W ubiegłym roku to był hit i kilka tysięcy uczestników. Dlatego wracamy z kolejnym cyklem szkoleń online dla seniorów i seniorek. Zajęcia ruszają w poniedziałek 12 lutego o godz. 9.30 na platformie ABCSenior. Zaczynamy szkolenia "Mój pierwszy smartfon. Jak zacząć korzystać ze smartfonu i wykorzystywać jego funkcjonalności na co dzień".
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób, które rozpoczynają przygodę ze smartfonem, jak i tych, które od dawna go używają. Zajęcia prowadzą trenerzy, którzy w prosty i empatyczny sposób pokazują, jak można wykorzystać różne, nawet mało znane funkcje smartfonów.
O tym, jak przydatna jest to wiedza, niech posłuży historia p. Mieczysława, który uzyskał ratunek podczas niefortunnej przygody w lesie dzięki umiejętności udostępniania swojej lokalizacji. A nauczył się tego na naszych zajęciach. W ubiegłym roku z naszych webinarów skorzystało ponad 6,5 tys. osób.
Uczestnicy i uczestniczki korzystają ze swoich telefonów, dzięki czemu mogą od razu przećwiczyć pokazywane funkcjonalności. W trakcie wszystkich zajęć można zadawać prowadzącym pytania na czacie. W oparciu o zapytania seniorów z poprzednich edycji do cyklu zajęć wprowadziliśmy nowe tematy.
Zajęcia realizowane są wspólnie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej.
Plan zajęć
Zajęcia odbywają się w poniedziałki o godz. 09:30. Trwają ok. 60 minut.
12.02.2024 – poniedziałek godz. 09.30
Temat: Początkowe ustawienia telefonu
Jak dostosować telefon do swoich potrzeb (wielkość czcionki, wygaszacz ekranu, itp.)?
19.02.2024 – poniedziałek godz. 09.30
Temat: Rozmawianie ze smartfonem
Jak pozyskiwać informacje i korzystać z pomocy Asystenta Google?
26.02.2024 – poniedziałek godz. 09.30
Temat: Mapy Google i nawigacje
Co da nam mapa w smartfonie?
04.03.2024 – poniedziałek godz. 09.30
Temat: Taksówki i komunikacja miejska
Jak sprawnie poruszać się po mieście
11.03.2024 - poniedziałek godz. 09.30
Temat: Wakacje i zwiedzanie atrakcji z telefonem
Jak szukać tanich noclegów, lotów samolotem w Polsce i na świecie? Jak skorzystać ze smartfonowego przewodnika?
18.03.2024 - poniedziałek godz. 09.30
Temat: Korekcja zdjęć
Niezapomniane wspomnienia w ujęciach foto
25.03.2024 - poniedziałek godz. 09.30
Temat: Montaż filmików
Niezapomniane wspomnienia w ujęciach video
08.04.2024 - poniedziałek godz. 09.30
Temat: Komunikatory
Kontakt ponad granicami, WhatsApp i Facebook
15.04.2024 - poniedziałek godz. 09.30
Temat: Przydatne aplikacje - NOWOŚĆ
Aplikacja mObywatel, moje IKP
22.04.2024 - poniedziałek godz. 09.30
Temat: Zdrowie od jednego kliknięcia
Zdrowie. Jak szukać leków, jak szukać lekarzy?
29.04.2024 - poniedziałek godz. 09.30
Temat: Płatności telefonem - NOWOŚĆ
Jak poruszać się bez portfela. Aplikacja bankowa, płatność telefonem
06.05.2024 - poniedziałek godz. 09.30
Temat: Zakupy on-line - NOWOŚĆ
Allegro, Alliexpres, Temu - zakupy od jednego kliknięcia!
Organizujemy także kursy stacjonarne tych w salonach (POS), a także szkolenia wspierane przez wolontariuszy w siedzibach Orange. Z 9 takich spotkań w 2023 roku skorzystało 197 seniorów. Natomiast w 29 warsztatach w POS-ach w całej Polsce w sumie uczestniczyło 360 starszych klientów.
OK Senior
Od 2016 roku posiadamy certyfikat OK Senior. Nie jest przyznany raz na zawsze i podlega recertyfikacji. W ramach szczegółowego audytu sprawdzane są różne zagadnienia.
Przyznany nam Certyfikat OK Senior potwierdza, że nasza obsługa, zarówno na infolinii jak i w salonach jest:
- bezpieczna – spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa dla Klienta 60+,
- zrozumiała – jest łatwa w odbiorze dla osób starszych,
- potrzebna – odpowiada na rzeczywiste potrzeby osób starszych,
- przystępna – jest łatwo dostępna dla zainteresowanych.
Certyfikat to dla nas potwierdzenie, że w Orange wypracowaliśmy dobre standardy obsługi seniorów, ale też i zobowiązanie, aby robić więcej.