Przyszedł czas na wiosenne porządki w naszych ofertach na kartę. Tylko do 21 maja br. będziecie mogli korzystać z taryf Orange YES i Orange POP. Dotychczasowych użytkowników przeniesiemy wtedy do Orange Free na kartę lub będą mogli wybrać sobie inną, dostępną ofertę.
Przejście z YES i POP na Orange Free na kartę odbędzie się automatycznie i nie musicie wykonywać żadnych działań. Oczywiście nic Wam nie przepadnie. Wszystkie zgromadzone gigabajty i środki, zostaną zachowane. Ceny również będą te same co wcześniej. Co zatem zmieni się? Przede wszystkim w Orange Free na kartę otrzymacie więcej bonusowych gigabajtów na internet, po każdym doładowaniu konta.
O zmianach poinformujemy Was na naszej stronie i SMS-owo. W razie pytań, wątpliwości czy potrzebnej pomocy - warto abyście skontaktowali się telefonicznie z biurem obsługi lub bezpośrednio z konsultantami w salonach. Jeśli nie zaakceptujecie zmiany taryfy, możecie z niej zrezygnować w każdym momencie lub poszukać innej naszej usługi. Więcej informacji o nowej opcji na kartę znajdziecie pod linkiem.
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
Łukasz10:16 18-04-2023
No i doczekaliscie sie zmian jeszcze chwila czasu i pakiet za 25 zl tez wyłącza chodz caly czas jest on dostępny.
A co z usługą Twoje numery, która nie jest dostępna w Orange free na kartę? Piszą Państwo, że nic nie przepadnie, czuli rozumiem, że ta usługa będzie w Orange free na kartę i nie zostanie wyłączona?
Co mogę zrobić jak codziennie średnio co 24h zawiesza(mrozi) mi sesję lte i muszę ręcznie resetować samolotowym lub on/off bo nie wraca w ogole połączenie(choć idzie dzwonić przez IMS volte jak przestanie działać ten internet), jakieś problemy u was których przez trzy lata u was nie doświadczyłem. Jest to wina waszej sieci, ponieważ dzieje się na moim koncie na kilku kartach, testy krzyżowe też wskazują na waszą sieć, znalazłem w różnych miejscach potwierdzenie od różnych osób nawet w tmobile a to bliźniacze sieć/nadajniki.
Kto mi to wyjaśni ponieważ wasi konsultanci są z innej planety i wymiękają jak im to piszę. Mogę też podrzucić linki źródła problemu jak mojego.
Spróbuj proszę albo ponownie porozmawiać z konsultantem (infolinia/czas/salon) albo napisać maila na naszą skrzynkę biura prasowego (biuro.prasowe@orange.com) – z linkami i opisem problemu, by zostało to skierowane do odpowiedniego działu i by można było kontaktować się mailowo. Mam nadzieję, że uda się pomóc. Pozdrawiam.
Według mnie to dobry ruch Orange Polska. Na pewno uprości ofertę. To dobra informacja dla klienta, bo teraz będzie miał jasny wybór – Orange abonament, Orange Flex i Orange Free na Kartę. Z drugiej strony wygaszenie starych taryf daje możliwość bezproblemowej migracji oferty na kartę na nową platformę bilingową (np. tę od Orange Flex). Taka decyzja stwarzałaby szansę na uruchomienie usług niedostępnych na starej platformie prepaid – połączeń oczekujących, rozmów konferencyjnych, przekierowań połączeń i oczywiście VoWiFi za granicą. Wcale się nie zdziwię, gdy z tymi porządkami w ofercie właśnie o to chodzi 🙂
No dobra to teraz zostanie tak naprawdę tylko taryfa Orange free na kartę to może lepiej zmienic nazwę na znacznie prostsza i krótsza,,Orange na kartę„??
Nie planujemy na razie jego wyłączenia 😉 A zmiana jest korzystna i można ją traktować jako dobrą wróżbę. Zmieniła się tylko nazwa, nie cena, nic się nie traci a dochodzą gigabajty 🙂 Tylko się cieszyć!
Pani Beato byłem nieprecyzyjny. Chodziło mi o wyłączenie starej usługi rozmowy SMS plus pakiet GB. Tej bez MMS. O nią się ludzie martwią. Dla wielu w tym i mnie oferta nie do pobicia. To co w nowej ofercie (wliczając 2400 ) dajecie w rok ja mam w 5 miesięcy płacąc 365 planów.
A co z usługą Twoje numeru, która nie jest dostępna w Orange free na kartę? Piszecie, że przy zmianie nic nie przepadnie to mam rozumieć, że ta usluga zostanie i będzie w nowej taryfie?
Odpowiem tutaj na dwa komentarze p. AnnRiko. Z tego, co udało mi się dowiedzieć: usługa również zostanie przeniesiona do taryfy Orange Free na Kartę. Obecnie trwają prace migracyjne.
A co z usługą Twoje numer? Nie jest ona dostępna w tej nowej taryfie, a piszą Państwo, że nic nie przepadnie przez zmianę. Mam rozumieć, że usługa będzie dostępna w nowej taryfie i nie zostanie wyłączona ?
A co z usługą Za darmo w Orange w taryfie Free oznacza wyłączenie bonusów gigabajtów które otrzymujesz po każdym doładowaniu w ramach usługi „Internet za darmo”. Uwaga! Oznacza to również utratę wszystkich dotychczas zgromadzonych GB z bonusów po doładowaniu!
O nie ☹️ W tym roku obchodził bym 20 lat w Orange POP. Szkoda. We wrześniu byłbym z Wami 20 lat w jednej taryfie, z jedną 20 letnią karta SIM Szkoda że się nie uda mi ten wyczyn.
Pablo i tak cieszymy się, że to już 20 lat z naszą kartą! Ściskamy prawie urodzinowo 😉 Dziękujemy też za wybór, zaufanie i stałość w uczuciach – również i w blogowym czytelnictwie 😉
Pablo to ja nimer mam ponad 22 lata. Ale kartę wymieniłem dawno. LTE było potrzebne. No i teraz jest w nju (ale to nadal Centek jest 😉 ) Swoją drogą to ile ty masz leżaków numerów?
Ja proponuję wprowadzenie usług dodatkowych do systemu prepaid oczekiwanie połączeń, zawieszenie połączenia,blokowanie połączeń wylaczenie wszystkich przekierowan na pocztę glosowa brakuje w tym systemie.
Po migracji na OFnK, automatycznie jest włączana usługa „Orange Free na Kartę (Internet za darmo)” – z gigabajtami w prezencie co miesiąc , która to wyłącza usługę „Za Darmo w Orange”. O taryfach można poczytać tutaj: https://www.orange.pl/view/oferta-na-karte . Jeśli jednak klient chce wrócić do „Za Darmo w Orange” można ją będzie aktywować – wysłając SMS o treści START pod 131, lub użyć krótkiego kodu *110*47#
Czyli z jednej strony otrzymamy przy przejściu dodatkowe GB związane ze stanem konta złotówkowego, ale zaraz je stracimy jak chcemy korzystać z Za darmo w Orange.
Drodzy czytelnicy, widzimy ile emocji wzbudza w Was ta oferta. Cieszymy się, że czytacie bloga, aktywnie go komentujecie, ale warto poczekać na koniec maja, aż zmieni się taryfa. Otrzymacie jeszcze SMS-y z informacjami i instrukcjami, zobaczycie jak będzie to funkcjonować, jakie są nowe rzeczy, bonusy. Przetestujecie, oswoicie się z tematem. Nie bójcie się na zapas Chcemy dla Was zmieniać się na lepsze. Zapoznajcie się też ze stroną, gdzie wiele Waszych wątpliwości może być rozwiane: http://www.orange.pl/view/oferta-na-karte
To ciekawe. Jest 4.06.2023 i jakoś nie otrzymałam wcześniej powiadomień o Waszym ruchu czyli proponowanej zmianie. Nie miałam możliwości przeanalizowania za i przeciw. Zmiana dokonała się – w ciągu kilku godzin. Czy tak się traktuje klientów – bez informacji?
Jest już wrzesień. Do dziś nie otrzymałam żadnej informacji w związku ze zmianami, a o samej zmianie taryfy dowiedziałam się przez przypadek sprawdzając stan konta kilka dni temu. SMSa nie otrzymałam.
Nie otrzymuję też powitań przy przekraczaniu granicy od kilku lat, to tak przy okazji, skoro już tu trafiłam. Jednego roku witano mnie kilka razy dziennie, jak tylko wyszłam na spacer, więc może limit powitań został wyczerpany. A pomarudzę Sobie, jak to w starym Małżeństwie, bo my z Pomarańczką też już grube 20 lat razem ;o)
A co z pakietem Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc? Jak ktoś ma usługę cykliczną czy to zostaje wraz z przeniesieniem do innej taryfy?
Proszę poczekajmy na pojawienie się nowej taryfy i wtedy będą szczegółowe wytyczne. Wszystko, co posiada użytkownik zostanie przeniesione albo zastąpione nowym bonusem, tak by nikt nie był stratny. Ewentualnie, w zależności od taryf, klient otrzyma możliwość wznowienia usług, z których dotychczas korzystał.
Czy zmiany w końcu zaszły? Loguję się na konto Orange i nadal widnieje Orange POP. Przy kodzie USSD ze stanem konta też jest Orange POP.
Mam (bądź miałem – w zależności, czy zmiany już zaszły) pakiet cykliczny bez limitu + GB (bez MMS) w wersji archiwalnej. Co w nowej taryfie odpowiada takiemu pakietowi? Pakiet za 35 zł (jeśli tak, to taka zmiana dla mnie jest niekorzystna, bo płaciłem 25 zł)? Czy gigabajty będą się kumulować?
Przyłaczam się do pytania. Na koncie figuruje dalej Orange YES, a w zakładce „doładowania” jest czerwony słupek sięgający 50 zł. Czy to oznacza minimalne doładowanie w wysokości 50 zł/ miesiecznie?
Szukacie tańszego i sprawdzonego telefonu w dobrej cenie? W tym tygodniu polecamy szczególnie Xiaomi Redmi 12 C 3/64 GB.
Od dziś, przez najbliższy tydzień, będziecie mogli kupić ten model, w różnych konfiguracjach ofertowych, a w każdej z nich w atrakcyjnej cenie. Można wybierać dowolny plan mobilny lub pakiety Orange Love.
Polecany smartfon Xiaomi
Xiaomi Redmi 12 C 3/64 GB to niskobudżetowy smartfon dostępny dla każdego. Prosty w obsłudze, ma elegancki wzór na obudowie, zaskakuje jakością zdjęć. Posiada wydajną baterię, szybki Bluetooth, opcję Dual SIM, a także tryb czytania chroniący wzrok oraz możliwość wykonywania płatności zbliżeniowych.
Na Podlasiu rośnie kolejny hektar bioróżnorodnego Lasu Na Zawsze. Posadzili go finaliści eko-rywalizacji - akcji dla naszych pracowników, popularyzującej nawyki ograniczające własny ślad węglowy. Las będzie rósł z intencją zrównoważenia emisji czerwcowego wydarzenia Perspektywy Women In Tech Summit, którego partnerem jest Orange Polska.
Jak zachęcić pracowników do zmiany nawyków dla planety? Najlepiej edukując i aktywizując ich do działania. Taki cel przyświecał eko-rywalizacji „Im dalej las tym lepiej”. Przez 9 tygodni, 11 drużyn podejmowało tematyczne eko-wyzwania, publikując na wewnętrznej platformie własne i drużynowe osiągnięcia
Tematyka zadań była różnorodna i koncentrowała się wokół ograniczania własnego śladu węglowego i emisji związanych z naszym cyfrowymi i dietetycznymi nawykami oraz transportem. Drużyny były zasilane wiedzą ekspercką, dzieliły się swoimi praktykami z innymi, a także zbierały telefony, które trafiły do recyklingu. Zwycięskie drużyny zaprosiliśmy do wspólnego posadzenia lasu.
Efekt - 1400 posadzonych drzew w miejscowości Brzozowo-Chrzczony, w miejscu wyciętego przez właściciela lasu. Teraz będą rosły tam liściaste gatunki takie jak : lipa, dąb szypułkowy, grab, klon, jarząb, grusza, głóg, topola, bardziej odporne na zmiany klimatu np. susze.
Chronimy dojrzałe dęby i graby
Lasy sadzimy z Fundacją Las Na Zawsze, która rozszerzyła działalność chroniąc także dojrzałe lasy. Skąd idea? Chodzi o to by ochronić to, co mamy w naturze najcenniejszego i zachować dojrzałe ekosystemy, liściaste skarby pełne różnorodnego życia. Ochroną będą obejmowane istniejące, dojrzałe lasy, w których nie będzie prowadzona żadna działalność gospodarcza. Mają pozostać naturalnymi zbiorowiskami leśnymi, w których wszelkie procesy przyrodnicze będą przebiegać zgodnie z prawami natury, bez ingerencji ze strony człowieka. Więcej można przeczytać tutaj.
W Orange gorąco kibicujemy tej idei i ją wspieramy. Dzięki akcji m.in. świątecznej kartki do klientów biznesowych oraz zakupu eko-akcesoriów, chronimy już ponad hektar pięknego lasu w Woli Zadybskiej. Znajdziemy w nim dęby, osiki, brzozy, z rzadka sosny, ale przeważają 30-40 letnie graby, najtwardsze drzewa w Polsce.
Nasza droga do neutralności
Sadzenie i ochrona lasów to nasze działania uzupełniające. Nie zapominamy o najważniejszych źródłach emisji gazów cieplarnianych (energia), skupiając wysiłki za ich redukowanie. Na koniec 2022 roku nasze emisje własne zredukowaliśmy o 38% w porównaniu do 2015 roku. Do 2025 roku ma to być już -65%. Kluczowe działania Orange dotyczą dalszej optymalizacji zużycia energii oraz przechodzenia na jej źródła odnawialne. W 2040 roku osiągniemy neutralność klimatyczną netto: dla emisji własnych i całości tzw. łańcucha wartości.
Odpowiedź:
(anulować)
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.
Komentarze
No i doczekaliscie sie zmian jeszcze chwila czasu i pakiet za 25 zl tez wyłącza chodz caly czas jest on dostępny.
OdpowiedzNie wywołuj wilka…
OdpowiedzA co z usługą Twoje numery, która nie jest dostępna w Orange free na kartę? Piszą Państwo, że nic nie przepadnie, czuli rozumiem, że ta usługa będzie w Orange free na kartę i nie zostanie wyłączona?
OdpowiedzPodbijam pytanie, prosimy Orange o odniesienie się.
OdpowiedzBuuuu to źle wróży. 🙁 Potem wygaszanie usług w OFnK?
OdpowiedzCo mogę zrobić jak codziennie średnio co 24h zawiesza(mrozi) mi sesję lte i muszę ręcznie resetować samolotowym lub on/off bo nie wraca w ogole połączenie(choć idzie dzwonić przez IMS volte jak przestanie działać ten internet), jakieś problemy u was których przez trzy lata u was nie doświadczyłem. Jest to wina waszej sieci, ponieważ dzieje się na moim koncie na kilku kartach, testy krzyżowe też wskazują na waszą sieć, znalazłem w różnych miejscach potwierdzenie od różnych osób nawet w tmobile a to bliźniacze sieć/nadajniki.
OdpowiedzKto mi to wyjaśni ponieważ wasi konsultanci są z innej planety i wymiękają jak im to piszę. Mogę też podrzucić linki źródła problemu jak mojego.
Spróbuj proszę albo ponownie porozmawiać z konsultantem (infolinia/czas/salon) albo napisać maila na naszą skrzynkę biura prasowego (biuro.prasowe@orange.com) – z linkami i opisem problemu, by zostało to skierowane do odpowiedniego działu i by można było kontaktować się mailowo. Mam nadzieję, że uda się pomóc. Pozdrawiam.
OdpowiedzWedług mnie to dobry ruch Orange Polska. Na pewno uprości ofertę. To dobra informacja dla klienta, bo teraz będzie miał jasny wybór – Orange abonament, Orange Flex i Orange Free na Kartę. Z drugiej strony wygaszenie starych taryf daje możliwość bezproblemowej migracji oferty na kartę na nową platformę bilingową (np. tę od Orange Flex). Taka decyzja stwarzałaby szansę na uruchomienie usług niedostępnych na starej platformie prepaid – połączeń oczekujących, rozmów konferencyjnych, przekierowań połączeń i oczywiście VoWiFi za granicą. Wcale się nie zdziwię, gdy z tymi porządkami w ofercie właśnie o to chodzi 🙂
OdpowiedzNo dobra to teraz zostanie tak naprawdę tylko taryfa Orange free na kartę to może lepiej zmienic nazwę na znacznie prostsza i krótsza,,Orange na kartę„??
OdpowiedzOnk? Mało chwytliwy skrót. 😉 Już lepiej Prepaid Orange Polska. 😉
OdpowiedzNie planujemy na razie jego wyłączenia 😉 A zmiana jest korzystna i można ją traktować jako dobrą wróżbę. Zmieniła się tylko nazwa, nie cena, nic się nie traci a dochodzą gigabajty 🙂 Tylko się cieszyć!
OdpowiedzPani Beato byłem nieprecyzyjny. Chodziło mi o wyłączenie starej usługi rozmowy SMS plus pakiet GB. Tej bez MMS. O nią się ludzie martwią. Dla wielu w tym i mnie oferta nie do pobicia. To co w nowej ofercie (wliczając 2400 ) dajecie w rok ja mam w 5 miesięcy płacąc 365 planów.
OdpowiedzMogli by dodać możliwość dodania dodatkowej karty z tym samym numerem sim w ofercie na kartę we flexie już dawno jest taka możliwość
Odpowiedzracja
OdpowiedzA co z usługą Twoje numeru, która nie jest dostępna w Orange free na kartę? Piszecie, że przy zmianie nic nie przepadnie to mam rozumieć, że ta usluga zostanie i będzie w nowej taryfie?
OdpowiedzOdpowiem tutaj na dwa komentarze p. AnnRiko. Z tego, co udało mi się dowiedzieć: usługa również zostanie przeniesiona do taryfy Orange Free na Kartę. Obecnie trwają prace migracyjne.
OdpowiedzA co z usługą Twoje numer? Nie jest ona dostępna w tej nowej taryfie, a piszą Państwo, że nic nie przepadnie przez zmianę. Mam rozumieć, że usługa będzie dostępna w nowej taryfie i nie zostanie wyłączona ?
OdpowiedzA co z usługą Za darmo w Orange w taryfie Free oznacza wyłączenie bonusów gigabajtów które otrzymujesz po każdym doładowaniu w ramach usługi „Internet za darmo”. Uwaga! Oznacza to również utratę wszystkich dotychczas zgromadzonych GB z bonusów po doładowaniu!
OdpowiedzO nie ☹️ W tym roku obchodził bym 20 lat w Orange POP. Szkoda. We wrześniu byłbym z Wami 20 lat w jednej taryfie, z jedną 20 letnią karta SIM Szkoda że się nie uda mi ten wyczyn.
OdpowiedzPablo i tak cieszymy się, że to już 20 lat z naszą kartą! Ściskamy prawie urodzinowo 😉 Dziękujemy też za wybór, zaufanie i stałość w uczuciach – również i w blogowym czytelnictwie 😉
OdpowiedzPablo to ja nimer mam ponad 22 lata. Ale kartę wymieniłem dawno. LTE było potrzebne. No i teraz jest w nju (ale to nadal Centek jest 😉 ) Swoją drogą to ile ty masz leżaków numerów?
OdpowiedzPo wygaszeniu tych taryf będą rozmowy i smsy do samych numerów w Orange bezpłatne jak to było w Yes?
OdpowiedzJa proponuję wprowadzenie usług dodatkowych do systemu prepaid oczekiwanie połączeń, zawieszenie połączenia,blokowanie połączeń wylaczenie wszystkich przekierowan na pocztę glosowa brakuje w tym systemie.
OdpowiedzDzięki za sugestię, ciekawy pomysł, przekazałam dalej 😉
OdpowiedzPo migracji na OFnK, automatycznie jest włączana usługa „Orange Free na Kartę (Internet za darmo)” – z gigabajtami w prezencie co miesiąc , która to wyłącza usługę „Za Darmo w Orange”. O taryfach można poczytać tutaj: https://www.orange.pl/view/oferta-na-karte . Jeśli jednak klient chce wrócić do „Za Darmo w Orange” można ją będzie aktywować – wysłając SMS o treści START pod 131, lub użyć krótkiego kodu *110*47#
OdpowiedzCzyli z jednej strony otrzymamy przy przejściu dodatkowe GB związane ze stanem konta złotówkowego, ale zaraz je stracimy jak chcemy korzystać z Za darmo w Orange.
OdpowiedzNie wiem, czy dobrze rozumiem pytanie, ale jeśli tak – to nie powinno się nic zmienić.
OdpowiedzDrodzy czytelnicy, widzimy ile emocji wzbudza w Was ta oferta. Cieszymy się, że czytacie bloga, aktywnie go komentujecie, ale warto poczekać na koniec maja, aż zmieni się taryfa. Otrzymacie jeszcze SMS-y z informacjami i instrukcjami, zobaczycie jak będzie to funkcjonować, jakie są nowe rzeczy, bonusy. Przetestujecie, oswoicie się z tematem. Nie bójcie się na zapas Chcemy dla Was zmieniać się na lepsze. Zapoznajcie się też ze stroną, gdzie wiele Waszych wątpliwości może być rozwiane: http://www.orange.pl/view/oferta-na-karte
OdpowiedzFajnie P.Beatko dziękujemy
OdpowiedzTo ciekawe. Jest 4.06.2023 i jakoś nie otrzymałam wcześniej powiadomień o Waszym ruchu czyli proponowanej zmianie. Nie miałam możliwości przeanalizowania za i przeciw. Zmiana dokonała się – w ciągu kilku godzin. Czy tak się traktuje klientów – bez informacji?
OdpowiedzJest już wrzesień. Do dziś nie otrzymałam żadnej informacji w związku ze zmianami, a o samej zmianie taryfy dowiedziałam się przez przypadek sprawdzając stan konta kilka dni temu. SMSa nie otrzymałam.
OdpowiedzNie otrzymuję też powitań przy przekraczaniu granicy od kilku lat, to tak przy okazji, skoro już tu trafiłam. Jednego roku witano mnie kilka razy dziennie, jak tylko wyszłam na spacer, więc może limit powitań został wyczerpany. A pomarudzę Sobie, jak to w starym Małżeństwie, bo my z Pomarańczką też już grube 20 lat razem ;o)
Co z WiFi Calling za granicą? Orange jest jedyną siecią, gdzie ta usługa nie działa za granicą w prepaidzie
OdpowiedzA co z pakietem Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc? Jak ktoś ma usługę cykliczną czy to zostaje wraz z przeniesieniem do innej taryfy?
OdpowiedzProszę poczekajmy na pojawienie się nowej taryfy i wtedy będą szczegółowe wytyczne. Wszystko, co posiada użytkownik zostanie przeniesione albo zastąpione nowym bonusem, tak by nikt nie był stratny. Ewentualnie, w zależności od taryf, klient otrzyma możliwość wznowienia usług, z których dotychczas korzystał.
OdpowiedzT-mobile wprowadziło 400 GB na miesiąc Orange pewnie wprowadzi około 500 GB na miesiąc i nastąpi kasowanie 7-emek.
OdpowiedzHej, czy będę dalej dostawał około 60GB miesięcznie po zmianie taryfy ?
OdpowiedzCzy zmiany w końcu zaszły? Loguję się na konto Orange i nadal widnieje Orange POP. Przy kodzie USSD ze stanem konta też jest Orange POP.
Mam (bądź miałem – w zależności, czy zmiany już zaszły) pakiet cykliczny bez limitu + GB (bez MMS) w wersji archiwalnej. Co w nowej taryfie odpowiada takiemu pakietowi? Pakiet za 35 zł (jeśli tak, to taka zmiana dla mnie jest niekorzystna, bo płaciłem 25 zł)? Czy gigabajty będą się kumulować?
OdpowiedzPrzyłaczam się do pytania. Na koncie figuruje dalej Orange YES, a w zakładce „doładowania” jest czerwony słupek sięgający 50 zł. Czy to oznacza minimalne doładowanie w wysokości 50 zł/ miesiecznie?
Odpowiedz