Odpowiedzialny biznes

To już jest koniec

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
09 maja 2014
To już jest koniec

Jak to śpiewają Elektryczne Gitary, to już jest koniec, (...), możemy iść ;)

Dzisiaj kończy się moja przygoda w firmie Orange. Po 4 fantastycznych latach przyszedł czas na pożegnanie.

Sporo się przez ten okres wydarzyło – rebranding, ponad 2 miliony fanów na naszym profilu na facebooku i ponad 30 milionów wyświetleń na naszym kanale youtube, a jako podsumowanie Effie i inne wyróżnienia. Do tego wspaniała przygoda z blogiem i kilka przyjaźni.

Dużo, a nawet bardzo dużo.

Największe podziękowania kieruje do Was - do naszych czytelników i naszych fanów na facebooku. Dzięki Wam ta praca była tak genialna.

A tak na do widzenia, jeszcze raz jak to było, jak pękły nam dwie bańki...

senkju, senkju, baj!


Oferta

Chcesz zmienić numer? Proszę bardzo!

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 maja 2014
Chcesz zmienić numer? Proszę bardzo!

W grudniu wprowadziliśmy starter, który przy aktywacji pozwala Wam wybrać numer oraz plan taryfowy Orange na kartę z jakiego chcecie skorzystać. Usługa cieszy się tak dużym powodzeniem, że zdecydowaliśmy się pójść za ciosem i wprowadzamy równie rewolucyjną usługę czyli „Zmień swój numer telefonu”. Dzięki niej możecie zmienić swój numer telefonu bez wymiany karty SIM i bez wychodzenia z domu. Wszystkie środki zgromadzone na koncie, aktywne usługi i pakiety macie zachowane. To jedyna taka oferta na rynku i nie znajdziecie jej u żadnego innego operatora. Żeby skorzystać wybieracie kod *660*# i zatwierdzacie przyciskiem połączenia. Wyświetli się menu, na który można zmienić taryfę oraz wybrać nowy numer na 3 sposoby: losowy, z listy propozycji i na podstawie wpisanych cyfr. Baza numerów do wyboru jest duża i zawiera ich kilkaset tysięcy. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów ofert na kartę bez Zetafona i Minutofona. Za zmianę numeru zapłacicie jednorazowo 4 zł.

f7d1d7664532ccd5114573debf42451aace

 


Odpowiedzialny biznes

Innovation Award Media Trendy

Marek Wajda Marek Wajda
08 maja 2014
Innovation Award Media Trendy

Wczoraj na gali Media Trendy 2014 dostaliśmy wyróżnienie w jednej z podkategorii Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych. Otrzymaliśmy ją za akcję, którą nazwaliśmy „Najmniejsza, największa kampania świata”. Jest to o tyle miłe, że tej kategorii nie przyznano pierwszej nagrody, a nasz projekt pokonał 8 innych kandydatur.

Na 10 rocznicę Dnia Blogera postanowiliśmy zaskoczyć nasze koleżanki i kolegów. Wpis na naszym blogu to jedno, ale jak sprawić by nie było to standardowa akcja, ale jednocześnie jak sprawić by nie wyglądało to na nachalną kampanię? Teraz to już norma, ale rok temu personalizacja nie była tak popularna - pomógł VML.

Wytypowaliśmy blisko stu blogerów, opracowaliśmy indywidualne życzenia (które kierowały również do wpisu na blogu), i zamieściliśmy je na fejsie. Ale tak by trafiały tylko i wyłączenie do konkretnej osoby. Nikt inny tego nie widział. No chyba, że blogerka lub bloger pochwalił się nimi u siebie ;) Nigdy w życiu nie pomyślałbym, że takie spontaniczne życzenia trafią na marketingową galę i jeszcze zostaną nagrodzone ;) Poniżej krótkie wideo na temat tej akcji.

Tak swoją drogą to agencja z którą współpracujemy zdobyła najwięcej nagród, w tym jedną z głównych za kampanie „Mocno pomocni agenci” PZU. Medium roku zostało Spotify, a wydarzeniem roku cyfryzację telewizji naziemnej.

Scroll to Top