Internetu nigdy za dużo, zwłaszcza w wakacje. Dlatego dzisiaj startujemy z kolejną promocją dla klientów Orange na kartę. Jeśli doładujecie się przez aplikację Mój Orange lub stronę, dostaniecie dodatkowe 20 GB za darmo. Gigabajty przyznamy po każdym doładowaniu zrobionym do 31 sierpnia 2022 roku.
Ja tu czegoś nie rozumiem… Dziś dostałem od Orange SMA o takiej treści: ” Łap aż 300GB za darmo perzez rok za doładowanie konta w aplikacji Mój Orange. Pierwsze 25 GB dostajesz od razu, a kolejne co 31 dni pod warunkiem doładowania za min. 5 zł. W sumie dostaniesz 12 razy po 25 GB czyli 300 GB w ciągu roku. Spiesz się, promocja trwa tylko do 31.08.2022″ Przecież ten esemes i ten wpis tu na blogu kłócą się. Jak to z tym jest?? 20 GB czy 25?
to są dwie rożne promocje doładuj się za 5 zł, to dostaniesz bonus z w/w promocji. Następnie wyślij smsa o treści START na 811 i dostaniesz kolejne 25 gb. Całość wpadnie Tobie do tej samej puli na 31 dni. W sumie 50 gb na 31 dni
Pytanie do specjalisty Orange Pani Ewo na poczatku wprowadzenia oferty uzytkownik na karte otrzymywał 2,5 GB Plus 5 GB plus 20 GB łacznie ma 27,5 Gb internetu kwota doładowania 5 zł teraz pytanie dzisiaj doładowałem konto przez aplikacje Mój Orange i brak tych 5 Gb odwołaliście promocję 5 GB ? Otrzymałem 22.5 GB na konto a nie jak poprzednio 27,5 GB prosze o wyjasnienie dziekuje
Przy doładowaniu za 5 zł w taryfie Orange Free na kartę – można otrzymać 2,5 GB ważne przez 2 dni. Poza tym, dzięki doładowaniu w Mój Orange lub na stronie doladowania.orange.pl – klient dostaje dodatkowe 20 GB na 2 dni.
Czyli w sumie można dostać 22,5 GB ważne przez 2 dni – właśnie za doładowanie 5 zł.
Wcześniej mieliśmy promocję, w której klient dostawał 5 GB za doładowanie na stronie doladowania.orange.pl i 10 GB w aplikacji Mój Orange, jednak obie te promocje zamieniliśmy na tę nową – 20 GB.
Regulamin promocji tych 5 GB za doładowania.orange.pl był „do odwołania”. Nie pomyśleliście, aby jakoś lepiej (formalniej) to „zakomunikować”?:) No i czemu użytkownicy (a przynajmniej jakaś część) dostaje łącznie 42.5 GB?
Dostałem 42,5GB za doładowanie 5zł, ważne 2 dni, oczywiście wydłużyłem kodem *101*365# na rok.
Oczywiście 300GB też mam włączone i pojawia się pytanie:
Dlaczego nie mogę ustawić w aplikacji cyklicznego doładowania co 30 dni aby nie zapomnieć o tym doładowaniu 5zł any otrzymać do miesiąc 25GB +7,5GB? A jak wiadomo, bonusy większe są za doładowania z aplikacji i z strony z doładowaniami Orange.
Pytanie do specjalisty Orange czemu inni dostają więcej GB internetu za doładowanie 5 zl maja 42’5 oczywiście doładowanie przez aplikację mobilną Moj orange a ja mam doładowanie za 5 zl mam 22’5 GB internetu skąd taka różnica będę wdzięczny za odpowiedz.
Faktycznie, w wyniku technicznych zawirowań niektórzy użytkownicy otrzymali więcej GB. Błąd w doładowaniach został naprawiony, a szczęśliwi nabywcy mogą cieszyć się z dodatkowych GB ?
To proste. Regulamin stanowi 20 GB bonusu co otrzymał każdy. Część otrzymała 40 GB czyli więcej z winy Centka. Mieli podstawy by jako nienależny zysk odebrać te nadplanowe niezgodne z regulaminem „gigi”. Nie uczynili tego, mówiąc kolokwialnie wzięli to na klatę i zostawili szczęśliwcom. Czyli na korzyść klienta. Jeśli ktoś płacze że inni dostali a nie on to znaczy że nie czytał regulaminu. Orange wywiązał się z tego co zapisał w regulaminie i dochodzenie że „józiu, krzysiu i pan stasiu” dostali w moich oczach jest dziecinadą. Tym bardziej że wystarczy dołożyć 5 plnów i ma się 45 GB. (a kwota zostaje na koncie). Oczywiście na mój osąd może mieć wpływ fakt że jestem posiadaczem OFnK sprzed zmiany regulaminu w 2019 i teraz już mam „większy” zapas danych. Taki całkiem spory.
Jasne, ale nie o tym pisałem. Napisałem, że 45,5 GB było z zyskiem klienta, więc nie ma tak, że po drugiej stronie jest że odbiorą. Bo niby jak mieli by to zrobić? To nie sklep na „N” gdzie za mikrofalówki po 34 zł sklep kazał po otrzymaniu towaru dopłacać strasząc sądem XD. Klient więc GB otrzymał, więc lizanie się po rączkach itp. nie jest OK.
Dlaczego mieli by to robić? Bo w zgodzie z polskim prawem mogli! Regulamin stanowił jasno o 20GB, fakt że musieliby przeprosić za błąd pewnie też zaważył. A tak, klient zyskał dane a Centek zyskał PRowo. Z własnego błędu wyciągnąć korzyści to sztuka. 🙂 A i pewnie z technicznego punktu widzenia byłoby to strasznie ciężkie by odbierać dane. 🙂
Właśnie przeskoczyliśmy 200 tys. Orange Światłowodów działających w firmach. Już co czwarty przedsiębiorca korzysta z niego w ramach oferty Internetu Firmowego z dodatkowymi paczkami usług.
Kiedy piszemy o światłowodach to zazwyczaj mamy na myśli klientów indywidualnych. Pewnie słusznie, bo jest ich zdecydowanie więcej. Przedsiębiorcy również dostrzegają możliwości ultraszybkiego i stabilnego internetu światłowodowego.
Mamy już ponad milion użytkowników Orange Światłowód, z czego ok. jednej piątej to firmy. Najczęściej małe i średnie. Od początku roku liczba użytkowników Internetu Firmowego ze światłowodem wzrosła aż o 38%.
Internet Firmowy to wszystko, czego potrzebują przedsiębiorcy: niezawodny dostęp do sieci i profesjonalne usługi z zakresu ICT, zapewniające bezpieczeństwo informatyczne oraz stabilność działania firmy. Różnicę w dostępie do sieci najlepiej widać, kiedy jest potrzeba szybkiego przesyłania dużych plików.
W dodatkowych paczkach usług klienci biznesowi mogą znaleźć kilka różnych możliwości m.in.: ochronę przed phishingiem, ransomware i malware czy rozwiązanie ewentualnych problemów sprzętowych. Cenna rzeczą może być stały adres IP, który przyda się przy hostowaniu serwerów firmowych, czy stron WWW.
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
jaaa12:43 02-02-2025
Dają jakieś bonusy GB niby za darmo, ale najpierw zapłać. Zmienili pakiety od 3 lutego 2023 roku, więc niech się Orange udusi tymi GB-ajtami. Wykorzystam to co mam na koncie z karty i żegnam Orange po 26 latach. Niech się duszą sobą jak nie potrafią znaleźć pomysłu na swoje funkcjonowanie.
panie Wojtku prosze odpisywac na maile ,jako akcjonariusz i wieloletni klient czuje sie fatalnie ze w tak „brzydki” sposob potraktowaliscie klientow ,mogliscie zostawic rozmowy za 1 pln korygujac cene do 1,50 max 2 nie wyciagacie wnisokow,wierze ze dywidenda za 2024 bedzie przynajmniej 55-60 groszy ,zastanowcie sie raz jeszcze nad modyyfikacja bo cofnelismy sie o dwie dekady!!!
W tym tygodniu przenoszę numer do innej sieci za 9 zł miesięcznie (na kartę) gdzie mam po 300 minut do sieci komórkowych i stacjonarnych oraz 300 smsów plus 1GB w skali miesiąca. Mnie to zupełnie wystarcza, z pewnością tego nie wykorzystam. Więc żegnam również, zaczynałem od Idei w 1999 roku, ale przesadziliście zmianami od 3 lutego 2025 r.
Ostatnio nawet pojawiły się problemy z doładowaniami. Pieniądze schodzą z konta a Orange akceptuje po wielu godzinach. Jakość żadna. Do tego duże problemy z internetem. Z jednej strony dają mi 100GB a zwykła strona się nie ładuje. Oby wszyscy odeszli
W razie jakiś problemów, nieprawidłowości czy jak nie mogą Państwo czegoś znaleźć – proszę zgłosić się na infolinię czy na czacie, bo konsultanci muszą zweryfikować Wasz numer, sprawę itp. A my nie mamy wglądu w Wasze apki 😉
Pakiety zostały wyłączone, ale jeszcze dzisiaj rano na stronie był stary regulamin, wg którego powinno to być możliwe. Regulamin został zmieniony w ciągu dnia (a powinien być zmieniony z wyprzedzeniem). Zgłosiłem reklamację, która daje podstawy pchnąć to dalej.
Przy okazji zgłaszania reklamacji radzę od razu żądać numer, bo pierwszej reklamacji konsultant wcale nie wprowadził w system, pomimo potwierdzenia że ją wprowadził (na poważnie taka sytuacja miała miejsce – mam zapis tej rozmowy).
I w tym wszystkim nie chodzi o to, że oferta na pakiety zniknęła. Na prawdę było to takie trudne powiadomić wszystkich sms’em, że np. za miesiąc będą zmiany?
Mam kilkanaście numerów w Orange, brakuje możliwości aktywacji esim z panelu mój Orange. Można zmienić na innego operatora ale ja wolę mieć zasięg niż oszczędzić 2 zl
Zniknął pakiet Bez limitu SMSy i rozmowy za 1zł na 1 dzień, teraz najkrótszy pakiet to za 10zł na 7 dni, czyli nie dość, że jest dużo drożej, to jeszcze muszę kupić na 7 dni nawet jeśli nie korzystam.
Koniec tego. Numer już przeniesiony do innej sieci.
widzi Pani komentarze i zero reakacji czy tak sie postepuje z klientami ? Przeciez klamiecie i manipulujecie ze jakas USTAWA was do tego zmusila tj tani trick dla Naiwnych,pan rzecznik tez jest „slepy” czy nie lubi niewygodnych pytan ??? jesli tak to trzeba podac sie do dymisjii?!
79gr za SMS chyba wam cegłówka na łeb spadła, niemiło było i na szczęście się skończyło, z satysfakcją żegnam najbardziej zakłamaną złodziejską antykonsumencką sieć w Polsce
Bardzo głupi pomysł zmuszanie karciarzy do wykupywania pakietów. Poza tym idiotyczne posunięcie z zabraniem NL za 1 zł. 79 groszy za minutę? OK Od teraz możecie nazywać swoją ofertę na kartę „Dla idiotów”. Oczywiście wiemy, że macie obowiązek „wyciskania” średniej z każdego numeru…róbcie tak dalej, aż się przejedziecie. „Chytry dwa razy traci”…nowe hasło w waszej kampanii reklamowej.
Bardzo głupi pomysł zmuszanie karciarzy do wykupywania pakietów. Poza tym idiotyczne posunięcie z zabraniem NL za 1 zł. 79 groszy za minutę? OK Od teraz możecie nazywać swoją ofertę na kartę „Dla idiotów”. Oczywiście wiemy, że macie obowiązek „wyciskania” średniej z każdego numeru…róbcie tak dalej, aż się przejedziecie. „Chytry dwa razy traci”…nowe hasło w waszej kampanii reklamowej.
Fakt jest taki że blog płonie w negatywnych komentarzach typu,, przenoszę nr po 30 latach do innej sieci,, po złych wiadomościach o podwyżkach, a prawda jest taka że może kilka osób max tak robi. Oczywiście nie jestem zadowolony ze zmian w ofercie na kartę ale taki wpisy Orange ma gdzieś, i dopóki nie spadnie drastycznie im użytkownikow na kartę. Niestety inni operatorzy też podnoszą ceny.
Drodzy,o zmianach cenowych,taryfowych mówiliśmy wcześniej,dostawaliście też o tym SMS-y.Są to decyzje biznesowe(nie twórców bloga),dostosowanie się do rynku, konkurencji.Nadal mamy najbogatsze portoflio unlimited.Jako jedyni oferujemy wersje jednorazowe i cykliczne,mamy opcje tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne.Stale dajemy promocje,bonusy,a jeśli jest zmiana-staramy się dawać i coś więcej.
Dziękujemy za opinie,uwierzcie, że przekazujemy je dalej. Zobaczcie też ile jest promocji,bonusów itp. specjalnie w OnK.Mimo chęci nie jesteśmy w stanie zadowolić wszystkich,a i jak wszyscy operatorzy – czasem zmieniamy usługi,promocje się kończą,by weszły nowe.Prosimy o kulturalne komentarze. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie, nie wchodzimy w kłótnie słowne i nie akceptujemy hejtu.
Taka promocja,że zachęcacie do doładowania przez aplikację i umywacie ręce jak mieliście w zeszłym tygodniu awarię zrzucając winę na pośrednika. Od tygodnia czekam na jakąkolwiek informacje w sprawie zwrotu na konto bądź doładowanie i nic. Także gratuluję i zaczynam rozglądać się u konkurencji.
Proszę Pani proszę odróżnić krytykę od hejtu bo mam wrażenie że jext ono nadużywane nic ciekawego nie wprowadziliście, nie chodzi o kłótnie tylko brak argumentów z waszej strony, dyplomacja to nie jest wasza najsilniejszą strona!
Rozmowy Bez Limitu za 1,3… to było to co wyróżniało was i dawało prawdziwą jakość. Szczególnie opcja za 1zł. Jeśli myślicie że klienci dla których taka usługa jest ważna ucieszą się z dodatkowych GBajtów, to zdecydowanie menedżment za dużo zarabia i odkeił się od rzeczywistości. Przy okazji widzę, że bonusy GB z doładowań to już tylko przez internet. Czas na zmiany.
Właśnie zróbcie waloryzację cenowa pakietów 1,3,5 zł. Ten pakiet na 7 dni za 10 złotych jest nieakceptowalny. Piszę Pani że propozycje są przekazywane na szczeble wyższe i coś z tego wynika?
Ponad 20 lat w Orange. Kilka numerów w rodzinie. Ceny rozmów i SMS to tragedia. Usunięcie no limit za 1zł, wzrost cen pakietów – czas się pożegnać po wykorzystaniu obecnych no limitów.
Jak mówiłem tak zrobiłem, już złozyłem dyspozycje przeniesienia trzech numerów do innej sieci po 26 latach. Więc już mnie nie interesujecie. Możecie dalej podnosić ceny i robić z ludzi idiotów promocjami na miliony GB.
Jak się tylko skończy ten wypizd na dworze to pakuję babcię do samochodu i przeniesiemy numery do innej małej sieci, w której jest 3 krotnie taniej. W dzisiejszych czasach zaczyna się robić odwrotnie tzn tylko nowy klient jest szanowany.
No cóż… Bardzo przykro czyta się powyższe komentarze, które jednak pokazują niesmak po wprowadzonych przez orange zmianach… Niestety ja też, jak inni, mam w planach zmianę operatora na głównych numerach, które mam od nastu lat!!! Chyba, że ktoś jednak na waszych wyższych szczeblach decyzyjnych się ogarnie… :/
Pani prezes Orange Polska jest Mołdawianka i z żalem musimy patrzrc że w jej ojczyźnie i Rumunii jest dużo lepsza oferta niż w Polsce, wczoraj pojawił się artykuł że Rumunia pod względem siły nabywczej wynagrodzeń wyprzedziła Polskę…
A wystarczyło skrócić czas no limit za 1zł . Było 2 dni, mogliście skrócić do jednego dnia, albo nawet rozwiązać to godzinowo. Wyobraźcie sobie teraz jeden telefon do przychodni, gdzie wiadomo, że jest długi czas oczekiwania i kolejka na linii… Cena smsa to już jakiś obłęd. Gratulacje, zmusiliście mnie do przesiadki na komunikator.
Czy jak zrealizowałem już 12×400 gb z poprzedniej promocji sprzed ponad roku, i teraz ładuję 35 zł miesięcznie aby podtrzymać no limit i ważność bonusu, to czy mogę teraz aktywować nowe 12×200 gb za 35 zł i dalej dokładać do puli uzbierane go bonusa, czy aktywują nowe 12×200 gb za 35 zł wyzeruję sobie to, co do tej pory uzbierałem?
Macie ochotę na porządną dawkę przygód, humoru i spotkanie z gwiazdami hollywoodzkiego kina? Włączcie Orange VOD na dekoderach Telewizji od Orange lub w aplikacji Orange TV Go i oglądajcie filmowe hity. W lipcu polecam „Sonic 2. Szybki jak błyskawica”, „Morbius”, „Fantastyczne zwierzęta: Tajemnice Dumbledore'a” i „Mój syn”.
Od 1 lipca polecamy komedię pt.: „Z miłości do mody”. Poznajcie niezwykle inspirującą historię o głównej krawcowej ze słynnego domu mody Dior, która chce nauczyć fachu młodą… złodziejkę. Czy to może się dobrze skończyć? Zobaczcie sami.
Dla całej rodziny
Magia, znana z serii o Harry’m Potterze, powraca! Nie bądźcie Mugolami, od 8 lipca obejrzyjcie megahit pt.: „Fantastyczne zwierzęta: Tajemnice Dumbledore'a”. Totrzecia część serii o uwielbiającym wszelakiej maści magiczne stworzenia Newcie Scamanderze i jego przyjaciołach. Tym razem dowiecie się także, jakie tajemnice skrywał Albus Dumbledore, słynny dyrektor Hogwartu i co go łączyło z okrutnym czarodziejem Gellertem Grindelwaldem. Klienci Telewizji od Orange, którzy posiadają Dekoder Premium 4K lub Dekoder 4K, to tę produkcję mogą obejrzeć także w jakości 4K.
Z kolei 21 lipca zapraszamy na przezabawną komedię familijną pt.: „Sonic 2. Szybki jak błyskawica”, w której wystąpili James Marsden, Jim Carrey oraz Idris Elba. To druga część przygód o trochę bezczelnym, megaszybkim i bardzo niebieskim, pozaziemskim jeżu Sonicu. Uroczy bohater nie ma chwili wytchnienia. Znowu musi wziąć sprawy w swoje łapy i pokrzyżować niecne plany doktora Robotnika. Jednak tym razem zadanie jest bardziej skomplikowane, niż poprzednio. Czy Sonic zdoła pokonać zło?
28 lipca obejrzyjcie pełną humoru i wzruszeń, doskonałą animację, w której rządzi „Liga potworów”! Córka legendarnego trenera potworów idzie w ślady ojca i rozpoczyna karierę szkoleniowca. Ale kto zgodzi się zostać jej pierwszym podopiecznym? I czy szkolony przez nią zawodnik ma w ogóle jakąkolwiek szansę na pokonanie największej gwiazdy wrestlingu – potwora Megamacki?
Mocne kino
Mamy także sporo filmów, dla fanów mocniejszych wrażeń. Od 1 lipca obejrzyjcie thriller pt.: „Decydująca godzina”, w którym główną rolę zagrała Naomi Watts. To opowieść o kobiecie, która walczy o ocalenie swojego dziecka z rąk zamachowca. Czy jej się to uda?
Od 4 lipca w naszej ofercie znajdziecie pełen akcji film pt.: „Panama”, w którym wystąpił Mel Gibson. Były żołnierz piechoty morskiej podejmuje się jednej z najtrudniejszych misji w swoim życiu – musi przedostać się do kraju ogarniętego wojną i zawrzeć cenną transakcję z grupą groźnych przeciwników. Czy bohater wykona to zadanie?
Od 8 lipca obejrzyjcie detektywistyczny thriller pt.: „Mój syn”, o zaginięciu młodego chłopca. Produkcję zrealizowano w bardzo nietypowy sposób. W roli ojca poszukującego swojego syna zobaczycie Jamesa McAvoy’a, który nigdy nie otrzymał scenariusza filmu, nie zdradzono mu także, jak kończy się historia. To, co zobaczcie na ekranie, to w całości improwizacja aktora reagującego na to, jak zachowują się jego ekranowi partnerzy, m.in.: wtajemniczona w fabułę, grająca matkę chłopca Claire Foy. Z kolei od 30 lipca w Orange VOD znajdziecie pełną akcji i efektów specjalnych produkcję pt.: „Morbius”, o jednym z najmroczniejszych bohaterów ze świata Marvela. W główną rolę brawurowo wcielił się zdobywca Oscara® Jared Leto. Śmiertelnie chory na rzadką chorobę krwi doktor Morbius staje przed szansą odzyskania zdrowia. Wkrótce okazuje się, że coś, co miało być cudownym lekiem, staje się czymś gorszym, niż choroba…
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
jaaa12:43 02-02-2025
Dają jakieś bonusy GB niby za darmo, ale najpierw zapłać. Zmienili pakiety od 3 lutego 2023 roku, więc niech się Orange udusi tymi GB-ajtami. Wykorzystam to co mam na koncie z karty i żegnam Orange po 26 latach. Niech się duszą sobą jak nie potrafią znaleźć pomysłu na swoje funkcjonowanie.
panie Wojtku prosze odpisywac na maile ,jako akcjonariusz i wieloletni klient czuje sie fatalnie ze w tak „brzydki” sposob potraktowaliscie klientow ,mogliscie zostawic rozmowy za 1 pln korygujac cene do 1,50 max 2 nie wyciagacie wnisokow,wierze ze dywidenda za 2024 bedzie przynajmniej 55-60 groszy ,zastanowcie sie raz jeszcze nad modyyfikacja bo cofnelismy sie o dwie dekady!!!
W tym tygodniu przenoszę numer do innej sieci za 9 zł miesięcznie (na kartę) gdzie mam po 300 minut do sieci komórkowych i stacjonarnych oraz 300 smsów plus 1GB w skali miesiąca. Mnie to zupełnie wystarcza, z pewnością tego nie wykorzystam. Więc żegnam również, zaczynałem od Idei w 1999 roku, ale przesadziliście zmianami od 3 lutego 2025 r.
Ostatnio nawet pojawiły się problemy z doładowaniami. Pieniądze schodzą z konta a Orange akceptuje po wielu godzinach. Jakość żadna. Do tego duże problemy z internetem. Z jednej strony dają mi 100GB a zwykła strona się nie ładuje. Oby wszyscy odeszli
W razie jakiś problemów, nieprawidłowości czy jak nie mogą Państwo czegoś znaleźć – proszę zgłosić się na infolinię czy na czacie, bo konsultanci muszą zweryfikować Wasz numer, sprawę itp. A my nie mamy wglądu w Wasze apki 😉
Pakiety zostały wyłączone, ale jeszcze dzisiaj rano na stronie był stary regulamin, wg którego powinno to być możliwe. Regulamin został zmieniony w ciągu dnia (a powinien być zmieniony z wyprzedzeniem). Zgłosiłem reklamację, która daje podstawy pchnąć to dalej.
Przy okazji zgłaszania reklamacji radzę od razu żądać numer, bo pierwszej reklamacji konsultant wcale nie wprowadził w system, pomimo potwierdzenia że ją wprowadził (na poważnie taka sytuacja miała miejsce – mam zapis tej rozmowy).
I w tym wszystkim nie chodzi o to, że oferta na pakiety zniknęła. Na prawdę było to takie trudne powiadomić wszystkich sms’em, że np. za miesiąc będą zmiany?
Mam kilkanaście numerów w Orange, brakuje możliwości aktywacji esim z panelu mój Orange. Można zmienić na innego operatora ale ja wolę mieć zasięg niż oszczędzić 2 zl
Zniknął pakiet Bez limitu SMSy i rozmowy za 1zł na 1 dzień, teraz najkrótszy pakiet to za 10zł na 7 dni, czyli nie dość, że jest dużo drożej, to jeszcze muszę kupić na 7 dni nawet jeśli nie korzystam.
Koniec tego. Numer już przeniesiony do innej sieci.
widzi Pani komentarze i zero reakacji czy tak sie postepuje z klientami ? Przeciez klamiecie i manipulujecie ze jakas USTAWA was do tego zmusila tj tani trick dla Naiwnych,pan rzecznik tez jest „slepy” czy nie lubi niewygodnych pytan ??? jesli tak to trzeba podac sie do dymisjii?!
79gr za SMS chyba wam cegłówka na łeb spadła, niemiło było i na szczęście się skończyło, z satysfakcją żegnam najbardziej zakłamaną złodziejską antykonsumencką sieć w Polsce
Bardzo głupi pomysł zmuszanie karciarzy do wykupywania pakietów. Poza tym idiotyczne posunięcie z zabraniem NL za 1 zł. 79 groszy za minutę? OK Od teraz możecie nazywać swoją ofertę na kartę „Dla idiotów”. Oczywiście wiemy, że macie obowiązek „wyciskania” średniej z każdego numeru…róbcie tak dalej, aż się przejedziecie. „Chytry dwa razy traci”…nowe hasło w waszej kampanii reklamowej.
Bardzo głupi pomysł zmuszanie karciarzy do wykupywania pakietów. Poza tym idiotyczne posunięcie z zabraniem NL za 1 zł. 79 groszy za minutę? OK Od teraz możecie nazywać swoją ofertę na kartę „Dla idiotów”. Oczywiście wiemy, że macie obowiązek „wyciskania” średniej z każdego numeru…róbcie tak dalej, aż się przejedziecie. „Chytry dwa razy traci”…nowe hasło w waszej kampanii reklamowej.
Fakt jest taki że blog płonie w negatywnych komentarzach typu,, przenoszę nr po 30 latach do innej sieci,, po złych wiadomościach o podwyżkach, a prawda jest taka że może kilka osób max tak robi. Oczywiście nie jestem zadowolony ze zmian w ofercie na kartę ale taki wpisy Orange ma gdzieś, i dopóki nie spadnie drastycznie im użytkownikow na kartę. Niestety inni operatorzy też podnoszą ceny.
Drodzy,o zmianach cenowych,taryfowych mówiliśmy wcześniej,dostawaliście też o tym SMS-y.Są to decyzje biznesowe(nie twórców bloga),dostosowanie się do rynku, konkurencji.Nadal mamy najbogatsze portoflio unlimited.Jako jedyni oferujemy wersje jednorazowe i cykliczne,mamy opcje tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne.Stale dajemy promocje,bonusy,a jeśli jest zmiana-staramy się dawać i coś więcej.
Dziękujemy za opinie,uwierzcie, że przekazujemy je dalej. Zobaczcie też ile jest promocji,bonusów itp. specjalnie w OnK.Mimo chęci nie jesteśmy w stanie zadowolić wszystkich,a i jak wszyscy operatorzy – czasem zmieniamy usługi,promocje się kończą,by weszły nowe.Prosimy o kulturalne komentarze. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie, nie wchodzimy w kłótnie słowne i nie akceptujemy hejtu.
Taka promocja,że zachęcacie do doładowania przez aplikację i umywacie ręce jak mieliście w zeszłym tygodniu awarię zrzucając winę na pośrednika. Od tygodnia czekam na jakąkolwiek informacje w sprawie zwrotu na konto bądź doładowanie i nic. Także gratuluję i zaczynam rozglądać się u konkurencji.
Proszę Pani proszę odróżnić krytykę od hejtu bo mam wrażenie że jext ono nadużywane nic ciekawego nie wprowadziliście, nie chodzi o kłótnie tylko brak argumentów z waszej strony, dyplomacja to nie jest wasza najsilniejszą strona!
Rozmowy Bez Limitu za 1,3… to było to co wyróżniało was i dawało prawdziwą jakość. Szczególnie opcja za 1zł. Jeśli myślicie że klienci dla których taka usługa jest ważna ucieszą się z dodatkowych GBajtów, to zdecydowanie menedżment za dużo zarabia i odkeił się od rzeczywistości. Przy okazji widzę, że bonusy GB z doładowań to już tylko przez internet. Czas na zmiany.
Właśnie zróbcie waloryzację cenowa pakietów 1,3,5 zł. Ten pakiet na 7 dni za 10 złotych jest nieakceptowalny. Piszę Pani że propozycje są przekazywane na szczeble wyższe i coś z tego wynika?
Ponad 20 lat w Orange. Kilka numerów w rodzinie. Ceny rozmów i SMS to tragedia. Usunięcie no limit za 1zł, wzrost cen pakietów – czas się pożegnać po wykorzystaniu obecnych no limitów.
Jak mówiłem tak zrobiłem, już złozyłem dyspozycje przeniesienia trzech numerów do innej sieci po 26 latach. Więc już mnie nie interesujecie. Możecie dalej podnosić ceny i robić z ludzi idiotów promocjami na miliony GB.
Jak się tylko skończy ten wypizd na dworze to pakuję babcię do samochodu i przeniesiemy numery do innej małej sieci, w której jest 3 krotnie taniej. W dzisiejszych czasach zaczyna się robić odwrotnie tzn tylko nowy klient jest szanowany.
No cóż… Bardzo przykro czyta się powyższe komentarze, które jednak pokazują niesmak po wprowadzonych przez orange zmianach… Niestety ja też, jak inni, mam w planach zmianę operatora na głównych numerach, które mam od nastu lat!!! Chyba, że ktoś jednak na waszych wyższych szczeblach decyzyjnych się ogarnie… :/
Pani prezes Orange Polska jest Mołdawianka i z żalem musimy patrzrc że w jej ojczyźnie i Rumunii jest dużo lepsza oferta niż w Polsce, wczoraj pojawił się artykuł że Rumunia pod względem siły nabywczej wynagrodzeń wyprzedziła Polskę…
A wystarczyło skrócić czas no limit za 1zł . Było 2 dni, mogliście skrócić do jednego dnia, albo nawet rozwiązać to godzinowo. Wyobraźcie sobie teraz jeden telefon do przychodni, gdzie wiadomo, że jest długi czas oczekiwania i kolejka na linii… Cena smsa to już jakiś obłęd. Gratulacje, zmusiliście mnie do przesiadki na komunikator.
Czy jak zrealizowałem już 12×400 gb z poprzedniej promocji sprzed ponad roku, i teraz ładuję 35 zł miesięcznie aby podtrzymać no limit i ważność bonusu, to czy mogę teraz aktywować nowe 12×200 gb za 35 zł i dalej dokładać do puli uzbierane go bonusa, czy aktywują nowe 12×200 gb za 35 zł wyzeruję sobie to, co do tej pory uzbierałem?
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.
Komentarze
Imię Ewa zwiastuje dobre nowiny.
OdpowiedzPromocja super lubie takie promocje
OdpowiedzSkorzystałem warto naprawdę warto super promocja
OdpowiedzJesteście SUPER!!!!!
OdpowiedzJa tu czegoś nie rozumiem… Dziś dostałem od Orange SMA o takiej treści: ” Łap aż 300GB za darmo perzez rok za doładowanie konta w aplikacji Mój Orange. Pierwsze 25 GB dostajesz od razu, a kolejne co 31 dni pod warunkiem doładowania za min. 5 zł. W sumie dostaniesz 12 razy po 25 GB czyli 300 GB w ciągu roku. Spiesz się, promocja trwa tylko do 31.08.2022″ Przecież ten esemes i ten wpis tu na blogu kłócą się. Jak to z tym jest?? 20 GB czy 25?
Odpowiedzto są dwie rożne promocje doładuj się za 5 zł, to dostaniesz bonus z w/w promocji. Następnie wyślij smsa o treści START na 811 i dostaniesz kolejne 25 gb. Całość wpadnie Tobie do tej samej puli na 31 dni. W sumie 50 gb na 31 dni
OdpowiedzPoniżej masz regulaminy promocji 300GB:
Odpowiedzhttps://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/100277/1448e356-9dd6-4e12-8f08-3c41d379c7bd?utm_source=301_aff_td&utm_medium=linki_txt&utm_term=2381265&tduid=d5ad9f2b3bd7cd6bfb970142ab4d1e6b&tdaffepi=2381265_0o004ndmnvt5_&dclid=CPDsgv_0i_gCFYOGmwodIgUE5A
https://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/100278/912a9b2f-6991-4b63-9e9a-c72bb115294a?_ga=2.253165897.1340950738.1654200717-36828756.1633612032&utm_source=301_aff_td&utm_medium=linki_txt&utm_term=2381265&tduid=0b993f024557904752cb5da68d4c7b43&tdaffepi=2381265_11004n1r53em_&dclid=CPijlfDOk_gCFUuYGAodh8oHjw
Mega promocja. Takie bonusy to ja lubię.
OdpowiedzPytanie do specjalisty Orange Pani Ewo na poczatku wprowadzenia oferty uzytkownik na karte otrzymywał 2,5 GB Plus 5 GB plus 20 GB łacznie ma 27,5 Gb internetu kwota doładowania 5 zł teraz pytanie dzisiaj doładowałem konto przez aplikacje Mój Orange i brak tych 5 Gb odwołaliście promocję 5 GB ? Otrzymałem 22.5 GB na konto a nie jak poprzednio 27,5 GB prosze o wyjasnienie dziekuje
OdpowiedzPrzy doładowaniu za 5 zł w taryfie Orange Free na kartę – można otrzymać 2,5 GB ważne przez 2 dni. Poza tym, dzięki doładowaniu w Mój Orange lub na stronie doladowania.orange.pl – klient dostaje dodatkowe 20 GB na 2 dni.
OdpowiedzCzyli w sumie można dostać 22,5 GB ważne przez 2 dni – właśnie za doładowanie 5 zł.
Wcześniej mieliśmy promocję, w której klient dostawał 5 GB za doładowanie na stronie doladowania.orange.pl i 10 GB w aplikacji Mój Orange, jednak obie te promocje zamieniliśmy na tę nową – 20 GB.
Regulamin promocji tych 5 GB za doładowania.orange.pl był „do odwołania”. Nie pomyśleliście, aby jakoś lepiej (formalniej) to „zakomunikować”?:) No i czemu użytkownicy (a przynajmniej jakaś część) dostaje łącznie 42.5 GB?
OdpowiedzCiekawe że Ty dostajesz aż tyle a inni połowe mniej np ja hm…
OdpowiedzMusisz mieć wyłączone darmowe rozmowy do Orange, inaczej nie będzie bonusu. I chyba koliduje z RWK, ale tego pewien nie jestem. Ja dostałem 42,5GB.
OdpowiedzMam wlaczone no limit za 25 zl i tak otrzymuje 22’5 GB internetu.Ciekawe czemu inni otrzymują więcej…
OdpowiedzDostałem 42,5GB za doładowanie 5zł, ważne 2 dni, oczywiście wydłużyłem kodem *101*365# na rok.
OdpowiedzOczywiście 300GB też mam włączone i pojawia się pytanie:
Dlaczego nie mogę ustawić w aplikacji cyklicznego doładowania co 30 dni aby nie zapomnieć o tym doładowaniu 5zł any otrzymać do miesiąc 25GB +7,5GB? A jak wiadomo, bonusy większe są za doładowania z aplikacji i z strony z doładowaniami Orange.
Pytanie do specjalisty Orange czemu inni dostają więcej GB internetu za doładowanie 5 zl maja 42’5 oczywiście doładowanie przez aplikację mobilną Moj orange a ja mam doładowanie za 5 zl mam 22’5 GB internetu skąd taka różnica będę wdzięczny za odpowiedz.
OdpowiedzFaktycznie, w wyniku technicznych zawirowań niektórzy użytkownicy otrzymali więcej GB. Błąd w doładowaniach został naprawiony, a szczęśliwi nabywcy mogą cieszyć się z dodatkowych GB ?
OdpowiedzCzyli Pani Ewo załatwiane jak zazwyczaj na korzyść klienta. I plusik zaliczony. 😉
OdpowiedzAle 42,5 GB do więcej, więc? Jak na korzyść?
OdpowiedzTo proste. Regulamin stanowi 20 GB bonusu co otrzymał każdy. Część otrzymała 40 GB czyli więcej z winy Centka. Mieli podstawy by jako nienależny zysk odebrać te nadplanowe niezgodne z regulaminem „gigi”. Nie uczynili tego, mówiąc kolokwialnie wzięli to na klatę i zostawili szczęśliwcom. Czyli na korzyść klienta. Jeśli ktoś płacze że inni dostali a nie on to znaczy że nie czytał regulaminu. Orange wywiązał się z tego co zapisał w regulaminie i dochodzenie że „józiu, krzysiu i pan stasiu” dostali w moich oczach jest dziecinadą. Tym bardziej że wystarczy dołożyć 5 plnów i ma się 45 GB. (a kwota zostaje na koncie). Oczywiście na mój osąd może mieć wpływ fakt że jestem posiadaczem OFnK sprzed zmiany regulaminu w 2019 i teraz już mam „większy” zapas danych. Taki całkiem spory.
OdpowiedzJasne, ale nie o tym pisałem. Napisałem, że 45,5 GB było z zyskiem klienta, więc nie ma tak, że po drugiej stronie jest że odbiorą. Bo niby jak mieli by to zrobić? To nie sklep na „N” gdzie za mikrofalówki po 34 zł sklep kazał po otrzymaniu towaru dopłacać strasząc sądem XD. Klient więc GB otrzymał, więc lizanie się po rączkach itp. nie jest OK.
OdpowiedzDlaczego mieli by to robić? Bo w zgodzie z polskim prawem mogli! Regulamin stanowił jasno o 20GB, fakt że musieliby przeprosić za błąd pewnie też zaważył. A tak, klient zyskał dane a Centek zyskał PRowo. Z własnego błędu wyciągnąć korzyści to sztuka. 🙂 A i pewnie z technicznego punktu widzenia byłoby to strasznie ciężkie by odbierać dane. 🙂
Odpowiedz