;

Obsługa i Relacje z Klientami

Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu (4)

Wojtek Jabczyński

17 marca 2020

Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu
4

Osoby starsze najczęściej korzystają z placówek firm i banków, żeby osobiście uregulować bieżące rachunki. Dlatego, w związku z zagrożeniem koronawirusem i troską o ich zdrowie, zdecydowaliśmy się przedłużyć o dwa tygodnie terminy płatności ostatnich faktur dla seniorów w wieku 65+.

Dwa dodatkowe tygodnie na opłacenie rachunków

Chodzi o rachunki wystawione od 26 lutego do 14 marca. Oznacza to, że na ich zapłatę seniorzy mają dodatkowe 14 dni, licząc od daty płatności widocznej na rachunku. Wszyscy otrzymają informację o prolongacie SMS-em lub e-mailem na adres e-faktury.

Polecamy elektroniczne formy płatności

W obecnej sytuacji szczególnie zachęcamy, żeby korzystać z elektronicznych form płatności: przelewu lub polecenia zapłaty. Wiemy, że dla wielu seniorów może to być trudne, dlatego prosimy młodsze osoby w rodzinach czy znajomych, aby spróbowali ich w tym wesprzeć.

Zachęcamy do zdalnego kontaktu: Mój Orange, strona www

Wszystkich klientów prosimy, aby swoje sprawy z Orange Polska rozwiązywali w miarę możliwości przez Mój Orange, aplikację mobilną lub po zalogowaniu na stronie www.orange.pl Ze względu na szczególny czas zmieniło się funkcjonowanie naszej firmy, a kontakt telefoniczny będzie trudniejszy niż zazwyczaj. Dziękujemy bardzo za wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne utrudnienia w obsłudze.

Udostępnij: Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:33 17-03-2020
    Brawo, tak trzymajcie. Ja na pierwszej linii frontu z koranowirusem. Damy radę. W jedności siła. Trzymajcie kciuki za medyków, w szczególności ratowników medycznych i pielęgniarki/arzy, bo to my najwięcej czasu spędzamy z pacjentem.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 12:43 18-03-2020
      Ja trzymam kciuki w obu rękach! Uważaj na siebie! Pozdrawiam :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 18:16 18-03-2020
        Dzięki.
        Odpowiedz
  • komentarz
    prepaid 20:00 08-04-2020
    A może tak ułatwić zdalną rejestrację kart sim prepaid zeby niepotrzebnie nie łazić po salonach czy żabkach np. zwiększając limit sim rejestrowanych smsami
    Odpowiedz

;

Inne

Większość pracowników Orange Polska będzie pracować zdalnie (5)

Wojtek Jabczyński

15 marca 2020

Większość pracowników Orange Polska będzie pracować zdalnie
5

Bezpieczeństwo i zdrowie są dla nas najważniejsze. Dlatego mając na uwadze sytuację związaną z zagrożeniem koronawirusem podjęliśmy decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu 14-dniowego okresu pracy zdalnej, który rozpocznie się od 16 marca. Obejmiemy nim zdecydowaną większość pracowników, wyłączając tylko osoby, których zadania nie można wykonywać zdalnie lub mają absolutnie kluczowe znaczenie dla firmy i klientów.

Chcemy też poinformować, że zgodnie z decyzjami podjętymi przed administrację państwową nasze sklepy w centrach handlowych będą zamknięte. Salony znajdujące się poza centrami handlowymi pozostaną czynne, a pracownicy będą postępować ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.

W sytuacji w jakiej wszyscy się znaleźliśmy prosimy aby możliwie najwięcej bieżących spraw załatwiać za pośrednictwem internetu lub telefonicznie. Gdyby trzeba było poczekać na obsłużenie dłużej niż zazwyczaj, prosimy o wyrozumiałość.

Udostępnij: Większość pracowników Orange Polska będzie pracować zdalnie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    ketrasa 21:57 15-03-2020
    I tu również z pomocą przychodzi nasz.orange.pl, gdzie klienci Orange mogą zyskać pomoc i wsparcie innych użytkowników.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 07:14 17-03-2020
      Wzrosło znaczenie Nasz.Orange.pl w takim czasie :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    ketrasa 22:25 15-03-2020
    Uważam, że również dobrym rozwiązaniem do zatrzymania klientów w domach od strony Orange może być zniesienie opłaty lub ewentualne wprowadzenie płatności 1 PLN za połączenie z infolinią Orange (niezależnie od czasu trwania rozmowy). W przypadku dużego obciążenia infolinii, można dodać krótki komunikat o skorzystaniu z pomocy na stronie nasz.orange.pl. Tam też często zaglądają specjaliści z Orange, jak i sami użytkownicy między sobą rozwiązują dużo spraw w działaniu usług Orange.
    Odpowiedz
    • komentarz
      dismayer 13:19 19-03-2020
      Niestety obsada infolinii również jest okrojona. Obecnie staramy się do minimum zmniejszyć ruch przychodzący, aby Klienci, którzy rzeczywiscie muszą porozmawiać z doradcą, czekali jak najkrócej. Staramy się również ograniczyć akcje mające wpływ na Klientów i angażujące ich do kontaktu. Wiecej szczegółów nie zdradzę :) Na pewno wszystkie wymagane informacje będą publikowane po przyjęciu ich przez Zarząd firmy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 03:03 17-03-2020
    ?
    Odpowiedz

;

Reklama

Wszyscy pomagamy (6)

Stella Widomska

13 marca 2020

Wszyscy pomagamy
6

W Orange Polska przygotowaliśmy dla Was reklamę, która nie opowiada o nowej promocji. Zdziwieni? 😉 Wiem, to zdarza się rzadko, ale za to jest bardzo przyjemne. Chcieliśmy Wam pokazać, że każdy z Was robi masę dobrych rzeczy, pewnie zupełnie nieświadomie. A te dobre rzeczy robicie korzystając z naszych usług i za nie płacąc. Bo wtedy my część Waszych pieniędzy spożytkowujemy właśnie na te dobre rzeczy. I pisząc my mam na myśli Fundację Orange, która robieniem dobra zajmuje się już 15 lat! Ja bardzo jej za to dziękuję, bo sami wiecie, że dobra nigdy za dużo. I dziękuję też Wam za to, że jesteście i razem czynimy tę magię. 🙂 Co konkretnie robimy? O tym tu.

I tradycyjna garść informacji technicznych – spot w emisji od dziś. Zobaczycie go m.in. w telewizji i internecie. A kto pomógł nam w jego zrobieniu? Idea kreatywna przyszła do nas z  Mołdawii, gdzie tamtejsza Fundacja Orange robi również dobre rzeczy i chciała się tym podzielić ze swoimi klientami. W dopasowaniu kreacji do polskiego widza pomogła agencja Leo Burnett. Za produkcje odpowiedzialne było Tyrka Studio, postprodukcję Chimney i Lunapark. Reżyserię powierzyliśmy Marcinowi Filipowiczowi. A media kupiła agencja Initiative. Oczywiście nad całością prac czuwaliśmy my – dumny ze swojej fundacji zespół Orange Polska!

Wiedzieliście, że robimy razem tyyyyyle dobrego? 🙂

 

Udostępnij: Wszyscy pomagamy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:37 13-03-2020
    Tak trzymać Orange, 15 lat dobra :) I love Fundacja Orange :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 10:16 14-03-2020
    Pytanie z innej beczki ważne dla nas klientów i wszystkich zainteresowanych.Witajcie kochani czy placówki będę funkcjonować normalnie czy planujecie jakieś ograniczenia związku sytuacja w Polsce ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    necikowy klient od lat 23:27 14-03-2020
    Przepraszamy, Twoj Plan Taryfowy jest nieuprawniony do promocji. Skontaktuj sie z Obsluga Klienta. Pozdrawiamy, Orange
    Odpowiedz
  • komentarz
    Internet 01:23 15-03-2020
    Kiedy zostanie usunięta awaria światłowodu??!!??
    Odpowiedz
  • komentarz
    Barbara 14:42 15-03-2020
    Wpisalam kod 10 GB wysłałam pod nr 80820 i nic.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 20:18 15-03-2020
      Powinno być 10GB, a nie 10 GB - a jaka taryfa/usługa?
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej