;

Film

Tysiąc detektywów na Facebooku – konkurs (0)

Kasia Barys

11 stycznia 2010

Tysiąc detektywów na Facebooku – konkurs
0

W grudniu, na Facebooku można było wcielić się w postać Sherlocka Holmes’a i sprawdzić swoje umiejętnosci dedukcji. Na profilu Klub Filmowy Orange codziennie pojawiała się nowa zagadka. Tropy prowadziły do kilku miast, a specjalna aplikacja pozwalała na zaproszenie do zabawy przyjaciela, który stawał się doktorem Watsonem. W grze wzięło udział ponad tysiąc osób. Jeśli przegapiliście okazję – nic straconego. Już 13 stycznia startuje kolejna odsłona konkursu. Wystarczy obejrzeć najnowszy film o przygodach angielskiego detektywa i zamieścić swoją recenzję w facebookowym recenzjomacie. W nagrodę – dwusobowa wycieczka do Wielkiej Brytanii śladami Shelocka Holmesa.

Co zrobić, żeby zobaczyć film zanim pojawi się w repertuarze? Trzeba odpowiedzieć na pytanie – jakie polskie miasta odwiedzili Sherlock Holmes i Doktor Watson podczas podróży po Polsce? Pierwsze 5 osób otrzyma podwójne wejściówki na przedpremierowy pokaz filmu w środę 13 stycznia w Warszawie. Nagrody pocieszenia dla pozostałych 10 osób to specjalne filmowe kalendarze. Podpowiedzi możecie szukać na http://www.facebook.com/KlubFilmowyOrange

Udostępnij: Tysiąc detektywów na Facebooku – konkurs
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Rekordy XVIII WOŚP (0)

Monika Kulik

11 stycznia 2010

Rekordy XVIII WOŚP
0

Prognozy ekonomiczne złe – stagnacja i pogodowe złe – śnieżyce, unieruchomione pociągi i komunikacja miejska, ale nic nie zatrzymało wczorajszego XVIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jurek tak, jak obiecywaliśmy we wpisie z 8 stycznia, kibicowaliśmy i staraliśmy się pomóc.

Chyba się udało ;). Mamy kolejny rekord – o północy na liczniku WOŚP było już 36 mln złotych. Rekordowo zlicytowano też nasze złote karty telefoniczne – tę z numerem 1 wylicytowano za 225 tys. zł (kliknijcie na link i zobaczcie jakie emocje towarzyszyły aukcji), czyli prawie czterokrotonie więcej niż za jedynkę w ubiegłym roku. W sumie z licytacji złotych kart wyszła kwota 856 338 zł (dla porównania w ubiegłym roku prawie 400 tys.).  Klienci Orange wysłali 227 039 SMSów, na łączną kwotę 1 135 195 zł., a na linię charytatywną tp zadzwoniło ponad 8 977 osób, co przekłada się na kwotę ponad 36 tys. zł. W sumie mamy więc dzięki naszym klientom i aukcji kart blisko 2 mln złotych. Dziękujemy.

Kolejne 2 mln zł Fundacja WOŚP zebrała dzięki aukcjom internetowym, a jeszcze trzeba zliczyć wszystkie puszki. Jak zwykle przemierzając warszawskie ulice kilkadziesiąt razy natknęłam się na wolontariuszy z puszkami, a jedyną ochroną przed ich siłą przekonywania było naklejone już czerwone serduszko. Nic dziwnego, w tym roku w organizację zbiórki zaangażowało się 120 tys. wolontariuszy.

Mamy ponad 36 milionów na oddziały onkologiczne – w poniedziałkowy zimowy poranek to naprawdę gorąca wiadomość;)

Udostępnij: Rekordy XVIII WOŚP
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Sieć

Konkretniej o przenoszeniu numerów (0)

Wojtek Jabczyński

9 stycznia 2010

Konkretniej o przenoszeniu numerów
0

Wczoraj Bartek Dobrzyński z Playa pochwalił się, że w ubiegłym roku do jego firmy klienci przenieśli najwięcej numerów. Podał, że było to 54 proc. wszystkich, czyli 218 tys. Myślę, że równie ciekawe będzie poznanie jakim saldem przyjścia/odejścia wykazali się najwięksi operatorzy w 2009 roku. Pokazuje to najlepiej, jak poradzili sobie w nowej rzeczywistości. Według naszych danych saldo w zaokrągleniu do tysiąca wygląda następująco: Play + 213 tys; Orange – 38 tys; Plus – 76 tys; Era – 101 tys. Jeśli chodzi o przeniesienie numeru klienci najczęściej wybierali: Play (220 tys); Orange (80 tys); Plus (62 tys); Era (47 tys) i mBank (3 tys). Wynika z tego, że z W3 najlepiej udało się nam przekonać klientów do swojej oferty. Co więcej, kiedy weźmiemy pod uwagę tylko najbardziej pożądany rynek klientów biznesowych to możemy pochwalić się tym, że aż 1/3 więcej firm zdecydowała się przenieść numer do Orange niż od nas odeszła. Na koniec mała refleksja. Patrząc na nakłady finansowe na kampanię marketingową, wynajęcie do boju Andrzeja Sołtysika i pracę włożoną w popularyzację MNP, to spodziewałem się lepszego wyniku Playa 🙂

Udostępnij: Konkretniej o przenoszeniu numerów
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej