Na ferie zimowe Orange Flex przygotował specjalną ofertę dla swoich użytkowników. W aplikacji znajdziecie kody rabatowe na dodatkowe pakiety internetu do wykorzystania w Polsce i w UE.
Przygotowaliśmy dla Was dwie oferty:
Pakiet UNLMTDna 7 dni za 10 zł - umożliwia korzystanie z nielimitowanego transferu danych w kraju. Każdy klient może skorzystać z 2 kodów.
Pakiet 3 GB w UEna 7 dni za 15 zł - w sam raz, jeśli wyjeżdżacie za granicę w UE np. na narty do Włoch. Tu również macie do dyspozycji 2 kody.
Obie promocje znajdziecie w Klubie Flex w aplikacji. Są dostępne do 23 lutego. Możecie skorzystać z pakietów w dowolnym momencie i cieszyć się dodatkowym internetem do końca ostatniego terminu krajowych ferii zimowych.
Przypominamy o biletach za dyszkę do Cinema City
Pamiętajcie też o ofercie Orange Flex i Cinema City, która umożliwia zakup 3 biletów na seanse filmowe po 10 zł. To świetny sposób na spędzenie czasu w kinie w trakcie ferii. Więcej o tej promocji przeczytacie tutaj.
Dzień Bezpiecznego Internetu 2025 już 11 lutego. Celem wydarzenia jest inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci, zaznajamianie rodziców, nauczycieli_ek z problematyką bezpieczeństwa online oraz promocja pozytywnego wykorzystywania internetu. Głównym partnerem DBI 2025 jest Fundacja Orange.
W tym dniu w całej Polsce odbędzie się wiele wydarzeń, a także specjalna gala w Warszawie. Już teraz zapraszam Was do oglądania darmowej transmisji na żywo na stronie DBI.pl i Facebooku. Podczas spotkania posłuchacie wystąpień ekspertów_ek i specjalistów_ek na temat bezpieczeństwa dzieci w sieci, patoinfluencingu, deepfake'ów, zagrożeń dla ochrony wizerunku dzieci oraz wpływie mediów społecznościowych na relacje. Każdy z uczestników będzie mógł poszerzyć wiedzę o profilaktyce zagrożeń i edukacji cyfrowej.
Gościem gali będzie m.in prof. Bogdan de Barbaro - wybitny specjalista z dziedziny psychologii, który opowie o zmieniających się pod wpływem smartfonów zależnościach w relacjach rodzinnych.
Wiele inicjatyw, wiele możliwości
Szkoły, organizacje, a także osoby prywatne do końca marca 2025 mogą zgłosić inicjatywę lokalną w ramach DBI np. zajęcia informacyjne, kampanie, happeningi czy konkursy. DBI to także szeroki wybór webinarów - organizowanych w lutym, w godz. 17.00-18.15. - dotyczących narzędzi i tematów, które mogą być wykorzystane do edukacji o bezpieczeństwie w sieci. Na każdy z nich rejestrujecie się osobno.
Organizatorem wydarzenia jest Polskie Centrum Programu Safer Internet, które tworzą państwowy instytut badawczy NASK oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Nasza Fundacja niezmiennie - partnerem głównym. Szczegóły dotyczące wydarzenia i program dostępne są tutaj.
W ubiegłym roku przesłaliście prawie 680 tys. SMS-ów na numery charytatywne. Dzięki Waszej pomocy do organizacji społecznych przekazaliśmy ponad 3 mln zł. Dziękujemy, że macie tak wielkie serca.
Charytatywne numery SMS są nieodpłatnie przyznawane przez operatorów organizacjom pożytku publicznego (OPP), by wspierać ważne społecznie inicjatywy. Cały uzyskany z nich dochód przekazywany jest do organizacji, która go posiada. Przydają się również w sytuacjach wyjątkowych jak np. klęski żywiołowe, katastrofy czy konflikty zbrojne, by zbierać fundusze dla ludzi znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
Prosta i szybka pomoc
Klient każdego z operatorów może wysłać SMS-a pod podany przez fundację numer, z określoną treścią np. „pomagam”, „wspieram”, „pomoc” itd. Zarówno numer SMS, treść jak i kwota przekazywana za jego pośrednictwem, są komunikowane przez organizacje społeczne na banerach, w reklamach czy spotach radiowych lub telewizyjnych.
Wysyłając SMS-a wspieracie organizację jednorazową kwotą od 2 do 5 zł netto. Jest ona pobierana z waszego konta - jeśli macie numer na kartę lub dopisywana do faktury za abonament. Po wysłaniu SMS-a każdorazowo otrzymujecie zwrotną wiadomość z podziękowaniem za udział w akcji.
SMS-y charytatywne działają, dzięki wielkim sercom klientów sieci komórkowych i współpracy operatorów, którzy mimo tego, że na co dzień ze sobą konkurują, na tym polu chętnie współpracują.
Kto może dostać numer charytatywny
Charytatywne numery SMS operatorzy przyznają nieodpłatnie i świadczą je „po kosztach”, dlatego fundacje czy OPP ubiegające się o nie muszą spełnić kilka warunków:
środki z akcji mogą być przekazane wyłącznie na szczytny cel,
akcja musi mieć zaplanowaną dużą kampanię promocyjną w różnych kanałach komunikacji (tv, radio, internet, outdoor i inne).
obowiązkiem fundacji/OPP jest zadbanie, aby przyznany numer został wpisany do rejestru numerów wykorzystywanych do świadczenia usługi z dodatkowym świadczeniem,
obowiązkiem fundacji/OPP jest też zapewnienie wsparcia integratora.
Wymogi dotyczące skali akcji pomocowej są konieczne, by zebrane pieniądze, były na tyle znaczące, aby przyniosły pożytek potrzebującym i pokryły koszty utrzymania numerów.
Jednej organizacji przyznajemy maksymalnie jeden charytatywny numer SMS, najczęściej na czas trwania danej akcji. Zgodę muszą wyrazić wszyscy znaczący operatorzy telefonii komórkowej działający w Polsce (Orange, Play, Plus i T-Mobile).
Obecnie, charytatywne numery SMS przyznane są 18 organizacjom.
Odpowiedź:
(anulować)
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.