy pracowali po 12 godzin dziennie, w weekendy, a część z nich ściągnęliśmy z urlopów. Przejechali samochodami technicznymi ponad 70 tys. kilometrów.

Korzystając z okazji, WIELKIE dzięki dla wszystkich, którzy byli zaangażowani w pomoc i usuwanie skutków nawałnic.

Ps. Dane, które przedstawiłem dotyczą województwa kujawsko-pomorskiego, które najbardziej ucierpiało podczas burz.

Udostępnij: Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Buka 13:25 25-08-2017
    Panie Wojtku, Czy są już może jakieś plany względem ffth w Łomiankach? Pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 08:34 30-08-2017
      Rozważamy inwestycje światłowodowe w Łomiankach, ale to jeszcze nie jest przesądzone. Pozdrawiam
      Odpowiedz
  • komentarz
    161 23:07 28-08-2017
    Pisałem że nie potrzeba nawałnicy aby słupy łamały się jak zapalki a kable zwisaly do samej ziemi. Widzę że prawdy cudne korpo nie przelknie! !! Stop propagandzie
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 00:15 29-08-2017
    Ciekawe, czy klienci pozbawieni zasięgu - jeszcze zanim pojawiły się agregaty - mieli okazję skorzystać z roamingu krajowego w Pewnej innej sieci?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 09:53 29-08-2017
    A gdyby takie drewniane słupy zastąpić stalowymi?? Może wówczas byłoby mniej szkód???
    Odpowiedz
    • komentarz
      hjg 17:41 29-08-2017
      Jak dopłacisz drugie tyle co płacą za drewniany słup to mogą budować.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Wojciech Jabczyński 08:36 30-08-2017
        Najlepszym rozwiązaniem jest "schowanie" kabli do ziemi, co staramy się sukcesywnie robić. Pozdrawiam
        Odpowiedz
        • komentarz
          mjnn 19:59 30-08-2017
          Ale wtedy częściej występuje słynne połączenie kabla z rozszalałą koparką.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Frank 11:43 06-09-2017
            @Mjnn -> A to to akurat prawda, do tego stopnia że to już klasyka U nas na bielanach już kilka razy się zdarzało że pan "kieroffca" koparki zaczepił o kable no ale przecież "nie zrobiłem tego specjalnie" - A łączności przez 2 dni nie było
            Odpowiedz

Urządzenia

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8 (4)

Wojtek Jabczyński

25 sierpnia 2017

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8
4

Wczoraj w Nowym Jorku Samsung pokazał światu model Galaxy Note 8. Dziś w Orange Polska ruszyliśmy z jego przedsprzedażą, która potrwa do 14 września. Zamawiający otrzymają urządzenie w zestawie ze stacją dokującą Samsung DeX. Mamy przygotowanych 350 kompletów. Dostępne kolory w przedsprzedaży to czarny i złoty. Pod tym linkiem znajdziecie oficjalny komunikat Samsunga opisujący Note 8. Dzięki uprzejmości Wojtka Piechockiego z GSMonline poniżej zamieszczam zdjęcia z nowojorskiego wydarzenia.

Udostępnij: Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    vdsl2 12:30 25-08-2017
    Aby nie było już problemu jak z S7
    Odpowiedz
    • komentarz
      Mati 00:09 26-08-2017
      Z Note7, jak już.
      Odpowiedz
  • komentarz
    robert 10:22 28-08-2017
    poza tematem, ale moze odpowiecie: czy planujecie wprowadzic pakiety mms, albo dodac mmsy do pakietow no-limit dla prepaid? w sumie dlaczego rozdajac tysieca gigabajtow nie chcecie udostepnic no limit dla mms-ow zajmujacy pare kilo? pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 09:56 29-08-2017
    Sprzęt fajny, dla mnie osobiście trochę za duży :)
    Odpowiedz

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania (5)

Stella Widomska

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania
5

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    manyaky 00:20 29-08-2017
    Strasznie skaczecie po tych motywach reklamowych. ;P Jednego dnia kucharze z motywem LOVE, później (bardzo udana) "cinematyczna" reklama, później Krupa, a teraz znów piosenka LOVE. Spójność górą.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 10:00 29-08-2017
      Tutaj popieram Twoje zdanie manyaky. Też mi się to troszkę nie podoba.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:55 29-08-2017
        Nowe zasady, nowe, przejrzyste taryfy-nowa kampania? Może poprzednie się nie sprawdziły i dlatego powrót do pierwszej wersji?
        Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 21:21 29-08-2017
      Anja Rubik ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        manyaky 04:14 30-08-2017
        Faktycznie, sorry!
        Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej