;

Innowacje

Wideo-przewodnik Orange Travel (0)

23 sierpnia 2012

Wideo-przewodnik Orange Travel
0

Jeśli chcecie polecić innym niezwykłe miejsce, w którym spędziliście wakacje powinien zaciekawić Was wideo-przewodnik Orange Travel, czyli multimedialne vademecum nieznanych, a wartych zobaczenia miejsc na świecie.

Klika lat temu po wypadzie na Bornholm sam chciałem napisać o tej wyspie zupełnie inny przewodnik, niż ten którym się kierowałem. Skończyło się na chęciach… Teraz jest łatwiej, by zostać autorem wideo-przewodnika wystarczy przesłać swój film na www.konkursorangetravel.pl. To nie tylko frajda, można też wygrać fajne nagrody – co tydzień 3 zestawy podróżnika, a na koniec telefon Samsung Galaxy SIII.

Na udział w zabawie macie czas do końca września, ale już dziś wejdźcie na stronę, zobaczcie szczegóły i wyślijcie swój film. A Ci, którzy dopiero jadą na urlop niech pamiętają by zabrać ze sobą kamerę. Dla tych, którzy nie zrobili wideo mini-konkurs na blogu. Opiszcie miejsce, które Waszym zdaniem koniecznie trzeba zobaczyć, najciekawsze wpisy nagrodzimy upominkami z czarodziejskiej szafy.

4d937e72972699f8907689643272659f426

Udostępnij: Wideo-przewodnik Orange Travel
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Zostaw ślad na Facebooku, a my rozwiążemy Twój problem. (0)

Joanna Bieniek

23 sierpnia 2012

Zostaw ślad na Facebooku, a my rozwiążemy Twój problem.
0

Współczesne Contact Center (CC) to nie tylko centrum obsługi telefonicznej, ale przede wszystkim pierwszy i najszybszy adres dla zniecierpliwionego klienta. Obecnie w CC dominuje wiele kanałów komunikacji – wykorzystuje się nie tylko telefon, ale też takie email, czat, sms, wideo itd. Efekt pożądany to oczywiście zadowolenie klienta. Nasz ekspert, Robert Merecki, wyróżnił 5 najważniejszych tendencji, które wkrótce zdominują centra kontaktu. Jedną z nich jest sfera obsługi klienta związana z Social Media. Polega ona na tym, że na portalach, blogach i forach społecznościowych umieszcza się wtyczki, które „nasłuchują”, co użytkownicy piszą o danej firmie i w jakim tonie są te wpisy. Analizatory treści przekazują wyłowiony w ten sposób problem do agenta w Contact Center firmy, który może natychmiast nawiązać kontakt z autorem danego wpisu i zaproponować skuteczne rozwiązanie sprawy.  W ten sposób firmy wchodzą na kolejny poziom zaspokajania potrzeb klientów – tworzą bazę potencjalnych kontaktów i poznają ich preferencje. Przykład z przyszłości? Można sobie wyobrazić, że kiedy użytkownik Facebooka – wegetarianin napisze w swojej osi czasu, że  ma właśnie ochotę na pizzę, za chwilę skontaktuje się z nim najbliższa pizzeria oferująca najlepszą w okolicy pizzę z warzywami. A co Wy tym sądzicie? Czy jako konsumenci potrzebujemy tak zaawansowanej obsługi ze strony firm?

c1d782d1d93e32c667022804f7694c18ffc

Udostępnij: Zostaw ślad na Facebooku, a my rozwiążemy Twój problem.
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Pomóżcie i reagujcie (0)

Wojtek Jabczyński

23 sierpnia 2012

Pomóżcie i reagujcie
0

Przez ostatnie 3,5 roku złodzieje uszkodzili nam 1,4 mln linii telekomunikacyjnych. Koszty naprawy to 88 mln zł, nie licząc nerwów klientów, którzy stracili łączność telefoniczną lub dostęp do Internetu. Co gorsze część przypadków dotyczyło służb ratunkowych. Podobny problem mają też firmy energetyczne i kolej, dlatego dziś w siedzibie UKE podpisaliśmy memorandum by razem skuteczniej walczyć z tą plagą. Mam do was prośbę, jak tylko zobaczycie sytuacje, które mogą wyglądać na kradzież lub dewastację, nie wahajcie się dawać znać policji. Wystarczy jeden telefon, to już wielka pomoc. Na Śląsku, gdzie od ubiegłego roku prowadzimy akcję „Nie reagujesz – akceptujesz” widzimy jej dobre efekty. Dzięki aktywności mieszkanców liczba kradzieży w Katowicach spadła o ponad połowę. Warto reagować, bo co pozostaje po „pracy” złodziei możecie zobaczyć na zdjęciach.

0bd1e8289f8759f7ce549874aae6ffad2c2 15985cf17cd4473cbff8f2a6747555f1d11 24306da73d33b4083f708ebd18523ccad68 cc792aa1d8ca077ec3f84d35c2f8850559e

 

 

 

Udostępnij: Pomóżcie i reagujcie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej