Oferta

Wracamy z promocją GB z gole

Marta Krajewska Marta Krajewska
11 października 2019
Wracamy z promocją GB z gole

Kontynuując dobrą tradycję, wracamy z promocją GB za gole. Już w niedzielę będzie okazja zdobycia bonusowych GB po meczu naszej reprezentacji z Macedonią Północną.

Po wczorajszym wygranym 3 -0 meczu  z Łotwą do zgarnięcia były 3 GB. Ile będzie w niedzielę? Oglądajcie mecz, kibicujcie polskiej drużynie, a potem zerknijcie na fanpage Orange Polska. Znajdziecie tam informację, ile GB dostaniecie w bonusie, oraz hasło i numer do wysyłki SMS (opłata za SMS-a zgodna z cennikiem planu taryfowego, max 0,20zł).

Na jednym numerze można aktywować tylko jeden dodatkowy pakiet GB za gole. Aktywacji można dokonać w ciągu 24 godz. od publikacji posta na fanpage Orange Polska. Promocyjne GB ważne są przez 3 dni od daty aktywacji, obowiązują tylko w kraju. Promocja dostępna jest w ofercie na abonament i w ofercie na kartę.

Regulamin promocji GB za gole

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 18:37 11-10-2019

Dziękujemy, ja już korzystam z Waszego darmowego pakieciku 🙂

Odpowiedz
mike278
mike278 21:35 11-10-2019

Skorzystano. Dziękuję.

Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 08:07 12-10-2019

Dzieki.Korzystamy ?☺

Odpowiedz
Rick
Rick 08:44 12-10-2019

Na waszym fanpage jest napisane ze aktywację można dokonać w 24 godz. od publikacji postu który został opublikowany o 13:59. Wysłałem dziś o 8:30 smsa o treści BRAWOPL pod numer 233 i dostałem smsa zwrotnego o treści „bledna tresc SMSa” https://i.imgur.com/ItIeGfL.png

Odpowiedz
    mike278
    mike278 19:38 12-10-2019

    Od opublikowania postu na FB.

    Odpowiedz
      Rick
      Rick 10:00 14-10-2019

      A co ja napisałem oraz co screenshot pokazuje? Ze nie minęło 24h.

      Odpowiedz
sylwekzolkusza
sylwekzolkusza 10:56 12-10-2019

Proponuje nową usługę „przelew GigaBajt” coś podobnego jak w ofercie Flex, paczka 5 GB kosz 1 zł, płaci, odbiorca i przekazujący GB, przed operacją, oba konta muszą mieć na koncie 50 zł.

Odpowiedz
    XX
    XX 13:51 13-10-2019

    pomysł dobry, ale janusze z allegro tylko na to czekają

    Odpowiedz
Papay
Papay 08:24 14-10-2019

Promocja za gole dla wszystkich oprócz FLEX?, tak promujecie tego flexa a z takich promocji jest wykluczony?

Odpowiedz
AsD
AsD 21:07 14-10-2019

Niestety, ale w Orange Free nie zadziałało, bo nie można wysłać sms. Mimo doładowania konta. A niby koszt to tylko maks 0,20 zł 🙁
Wysłane 6 smsów od 18:20 21:05 dzisiaj 14.10.2019… No trudno.

Odpowiedz
FG
FG 07:49 15-10-2019

Powinni przedłużyć możliwość aktywacji tego pakieciku GB za gole, bo jeszcze stary z czwartku nie wygasł a już następny się dostaje. Także może rozważcie propozycje wydłużenia dziś do północy świętowania wejścia na EURO2020 naszej reprezentacji?

Odpowiedz
    nick
    nick 14:40 15-10-2019

    Ale dzięki temu pakiet będzie dłużej ważny, bo ona wpadną do tej samej puli i się zsumują. A jeśli doładujesz online to wpadnie dodatkowe 5GB do tej samej puli z łączną ważnością nawet 14 dni,

    Odpowiedz

Oferta

Wygraj filmowe gadżety „Man in black” z Orange VOD

Kasia Barys Kasia Barys
11 października 2019
Wygraj filmowe gadżety „Man in black” z Orange VOD

W Orange VOD oraz aplikacji Orange TV Go od jutra 12 października możecie obejrzeć fantastyczny hit - „Men in Black: International”. Seria „Men in Black” od wielu lat bije rekordy popularności wśród fanów science-fiction. Każda część produkcji rozbrajała widzów humorem, zaskakiwała niezwykłymi gadżetami i wzbudzała podziw za doskonałą grę aktorską. Nie inaczej jest i tym razem. W najnowszej, czwartej części, zatytułowanej „Men in Black: International”, agenci muszą obronić Ziemię przed największym zagrożeniem w historii. Zadania nie ułatwia fakt, że ktoś z organizacji pracuje na rzecz wroga. W produkcji wystąpiła plejada gwiazd kina, m.in.: Chris Hemsworth, Tessa Thompson, Emma Thompson i Liam Neeson.

Filmowe gadżety - zdobądź je

A ja zapraszam do konkursu, w którym można wygrać gadżety z tej produkcji. Do 14 października napiszcie w komentarzach, co w całej serii „Men in Black” urzekło Was najbardziej i dlaczego. Nagrodzę 5 osób gadżetami z logo „Men in Black: International”. Do wygrania są m.in termosy (500 ml), worki na buty lub czapki z daszkiem.

Nowości VOD w październiku

Oczywiście na bieżąco do harmonogramu filmów dostępnych na VOD wpadają kolejne nowości. Jakie? Pisałam o tym w październikowym formacie o hitach Orange TV. Między innymi "Anabelle..." i "Godzilla" w jakości 4k. Pamiętajcie, że jeśli wybierzcie usługę Orange TV z pakietami Love, otrzymacie nowoczesny dekoder 4K Premium (ICU100) lub dekoder 4K (IWU200) z Multinagrywarką oraz dostęp do biblioteki filmowej Paramount Pictures – serwisu Paramount Play. Więcej informacji o tej promocji, znajdziecie na biurze prasowym.

 

 

Komentarze


Odpowiedzialny biznes

Najlepsze programy społeczne 30-lecia

Monika Kulik Monika Kulik
11 października 2019
Najlepsze programy społeczne 30-lecia

O 30-stu minionych latach gospodarki wolnorynkowej możemy mówić także z perspektywy społecznej odpowiedzialności biznesu. Choć na początku odpowiedzialność ta ograniczała się w dużej mierze do programów charytatywnych, z czasem przybrała formy bardziej zorganizowanego zaangażowania społecznego. Ostatecznie przerodziła się w kompleksowe strategie społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego biznesu.

4 programy społeczne Orange Polska i Telekomunikacji Polskiej wśród najlepszych

Cieszy nas, że zaangażowanie i programy społeczne Orange Polska zostało docenione. Telefon do Mamy, Pracownie Orange – czyli edukacja cyfrowa w małych miastach i wsiach w Polsce, MegaMisja oraz #SuperKoderzy znalazły się wśród najlepszych inicjatyw 30-lecia gospodarki wolnorynkowej.

Projekty wybrało grono ekspertów wśród ponad 4300 inicjatyw, które przewinęły się przez wydawany od 17 lat Raport Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Dodatkowo lokalne projekty zgłosiła też Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Nagrody zostały wręczone 10 października podczas konferencji “Społeczne wyzwania biznesu po 30-stu latach gospodarki wolnorynkowej w Polsce” w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju.

Telefon do Mamy, czyli gdy nie wszyscy mieli jeszcze smartfony

Dobrze to widać na przykładzie naszej firmy. Telekomunikacja Polska od początku swojego istnienia, czyli od 1991 roku część zysków przekazywała na cel społeczne poprzez tzw. fundusz darowizn. Finansowano z niego co roku kilkadziesiąt inicjatyw organizacji i instytucji społecznych. W 2003 roku nasze działania przybrały bardziej zorganizowaną formę pod parasolem programu TP Dzieciom. Wykorzystano w ten sposób nie tylko zasoby finansowe firmy, ale też jej kompetencje, usługi i zaangażowanie pracowników.

Jednym z pierwszych naszych programów był Telefon do Mamy - kolorowe aparaty telefoniczne pojawiły się w tysiącach szpitali w całej Polsce, by pomóc chorym dzieciom w kontakcie z bliskimi. Wtedy też pojawił się w naszej firmie wolontariat pracowniczy. Z czasem nasze zaangażowanie społeczne przybrało bardziej zorganizowaną formę.  Powołaliśmy Fundację Orange (wcześniej nazywała się Fundacja Grupy TP), która od 15 lat działa według przyjętych przez nas zasad. Łączy środki finansowe, kompetencje firmy i zaangażowanie pracowników na rzecz pomagania innym. Fundacja skupia się przede wszystkim na edukacji cyfrowej dzieci i młodzieży, a także wspieraniu rozwoju małych miejscowości.

Wszystkie programy oparte są na rzetelnej diagnozie społecznej, stanowią odpowiedź na konkretny problem społeczny, do którego rozwiązania zapraszamy też ekspertów, organizacje i instytucje działające w danym obszarze. Zapraszamy też naszych pracowników, którzy jako wolontariusze tworzą obecnie największy Polsce program wolontariatu korporacyjnego. Przykładami takich programów są MegaMisja i #Superkoderzy oraz Pracownie Orange.

SuperMisja i MegaKoderzy! Lub całkowicie odwrotnie ;-)

MegaMisja to program dla świetlic szkolnych. Uczniowie szkół w klasach 1-3 dowiadują się m.in. jakie treści w internecie można publikować, jak chronić swoją prywatność i zabezpieczać urządzenia. Analizują także wspólnie, czym różni się informacja od reklamy, jak zachować równowagę między aktywnością online i offline, jak tworzyć proste grafiki i filmy. Łącznie w trzech poprzednich edycjach programu MegaMisja wzięło już udział 20 tys. dzieci z 800 szkół. W 2019 roku dołączyło kolejnych 150 placówek.

W ramach programu #SuperKoderzy, dzieci z klas 4-8 poznają podstawy programowania i robotyki. Nie tylko na lekcjach informatyki i matematyki, ale i na innych przedmiotach, a także w klasach integracyjnych i szkołach specjalnych. Dzieci uczą się logicznego myślenia, pracy w zespole, a poprzez konstruowanie i programowanie robotów, stacji pogodowych, tworzenie interaktywnych map, reportaży i komponowanie muzyki, pogłębiają wiedzę z danego przedmiotu szkolnego. Program realizowany jest od 2017 i uczestniczyło w nim ponad 3000 dzieci i 200 szkół. W tym roku szkolnym do programu dołączyło kolejnych 150 szkół.

Pracownie Orange, czyli 900 000 spotkań z komputerem rocznie

Pracownie Orange to multimedialne pracownie zlokalizowane w małych miejscowościach. Ich zadaniem jest zapewnienie członkom miejscowych społeczności dostępu do nowych technologii, szkoleń i warsztatów. Wspieramy animatorów pracowni w kierowaniu tymi nowoczesnymi i atrakcyjnymi placówkami poprzez profesjonalne szkolenia i pomoc finansową. Dotąd w całej Polsce powstało 100 Pracowni Orange. Uruchomiliśmy także internetową platformę wymiany wiedzy wraz z bazą gotowych do wdrożenia projektów i modułem grywalizacji, który wykorzystuje mechanizmy gier do podnoszenia kompetencji społecznych i motywowania mieszkańców do działania na rzecz swojej okolicy. Realizowane w pracowniach projekty są skierowane do różnych grup: dzieci i młodzieży, osób z niepełnosprawnościami, młodych matek oraz seniorów. Szacujemy, że w ciągu roku z Pracowni korzysta 900 000 osób.

Te programy i działalność Fundacji Orange to część naszych działań w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, która obejmuje wszystkie obszary aktywności firmy.

Komentarze

Scroll to Top