
Zmieniamy zasady otrzymywania rabatu za skorzystanie z e-faktury. Od dzisiaj klienci podpisujący nowe umowy lub je przedłużający – chodzi o Abonament komórkowy, Internet mobilny, Orange Love, Internet domowy/firmowy, Internet Domowy 4G – będą mogli otrzymywać rabat za korzystanie z e-faktury, dzięki regularnemu odwiedzaniu konta Mój Orange. Co miesiąc w ten sposób zmniejszą wysokość swojego abonamentu – w zależności od oferty – od 4,99 do 5,01 zł miesięcznie.
Jak dostać rabat?
Aby otrzymać zniżkę, wystarczy wyrazić zgodę na przesyłanie e-faktur i mieć ją cały czas aktywną, a także zalogować się minimum raz w miesiącu na swoje konto Mój Orange w aplikacji mobilnej lub poprzez stronę www.orange.pl.
Klienci będą dostawali przypomnienia o konieczności skorzystania z Mój Orange, żeby otrzymać rabat, a także powiadomienia o tym, że w danym miesiącu spełnili już warunki i otrzymają zniżkę na najbliższej fakturze.
Co zyskują klienci?
Korzystając z konta Mój Orange i e-faktury użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze, ułatwiając sobie korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Pośrednio dbają też o środowisko naturalne, ponieważ nie trzeba drukować faktur.
W Mój Orange można: sprawdzić stan konta, opłacić swoje rachunki, skorzystać z atrakcyjnych ofert, włączyć się w akcje charytatywne i odebrać prezenty od Orange, którymi są dodatkowe GB czy darmowe usługi.
Jak zacząć korzystać?
Dla użytkowników, którzy nie posiadają konta w Mój Orange i e-faktury polecam krótki film wideo oraz materiał na naszej stronie.
Komentarze
-
Mam nadzieję że to żart. Taka "promocja" to nie promocja. U mnie skutkowałoby to brakiem zgody na efakturę. Fakt płaciłbym więcej ale nie dałbym bym się zmusić. To mówisz Orange, że chodzi o ekologię?
-
To nie jest promocja tylko rabat za korzystanie z e-faktury. Napisałem, że korzystanie z MO przede wszystkim pozwala oszczędza czas i pieniądze, ułatwia też korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Jeśli chodzi o ekologię dodałem: "Pośrednio dbają też o środowisko naturalne, ponieważ nie trzeba drukować faktur." Pozdrawiam
-
W jaki sposób oszczędza się czas i pieniądze jeśli tylko wchodzi się żeby dostać rabat ? Czyli jednak traci się czas i to całkowicie bez sensu.
-
jaja sobie robią z Klientów niepoważna firma
-
-
Najciekawsze z tym logowaniem, jest to, że tam nie ma co kliknąć, żeby rabat uzyskać. Na 3 okresy rozliczeniowe, już raz logowanie w danym miesiącu nie skutkowało udzieleniem rabatu. Komunikat o przydzieleniu rabatu za e-FV pojawia się 'losowo' - ogólnie pomysł beznadziejny. Po zakończeniu umowy zmienię operatora.
-
-
-
Czyli następuje pogorszenie warunków. ponieważ do tej pory wystarczyło wyrazić zgodę na e-fakturę, a teraz jeszcze dodatkowo trzeba się logować?
-
Jeśli pogorszeniem jest zalogowanie się raz w miesiącu na Mój Orange, to tak. Kto korzysta z MO w ogóle tego zmiany nie odczuje. Ktoś kto nie korzysta a zacznie będzie miał sporo korzyści, choćby regularne środowe promocje z darmowymi GD czy WideoPass. Moim zdaniem wyjdzie na plus. Pozdrawiam
-
Nie wyjdzie na plus bo nie wszyscy cos dostają. Taki klient będzie tylko coraz bardziej wkurzony i zirytowany
-
Zapomniałeś dodać, że logowanie musi być wykonane „z użyciem adresu e-mail”. Więc zwyczajne wejście w aplikację w telefonie nie wystarczy. Taka była odpowiedź na moją reklamację, bo do apki zaglądam nawet częściej niż raz w miesiącu, a opłatę naliczono. To akurat już jest poważnym utrudnieniem, a reklamacji oczywiście nie uznaliście.
-
-
-
A co z klientami w starszym wieku którzy nie korzystają ze smartfona? Dość że przedłuża umowę drożej po 26 lipca to jeszcze zapłacą dodatkowe 5 zł za to że nie potrafią się logować i nie mają na czym. Brawo Orange, wychodzicie na orzeci klientom...
-
Rozumiem, że korzystanie z Mój Orange może być kłopotem dla części starszych klientów. Moi rodzice obydwoje są +75 i korzystają z e-faktury. Tata regularnie używa z poczty e-mail. Na pewno nauczę go logowania do Mój Orange. Podaję swój przykład bo widzimy, że wielu seniorom regularnie pomagają dzieci/wnukowie. Jeśli jest taka potrzeba, bardzo do tego zachęcam, bo tak naprawdę nie chodzi tylko o MO, ale o korzystanie przez nich z usług telekomunikacyjnych i internetu. Moja firma od lat wspiera cyfrową edukację starszych osób. Działa też dla nich specjalna infolinia. Pozdrawiam
-
Wojtku, nie uszczęśliwiajcie Klientów na siłę. Ja korzystam z e-faktury i mam MO, loguję się raz w roku pobieram wszystkie faktury i nie mam ABSOLUTNIE żadnej potrzeby częściej się tam logować. Dlaczego chcecie mnie do tego zmuszać wbrew mojej woli? To naprawdę mnie nie uszczęśliwi, a wręcz przeciwnie. Korpo-racja ma to do siebie, że Klienta traktuje jak idiotę, a ja naprawdę sam chcę i umiem decydować o sobie i o tym kiedy będę się logował do MO. Ponadto wprowadzenie obowiązku comiesięcznego logowania się do MO jest nieekologiczne, gdyż w tym celu potrzebna jest energia elektryczna, a jak zapewne wiesz w PL wytwarza się ją z węgla, a zatem, żebym mógł się zalogować do MO muszę zanieczyścić środowisko. Tylko mi nie odpisuj, że wystarczy wybudować sobie elektrownię solarną i będę mieć czysty prąd. Z punktu widzenia Klienta odniesiecie przeciwny efekt. Zapewne część Klientów zrezygnuje z e-faktury na rzecz papierowej wersji, skoro tak czy siak będą mieli płacić 5 zeta więcej, to przynajmniej nie będę się martwić logowaniem. Ja na szczęście mam starą umowę i nie obowiązują mnie żadne wymuszone zgody marketingowe ani logowania i nie zamierzam przedłużać umowy na czas określony. Ostatnio była sąsiadka, że stara się o światłowód dla naszej lokalizacji. Powiedziałem jej stanowcze NIE a teraz to NIE jeszcze się tylko wzmocniło. Dlaczego? Jako świadomy konsument nie zmienię umowy na gorszą, ot taka Kliencka-racja :-D
-
Kpina z Klientów. Za 5 zł miesięcznie posuwacie się do takich praktyk. W trakcie przedłużania umowy zostałem poinformowany, że poza ceną i okresem zobowiązania nic nie ulega zmianie a tu proszę! Taka niespodzianka. Straciłem do Państwa zaufanie i postaram się rozwiązać z Wami umowę za zatajenie takiej informacji.
-
No tak i starsza osoba będzie musiała pamiętać żeby co miesiąc wejść do MO, albo wnukowie ustawią sobie w kalendarzu że raz w miesiącu pojadą do dziadka żeby wejść w MO. Pogieło orange. Jak ja mam trzy telefony które są rozliczane jedną fakturą to muszę wejść na każdym telefonie w MO raz w miesiącu. Żart jakiś. To moja ostatnia umowa z ORANGE.
-
-
-
Kiepski pomysł :(
-
Czyli to jest rabat za korzystanie z MO a nie za e-fakturę. Co to ma wspólnego z ekologią? Jaka jest korzyść ekologiczna z comiesięcznego zaglądania do MO? ŻADNA!!! Bardzo niemądre posunięcie. Cóź, dobrze że jest konkurencja.
-
Nie. Rabat jest za korzystanie z e-faktury, ale warunkiem jego otrzymania jest zalogowanie się przynajmniej raz w miesiącu na MO. Jeśli masz MO, a nie korzystasz z e-faktury rabatu nie dostaniesz. Pozdrawiam
-
Czyli nie ma znaczenia czy mam uruchomioną e-fakturę czy nie. Jeżeli się nie zaloguję do MO to rabatu za wlączoną e-fakturę nie otrzymam. Tęgie głowy nad tym chyba myślały....
-
Próba uzyskania kolejnych kilku złotych rocznie na klientach
-
-
-
-
Co z firmami, które mają kilka usług, np. internet, do tego kilka stacjonarnych numerów, być może numery komórkowe - czy dla każdego "kontraktu trzeba mieć osobne konto na MO i dla każdego przynajmniej raz w miesiącu logować się? Argumenty o korzyściach (dla każdego kontraktu) zupełnie się nie bronią.
-
Ciekawa zmiana, ja problemu nie widzę. Uważąm że większość ludzi korzysta z MO i nie będzie to problemem aby raz w msc się zalogować do tej aplikacji.
-
Ciekawe jak to faktycznie wygląda z tym korzystaniem z MO. Może Orange ujawni liczby klientów, oraz zarejestrowanych użytkowników MO, to się zobaczy jak to wygląda.
-
-
Tu chodzi o ludzi aby nie zapoiminali o Orange np na wakacjach ;)
-
Kompletna kpina. Co wspólnego ma logowanie do aplikacji z rabatem za użytkowanie e-faktury. Równie dobrze za 12 msc trzeba będzie przejechać rowerem 3km aby w określonym miejscu oraz czasie zalogować się do aplikacji i wówczas mamy rabat. Jeżeli ma być rabat za e-fakturę to dlaczego mam logować się do aplikacji skoro e-fakturę otrzymuję na @?
-
jak dla mnie? porazka. Nie uszczęliwiajcie ludzi na sile swoimi pomyslami jak to sie sami nazywacie ,, siecio nr. 1,,
-
Ja z tego powodu odmówiłem zawarcia umowy na nowych warunkach (i nowej promocji) - zostałem przy starej umowie, przy której nie robi się ze mnie małpy.
-
Przedłużyłem umowe i nie zostałem poinformowany o takiej zmianie :) Zgłaszam do UOKIK
-
1) Podczas przedłużania umowy odrzuciłem propozycje zmiany, jakieś aplikacje mobilne itd. Prosiłem i pytałem czy umowa będzie taka sama. 2) Pani czytająca warunki przez 5 minut z prędkością karabinu maszynowego nie wspomniała o tej zmianie. 3) Mając wiedzę o tej wymuszonej zmianie zastanowiłbym się 3 razy nad przedłużeniem umowy 4) Nie dostałem żadnego powiadomienia czy przypomnienia, dowiedziałem się z wyższej faktury 5) Gdzie tu jest oszczędność czasu? I e-faktura nie będzie dla mnie "tańsza", będzie taka sama, z możliwością 5-zł kary/ utraty zniżki... czyli gorsza.
-
mam to samo - przedłużyłem umowę i mnie o tym nie poinformowali - oszuści Taki ruch spowodował że zabieram telefon komórkowy i za dwa lata zabiore internet i nie chce miec z nimi do czynienia
-
Dla mnie zmuszanie stałych klientów do comiesięcznego logowania się w aplikacji to skandal. Kiedy odczytano mi tę zasadę podczas przedłużania umowy firmowego internetu normalnie mnie zatkało. Rozumiem, że dział marketingu Orange nie ma nic to roboty, niestety wasi klienci muszą pracować.
-
Kpina, z tego powodu również wstrzymałem się z decyzją o podpisaniu przedłużenia umowy z Orange, większej głupoty nie można było wymyśleć. Nie zamierzam pamiętać o dodatkowych pseudoobowiązkach!!!
-
Co za bzdurny pomysł. Co ciekawe, jeśli zapomnisz się zalogować, to nie dostaniesz papierowej faktury, czyli nie dostaniesz tego, co dostałbyś gdybyś nie zaznaczył zgody na e-fakturę. Żart z klientów.
-
Właśnie się dowiedziałem o OBOWIĄZKU logowania się do MO, gdybym przedłużył umowę, by zachować rabat za e-fakturę i terminową płatność. To jest jakaś KPINA. Ciekawe, co na to UOKiK... już jedną taką próbę zablokował, oby udało się z drugą.
-
Kpina z klientów, nie przedłużam umowy
-
To powinno być nazwane ‚Kara za niezalogowanie się do aplikcji’
-
-
Właśnie sobie zmieniłem na papierową, a jak mi się umowa skończy to się poważnie zastanowię nad zmianą, bo nie wiem czy zniosę takie chore pomysły.
-
Umowę zawarłem przed tą zmianą, jednakże doliczono mi opłatę. Nie mam w umowie żadnego obowiązku logowania się gdziekolwiek, tylko aktywna eFaktura. Jeśli jest zmiana... to wyślijcie aneks. Ciekawy jestem ile byłoby rezygnacji. Co na to UOKiK?
-
Takiego idiotyzmu już dawno nie widziałem. Teraz muszę się rodzicom logować co miesiąc na konto, jakby wysyłka mailem była problemem. Gratuluję pomysłu, pewnie jakiś geniusz z marketingu.
-
Zaskakująca zmiana, o której nikt mi nie wspomniał przy przedłużeniu umowy. W którym miejscu umowy jest zapis na ten temat?
-
Tutaj niepotrzebnie się denerwujecie gdyż płacicie za fakturę w aplikacji MO co miesiąc i to jest właśnie to comiesięczne logowanie 😆 no chyba ze nie płacicie terminowo to wtedy zmienia postać rzeczy 🙂
-
A kto niby płaci za fakturę przez aplikację MO? Chyba tylko ci, którym podoba się kolejna prowizja Orange (1,50 zł) za przelew. Ja płacę przez mój bank za 0 zł.
-
-
JAJA robią z mas, A jak starszy nie umie tego dokonać. jednym słowem DYSKRYMINACJA. Brak równych PRAW. Tylko do SĄDU to podać.
-
Poważne traktowanie klienta który korzysta z e-faktury to automatyczne comiesięczne udzielanie mu rabatu i powiadomienie go o jego wysokości a nie zmuszanie go do grzebania w internecie i tracenie czasu. To co robicie to szopka !
-
W kategorii SZCZYT GŁUPORY ROKU 1 miejsce.
-
od 20 lat jestem w Orange, od marca ubr. mam nową umowę 2 -letnią. Logowałem się bez sensu na Mój Orange, aby uzyskać bonifikatę za e-fakturę. W grudniu ubr. wejscie na MO zostało zablokowane przez aktualizację, której mój smartfon Samsung kupiony w salonie Orange nie chce przyjąć, bo podobno aparat jest za stary - ma 4 lata. W salonie kazali mi wyrzucić go do kosza i kupić nowy za minimum 1000 zł. Chyba zatrudniają tam informatyków/programistów początkujących których nie stać na aktualizacje kompatybilną ze starszymi modelami smartfonów. Totalna porażka firmy i utrata dobrego imienia. Do Siego Roku dla all poszkodowanych.
-
To wszystko idzie w złym kierunku, aplikacja biedronka,żabka Orlen, McDonald, inpost, orange itd.. wszystkie wymagają uwagi , poswiecenie coraz więcej czasu,"mocnych" haseł które mają się nie powtarzać. Orange mam nadzieję że w trosce o wygodę i oszczędność czasu swoich klientów wycofasz się z obowiązku logowania.
-
Nie przypominam sobie głupszego pomysłu, na który bym trafił przez ostatnie 25 lat korzystania z Internetu. Może AI powinna zastąpić autorów tego dzieła?
-
Podpisywałam umowę, że będę miała niższe opłaty jeżeli wyrażam zgodę na e-faktury. Miałam na poczatku umowy. Potem każdorazowo otrzymuję do zapłaty więcej. To jest nie fair. Konsultant mówi, że muszę dodatkowo się logować aby rabat za e-fakturę otrzymać. Dlaczego Orange nie wywiązuje się z umowy. Takie działania, moim zdaniem, są przeciwko swoim klientom i naciąganie ich na koszty