- rozmiar tekstu
- RSS
-
17 kwietnia 2015
Wczoraj zaprezentowaliśmy, a dziś już możecie korzystać z nowej oferty biznesowej. To cztery plany, których ceny zaczynają się od 19,99 zł netto miesięcznie. Najtańszą ofertę no limit kupicie za 34,99 zł netto i na takie opcje chcę zwrócić Waszą uwagę. Dlaczego? Bo jak wynika z badań, które zrobiliśmy blisko trzy czwarte firm oczekuje właśnie nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci oraz mobilnego internetu. Dodatkowo ponad połowa również chce dobry smartfon w atrakcyjnej cenie wraz możliwością jego ubezpieczenia w ramach abonamentu. Dlatego nowe oferty skroiliśmy tak, aby najlepiej odpowiadały na potrzeby i sądzę, że to się udało. Drugą rzecz, którą chce podkreślić to fakt, że jest spora grupa firm, dla których równie ważna jest swoboda w roamingu. To właśnie z myśla o nich są plan europejski i VIP, które mają zaszyte w abonamencie duże paczki minut na połączenia w UE i dodatkowo internet. Doceniliśmy też stałych klientów, którzy mogą dostaną dodatkową paczkę internetu LTE i nawigację za 1 zł. Szczegóły znajdziecie na załączonych grafikach i tutaj.
17 kwietnia 2015
Tydzień temu rozmawialiśmy o budowaniu marki firmowej. Ale czy marką może stać się człowiek? Okazuje się, że tak. Coraz większą popularność zdobywa tzw. branding personalny. Kiedyś o fachowcach mówiło się „jest marką sam w sobie”. Dzisiaj warto podejść do tego bardziej metodycznie: mieć swoje logo, grupy docelowe i konkretny przekaz.
Czy każdy z nas może stać się marką personalną? Jak ją zbudować? Na jakie trzy najważniejsze pytania trzeba sobie odpowiedzieć budując swoją markę?
Odpowiada Paweł Tkaczyk, uznany na rynku ekspert ds. budowania marki, autor „Zakamarków marki” oraz „Grywalizacji”, twórca bloga poświęconego marketingowi i marce: pl.paweltkaczyk.com
Zapraszam do rozmowy.
Dodano do koszyka.