Oferta

Taniej w duecie! Okazyjne zestawy Samsung i Xiaomi

Beata Giska Beata Giska
11 marca 2021
Taniej w duecie! Okazyjne zestawy Samsung i Xiaomi

Przed Wami kolejna marcowa promocja, a w niej interesujące zestawy ze smartfonami Xiaomi oraz Samsung. Kupując jeden ze sprzętów, drugi produkt tej samej marki dobierzecie jedynie za złotówkę miesięcznie! Będzie coś dla miłośników smartfonów, muzyki czy… sportu.

 

Duety tygodnia

Oto nasze wybrane na ten czas pary produktów i opcje, w których możecie zakupić je w tańszych niż dotychczas cenach:

- w Planie Mobilnym 55 - 399 zł  na start + 184 zł/mc,

- w Planie Mobilnym 75 – 0 zł  na start + 171 zł/mc;

- w Planie Mobilnym 55 - 0 zł na start + 46/mc,

- w Planie Mobilnym 75 – 0 zł na start + 36/mc;

- w Planie Mobilnym 55 - 0 zł na start + 30/mc,

- w Planie Mobilnym 75 – 0  zł na start + 20/mc;

 

Podane raty zawierają już 1 zł/mies. Oferta dostępna jest także z wybranymi pakietami Orange Love oraz w ofercie bez abonamentu. Promocja dotyczy nowych  klientów i przedłużających umowy.

samsung galaxy

 

Smartwatch w prezencie

W tej drugiej opcji, czyli w ofercie bez abonamentu proponujemy także dodatkowy zestaw: Xiaomi Redmi Note 9T 5G z modnym smartwatchem Xiaomi Watch Mi Lite (naszą recenzję jego przeczytacie tutaj) za 1 złoty miesięcznie.

Do nowoczesnego telefonu, obsługującego najszybszą obecnie sieć 5G, dorzucamy inteligentny zegarek, który ma m.in. wiele systemów treningowych czy funkcje monitorowania zdrowia użytkownika. Przyda się każdemu miłośnikowi sportu, nowych technologii i designu. Pakiet kosztuje 65,95 złotych miesięcznie, w 20 nieoprocentowanych ratach.

smartwatch xiaomi

Parametry powyższych sprzętów, jak również szczegóły każdej wersji oferty tygodnia znajdziecie na stronie: orange.pl . Promocja obowiązuje do 17 marca, do końca dnia. Zapraszamy!


Inne

Rewolucja czy ewolucja? Ważne, aby się inspirować i zmieniać!

Julien Ducarroz Julien Ducarroz
10 marca 2021
Rewolucja czy ewolucja? Ważne, aby się inspirować i zmieniać!

Podczas Miasteczka Myśli - Czas rebeliantów rozmawialiśmy o tym, jak zmieniać organizacje, by stały się wymarzonymi miejscami pracy i jak włączać ludzi do ich współtworzenia.

Do rewolucyjnych zmian wiele firm dochodzi stopniowo. Niektóre zaczynają od rewolucji w jednym dziale, zmieniając od razu niemal wszystko. Pozostałe, widząc, że to działa, dołączają dając mechanizm „kuli śnieżnej”. Inne zaczynają od ewolucji pracując nad najbardziej palącą kwestia, a dopiero ta zmiana pociąga za sobą kolejne. Każda firma powinna znaleźć własną drogę. Ważne żeby być otwartym na zmiany i umieć do  nich przekonać siebie i innych.

Osobiście uważam, że rewolucyjne myślenie powinno wyjść od dołu, być ewentualnie inspirowane przez „górę”. Szefowie nie mają absolutnej władzy, by zmieniać wszystko, mogą inspirować, dawać przykład.

Pandemia wymusiła na wielu firmach bardziej elastyczne podejście do organizacji pracy, choćby przez wprowadzenie pracy zdalnej wymagającej zaufania i odpowiedzialności. Organizacjom, które już wcześniej inwestowały w takie wartości, było zdecydowanie łatwiej w czasie pandemicznej próby.

Zapraszam Was do wysłuchania mojej rozmowy z Pim de Morree, współtwórcą koncepcji korporacyjnych rebeliantów. Liczę, że być może zainspiruje Was do wprowadzania mniejszych lub większych „rebelii” w Waszych korporacyjnych światach :-)

 

Komentarze


Odpowiedzialny biznes

Fundacje korporacyjne a CSR

Monika Kulik Monika Kulik
09 marca 2021
Fundacje korporacyjne a CSR

W niedawnej publikacji na temat metody działania Fundacji Orange pojawia się wątek relacji fundacji korporacyjnej z firmą. Ja chciałam pójść krok dalej i zastanowić się, jaka jest relacja między fundacją korporacyjną a społeczną odpowiedzialnością firmy

Fundacja korporacyjna może być elementem strategii społecznej odpowiedzialności firmy.

Rozłóżmy to stwierdzenie na czynniki pierwsze.

Fundacja korporacyjna

– czyli najprościej mówiąc fundacja, której założycielem (lub jednym z założycieli) jest firma lub kilka firm. Jest ich w Polsce około 250.

Może być

– ale czy musi? Wiele firm nadal preferuje czysto charytatywny model fundacji, której działalność nie wpisuje się w obszar dzielności firmy. Organizacja taka często odpowiada na potrzeby społeczne, ale nie profiluje ich z punktu widzenia biznesu swojego fundatora.

A może należy powiedzieć, że powinna być? – takie ujęcie byłoby racjonalne. Mówimy przecież o biznesie, który patrzy na korzyści i zysk.

Wiele organizacji społecznych powstaje z porywu serca, pod wpływem pewnej potrzeby osobistej. Czy możemy sobie wyobrazić, że również fundacja korporacyjna jest stworzona z takich pobudek np. przez właściciela firmy pod wpływem życiowej historii? Dlaczego nie? To sposób dzielenie się zyskiem – czyli filantropia, a nie sposób wypracowywania tego zysku – czyli społeczna odpowiedzialność biznesu.

Elementem

– a nie całością. Jeszcze niedawno, gdy mówiliśmy o społecznej odpowiedzialności biznesu na myśl przychodziło nam w pierwszej kolejności zaangażowanie społeczne. Jeśli spojrzymy na Raporty Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w tym obszarze firmy zgłaszają najwięcej praktyk CSR. Angażowanie się biznesu w działania pomocowe, związane z edukacją, wspieraniem lokalnych społeczności to element konieczny, ale niewystarczający, abyśmy mogli powiedzieć, że firma jest odpowiedzialna społecznie. To tylko jedna ze składowych większej całości.

Strategii

– bo mówimy o zarządzaniu naszym oddziaływaniem na ludzi i otoczenie, o maksymalizowaniu pozytywnego wpływu, a minimalizowaniu tego negatywnego. A jeśli chcemy zarządzać to powinniśmy mieć plany, wyznaczone cele, mierniki ich realizacji, narzędzia monitoringu – czyli mieć strategię. Co więcej strategia CSR powinna być elementem strategii biznesowej i kompleksowego spojrzenia na wpływ firmy na jej interesariuszy – pracowników, klientów, inwestorów, dostawców, społeczeństwo i środowisko.

Społecznej odpowiedzialności firmy

– a nie tylko zaangażowania społecznego. Przestrzeń dla działania fundacji korporacyjnych to nie tylko obszar programów społecznych, choć tu kumuluje się najwięcej aktywności. To także okazja do angażowania pracowników w wolontariat wpisujący się w profil odpowiedzialnego pracodawcy i zarządzanie zasobami ludzkimi. Programy fundacji mogą stanowić wsparcie w planowaniu działań marketingu zaangażowanego społecznie, kiedy część środków z naszego produktu przeznaczona jest na cel społeczny. Mogą też być sprawnym narzędziem edukacji klientów np. w zakresie odpowiedzialnego korzystania z produktów i usług firmy czy postaw ekologicznych. Wreszcie działalność fundacji to też element odpowiedzialnego zarządzania i stosowania zasad etyki i compliance w relacjach z partnerami i otoczeniem społecznym.

Patrząc na Fundację Orange śmiało możemy powiedzieć, że jest ona istotnym elementem naszej strategii społecznej odpowiedzialności.

okładka publikacji Metoda na skuteczny projekt społeczny

Komentarze

Scroll to Top