Oferta

Wybraliście do testów Lumię 800

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
19 stycznia 2012
Wybraliście do testów Lumię 800

Niedawno zapowiadaliśmy Wam testy nowego, wybranego przez Was modelu Nokii. Teraz już wiemy, że rywalizację dwóch Lumii wygrała "800", co raczej nie zdziwiło. Modelu 710 będzie szkoda szczególnie paniom, które silnie optowały za białym telefonem. Możecie rejestrować się do testów na stronie www.testuj.orange.pl. Połowa z 100 testujących otrzyma telefony na własność. Dodatkowo uczestnicy zabawy mogą wygrać bilety na przedpremierowe pokazy filmu Martina Scorsese „Hugo i jego wynalazek”.


Odpowiedzialny biznes

Internet dla firm w liczbach

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
18 stycznia 2012
Internet dla firm w liczbach

Wirtualnemedia.pl przyjrzały się raportowi UKE „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011”. Portal skupił się na wykorzystaniu komputerów i Internetu w polskich firmach. Oprócz tego, jaki jest procentowy udział laptopów i komputerów stacjonarnych oraz ile średnio płacą firmy za Internet i z jakich łączy korzystają dowiadujemy się czegoś bardzo zaskakującego. Okazuje się, że aż 43 proc. polskich firm w ogóle nie korzysta z komputerów! To zaskakująca wiadomość, w którą trudno było uwierzyć. Dalej pojawiły się już mniej zaskakujące wyniki. Ponad 95 proc. firm, które korzystają z komputerów ma dostęp do sieci, w zdecydowanej większości stacjonarny, jedna trzecia korzysta z sieci mobilnej. Czyżby zatem problem z internetyzacją firm nie wynikał z trudności w dostępie do sieci, ale z niechęci do komputerów? Przy okazji możemy pochwalić się, że według badania ponad 69 proc. rynku biznesowego korzysta z naszych usług. Dziękujemy.


Odpowiedzialny biznes

Internetowe hity 2011 – konkurs

Marek Wajda Marek Wajda
18 stycznia 2012
Internetowe hity 2011 – konkurs

Podsumowań ciąg dalszy – tym razem dzięki Google i Youtube wiemy co wyszukiwali i co oglądali najchętniej internauci ze świata i z Polski.

Google po raz kolejny opublikował Zeitgeist. Wiemy z niego, że na świecie najszybciej zyskiwała na popularności Rebecca Black („piosenkarka ") oraz Google Plus. W kategorii newsów – Fukushima czyli katastrofa elektrowni atomowej w Japonii.

W Polsce w 2011 r najszybciej zyskującym hasłem było kwejk, czyli serwis satyryczny a na drugim miejscu znalazła się gra komputerowa „minecraft”. Jeśli chcecie wiedzieć co jeszcze najszybciej zyskiwało na popularności, nie tylko w Polsce, ale w kilkudziesięciu krajach zapraszam  na stronę Googlezeitgeist.com .

Serwis Youtube również przygotował swój własny ranking za rok 2011.

A w Polsce najchętniej oglądane filmy to: Projekt Warszawiak: nie ma cwaniaka na warszawiaka (ponad 3,6 mln odtworzeń)

najszybszy raper z Polski (Pale kid from Poland – MC ‘Silk’, raps in 2 languages, 10% faster than Watsky!!  - ponad 2,8 mln) oraz oraz Ukryty polski – MEGA MIX !!! (bisko 2,4 mln wyświetleń) czyli zagraniczne gwiazdy śpiewają po Polsku ;)

A jakie filmiki z youtuba z ub. roku były dla Was najciekawsze? Podawajcie je w komentarzach. Najlepszy, wg naszej bardzo subiektywnej oceny nagrodzimy okolicznościowymi kalendarzami Orange na UEFA EURO2012 – naprawdę są wypasione ;) Na propozycje czekam do końca tygodnia.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.