;

Oferta

Weekend z bezpłatnym Facebookiem i nowe iPady (0)

Wojtek Jabczyński

26 października 2012

Weekend z bezpłatnym Facebookiem i nowe iPady
0

Jak w każdy ostatni weekend miesiąca, mamy dla Was coś ciekawego do testowania. Od dziś od godz. 12.00 do niedzieli do godz. 23:59 będziecie mogli za darmo korzystać z mobilnego dostępu do Facebooka przez swoje komórki. Aby aktywować promocję w podanym terminie, wyślijcie SMS-a o treści W pod bezpłatny numer 80200. Po otrzymaniu potwierdzenia wejdźcie na portal m.orange.com i kliknijcie na baner kierujący do serwisu m.facebook.com. Oferta jest dostępna dla wszystkich klientów Orange z małym wyjątkiem. Niestety z przyczyn technicznych nie mogliśmy odpalić promocji dla klientów najnowszych Smart planów. I jeszcze informacja dla fanów Apple. Nowe iPady oczywiście pojawią się w ofercie Orange. Szczegóły tradycyjnie podamy w dniu premiery.

5262f64ae33b180b41efaf11f67459c5ae4

Udostępnij: Weekend z bezpłatnym Facebookiem i nowe iPady
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Głosujcie na nas! (0)

26 października 2012

Głosujcie na nas!
0

Dziś prośba. Rozpoczął się plebiscyt na najlepszy projekt PR nagrodzony do tej pory Złotym Spinaczem. Jak może pamiętacie my zdobyliśmy go w 2010 roku. Wszystko z okazji okrągłego 10-lecia tej nagrody. Oczywiście stanęliśmy w szranki i… liczymy na Wasze wsparcie.

Głosowanie internautów już się rozpoczęło i potrwa do 12 listopada. Jeśli chcecie nam pomóc wejdźcie tutaj i głosujcie na platformę blogową. Rywalizujemy z 20 innymi projektami i tylko od Was zależy czy zdobędziemy statuetkę dziesięciolecia. W imieniu wszystkich blogerów Orange z góry wielkie dzięki :o))

PlayWyłącz głos
Udostępnij: Głosujcie na nas!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Sieć

Lobbing postprzetargowy (0)

Wojtek Jabczyński

25 października 2012

Lobbing postprzetargowy
0

Myślałem, że moją dziesiejszą aktywność blogową zakończę na ETNO. W pociągu przeczytałem jednak komentarz eksperta Centrum Adama Smith’a Andrzeja Piotrowskiego do przetargu na 1800 MHz. Jego zdaniem UKE go schrzaniło, pasmo powinno zostać sprzedane w jednym kawałku zamiast 5 paczek po 5 MHz i do tego skrytykował, że opłaty mają być wysokie. Utyskiwał też, że przetarg nie faworyzuje challengerów i nie jest korzystny dla klientów, a wszystko teraz w ręku UOKiK. Mam nieodparte wrażenie, że zaczyna się dziwny lobbing postprzetargowy i zadaję sobie proste pytanie komu najbardziej na rękę są takie opinie eksperta? Kto najwięcej skorzysta na tym, że dostanie całą paczkę 25 MHz pasma, do tego tanio i jest challangerem na rynku? Nie jest to przesadnie trudna zagadka. Moim zdaniem podział UKE na paczki jest optymalny, bo za rozsądne pieniądze do budżetu można zbudować sprawiedliwy rynek. Zakładając, że Play dostanie 3 bloki, a Orange i T-Mobile po jednym, podział częstotliwości będzie wyglądał tak: Plus/Polsat ma 30 (bez zmian), Play 15, Orange i T-Mobile po 15. A już w przyszłym roku kolejny przetarg.

8c746133651be5e0b96c9a1a3d2187f6964

Udostępnij: Lobbing postprzetargowy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej