
Wyobraźcie sobie salon, do którego zawsze możecie zajrzeć, bez wychodzenia z domu i pogadać z żywym człowiekiem, dosłownie twarzą w twarz. Taką możliwość odpaliliśmy na orange.pl i to pierwszy taki „salon” w Polsce. Między 13 a 18, bo właśnie wtedy salon jest otwarty w prawym dolnym rogu strony orange.pl pojawia się mała ikonka z logo Orange i podpisem „wirtualny salon”.
Zajrzyjcie do naszego wirtualnego salonu na stronie stronie @Orange_Polska. Piotr, z którym rozmawialiśmy świetnie opowiada o naszych produktach i usługach. Warto! https://t.co/ZrHBSjwVoS pic.twitter.com/eEiic9FRM3
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) 10 sierpnia 2018
Gdy w nią klikniecie, pojawi się czat wideo z naszą dzielną koleżanką lub kolegą, którzy cały czas odpowiadają na Wasze pytania.
Działa to tak samo sprawnie na komputerze jak i na komórce. Różnica jest tylko taka, że na komórce wirtualny salon zobaczycie na całym ekranie.
By samemu takie pytanie zadać, wystarczy podać swoje imię lub nick i wpisać je w oknie, które właśnie się pojawiło. Oczywiście, jeżeli nasz konsultant zostanie zasypany gradobiciem pytań, będzie odpowiadał w kolejności.
Teraz czas na kilka ciekawostek. Salon otwarty jest codziennie. Nie ma tam żadnego bota, lecz żywy człowiek, który zupełnie fizycznie siedzi w tych godzinach w Smart Store w Miasteczku Orange. Można nawet przyjść i go zobaczyć 😉 Każdego dnia rozmowy z konsultantem słucha około 900 osób, a co trzeci zadaje pytania. Jeżeli ktoś jest zainteresowany ofertą może zamówić rozmowę – zadzwonimy w ciągu 28 sekund. O co najczęściej pytają klienci? O przejście i przedłużenie oferty, o Orange Love, o roaming, a także o to, czy są w zasięgu światłowodu. Największy ruch jest około godziny 15.
Komentarze
-
Czy w tym salonie da się zarejestrować pre-paida ?
-
Nie ma takiej możliwości. To raczej miejsce, w którym można porozmawiać, zapytać o ofertę czy produkt. Ale z tego co pamiętam rejestracja jest możliwa na przykład u listonosza.
-
-
Widziałem, pytałem. Tylko trochę za często włączały się w tle alarmy od telefonów. :P
-
Nic takiego nie zastąpi CZŁOWIEKA!!! Trochę nie potrzebny matrix... :/
-
Tylko, że tam siedzi żywy człowiek. Najprawdziwszy, a do tego wygadany, sprawny i znający naszą ofertę jak własną kieszeń. A że rozmawiasz z nim przez wideo? To tak samo jak ze znajomymi przez Skype, WhatsApp czy FaceTime.
-
Na Nasz Orange, też mogę wytłumaczyć klientowi ofertę :)
-
Nawet słyszałem, że często to robisz ;-) Ukłony!
-
-
-
Co Ty piszesz, z salonów nie korzystam od lat :D
-
-
Dla mnie fajna alternatywa. Zobaczymy jak długofalowy będzie to projekt.
-
Zamiast tak bez użytecznej rzeczy lepiej było przeznaczyć te środki na projekt Czat z Doradcą, bo jest bardziej użyteczny, doradca tam może też odpowiedzieć na pytanie, ale co więcej zarządzać kontem klienta. Obecnie na doradcę czeka się długo i nie jest całodobowo. Proszę ulepszyć minipakiety prepaid za 3zł, aby minuty sumowały się przy zakupie nowego pakietu, a także ważność wydłużyć.
-
Tylko, że na czacie jeden konsultant może jednocześnie pomagać jednej osobie. Tutaj jeden konsultant może odpowiadać na pytania (i robi to) nawet kilkunastu. Nie każdy chce by od razu zarządzać jego kontem klienckim. Ale osoba obsługująca wirtualny salon może odciążyć osoby obsługujące czat, które dzięki temu będą miały więcej czasu na obsługę bardziej złożonych przypadków.
-
Tak jasne Piotruś, już to widzę jak widownia zasiada cyklicznie przed ekranami, aby oglądać strima z salonu i może dowie się czegoś ciekawego. Ludzie jak mają problem to sięgają w pierwszej kolejności po znane formy kontaktu BOK, Facebook lub czat, a ten ostatni jest bardzo dobrą innowacją pod warunkiem, że będziecie ją rozwijać. Dalej brak załączania screenów dla Doradcy, brak czekania kolejkowego, brak całodobowości czata. Nad tym się skupcie a nie nad strimami, który wiadomo po co jest tylko- aby pochwalić się smart salonem hiper, super!
-
Przemku, z tej opcji korzysta koło 900 osób dziennie, 300 zadaje pytania a czat trwa 5 godzin. I obsługuje to jeden konsultant. Więc tak, jednak ludzie słuchają streama z salonu. Czy cyklicznie - to bez znaczenia. Ważne, że znajdują tam odpowiedź na swoje pytania.
-
Ludzie wchodzą z ciekawości tak jak ja wszedłem z czystej ciekawości i zadałem banalne pytanie, by mieć frajdę, ale na pewno projekt nie tak potrzebny jak wygodny czat z doradcą, więc ten kanał rozwijajcie.
-
-
-
-