Oferta

Testujemy iPad mini

Marek Wajda Marek Wajda
07 listopada 2012
Testujemy iPad mini

iPhone 5 się powiększył, a iPad pomniejszył. Jak myślicie, czy iPad mini to dobry krok? Według mnie tak, bo o ile iPad wydaje mi się nieporęczny i nie zachwycał mnie, o tyle jego mniejszy brat według mnie jest bardziej praktyczny przy zachowaniu wszystkich funkcjonalności. Z resztą zobaczcie sami - odwiedziliśmy nasz salon iSpace.

PlayWyłącz głos

 

Oczywiście iPad mini wkrótce w ofercie Orange. Jak myślicie, czy to ostatnie zdanie Apple w kwestii wymiarów? ;)))


Odpowiedzialny biznes

Orange wśród Liderów Filantropii

Monika Kulik Monika Kulik
06 listopada 2012
Orange wśród Liderów Filantropii

Orange został jednym z Liderów Filantropii. Forum Darczyńców już po raz szósty nagrodziło najhojniejsze firmy. Pierwsze miejsce za przekazanie na cele społeczne największej kwoty zajęła firma PZU, drugie KGHM Polska Miedź, a trzecie należy do Orange. Okazaliśmy się najlepsi w kategorii „telekomunikacja, usługi, handel, rozrywka”.

0368ec382d6d27ac927d877a937d87a7fdc

Jak widać, mimo kryzysu filantropia korporacyjna rozwija się całkiem dobrze -  uczestnicy bieżącej edycji konkursu przekazali na cele społeczne prawie 83 miliony złotych. Coraz częściej też w działaniach pro-bono do porywu serca, dodajemy rozum – coraz bardziej pomagamy w sposób zaplanowany, przejrzysty i odpowiedzialny - praktycznie wszystkie firmy z pierwszej dziesiątki rankingu posiadają strategie zaangażowania społecznego, kryteria udzielania wsparcia finansowego, publikują raporty ze swej działalności i podają do publicznej wiadomości informacje o wysokości przekazywanych środków oraz  zasadach udzielania wsparcia finansowego.

Myślę, że to dobra droga dla rozwoju filantropii korporacyjnej, która może być jednym ze sposobów na budowanie większego zaufania do biznesu. Poza tym to dobrze, że firmy w dobie kryzysu nie zamykają się na potrzeby lokalnych społeczności i osób potrzebujących wsparcia. A wy jak sądzicie?


Oferta

Czy to koniec kultu iPada?

Czytelnicy Bloga Czytelnicy Bloga
06 listopada 2012
Czy to koniec kultu iPada?

Dzięki International Data Corporation, która zajmuje się analizą danych z branży IT zwróciliśmy uwagę na ciekawe zjawisko - w trzecim kwartale tego roku Apple stracił udziały w rynku tabletów na rzecz urządzeń pracujących pod kontrolą systemu Android.

Wzrost zanotowali główni rywale - Samsung, a także Asus, zajmujący się produkcją tabletu Google Nexus 7 do którego Apple stara się usilnie porównać swojego małego iPada.

Oczywiście nie ma co dramatyzować - udziały Apple spadły o 15,1% do poziomu 50,4%, co daje firmie z Cupertino wciąż ponad połowę udziałów na rynku i niezachwianą pozycję lidera wśród producentów tabletów.

Poza tym spadek odnotowany został jeszcze przed premierą iPada mini i iPada 4, które w ciągu trzech dni sprzedały się w 3 milionach egzemplarzy. Jednak  te 3 miliony dotyczą sprzedaży dwóch tabletów, a warto przypomnieć, iPad 3 (wybaczcie, nazwa „Nowy iPad” jest w tej chwilii kompletnie nieakceptowalna) sprzedał się

Apple nadal pozostaje i pewnie długo pozostanie liderem na rynku tabletów, jednak premiera iPada Mini nie wywołała nieprzespanych nocy u setek fanów czekających w śpiworach przed sklepami Apple. Czasy, kiedy każdy chciał mieć nie tablet, a właśnie iPada odeszły w niepamięć. Konkurencja ma pomysły, a ludzie coraz częściej decydują się na zakup drogich tabletów z Androidem. iPad mini to sprzęt w którym innowacji nie odnajdziemy, jest to jedynie odpowiedź Apple na zapotrzebowanie klientów na mniejsze, poręczniejsze tablety. A dla niektórych z nas (na przykład dla mnie) to jednak zdecydowanie za mało.

Scroll to Top