;

Urządzenia

Testujemy Samsunga S20+ (1)

Michał Rosiak

13 marca 2020

Testujemy Samsunga S20+
1

Jeśli dobrze pamiętam, testuję telefony dla Centertelu/Telekomunikacji Polskiej/Orange już prawie 10 lat. Przez ten czas moje podejście do technologicznych nowinek znacząco wyewoluowało. Ciekawe swoją drogą, czy to kwestia tego, że gros nowości przez te lata miałem w rękach, czy też trochę tego, że teraz jestem po prostu o 10 lat starszy?

Ale do rzeczy, bo test Samsunga S20+ czeka. Środkowy z nowych flagowych modeli Samsunga to urządzenie idealne pod kątem mojego obecnego podejścia do technologii i to nie tylko ze względu na obsługę czającego się już za rogiem 5G. Jest trochę jak praca moich kolegów z CERT Orange Polska (no i moja) – Wy po prostu czujecie się bezpiecznie, a my gdzieś tam bez Waszej wiedzy robimy swoje. Bo Samsung S20+ po prostu jest, i to komplement, żeby nie było 🙂 Przez przeszło dwa tygodnie testów odblokowywałem go średnio ok. 100 razy dziennie, używałem do wszystkiego, włącznie z pracą biurową przy użyciu Dex na domowym komputerze. A S20+ po prostu ani razu mnie nie zawiódł. Robił swoje, nie rzucając się przesadnie w oczy. Szkoda było go oddawać. Ale za to Wy już możecie go u nas kupić! Chyba Wam zazdroszczę 🙂

Udostępnij: Testujemy Samsunga S20+
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:19 13-03-2020
    Fajny sprzęt, chociaż wiele osób chyba wstrzyma się w chwili obecnej z zakupami nowej elektroniki. Co do samego telefonu - smartfon marzeń. Jeśli faktycznie roni takie zdjęcia jak pokazane są w sieci to....mamy lidera fotografii mobilnej.
    Odpowiedz

;

Oferta

Darmowy pakiet 10 GB i odkodowane kanały telewizyjne dla klientów Orange do końca marca (97)

Wojtek Jabczyński

12 marca 2020

Darmowy pakiet 10 GB i odkodowane kanały telewizyjne dla klientów Orange do końca marca
97

Rozumiejąc sytuację, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy ze względu na zagrożenie koronawirusem, chcemy choć trochę ułatwić życie naszym klientom. Chodzi przede wszystkim o łatwiejszy kontakt z bliskimi oraz więcej czasu, który będziemy spędzali w domu.

Dlatego zdecydowaliśmy, że od jutra (13 marca) wszyscy klienci indywidualni ofert abonamentowych i prepaid mogą otrzymać dodatkowe, darmowe 10 GB na internet. Pakiet będzie ważny w Polsce, do 31 marca 2020. Aktywujecie go wysyłając bezpłatny SMS o treści 10GB na numer 80820.

Do końca marca odkodujemy ponad 40 kanałów Pakietu Komfortowego dla wszystkich klientów telewizji kablowej Orange TV. Przy okazji przypominamy, że najbliższa kolejka PKO BP Ekstraklasy transmitowana w kanałach CANAL+ będzie odkodowana dla wszystkich abonentów Telewizji Orange.

Wprowadzamy też darmową dostawę kurierską umów telekomunikacyjnych (bez i z telefonem) po złożeniu zamówienia na www.orange.pl i przez infolinię 801 234 567. Standardowa stawka usługi to 9,99 zł.

Szczegóły opiszemy wkrótce na specjalnej stronie www.orange.pl/razem Tam znajdziecie również informacje o innych naszych inicjatywach.

 

Aktualizacja, 13 marca, godz. 7:35. Pytacie o pakiet 10 GB w Orange Flex i nju. Informuję, że ze względów technicznych/IT nie będzie on dostępny w tych ofertach. Pracujemy nad innymi możliwościami we Flexie.

Aktualizacja, 13 marca, godz.  10:10. Można już aktywować pakiet 10 GB. Przepraszam, że musieliście poczekać chwilkę dłużej.

Udostępnij: Darmowy pakiet 10 GB i odkodowane kanały telewizyjne dla klientów Orange do końca marca
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Piotrekk85 18:38 12-03-2020
    Flex też?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 18:50 12-03-2020
      Nie, bez Flexa.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Marcin 21:53 12-03-2020
        Reasumując - Orange ułatwia życie wybranym klientom.
        Odpowiedz
      • komentarz
        Karol 22:34 12-03-2020
        Wszystko omija flexa, więc radzę ominąć flexa szerokim łukiem.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Wojciech Jabczyński 07:54 13-03-2020
          To nie jest kwestia złej woli. We Flexie pakiet nie będzie dostępny z przyczyn technicznych/IT. Pracujemy nad innymi możliwościami w tej ofercie.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Klient Flexa 08:13 13-03-2020
            Co za panika.. flex ma na dzien dobry wieksze pakiety i social pass, ale wiadomo jak gdzies daja za darmo, to trzeba pojeczec
            Odpowiedz
            • komentarz
              Filip 12:14 13-03-2020
              Ludziom nigdy nie dogodzi ;). Dają - źle, nie dają - źle. Dlaczego inny ma mieć, a ja nie. W kółko, zawsze to samo. Czasami to bawi już, takie cebulactwo Januszowe.
              Odpowiedz
      • komentarz
        Anna 18:03 14-03-2020
        Nie płacz i tak masz w flexie 30. Tak więc nie miałcz.
        Odpowiedz
  • komentarz
    darek 19:27 12-03-2020
    Nju mobile też?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kkk 19:48 12-03-2020
      ORANGE. Czego nie rozumiesz?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Zen 00:02 13-03-2020
        NJU to oferta ORANGE
        Odpowiedz
        • komentarz
          88 14:11 18-03-2020
          Gdyby było w Orange i NJU, to by napisali, że w Orange i NJU, a skoro jest napisane że w Orange, to znaczy że jest w Orange, a nie że w Orange i NJU! Przecież to jasne jak drut!!!!!
          Odpowiedz
  • komentarz
    raF 19:35 12-03-2020
    Dobra robota! :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 19:56 12-03-2020
    Brawo Orange. W takich sytuacjach pokazujecie kto jest nr 1.
    Odpowiedz
  • komentarz
    g 20:13 12-03-2020
    link nie działa :(
    Odpowiedz
  • komentarz
    Rafał 21:57 12-03-2020
    Podany nr to nr na infolinię banku, a nie Orange
    Odpowiedz
    • komentarz
      majkk 23:40 12-03-2020
      numer będzie aktywny po północy
      Odpowiedz
    • komentarz
      em 07:21 13-03-2020
      powinien być raczej 801 234 567 :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Wojciech Jabczyński 07:50 13-03-2020
        Moja pomyłka. Już poprawiłem. Dziękuję za czujność.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Obidibi 07:04 13-03-2020
    Od której godziny zacznie się aktywacja? Czekam od północy i zero sms zwrotnego, brak GB... Orange Free na kartę.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 07:51 13-03-2020
      Proszę o jeszcze chwilkę cierpliwości. Za chwilę ruszy możliwość aktywacji pakietu. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        trololo 09:22 13-03-2020
        "nieprawidłowa treść sms. szczegóły na www.orange.pl" xD
        Odpowiedz
        • komentarz
          dariuszs1972 09:25 13-03-2020
          też tak mam
          Odpowiedz
        • komentarz
          bbb 09:44 13-03-2020
          u mnie to samo
          Odpowiedz
  • komentarz
    bartsimpson 08:22 13-03-2020
    Czy jak informatycy wypiją kawę mogli by włączyć promocję
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 08:26 13-03-2020
      Będzie dokładnie jak prosisz :-) Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        forum 08:39 13-03-2020
        Kawa to ważna rzecz, nie wolno przeszkadzać ;)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Mikołaj 08:46 13-03-2020
    A co z nju mobile "submarką" Orange?
    Odpowiedz
  • komentarz
    anon 08:58 13-03-2020
    Będzie regulamin tych 10GB?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 09:13 13-03-2020
    Wojtku nie mogę uaktywnić tego pakietu przychodzi SMS o treści nie prawidłowa treść
    Odpowiedz
  • komentarz
    Adi 09:21 13-03-2020
    Nie działa, treść SMS nieprawidłowa
    Odpowiedz
  • komentarz
    Michał 09:21 13-03-2020
    Wysyłając SMS, dostaje zwrotny z treścią nieprawidlowa tresc sms
    Odpowiedz
  • komentarz
    B2c 09:22 13-03-2020
    dlaczego ten pakiet nie działa wysyłam SMS i dostaje sms zwrotny Nieprawidlowa tresc SMS. Szczegoly na www.orange.pl
    Odpowiedz
    • komentarz
      forum 09:34 13-03-2020
      Może jakiś wirus zaatakował serwery Orange? ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    piotr 09:25 13-03-2020
    13 marca 2020, godz. 9:16 Wysłałem SMS-a "10GB" na numer 80820 i otrzymałem odpowiedź "Nieprawidłowa treść SMS. Szczegóły na www.orange.pl". Chyba coś nie działa jednak...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wojciech Jabczyński 09:26 13-03-2020
    Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Aktywacja pakietu wkrótce będzie możliwa. Dam znać w kolejnej aktualizacji na blogu. Pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    ANDRZEJ 09:26 13-03-2020
    Nie działa...komunikat nieprawidłowa treść...Znów wtopa ktoś szybciej ogłosił promocję niż technicznie potrafili ją wprowadzić ...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 09:53 13-03-2020
      Już działa :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Koper 10:03 13-03-2020
    Już działa
    Odpowiedz
  • komentarz
    bartsimpson 10:08 13-03-2020
    Już działa
    Odpowiedz
  • komentarz
    ketrasa 10:15 13-03-2020
    ..:: WAŻNE ::.. --== O AKTYWACJI PAKIETU 10GB ==-- Aby aktywować pakiet 10 GB należy wysłać SMS o treści 10gb na numer 80820. Koniecznie w treści muszą być małe litery. Inaczej pakiet nie zostanie przyznany.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ja-02 10:57 13-03-2020
      Wpisałem dużymi literami i działa.
      Odpowiedz
  • komentarz
    sag 10:23 13-03-2020
    Szkoda że nie dla wszystkich... Oferta dla firm i komunikat: "Przepraszamy, Twoj Plan Taryfowy jest nieuprawniony do promocji. Skontaktuj sie z Obsluga Klienta. Pozdrawiamy, Orange"
    Odpowiedz
  • komentarz
    Fijolek 10:29 13-03-2020
    Fajna promocja z tą tv , szkoda tylko że dla Orange TV kablowej bo wiele ludzi ma Orange TV satelitarna
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kamil 14:22 13-03-2020
      A co z tv satelitarna? Akurat ta technologie to wszystko pomija. :(
      Odpowiedz
    • komentarz
      Marek 14:33 13-03-2020
      Jak wyżej, nie wszędzie jest światłowód....
      Odpowiedz
  • komentarz
    kati 10:38 13-03-2020
    Halo, Panie Wojtku, proszę o odniesienie się: sam Pan powiedział, że: "wszyscy klienci indywidualni ofert abonamentowych i prepaid mogą otrzymać dodatkowe, darmowe 10 GB na internet." Co się dzieje?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 10:55 13-03-2020
      Proszę przeczytać aktualizacje do posta. Pozdrawiam
      Odpowiedz
  • komentarz
    Zapytajnik 14:24 13-03-2020
    Jakiś regulamin będzie do tego? Chciałbym przeczytać.
    Odpowiedz
  • komentarz
    M 15:03 13-03-2020
    Witam wyskakuje mi ze orange moze pobrac opłate za sms.czy to prawda
    Odpowiedz
    • komentarz
      Aro 16:52 13-03-2020
      Mi też chce pobrać opłatę za darmowego SMSa, to w końcu jest darmowy czy nie?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Wojciech Jabczyński 20:09 13-03-2020
        SMS jest bezpłatny. Pozdrawiam
        Odpowiedz
  • komentarz
    Madi 18:12 13-03-2020
    U mnie dalej to nie działa... Porażka
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ewa 18:49 13-03-2020
    Dyskryminacja klientow Orange. Nie mozna wyslac sms 10GB na numer 80820..nie dziala.KOMUNIKAT Sprawdz wiadomosc,wyslij ponownie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      David 17:48 15-03-2020
      Pewnie w ustawieniach telefonu masz zablokowaną możliwość wysyłania smsów na nr skrócone. Sprawdź ustawienia.
      Odpowiedz
  • komentarz
    misiek48 19:33 13-03-2020
    po prostu to nie działa
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mateusz 20:01 13-03-2020
    Czy te 10GB są realnie darmowe. Ktoś to testował?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wojciech Jabczyński 20:05 13-03-2020
    Aktywacja pakietów działa poprawnie. Pobrało go już ponad 100 tys. klientów. Jeśli jednak ktoś z Was ma kłopot z aktywacją, a spełnia kryteria jego otrzymania, rekomenduję kontakt z naszym BOK. Pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    Klient 21:10 13-03-2020
    Tydzień już czekam na dostarczenie internetu LTE dla firm i nadal nie ma żadnego odzewu... Czy w tej firmie coś działa normalnie?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jolka 22:50 13-03-2020
    Hmm...ciekawe kiedy Orange zatroszczy i przejmie się bezpieczeństwem swoich pracowników.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mycha 07:57 14-03-2020
    A co jak klient ma już ten pakiet? Zostanie zwolniony z opłaty za marzec?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Sonka 09:18 14-03-2020
    Dla osób; którzy maja internet mobilny w opcji podstawowej na abo ten pakiet nie dziala.. Wkoncu jak to jest każdy może albo IT nie ogarnęło?
    Odpowiedz
  • komentarz
    luli 08:55 15-03-2020
    nic nie dziala nie odkodowane te 40 kanalow
    Odpowiedz
  • komentarz
    Luki 11:14 15-03-2020
    A co z tymi odblokowanymi kanałami jakie to kanały. Ja mam TV przez internet i nic nowego niem. Ktoś coś wie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      tom 21:33 15-03-2020
      Zrob reset dekodera i przełącz go na kanał 998 na chwile
      Odpowiedz
  • komentarz
    xq 21:09 15-03-2020
    Mam kilka telefonow w orange.Na moim telefonie 10GB od razu zafunkcjonowało a na telefonie corki ciagle jest wiadomość,ze nie można wysłać sms. sprawdz wiadomość Ktoś wie dlaczego?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wiki 06:05 16-03-2020
    Jak sprawdzić ile jeszcze zostało danych do wykorzystania z darmowych 10 gb ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      AAA 14:28 16-03-2020
      W aplikacji mobilnej !
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kacper 09:13 16-03-2020
    Nie działa :-(
    Odpowiedz
    • komentarz
      ABC 14:29 16-03-2020
      Co ci nie działa !
      Odpowiedz
  • komentarz
    Klijent z Gdańska 14:28 16-03-2020
    Na pewno się przyda ! Dziękuję.
    Odpowiedz
  • komentarz
    xp 14:43 16-03-2020
    czemu pod numerem 510 100 100 nie ma ludzi tylko maszyna gada
    Odpowiedz
  • komentarz
    studentka 16:00 16-03-2020
    Super sprawa dla studenta bo teraz wykłady online. Dziękujemy Orange!
    Odpowiedz
  • komentarz
    kamil 18:39 16-03-2020
    Po wpisaniu 10GB przyznano mi internet ale jak wpisałem hasło ILE INTERNETU to pokazało mi że mam 0.0 GB
    Odpowiedz
  • komentarz
    Bogdan 10:07 17-03-2020
    Bardzo dobrze że klienci Orange zostali poinformowani SMS o możliwość kontaktu przez www . Zwracam się z prośbą również o nie wprowadzanie blokad tym którzy swojego rachunku nie wpłaca na czas. Sytuacja będzie się pogarszala z godziny na godzinę tak więc siedzicie w domach. Tylko to może uchronić nas i inne osoby.
    Odpowiedz
  • komentarz
    MGI 23:51 17-03-2020
    Jednak nie dla wszystkich? Mam internet mobilny w Orange 10GB+10GB, wysłałem SMS'a i dostałem zwrotkę, że "mój plan taryfowy jest nieuprawniony do promocji". Dotychczas sądziłem, że jestem indywidualnym klientem oferty abonamentowej, ale chyba Orange ma mnie za kogoś inego.
    Odpowiedz
    • komentarz
      MGI 00:01 20-03-2020
      Na infolinii powiedzieli mi, że ta oferta nie dotyczy internetu mobilnego tylko tych numerów, co mają połączenia głosowe. Myślałem, że w tej akcji chodziło o to, by ułatwić coś właśnie takim klientom, co muszą teraz z dziećmi siedzieć w domu i pakiety internetu znikają szybciej niż zwykle. Tu gdzie tylko LTE wchodzi w grę. Nie ma to jak się wszędzie nachwalić (a przypadkiem znalazłem ta informacje na chyba 4 portalach) , że jakieś ułatwienie dla klientów, a później z tego taki "zmoknięty kapiszon" wychodzi. Ostatecznie i tak sobie jakiś internet dokupię skoro się tak szybko zużył, bo to też nie jakiś majątek, ale to akcja, to jednym, albo dwoma słowami TOTALNA PORAŻKA wizerunkowa!
      Odpowiedz
  • komentarz
    r3X 09:29 18-03-2020
    Czy później muszę anulować ten pakiet żeby mi po darmowym miesiącu nie doliczali?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ł. 16:16 18-03-2020
    A może jakieś rozwiązanie dla nju, np. zwiększenie przepustowości w lejku lub darmowy transfer w ramach pakietu GB do platform streamingowych?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krecik 17:02 18-03-2020
    A co z telewizją z Orange światłowód? ( Orange Love)?
    Odpowiedz
  • komentarz
    sewcio1920 05:54 19-03-2020
    Jak sprawdzić ilość tego pakietu?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Karolina 22:06 19-03-2020
      Wykupiłam ten pakiet 13.03 i już go nie mam.. Trochę dziwne że przez niecały tydzień zużylam 10Gb a używałam go sporadycznie.. Czasami mam 5Gb na miesiąc i trudno mi to wykorzystać.. Coś chyba poszło nie tak..
      Odpowiedz
  • komentarz
    Karolina 22:19 19-03-2020
    Wykupiłam ten pakiet 13.03 i już go nie mam.. Trochę dziwne ponieważ dla mnie 10Gb to dużo a używałam go sporadycznie więc nie mogę uwierzyć że w ciągu tych kilku dni zużylam aż 10gb.. Czasami trudno jest mi wykorzystać 5gb przez miesiąc.. Chyba coś poszło nie tak z tym pakietem.. Czy ktoś miał podobna sytuacje?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pp 10:18 20-03-2020
    Mam pytanie czy po upływie promocji 10gb za darmo trzeba w jakiś sposób rezygnować z tego internetu?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regulamin 12:42 20-03-2020
      A czytałeś regulamin ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Marek 22:16 21-03-2020
        A gdzie jest regulamin?
        Odpowiedz
        • komentarz
          emitelek 18:36 27-03-2020
          Tak ciężko jest poklikać??? Proszę: https://oferty.orange.pl/external_files/LP_Razem/10_GB/Regulamin%20akcja%2010%20GB%20(19.03.2020).pdf?_ga=2.167335614.1411882179.1585164334-991719579.1583089990
          Odpowiedz
  • komentarz
    Student 12:42 20-03-2020
    Super sprawa dla uczniów i studentów. Dziękujemy ORANGE.
    Odpowiedz
  • komentarz
    kiki 14:34 23-03-2020
    A dlaczego najpierw ściągają mi się "stałe" gb, a nie z promocji. Skończy się marzec i skończą się "stałe" gb i te darmowe też przepadną. A okres rozliczeniowy mam do ok 18 każdego miesiąca. Czy nie można tak zrobić, że najpierw są wykorzystywane te dodatkowe gb?
    Odpowiedz
  • komentarz
    ewam 16:51 24-03-2020
    mam zablokowany nr 80820 ... skąd mam zdjąć blokadę na Mój orange? nie mogę dodzwonić się... a chciałam porozmawiać z "żywym człowiekiem"...:)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomi 07:36 27-03-2020
    Jak wysyłam wiadomość 10GB pod 80820 to wyskakuje komunikat że nie można wysłać wiadomości. Ktoś wie może o co chodzi? Numery Premium itp mam zablokowane
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kinga 00:10 01-04-2020
    Czy w kwietniu tez bedzie mozliwa taka oferta darmowego dostępu do internetu?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Gosia 08:51 03-04-2020
    Koronawirus rozpędza się i ani myśli zwolnić - czy Orange planuje powtórzyć pomoc dla swoich klientów w postaci kolejnych 10gb zwolnionych z opłaty? Myślę, że dla rodziców dzieciaków i pracujących z domu to szczególnie istotna sprawa.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Gotek 18:11 15-04-2020
    Jak sprawdzić ile internetu z tego pakietu zostało zużyte?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Marcin 16:38 21-04-2020
    To żenujące, że teraz dopiero przyszedł SMS z powiadomieniem o takiej promocji. Na 8 dni przed jej końcem.
    Odpowiedz
    • komentarz
      As 09:19 22-04-2020
      W ofercie Yes nie dziala... Wyskakuje ze tresc nieaktualna. O co chodzi?
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 09:28 01-05-2020
    Potwierdzam, że pakiet działa również w maju - przed chwilą aktywowałem :D
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Koronawirus? Przestępcy lubią to (3)

Michał Rosiak

12 marca 2020

Koronawirus? Przestępcy lubią to
3

To było pewnie, pytanie nie brzmiało „czy” przestępcy przygotują phishing, którego tematem będzie koronawirus, tylko kiedy to się stanie. Aż dziwne, że dopiero od kilku dni trafiają do nas strony, które – wykorzystując emocje, związane z pandemią – usiłują przekonać nas do… przekazania im naszych loginów i haseł do Facebooka.

Koronawirus, zobacz film!

Schemat phishingu jest standardowy, podobnie jak w przypadku „scamów na sensacyjne newsy”. Jedyną różnicą jest fakt, iż tym razem newsem jest właśnie koronawirus. Dotychczasowe witryny udają serwis Fakt24, ale doświadczenie wskazuje, że niebawem przestępcy mogą przygotować szablony pod kątem innych mediów. Po początkowych frazesach trafiamy na kluczowych aspekt, film o tytule, mającym przyciągnąć jak najwięcej ofiar:

Domyśliliście się w czym tkwi klucz? Jeśli uważacie, że w niebieskim „Zaloguj”, macie rację. Po kliknięciu w prostokąt przeniesiemy się na stronę łudząco przypominającą witrynę logowania do Facebooka. Wystarczy jednak spojrzeć na jej adres, by zorientować się, że mamy do czynienia z oszustwem. A co potem? W kolejnych krokach wykradzione login i hasło mogą zostać użyte do dalszych oszustw. Np. podszywania się pod nas i wyłudzania od znajomych kodów BLIK.

Nasz CERT blokuje takie strony natychmiast, gdy wykryją je nasze systemy, lub trafią do nas inną drogą. Po zasileniu taką informacją CyberTarczy, przy próbie wejścia na podejrzaną stronę zobaczycie odpowiedni ekran z informacją oraz linkiem do oficjalnego rządowego serwisu nt. koronawirusa. Jeśli traficie na tego typu podejrzaną stronę – napiszcie do nas na adres cert.opl@orange.com. Pomożecie wtedy innym internautom.

Udostępnij: Koronawirus? Przestępcy lubią to
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    emitelek 17:47 12-03-2020
    Wojtek Jabczyński - szkoda, że masz za sobą taki ogon... Bo wybacz, ale taka "współpópraca" z tą gazetą, która jest... sam wiesz... NIC NIE WATRA!!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:20 12-03-2020
      Wyborcza w moim odczuciu jest dość rzetelną gazetą. Owszem może zbyt ostro atakuje współczesną władzę ale......wielu rzeczy nikt sobie nie wyssał z palca. A co do doliczania do rachunku w Orange opłaty abonamentowej za elektroniczny dostęp do tej gazety to.......myslę że to dopiero początek takich rozwiązań. Dziś GW, jutro może być inny podmiot który dołączy do takiego rozwiązania.
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 18:45 27-03-2020
        Rzetelna??? Jak OBCY kapitał może być "obiektywny" w polskich sprawach??? Ja to widzę od czasów, kiedy z wyborczej zniknął znaczący znak... :/
        Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej