Oferta

Testujemy Samsunga S20+

Michał Rosiak Michał Rosiak
13 marca 2020
Testujemy Samsunga S20+

Jeśli dobrze pamiętam, testuję telefony dla Centertelu/Telekomunikacji Polskiej/Orange już prawie 10 lat. Przez ten czas moje podejście do technologicznych nowinek znacząco wyewoluowało. Ciekawe swoją drogą, czy to kwestia tego, że gros nowości przez te lata miałem w rękach, czy też trochę tego, że teraz jestem po prostu o 10 lat starszy?

Ale do rzeczy, bo test Samsunga S20+ czeka. Środkowy z nowych flagowych modeli Samsunga to urządzenie idealne pod kątem mojego obecnego podejścia do technologii i to nie tylko ze względu na obsługę czającego się już za rogiem 5G. Jest trochę jak praca moich kolegów z CERT Orange Polska (no i moja) - Wy po prostu czujecie się bezpiecznie, a my gdzieś tam bez Waszej wiedzy robimy swoje. Bo Samsung S20+ po prostu jest, i to komplement, żeby nie było :) Przez przeszło dwa tygodnie testów odblokowywałem go średnio ok. 100 razy dziennie, używałem do wszystkiego, włącznie z pracą biurową przy użyciu Dex na domowym komputerze. A S20+ po prostu ani razu mnie nie zawiódł. Robił swoje, nie rzucając się przesadnie w oczy. Szkoda było go oddawać. Ale za to Wy już możecie go u nas kupić! Chyba Wam zazdroszczę :)

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 20:19 13-03-2020

Fajny sprzęt, chociaż wiele osób chyba wstrzyma się w chwili obecnej z zakupami nowej elektroniki. Co do samego telefonu – smartfon marzeń. Jeśli faktycznie roni takie zdjęcia jak pokazane są w sieci to….mamy lidera fotografii mobilnej.

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 21:19 13-03-2020

Fajny sprzęt, chociaż wiele osób chyba wstrzyma się w chwili obecnej z zakupami nowej elektroniki. Co do samego telefonu – smartfon marzeń. Jeśli faktycznie roni takie zdjęcia jak pokazane są w sieci to….mamy lidera fotografii mobilnej.

Odpowiedz

Oferta

Darmowy pakiet 10 GB i odkodowane kanały telewizyjne dla klientów Orange do końca marca

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
12 marca 2020
Darmowy pakiet 10 GB i odkodowane kanały telewizyjne dla klientów Orange do końca marca

Rozumiejąc sytuację, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy ze względu na zagrożenie koronawirusem, chcemy choć trochę ułatwić życie naszym klientom. Chodzi przede wszystkim o łatwiejszy kontakt z bliskimi oraz więcej czasu, który będziemy spędzali w domu.

Dlatego zdecydowaliśmy, że od jutra (13 marca) wszyscy klienci indywidualni ofert abonamentowych i prepaid mogą otrzymać dodatkowe, darmowe 10 GB na internet. Pakiet będzie ważny w Polsce, do 31 marca 2020. Aktywujecie go wysyłając bezpłatny SMS o treści 10GB na numer 80820.

Do końca marca odkodujemy ponad 40 kanałów Pakietu Komfortowego dla wszystkich klientów telewizji kablowej Orange TV. Przy okazji przypominamy, że najbliższa kolejka PKO BP Ekstraklasy transmitowana w kanałach CANAL+ będzie odkodowana dla wszystkich abonentów Telewizji Orange.

Wprowadzamy też darmową dostawę kurierską umów telekomunikacyjnych (bez i z telefonem) po złożeniu zamówienia na www.orange.pl i przez infolinię 801 234 567. Standardowa stawka usługi to 9,99 zł.

Szczegóły opiszemy wkrótce na specjalnej stronie www.orange.pl/razem Tam znajdziecie również informacje o innych naszych inicjatywach.

 

Aktualizacja, 13 marca, godz. 7:35. Pytacie o pakiet 10 GB w Orange Flex i nju. Informuję, że ze względów technicznych/IT nie będzie on dostępny w tych ofertach. Pracujemy nad innymi możliwościami we Flexie.

Aktualizacja, 13 marca, godz.  10:10. Można już aktywować pakiet 10 GB. Przepraszam, że musieliście poczekać chwilkę dłużej.

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Koronawirus? Przestępcy lubią to

Michał Rosiak Michał Rosiak
12 marca 2020
Koronawirus? Przestępcy lubią to

To było pewnie, pytanie nie brzmiało "czy" przestępcy przygotują phishing, którego tematem będzie koronawirus, tylko kiedy to się stanie. Aż dziwne, że dopiero od kilku dni trafiają do nas strony, które - wykorzystując emocje, związane z pandemią - usiłują przekonać nas do... przekazania im naszych loginów i haseł do Facebooka.

Koronawirus, zobacz film!

Schemat phishingu jest standardowy, podobnie jak w przypadku "scamów na sensacyjne newsy". Jedyną różnicą jest fakt, iż tym razem newsem jest właśnie koronawirus. Dotychczasowe witryny udają serwis Fakt24, ale doświadczenie wskazuje, że niebawem przestępcy mogą przygotować szablony pod kątem innych mediów. Po początkowych frazesach trafiamy na kluczowych aspekt, film o tytule, mającym przyciągnąć jak najwięcej ofiar:

Domyśliliście się w czym tkwi klucz? Jeśli uważacie, że w niebieskim "Zaloguj", macie rację. Po kliknięciu w prostokąt przeniesiemy się na stronę łudząco przypominającą witrynę logowania do Facebooka. Wystarczy jednak spojrzeć na jej adres, by zorientować się, że mamy do czynienia z oszustwem. A co potem? W kolejnych krokach wykradzione login i hasło mogą zostać użyte do dalszych oszustw. Np. podszywania się pod nas i wyłudzania od znajomych kodów BLIK.

Nasz CERT blokuje takie strony natychmiast, gdy wykryją je nasze systemy, lub trafią do nas inną drogą. Po zasileniu taką informacją CyberTarczy, przy próbie wejścia na podejrzaną stronę zobaczycie odpowiedni ekran z informacją oraz linkiem do oficjalnego rządowego serwisu nt. koronawirusa. Jeśli traficie na tego typu podejrzaną stronę - napiszcie do nas na adres cert.opl@orange.com. Pomożecie wtedy innym internautom.

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz
Scroll to Top