;

Inne

„Wszyscy ludzie strategii” – Piotr Jaworski (2)

Wojtek Jabczyński

22 listopada 2021

„Wszyscy ludzie strategii” – Piotr Jaworski
2

Na początku września wystartowaliśmy z nowym cyklem wideo „Wszyscy ludzie strategii”, w którym przedstawiam nasze menadżerki i menadżerów w kontekście strategii Orange Polska .GROW. W tym odcinku Piotr Jaworski, który jest naszym członkiem zarządu ds. sieci i technologii. Dyskutujemy o zmianie mentalności inżynierów. Co zrobimy z naszymi stacjami bazowymi i dlaczego zdarza się nam świadomie „psuć” sieć? A także o konstruowaniu telewizorów przez Piotra. Zapraszam do obejrzenia.

Udostępnij: „Wszyscy ludzie strategii” – Piotr Jaworski
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 15:28 23-11-2021
    Kolejny fajny wywiad. Chyba zbliżamy się do końca cyklu wywiadów?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ewelina 10:58 30-11-2021
    bardzo ciekawa rozmowa i wnioski. Dziękujemy za koncentracje na Kliencie i jego potrzebach :)
    Odpowiedz

;

Innowacje

Monety z nieużywanych smartfonów i inne ciekawostki (2)

Kasia Barys

20 listopada 2021

Monety z nieużywanych smartfonów i inne ciekawostki
2

Brytyjska Mennica Królewska pozyskuje kruszec ze zużytych urządzeń

Brytyjska Mennica Królewska, która od ponad 1000 lat zajmuje się biciem monet, postanowiła chemicznie pozyskiwać kruszec ze zużytych urządzeń. Pomóc ma w tym kanadyjski start-up Excir. Zgodnie z podpisaną umową, z płytek obwodu drukowanego ma być odzyskiwane ok. 99 proc. złota. Oferowana technologia pozwoli wydobyć cenne metale z urządzeń elektronicznych w ciągu zaledwie kilku sekund. Proces odzyskiwania złota z elektroniki będzie przyjazny dla środowiska, gdyż pozwoli uniknąć szkodliwych konsekwencji spalania lub wytapiania.

(gadzetomania.pl)

Raport: Polacy podejmują decyzje zakupowe, zanim wejdą do sklepu

Z raportu Deloitte wynika, że 80 proc. klientów przed zakupami korzysta z urządzeń cyfrowych, co znacząco wpływa na wybór określonych produktów. Największy wpływ na ich decyzje zakupowe mają Facebook i Youtube. Najczęściej korzystamy ze smartfonów czy komputerów do znalezienia ciekawej oferty, jeśli chcemy kupić…  elektronikę, asortyment motoryzacyjny i same auta, oraz meble. Najmniej korzystamy przy szukaniu żywności.

(wirtualnemedia.pl)

Cobi – robot, który zaszczepi człowieka

Stworzono  robota, który wykorzystuje czujniki głębi i tworzy trójwymiarowy obraz. Ten pozwala mu zrozumieć położenie pacjenta. Następnie dokonuje wyboru optymalnego miejsca do zaszczepienia i co ciekawe, wykorzystuje technologię bezigłową – wysokociśnieniowy strumień, mogący się przedostać przez niezwykle mały otwór w skórze. Twórcy przekonują, że jest to dobre rozwiązanie w miejscach gdzie brakuje wykwalifikowanego personelu.

(gadzetomania.pl)

 

Udostępnij: Monety z nieużywanych smartfonów i inne ciekawostki
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 23:48 20-11-2021
    Cobi robot, ciekawa alternatywa, ciekawe jak wygląda dezynfekcja miejsca "wkłucia", ciekawe co zrobi robot jak poruszy się pacjent lub omdleje po szczepieniu ;p ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    nietomny 21:17 23-11-2021
    Ufff, byłbym niepocieszony, gdyby zabrakło wnikliwego spojrzenia na temat oczami Pawełka, ale na szczęście zabrał głos.
    Odpowiedz

;

Sieć

„Lewy” nie zagrał, ale my daliśmy radę (1)

Wojtek Jabczyński

19 listopada 2021

„Lewy” nie zagrał, ale my daliśmy radę
1

Dostałem kilka ciekawych danych z naszej sieci, którymi chętnie się Wami podzielę. Chodzi o ostatni mecz Polska – Węgry na Stadionie Narodowym. Takie wydarzenia, gromadzące wiele osób zawsze jest wyzwaniem dla operatora, aby ogarnąć wzmożony ruch w jednym miejscu. Zaczynamy.

Na meczu pojawiło się blisko 8,5 tys. kibiców korzystających z naszej sieci. Wcześniej tylu użytkowników przy okazji spotkania Polska – Anglia. Dla porównania podczas październikowego meczu z San Marino mieliśmy ich ok. 7 tys.

Podczas spotkania Polska – Węgry, w dwie godziny, nasi klienci „wygadali” 210 erlangów, czyli ok. 12 600 minut, wytransferowali ponad 200 GB danych i wysłali 12 000 SMS. Na Stadionie Narodowym obsługiwała ich wydajna i pojemna sieć wewnętrzna, która obsługuje ruch poprzez jedną z okolicznych stacji bazowych.

Udostępnij: „Lewy” nie zagrał, ale my daliśmy radę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 23:50 20-11-2021
    Dobrze ze Wy daliście radę, Reprezentacja bez Lewandowskiego to jak reprezentacja bez prawej nogi ;p
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej