;

Obsługa i Relacje z Klientami

Trzynasty Smart Store Orange rusza w Olsztynie (13)

Piotr Domański

16 marca 2017

Trzynasty Smart Store Orange rusza w Olsztynie
13

Piotrek Domański

W Olsztynie, stolicy województwa warmińsko-mazurskiego uruchomiliśmy dzisiaj kolejny, trzynasty już Smart Store Orange. W samym centrum miasta, w Galerii Warmińskiej będziecie mogli skorzystać z nowoczesnego, multimedialnego salonu Orange. Na 123 metrach kwadratowych rozmieściliśmy trzy strefy – Dom, Rozrywka i Firma. Nie ma klasycznego podziału na stanowiska obsługi i przypisanych do nich sprzedawców – każdy z nich podąża wraz z klientem do strefy, którą sobie wybierze. By uszanować Wasz czas w Smart Store Orange proste sprawy – aktualizacja danych, sprawdzenie wysokości rachunku, pomoc w problemach z telefonem załatwiamy „od ręki”. Można tam także sprawdzić dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń.

Sam w Smart Store Orange, poza swobodną atmosferą, lubię także możliwość przetestowania kilkudziesięciu modeli smartfonów i tabletów, a także gadżety takie jak choćby gogle do wirtualnej rzeczywistości.

Ucieszy Was zapewne także kącik dla najmłodszych, z PlayStation 4, z którego pociechy mogą skorzystać gdy ich rodzicie wybierają nowy abonament, czy przedłużają umowę.

Smart Store Orange w Olsztynie

Orange Światłowód w Olsztynie

Skoro już jesteśmy w Olsztynie to dodam tylko, że już ponad 25 tys. gospodarstw domowych w mieście jest w zasięgu Orange Światłowodu. Oczywiście to dopiero początek, bo do końca tego roku mamy plan by podwoić tę liczbę. W naszych inwestycjach skupiamy się na siedmiu osiedlach:

  • Osiedle Generałów
  • Osiedle Pojezierze
  • Osiedle Mleczne
  • Osiedle Podgrodzie
  • Osiedle Pieczewo
  • Osiedle Kormoran
  • Osiedle Kętrzyńskiego

Rozpoczęliśmy też prace na Osiedlu Jaroty

A gdybyście, zachęceni opisem, odwiedzić Smart Store Orange w innych miastach poniżej pełna lista:

  • Gdańsk, ul. Karmelicka 1, Krewetka
  • Gdynia, ul. 10-go lutego 16, CH Kwiatkowskiego
  • Szczecin, Al. Wyzwolenia 12-14
  • Białystok, ul. Legionowa 9/1 lok. 28
  • Poznań, ul. Roosevelta 18
  • Poznań, ul. Pleszewska 1
  • Warszawa, ul. Wołoska 12, Galeria Mokotów
  • Warszawa, ul. Pańska 57/61
  • Łódź, Al. Piłsudskiego 3
  • Katowice, ul. 3-go Maja 5
  • Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego 19/23
  • Kraków, ul. Kamieńskiego 11, Bonarka

A więcej o Smart Store znajdziecie się pod tym linkiem. Z kolei grafiki znajdziecie poniżej 😉

Mediateka

Udostępnij: Trzynasty Smart Store Orange rusza w Olsztynie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 15:02 16-03-2017
    W warszawskim na Pańskiej też jest bardzo fajnie. Wiem, bo byłem :-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 07:10 17-03-2017
    To 14 w Kielcach?? Może dostanę u Was etacik :) ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:30 17-03-2017
      pablo_ck, w sumie to nie wiem gdzie będzie kolejny. Faktycznie mieliśmy teraz nieco większą przerwę, ale osobiście mam nadzieję, że kolejne Smart Store będą powstawać szybciej ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 09:31 20-03-2017
        To może jednak zawitacie w świętokrzyskie ;p
        Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 11:00 17-03-2017
    Mniejszego chyba nie ma...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:07 17-03-2017
      Są - Kraków i w Warszawie w Galerii Mokotów. Poniżej 100 m2. Powierzchnia nie ma takiego znaczenia jak dobre rozplanowanie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    do Pawła 13:51 17-03-2017
    może i tak ale gdy mieszkasz w dużym mieście to nie ma. problemu a gdy ktoś mieszka w małym miasteczku to i jest jeden nadajnik to lewo internet chodzi. jest tak lepiej jak jest:) niech w tym kierunku nic nie zmieniają bo by elf nich nie było opłacalne :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 15:06 18-03-2017
      Wielkich zmian by nie było , był by tylko nielimitowany internet do 3 Mb/s a komu był by za wolny to kupił by sobie pakiet elastyczny w 7 wersjach do wyboru .
      Odpowiedz
  • komentarz
    d 14:27 17-03-2017
    A ja w tamtym tygodniu w waszych 4 salonach w Gdańsku Wrzeszczu nie mogłem wymienić karty na Nano Sim bo żaden ich nie posiadał wstyd. Więc nie ma się co cieszyć nowym salonem jak takiej podstawowej sprawy nie można u was załatwić od ręki:(
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 15:29 17-03-2017
      Przepraszamy Cię, jeśli doszło do takiej sytuacji. Staramy się na bieżąco uzupełniać zapasy magazynowe salonów w karty SIM. Czy ostatecznie udało Ci się wymienić kartę?
      Odpowiedz
      • komentarz
        d 15:47 17-03-2017
        Niestety nie bo zabrakło mi chęci do dalszych poszukiwań a telefonicznie to ciężko się skontaktować,teraz to już się do salonu wybiorę jak będę w 100% pewny załatwienia sprawy:(
        Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 15:24 18-03-2017
    Sklep w Katowicach na 3 maja może i smart, ale ludzie tam pracujący już nie do końca. W tym tygodniu poszedłem tam wymienić za darmo kartę sim na lte będąc w nju (stara karta Idea na nową micro sim lte) i pani która mnie obsługiwała 2 razy powiedziała że to salon orange a nie nju i się tym nie zajmują i kompletnie nic na temat promocji nju nie wiedziała (zgodnie z regulaminem ten "smart" store to robi http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-karte-SIM-na-SIM-LTE). Po wyrażeniu opinii co o tym sądzę i o niewiedzy pracownika na temat obowiązujących regulaminów (jakby nie było nju to orange) koniec końców pani mi wymieniła kartę sim za darmo zaznaczając w formularzu wymiany że moja uległa uszkodzeniu co było nieprawdą, ale nieważne. Tak czy inaczej może warto poinformować swoich pracowników że nju też powinni obsługiwać zgodnie z regulaminem a nie tylko z "dobrej woli" pracownika.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:27 18-03-2017
      MAURYCY, przepraszam Cię za całą sytuację. Napiszę w tej sprawie do kogo trzeba.
      Odpowiedz

;

Obsługa i Relacje z Klientami

IVR – prostszy i z nowym głosem (10)

Regina Jabczyńska

16 marca 2017

IVR – prostszy i z nowym głosem
10

Regina Jabczyńska

Pewnie nie raz, dzwoniąc w swojej sprawie na dedykowaną do kontaktu z firmą infolinię zdarzyło się Wam skorzystać z automatycznego menu telefonicznego w skrócie nazywanego – IVR. Naturalnie ta forma kontaktu ma swoich zwolenników, jak i sceptyków… jak to zwykle ze wszystkim w życiu bywa. Warto jednak, żebyście wiedzieli, że nasz IVR się zmienia,  aby Wasze doświadczenia z kontaktów z nami były coraz lepsze.

Co to jest w ogóle IVR? Najprościej rzecz ujmując, wielki komputerowy system, który łączy Klientów dzwoniących z konkretną potrzebą z doradcami o odpowiednich kompetencjach. A także umożliwia samoobsługę za pomocą telefonu. Zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać najpilniejsze potrzeby, z którymi do nas dzwonicie. Z reguły znajdziecie tutaj krótkie informacje, kiedy szukacie podpowiedzi w danym temacie lub konkretne odpowiedzi na swoje pytania.

Czy zauważyliście, że w ostatnim czasie znacznie uprościliśmy i skróciliśmy głosowe menu IVR? Dla popularnych funkcji samoobsługowych IVR, takich jak zgłoszenie uszkodzenia lub kwota faktury zrobiliśmy łatwiejszy dostęp. A te, z których korzystaliście mniej chętnie – usunęliśmy. Niektóre komunikaty IVR personalizujemy do wybranej grupy, aby trafić z nimi tylko do tych z Was, których sprawa naprawdę dotyczy.

Popracowaliśmy też nad językiem komunikatów – mówimy na wprost i bez skomplikowanych zwrotów technologicznych, czy branżowych. Czasem wręcz porównywaliśmy różne sformułowania tego samego komunikatu sprawdzając, po którym najtrafniej wybieracie właściwą opcję. W wyborze najlepszych treści opieraliśmy się na wynikach badań, oceniających emocjonalną siłę przekazu. Całość okrasiliśmy nowym męskim głosem, który płynnie poprowadzi Was do szukanych informacji.

Oczywiście na końcu każdej ścieżki jest doradca, z którym można porozmawiać, jeśli potrzebujecie więcej szczegółów i specjalistycznych informacji. Ta złota reguła obowiązuje po to, żebyście nie czuli się pozostawieni samym sobie i wiedzieli, że zawsze i tak możecie porozmawiać z nami „ jak człowiek z człowiekiem”.

Ten wielki system komputerowy nigdy „nie śpi”, jest dostępny i gotowy do współpracy przez całą dobę. Jak ważną i potrzebną robotę wykonuje niech świadczy fakt, że miesięcznie rejestruje ponad 2 mln połączeń obsługowych. Co ciekawe najchętniej kontaktujecie się z nami w poniedziałki, wówczas odnotowujemy o 11% więcej połączeń niż w pozostałe dni robocze. A co nie dziwi w weekendy lubicie odpoczywać więc kontaktujecie się z nami zdecydowanie rzadziej 🙂

Zmieniamy IVR, bo zmienia się Wasz styl życia i oczekiwania wobec nas. Korzystajcie jednak śmiało w razie potrzeby, a my obiecujemy, planować go tak, aby za Wami nadążał:)

 

Udostępnij: IVR – prostszy i z nowym głosem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 12:15 16-03-2017
    Co do tych 11% więcej dzwoniących w poniedziałki a mniej w weekendy - wg mnie to nie ciekawe tylko normalne - zdecydowana większość dzwoniących na pewno chce się połączyć z konsultantem i woli nie dzwonić w weekend (bo pewnie i tak konsultanci nie pracują w weekend, a może pracują ale dzwoniący myślą że nie pracują - w końcu to weekend i powinien być wolny) tylko czeka z załatwieniem sprawy do poniedziałku co generuje ten 11% wzrost.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 12:39 16-03-2017
      Jesteśmy dostępni 24h/na dobę:)
      Odpowiedz
  • komentarz
    j 13:20 16-03-2017
    Tylko czemu rozmowa z nim nie zestawia się w HD Voice, nie mówiąc już, że rozmowa z konsultantem powinna być w HD.
    Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 13:56 16-03-2017
    Może wprowadzicie w pre-paid nielimitowany internet z prędkością do 3 Mb/s po doładowaniu ❓❓❓ Za 30zł na 30dni , 50zł 93dni , 100 zł 155 dni i 200 zł na 10 miesięcy . Zastępując w ten sposób obecne pakiety internetowe . Wprowadzić 1 pakiet internetowy 15 GB za 10zł w którym będzie można kożystać z pełną prędkością jak komuś 3Mb/s będzie za wolne . W ten sposób uproscicie ofertę .
    Odpowiedz
    • komentarz
      do Pawła 21:20 16-03-2017
      dlaczego mieli by wprowadzić. taka taryfę z prędkością 3m /s. to w całe się nie opłaca bo to wgl jest będzie powolne skoro play wprowadził 3 m na s klienci nie mogą normalnie'otworzyć stronę itd'więc gdzie'z takim?
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 09:56 17-03-2017
        Do przeglądania stron internetowych 3Mb/s jest wystarczające , bez video i muzyki . A dla kogo było by za wolne to kupił by sobie pakiet np. 15 GB za 10 zł na 30 dni albo Elastyczny w 7 wersjach do wyboru .
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:38 16-03-2017
    O proszę, czyli dobrze zauważyłem, ostatnio kontaktowałem się z BOK i jakoś to sprawniej poszło. Zmiana na + :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    do Paweł 11:59 17-03-2017
    może dla ciebie. jest lepiej. czy było by lepiej ale nie dla mnie i innych użytkowników. ją nam abonent i nam 20gb po zwolnieniu ileś tam mb to mi chodzi jak mucha w smole nic się nie da zrobić. a co dopiero 3mb /s to już wgl. nam 20gb chodzi mi moralnie gdy chce coś otworzyć chodzi bardzo szybko:) a potem jest po zal się. więc gdzie ty chcesz taka ofertę zrobić może ty zrób swoją sieć to daj to zobaczysz że nikt nie będzie korzystać z tego wolnego internetu.
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 12:56 17-03-2017
      Po wyczerpaniu 20 GB masz pewnie ograniczenie do 64Kb/s a nie kilka Mb/s , między tym jest różnica wiem bo korzystałem w 2016 r miałem prędkości poniżej 5 Mb/s i wszystkie strony chodziły bez problemu .
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jan 19:47 13-09-2019
    Ale syf
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

„Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm (6)

Michał Rosiak

16 marca 2017

„Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm
6

Michał Rosiak

Ciężko zapamiętać kolejne akcje phishingowe, przestępcy nie zwalniają tempa, ale malware przesyłany jako transakcje z PayU jest dość świeży, bo sprzed zaledwie 4 dni. Nasi eksperci przyjrzeli mu się dokładniej i okazało się, że mamy do czynienia z tym samym trojanem vengeance&justice w0rm (w skrócie vjw0rm) który był również używany w kampanii „paragony z Zary”. O ile vjw0rm sam w sobie nie robi naszemu komputerowi wielkiej krzywdy, może służyć przestępcy do „otwarcia drzwi” i zainstalowania bez naszej wiedzy dowolnego innego malware’u.

Dokładną analizę działania vjw0rm’a znajdziecie tutaj.

Udostępnij: „Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 11:02 16-03-2017
    Czemu nie można komentować wpisu "http://biuroprasowe.orange.pl/blog/ivr-prostszy-i-z-nowym-glosem/"? Dostaję info "Przepraszamy, tego artykułu nie można komentować". No chyba że dostałem bana :D
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 11:24 16-03-2017
      Też tak mam .
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:57 16-03-2017
      Coś się źle kliknęło ;-) Ale za moment będzie ok! Przepraszamy!
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 07:14 17-03-2017
        Wybaczamy :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 13:44 16-03-2017
    Proszę do Orange FREE wprowadzić tańsze rozmowy na komórki do Niemiec, bo mam rodzinę i minuta 2,20zł to straszna cena!
    Odpowiedz
    • komentarz
      karo 14:25 16-03-2017
      Kajka, skajpaja sobie zainstaluj i rodzina też
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej