;

Oferta

Taniej w duecie! Okazyjne zestawy Samsung i Xiaomi (0)

Beata Giska

11 marca 2021

Taniej w duecie! Okazyjne zestawy Samsung i Xiaomi
0

Przed Wami kolejna marcowa promocja, a w niej interesujące zestawy ze smartfonami Xiaomi oraz Samsung. Kupując jeden ze sprzętów, drugi produkt tej samej marki dobierzecie jedynie za złotówkę miesięcznie! Będzie coś dla miłośników smartfonów, muzyki czy… sportu.

 

Duety tygodnia

Oto nasze wybrane na ten czas pary produktów i opcje, w których możecie zakupić je w tańszych niż dotychczas cenach:

– w Planie Mobilnym 55 – 399 zł  na start + 184 zł/mc,

– w Planie Mobilnym 75 – 0 zł  na start + 171 zł/mc;

– w Planie Mobilnym 55 – 0 zł na start + 46/mc,

– w Planie Mobilnym 75 – 0 zł na start + 36/mc;

– w Planie Mobilnym 55 – 0 zł na start + 30/mc,

– w Planie Mobilnym 75 – 0  zł na start + 20/mc;

 

Podane raty zawierają już 1 zł/mies. Oferta dostępna jest także z wybranymi pakietami Orange Love oraz w ofercie bez abonamentu. Promocja dotyczy nowych  klientów i przedłużających umowy.

samsung galaxy

 

Smartwatch w prezencie

W tej drugiej opcji, czyli w ofercie bez abonamentu proponujemy także dodatkowy zestaw: Xiaomi Redmi Note 9T 5G z modnym smartwatchem Xiaomi Watch Mi Lite (naszą recenzję jego przeczytacie tutaj) za 1 złoty miesięcznie.

Do nowoczesnego telefonu, obsługującego najszybszą obecnie sieć 5G, dorzucamy inteligentny zegarek, który ma m.in. wiele systemów treningowych czy funkcje monitorowania zdrowia użytkownika. Przyda się każdemu miłośnikowi sportu, nowych technologii i designu. Pakiet kosztuje 65,95 złotych miesięcznie, w 20 nieoprocentowanych ratach.

smartwatch xiaomi

Parametry powyższych sprzętów, jak również szczegóły każdej wersji oferty tygodnia znajdziecie na stronie: orange.pl . Promocja obowiązuje do 17 marca, do końca dnia. Zapraszamy!

Udostępnij: Taniej w duecie! Okazyjne zestawy Samsung i Xiaomi
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Inne

Rewolucja czy ewolucja? Ważne, aby się inspirować i zmieniać! (1)

Julien Ducarroz

10 marca 2021

Rewolucja czy ewolucja? Ważne, aby się inspirować i zmieniać!
1

Podczas Miasteczka Myśli – Czas rebeliantów rozmawialiśmy o tym, jak zmieniać organizacje, by stały się wymarzonymi miejscami pracy i jak włączać ludzi do ich współtworzenia.

Do rewolucyjnych zmian wiele firm dochodzi stopniowo. Niektóre zaczynają od rewolucji w jednym dziale, zmieniając od razu niemal wszystko. Pozostałe, widząc, że to działa, dołączają dając mechanizm „kuli śnieżnej”. Inne zaczynają od ewolucji pracując nad najbardziej palącą kwestia, a dopiero ta zmiana pociąga za sobą kolejne. Każda firma powinna znaleźć własną drogę. Ważne żeby być otwartym na zmiany i umieć do  nich przekonać siebie i innych.

Osobiście uważam, że rewolucyjne myślenie powinno wyjść od dołu, być ewentualnie inspirowane przez „górę”. Szefowie nie mają absolutnej władzy, by zmieniać wszystko, mogą inspirować, dawać przykład.

Pandemia wymusiła na wielu firmach bardziej elastyczne podejście do organizacji pracy, choćby przez wprowadzenie pracy zdalnej wymagającej zaufania i odpowiedzialności. Organizacjom, które już wcześniej inwestowały w takie wartości, było zdecydowanie łatwiej w czasie pandemicznej próby.

Zapraszam Was do wysłuchania mojej rozmowy z Pim de Morree, współtwórcą koncepcji korporacyjnych rebeliantów. Liczę, że być może zainspiruje Was do wprowadzania mniejszych lub większych „rebelii” w Waszych korporacyjnych światach 🙂

 

Udostępnij: Rewolucja czy ewolucja? Ważne, aby się inspirować i zmieniać!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 15:29 11-03-2021
    Fajnego macie prezesa. Wywiad super ciekawy.
    Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

Fundacje korporacyjne a CSR (13)

Monika Kulik

9 marca 2021

Fundacje korporacyjne a CSR
13

W niedawnej publikacji na temat metody działania Fundacji Orange pojawia się wątek relacji fundacji korporacyjnej z firmą. Ja chciałam pójść krok dalej i zastanowić się, jaka jest relacja między fundacją korporacyjną a społeczną odpowiedzialnością firmy

Fundacja korporacyjna może być elementem strategii społecznej odpowiedzialności firmy.

Rozłóżmy to stwierdzenie na czynniki pierwsze.

Fundacja korporacyjna

– czyli najprościej mówiąc fundacja, której założycielem (lub jednym z założycieli) jest firma lub kilka firm. Jest ich w Polsce około 250.

Może być

– ale czy musi? Wiele firm nadal preferuje czysto charytatywny model fundacji, której działalność nie wpisuje się w obszar dzielności firmy. Organizacja taka często odpowiada na potrzeby społeczne, ale nie profiluje ich z punktu widzenia biznesu swojego fundatora.

A może należy powiedzieć, że powinna być? – takie ujęcie byłoby racjonalne. Mówimy przecież o biznesie, który patrzy na korzyści i zysk.
Wiele organizacji społecznych powstaje z porywu serca, pod wpływem pewnej potrzeby osobistej. Czy możemy sobie wyobrazić, że również fundacja korporacyjna jest stworzona z takich pobudek np. przez właściciela firmy pod wpływem życiowej historii? Dlaczego nie? To sposób dzielenie się zyskiem – czyli filantropia, a nie sposób wypracowywania tego zysku – czyli społeczna odpowiedzialność biznesu.

Elementem

– a nie całością. Jeszcze niedawno, gdy mówiliśmy o społecznej odpowiedzialności biznesu na myśl przychodziło nam w pierwszej kolejności zaangażowanie społeczne. Jeśli spojrzymy na Raporty Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w tym obszarze firmy zgłaszają najwięcej praktyk CSR. Angażowanie się biznesu w działania pomocowe, związane z edukacją, wspieraniem lokalnych społeczności to element konieczny, ale niewystarczający, abyśmy mogli powiedzieć, że firma jest odpowiedzialna społecznie. To tylko jedna ze składowych większej całości.

Strategii

– bo mówimy o zarządzaniu naszym oddziaływaniem na ludzi i otoczenie, o maksymalizowaniu pozytywnego wpływu, a minimalizowaniu tego negatywnego. A jeśli chcemy zarządzać to powinniśmy mieć plany, wyznaczone cele, mierniki ich realizacji, narzędzia monitoringu – czyli mieć strategię. Co więcej strategia CSR powinna być elementem strategii biznesowej i kompleksowego spojrzenia na wpływ firmy na jej interesariuszy – pracowników, klientów, inwestorów, dostawców, społeczeństwo i środowisko.

Społecznej odpowiedzialności firmy

– a nie tylko zaangażowania społecznego. Przestrzeń dla działania fundacji korporacyjnych to nie tylko obszar programów społecznych, choć tu kumuluje się najwięcej aktywności. To także okazja do angażowania pracowników w wolontariat wpisujący się w profil odpowiedzialnego pracodawcy i zarządzanie zasobami ludzkimi. Programy fundacji mogą stanowić wsparcie w planowaniu działań marketingu zaangażowanego społecznie, kiedy część środków z naszego produktu przeznaczona jest na cel społeczny. Mogą też być sprawnym narzędziem edukacji klientów np. w zakresie odpowiedzialnego korzystania z produktów i usług firmy czy postaw ekologicznych. Wreszcie działalność fundacji to też element odpowiedzialnego zarządzania i stosowania zasad etyki i compliance w relacjach z partnerami i otoczeniem społecznym.

Patrząc na Fundację Orange śmiało możemy powiedzieć, że jest ona istotnym elementem naszej strategii społecznej odpowiedzialności.

okładka publikacji Metoda na skuteczny projekt społeczny

Udostępnij: Fundacje korporacyjne a CSR
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:41 09-03-2021
    I tak trzymajcie. Funkcja Orange to cudowna idea która wyróżnia Was na polskim rynku telko.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wykluczony cyfrowo 09:51 10-03-2021
    Przykład nieodpowiedzialności społecznej. Rzecznik Orange na łamach artykułu czaruje że niby się postara podłączyć w ramach "dogęszczenia" wykluczony z POPC adres z powodu błędów sprawozdawczych do UKE przez Orange. Z kolei inny pracownik Orange już oficjalnie poinformował, że nie planują żadnej inwestycji pod tym adresem. Miłej lektury. https://www.telko.in/jerzmanki-czyli-biala-plama-w-zasiegu-sieci
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wykluczony cyfrowo 10:44 10-03-2021
    Tak dla informacji dodam, iż dotowany unijnymi środkami światłowód przebiega równolegle do granicy mojej działki w odległości 5 metrów. Nie wstyd Tobie Rzeczniku Orange? Prowadzisz Rzeczniku swoją "komunikację" dając ludziom nadzieję. Zwyczajowo się przyjęło, że gdy popełniło się błąd to staramy się go naprawić. A jak jest w tym przypadku? Orange popełniło błąd sprawozdając do UKE błędne dane, wykluczając w ten sposób adres z możliwości wykonania dotowanego przyłącza FTTH. Inne adresy we wsi wykonane z dotacji POPC są już gotowe w Orange sprzedażowo. A na mój adres Orange, pisząc kolokwialnie, się wypieło!!! Pytanie do Pani autorki artykułu. Jak można określić w tym konkretnym przypadku odpowiedzialność społeczną firmy Orange?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 12:18 10-03-2021
      Dzień dobry. Proszę o podanie, kto i kiedy udzielił panu takiej informacji? Chętnie to sprawdzę i się do tego odniosę. Tak wcześniej komentowałem pana sytuację w Telko.in, ewentualne dogęszczenie będziemy mogli zrobić dopiero po zakończeniu inwestycji. Takie są zasady przy POPC. Kontakt do mnie wojciech.jabczynski@orange.com Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Wykluczony cyfrowo 12:53 10-03-2021
        Panie Rzeczniku wiadomość E-mail skierowałem już do Pana w dniu 11.02.2021 g.12:48. Tytuł wiadomości zaczynający się od słów: Never ending story... Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Albo wpadłem do SPAM'u albo ... W przedmiotowej wiadomości opisałem również moje uwagi do adresów sprawozdawanych przez Operatora Orange do UKE, gdzie na podstawie danych wygenerowanych z wyszukiwarki UKE (stan na 31.12.2019) Orange sprawozdawał adresy z technologią NGA (czarna plama) większą od 30 Mbps i dodatkowo przedmiotowe adresy są planowane i w wielu wypadkach już wykonane z dotacją unijną POPC przez Beneficjenta Orange. Dlatego się Pana pytałem, gdyż analizując sprawozdane dane do UKE, coś mi tu nie gra.
        Odpowiedz
      • komentarz
        Wykluczony cyfrowo 12:56 10-03-2021
        Inwestycja Orange z dotacją unijną POPC konkurs 2 w Jerzmankach została zakończona w 2020 roku. Biorąc pod uwagę zasady POPC, Beneficjent ma prawo "dogęścić" sieć po upływie 6 miesięcy od zakończenia inwestycji. Przedmiotowe 6 miesięcy minie na dniach.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Wojciech Jabczyński 14:20 10-03-2021
          Dziękuję. Sprawdzę i wrócę z informację. Pozdrawiam
          Odpowiedz
      • komentarz
        Wykluczony cyfrowo 14:31 10-03-2021
        Wykonanie przyłącza FTTH do mojego domu to nie lot na Marsa. To się da zrobić. Bariera 5 metrów, działania formalne i trochę PLN sprawiają, że odpowiedzialność społeczna firmy (CSR) schodzi na dalszy plan. Niestety za błędy się płaci, i biorąc pod uwagę konieczność inwestycji ze środków własnych Orange, to chyba w tym konkretnym przypadku jest to uzasadnione. Za ewentualny brak dotacji z POPC do podłączenia mojego adresu Orange samo jest sobie winne. Ja osobiście w dobie walki z cyfrowym wykluczeniem sam bym się cyfrowo nie wykluczył.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Wojciech Jabczyński 10:17 11-03-2021
          Dzień dobry. Wracam z dobrą wiadomością. Moja firma zdecydowała, że podłączymy panu światłowód w ramach dogęszczenia. Chwilkę to potrwa ze względu na niezbędne formalności. Mój kolega zajmujący się wcześniej pana sprawą będzie mógł przekazać więcej informacji. Pozdrawiam
          Odpowiedz
          • komentarz
            Wykluczony cyfrowo 10:59 11-03-2021
            Dzień dobry. Uwierzę gdy zobaczę ekipę pod domem. Dziękuję za odpowiedź.
            Odpowiedz
  • komentarz
    Wykluczony cyfrowo 15:09 10-03-2021
    Podpisałem z Orange kilka umów na świadczenia usługi WIDMO w miedzi VDSL do 80 Mbps. Za każdym razem po przyjeździe technika otrzymywałem BMT (brak możliwości technicznych). Ile papieru zostało zmarnowane i ile technicy wyemitowali CO2 przyjeżdzając do mnie - tego nie wiem.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 22:03 10-03-2021
    Moniko, a nie masz wrażenia, że fundacje korpo zamieniają się już w biznesowy dział PR ale z maską charytatywną (oficjalnie), nieoficjalnie benzoesową? Robimy wszystko pro publico bono ale nieoficjalnie nasze działanie jest przedłużeniem prowadzonego biznesu. Tam gdzie nie trafimy z biznesmen, tam zadziała nasza fundacja, przygotuje grunt i za pewien czas ten obszar jest zagospodarowany przez firmę- matkę.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 21:11 11-03-2021
      Krzysiek - moim zdaniem połączenie biznesu i działalności społecznej o ile dobrze się to robi jest dobrym rozwiązaniem - firma może pomagać nie tylko finansowo, ale poprzez swoje usługi, wiedzę i zaangażowanie swoich pracowników. Jeśli odpowiada na konkretną potrzebę społeczną, działa długofalowo, patrzy na efekty to jest to dobre dla obu stron i dla biznesu i dla beneficjentów. Jeśli to jest tylko PR-owa akcja wizerunkowa - efekty dla biznesu i dla społeczeństwa nie są małe i doraźne.
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej