Jeśli śledzicie nasze aktywności, to wiecie, że w tym roku można spotkać nasz projekt kinowy Filmowe Lato z Orange i Multikinem na szlaku wakacyjnych podróży. Nasze kino objazdowe pojawia się w letnich kurortach Polski – m.in. na Mazurach, w Karkonoszach, na Kaszubach i Pomorzu, na Podkarpaciu czy Zamojszczyźnie. To aż 34 miejscowości i ponad 80 pokazów. Filmowe Lato z Orange i Multikinem, to nie tylko kino, ale też super konkurs!
Do połowy września raz w tygodniu możecie wygrać smartfon Samsung Galaxy S8. Co trzeba zrobić? Wystarczy wejść na stronę Filmowego Lata z Orange i Multikinem i napisać krótką recenzję (max 160 znaków) wybranego filmu prezentowanego podczas naszego kina objazdowego. Nagroda przyznawana jest autorowi najciekawszej odpowiedzi.
Trzymam za Was kciuki. Niezależnie od konkursu zapraszam Was na nasze najbliższe projekcje w Łomnicy k. Karpacza, Żywcu, Białce Tatrzańskiej i Rabce Zdrój na takie filmy, jak „Za jakie grzechy, dobry Boże?”, „Najlepsze najgorsze wakacje” czy „Miś”. Szczegółowy repertuar dostępny jest tu.
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
pablo_ck19:18 09-08-2017
Może warto spróbować szczęścia?? HTC U11 robił super zdjęcia, ale myślę że S8 może z nim swobodnie konkurować 🙂
Piotrze przepraszam że nie na temat ale ciekawi mnie odpowiedź ile prawdy jest w zasygnalizowanych przez telepolis informacjach na temat nowych gorszych taryf? Gorzych w mojej ocenie dla jasnosci.
Piotrze przepraszam że nie na temat ale ciekawi mnie odpowiedź ile prawdy jest w zasygnalizowanych przez telepolis informacjach na temat nowych gorszych taryf? Gorzych w mojej ocenie dla jasnosci.
Witam, posiadam u Państwa kilka usług (2 x abonament na telefon komórkowy, internet oraz telefon stacjonarny). W związku z kończącymi się terminami umów postanowiłem skorzystać z promocji Orange Love. Kontaktowałem się z Państwem przez BOK gdzie załatwiłem wszystkie formalności „Zgłoszenie 37257288 – 18 lipca 2017” Po kilku dniach otrzymałem SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0085495489139B). Niestety kurier informuje mnie, paczka nie posiada dokumentów zwrotnych i nie może mi jej wydać. Paczka wraca (nr. DPD 0000002767929L). Na następny dzień ponowny kontakt z BOK, miła Pani informuje mnie, że w tym momencie nic nie można zrobić i muszę czekać aż paczka wróci do Państwa firmy (dopiero wtedy można ponowić zamówienie). 29 lipca 2017 – kolejny kontakt z BOK (zgłoszenie 37350515) – ponawiam zamówienie. Po kilku dniach otrzymuje SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0092960489139B). Niestety i tym razem kurier informuje mnie o braku dokumentów zwrotnych przy przesyłce. Zwrot (nr. DPD 0000002801999L). Kolejny telefon do BOK – „musi Pan czekać aż paczka wróci do Nas”. Proszę konsultanta o kontak w tej sprawie. Niestety do dnia dzisiejszego zero odzewu. statusy zgłoszeń dalej „w toku”. Proszę o pilną interwncję w mojej sprawie.
Nie chce ponosić dodatkowych kosztów bycia Państwa klientem – każdy kontakt z BOK.
Cześć, dwie kwestie – sprawa pierwsza dziękujemy za Twój sygnał – zajmiemy się nim. Bezpłatny kontakt z BOK (i bez przechodzenia, przez menu głosowe) jest możliwy poprzez aplikację Mój Orange.
Witam, posiadam u Państwa kilka usług (2 x abonament na telefon komórkowy, internet oraz telefon stacjonarny). W związku z kończącymi się terminami umów postanowiłem skorzystać z promocji Orange Love. Kontaktowałem się z Państwem przez BOK gdzie załatwiłem wszystkie formalności „Zgłoszenie 37257288 – 18 lipca 2017” Po kilku dniach otrzymałem SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0085495489139B). Niestety kurier informuje mnie, paczka nie posiada dokumentów zwrotnych i nie może mi jej wydać. Paczka wraca (nr. DPD 0000002767929L). Na następny dzień ponowny kontakt z BOK, miła Pani informuje mnie, że w tym momencie nic nie można zrobić i muszę czekać aż paczka wróci do Państwa firmy (dopiero wtedy można ponowić zamówienie). 29 lipca 2017 – kolejny kontakt z BOK (zgłoszenie 37350515) – ponawiam zamówienie. Po kilku dniach otrzymuje SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0092960489139B). Niestety i tym razem kurier informuje mnie o braku dokumentów zwrotnych przy przesyłce. Zwrot (nr. DPD 0000002801999L). Kolejny telefon do BOK – „musi Pan czekać aż paczka wróci do Nas”. Proszę konsultanta o kontak w tej sprawie. Niestety do dnia dzisiejszego zero odzewu. statusy zgłoszeń dalej „w toku”. Proszę o pilną interwncję w mojej sprawie.
Nie chce ponosić dodatkowych kosztów bycia Państwa klientem – każdy kontakt z BOK.
Cześć, dwie kwestie – sprawa pierwsza dziękujemy za Twój sygnał – zajmiemy się nim. Bezpłatny kontakt z BOK (i bez przechodzenia, przez menu głosowe) jest możliwy poprzez aplikację Mój Orange.
Niestety nie pracuję przy tym konkursie, więc jedyne co mogę obiecać to zając się tematem w poniedziałek 🙂 Oczywiście, jeżeli rozwiązania nie bedzie do tego czasu.
Niestety nie pracuję przy tym konkursie, więc jedyne co mogę obiecać to zając się tematem w poniedziałek 🙂 Oczywiście, jeżeli rozwiązania nie bedzie do tego czasu.
Zgodnie z jego zapisami nagroda główna jest przyznawana co tydzień, jednak nazwisko zwycięzcy jest publikowane na stronie dopiero po odebraniu przez niego nagrody. Dziś na stronie pojawią się nazwiska pierwszych czterech zwycięzców.
Zgodnie z jego zapisami nagroda główna jest przyznawana co tydzień, jednak nazwisko zwycięzcy jest publikowane na stronie dopiero po odebraniu przez niego nagrody. Dziś na stronie pojawią się nazwiska pierwszych czterech zwycięzców.
Było to olbrzymie wydarzenie, do którego wiele instytucji, firm i organizacji przygotowywało się przez wiele miesięcy. Orange Polska, jako partner strategiczny i technologiczny należał do tej grupy. O przygotowaniach i pracach przed samym wydarzeniem pisałem w dwóch tekstach – pierwszym o elementach zakopanych w ziemi, drugim o tych, które widać na jej powierzchni. Także Marta przygotowała fajny materiał wideo o przygotowaniach. Jest poniżej:
Kraków w trakcie Światowych Dniach Młodzieży
W końcu rozpoczęło się samo wydarzenie. Wiem, że byliście na nim także Wy – choćby pablo_ck, który dzielnie pomagał uczestnikom Światowych Dni Młodzieży, gdy potrzebna była pomoc lekarska. Ja na Światowych Dniach Młodzieży 2016 byłem tylko jeden dzień, ale przyznaję, że także udzieliła mi się atmosfera, która panowała w Krakowie w tych dniach. Było pięknie, kolorowo i radośnie. Niezwykli ludzie, niezgłębione pokłady życzliwości i dobroci.
Przyznaję też, że nie udało się całej tej atmosfery zamknąć w obrazie. Ale próbowałem, przygotowując relację, która trafiła na bloga. Cieszę się, że dostałem tą okazję.
Za ŚDM stał ogrom pracy!
Za tym sukcesem stała olbrzymia rzesza ciężko pracujących i rozwiązujących najróżniejsze problemy ludzi. To ich zasługa, że wszystko dobrze się skończyło.Trzeba pamiętać, że nawet dla pielgrzymów, uczestniczących w Światowych Dniach Młodzieży, smartfon był czymś oczywistym. Poniżej małe podsumowanie, które jednak nie oddaje w pełni sytuacji.
Przywołuję to wszystko nie bez powodu. Jak pewnie wiecie w Orange staramy się, by nic się nie marnowało – faktury wysyłamy mailem, zbieramy na festiwalach zużyte telefony, a także dbamy, by odnawiać urządzenia, które wcześniej spędzały czas w Waszych domach, służąc Wam do korzystania z internetu. Nic dziwnego, że banery, które przygotowaliśmy na Światowe Dni Młodzieży przerobiliśmy później, zgodnie z tradycją na…torby. Do 10 osób, które odpowiedzą na pytanie o ile mobilnych stacji bazowych rozstawionych było na Brzegach, a ile na Błoniach, trafi po jednej sztuce. Czas na odpowiedzi krótki - czwartku do godziny 12:00. Odpowiedzi oczywiście w komentarzach poniżej, liczy się kolejność zgłoszeń ;-)
Wyszło na to, że stałem się sekretarzem całego konkursu, a więc zgodnie ze wszystkimi prawidłami mi przypadło ogłoszenie zwycięzcy, wybranego głosami jury. Przyznaję – obejrzałem prace konkursowe i doceniam zaangażowanie, pomysłowość i pracę włożoną w wideo. Gratulacje dla całej trójki.
Nie zmienia to jednak faktu, że zwycięzca naszego konkursu z HTC U11 w roli głownej. W skondensowanej formie udało mu się odpowiedzieć na wszystkie zadania konkursowe, zrobić to z polotem i fantazją. Jury najwyżej oceniło właśnie kreatywność i wartość merytoryczną.
Z mojej strony jestem pod wrażeniem gadżetów, wykorzystanych w nagraniu. Jest to zresztą jedna z najbardziej docenianych przez widzów element nagrania. W końcu tworzący wideo, musi się wcześniej zastanowić nad tym, jakie gadżety powinny trafić do materiału, w którym momencie je zastosowań, a następnie dotrzeć z nimi na plan, a w niektórych przypadkach nawet je kupić. To wymaga dużo większego zaangażowania w nagranie, niż ustawienie kamery i mikrofonu.
Ok, koniec dygresji.
Zadania nie były proste – skupiały się na funkcji, która wyróżnia U11, czyli Edge Sens. W telegraficznym skrócie, dzięki niej możemy sterować telefonem ściskając jego ramkę. Moim zdaniem najlepiej pokazać to właśnie na teście. A nawet wideo teście ;-) Jak się to sprawdza? Czy ma jest funkcjonalne?
Zobaczcie sami wideo zwycięzcy naszego konkursu!
Mateusz pokazał zdaniem jurorów (i moim skromnym też) klasę. Wielkie brawa!
A sam HTC U11? Na filmie można zobaczyć, że to kawał fajnego telefonu. Piękny design, szkło odbijające światło pod każdym kątem, najlepszy aparat wśród smartfonów wg DxOMark, słuchawki z Aktywną Redukcją Szumów i sporo możliwości dzięki Edge Sens. Telefon jest oczywiście dostępny w Orange – jeżeli wideo naszego zwycięzcy Was zainteresowały więcej o HTC U11 dowiecie się tutaj.
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
Klient15:19 17-04-2025
Są jakieś plany na obszar Łańcut – Przeworsk? Przebiega tam autostrada, linia kolejowa, droga krajowa, a najbliższe nadajniki oddalone od siebie ponad 10km.
Dzień dobry, czy w najbliższym czasie planowana jest modernizacja nadajnika 26003 (ID: 27765), Starachowice ul. Na Szlakowisku 8. Czy w ramach tej modernizacji przewidywane jest również uruchomienie C-Band? Pozdrawiam serdecznie.
W tej części woj. podkarpackiego uruchomiliśmy w zeszłym roku stacje w miejscowościach Myczkowce, Terka, Nadolany. Kwestia budowy stacji w Wołosate jest na etapie analiz.
Inwestujecie w nowe stacje bazowe i technologie i bardzo dobrze Ale może byście jednak reagowali na sugestie swoich klientów którzy tak jak chociażby ja często pod nosem przeklina bo zasięg u nas prawie żądny. Nadajnik wciąż przeciążony z niskiego stosunkowo komina. Było już tyle próśb interwencji i nic bez echa.. Może coś się poprawi jak wyłączycie u nas 3g choć wątpię. Jest blisko nadajnik Play wystarczyłoby się dogadać wam między sobą żeby z niego emitowac sygnał. Prócz spektakularnych inwestycji miejcie też na uwadze innych którzy uczciwie płacą a pozostają prawie bez zasięgu.
Mieszkaniec Strumienia woj śląskie
Gwarantuję, że mamy na uwadze jakość świadczonych usług i zadowolenie użytkowników sieci. W tym roku w Strumieniu zmodernizujemy 4 z 6 zlokalizowanych tam stacji bazowych. W ramach tej modernizacji uruchomimy dodatkowe warstwy LTE, które wzmocnią zasięg i pojemność sieci. Dodam, że 2 pozostałe stacje przeszły modernizację w 2023 roku.
Wy macie choć trochę
Kosobudz ,lubuskie ,zero zasięgu komórki i internetu .Jesteśmy w lesie i trochę w dole
Nic nie dociera .Jesteśmy wykluczeni że społeczeństwa. Ani jeden operator nie odpowiedział na petycję. Ktoś nam pomoże?
Coś wiadomo o CBandzie w lokalizacji: Rzgów plac 500-lecia 7? I jak tam modernizacja stacji wŁodzi, które nie mają aktualnie L900 mimo że miały wcześniej U900?
Niestety z pasmem C w Orange są prawdopodobnie konfiguracyjne problemy. Jeśli w stacji koegzystuje DSS 2100MHz, to w zdecydowanej większości stacji w różnych częściach kraju jest problem z zalogowaniem terminala do band C. Pomaga dopiero tryb offline w telefonie i ponownie online. Przetestowane na różnych modelach
W ubiegłym roku uruchomiliśmy nową stację w sąsiedniej gminie Pińczów, która wzmacnia sieć i zasięg również na terenie gminy Złota. Nie mamy obecnie planu na dalszą rozbudowę w gminie Złota.
Dzień Dobry. Pani Kingo, czy posiada Pani wiedzę kiedy może być uruchomione 5G o częstotliwości 2100 MHz na stacji o nr 10573? Orange posiada zgodę na uruchomienie tego zakresu na podstawie pozwolenia nr MNET/15/77089/14/25. Stacja jesienią ubiegłego roku była modernizowana i byłem przekonany, że właśnie ze względu na uruchomienie ww. 5G. Niestety tak się nie stało i LTE jakie jest tam „siane” jest dość intensywnie zapychane. Nadmienię, że pod koniec ubiegłego roku stałem przed wyborem operatora i tylko ze względu na posiadane pozwolenie na uruchomienie ww. 5G zdecydowałem się na Waszą ofertę dostępu do Internetu. Jednak jak na ironię Orange do tej pory nie uruchomił usługi a konkurencja, która sieje masz nieco dalej od mojej lokalizacji, całkiem niedawno uruchomiła swoje 5G w paśmie C. Będę wdzięczny za informację zwrotną. Pozdrawiam.
Dzięki za modernizacje muzealnych stacji, ogromny skok prędkości po uruchomieniu wszystkich pasm LTE zamiast 1-2. Szkoda tylko, że w otoczeniu tak dobrych stacji nadal są stacje na pozwoleniu T-mobile które mają tylko L800 i sygnał z nich emitowany działa na szkodę klientów Orange.
Witam Pani Kingo.Czy jest planowana poprawa zasięgu w gminie Wieczfnia Kościelna powiat Mława ? W pobliskich miejscowościach występuje bardzo słaby zasięg LTE przeważnie występuje 2G ( wewnątrz budynków) ( Niestety włączenie LTE 900 na pobliskich stacjach BTS nie pomogło).
Mamy w planach na pierwsze półrocze modernizację stacji w Kuklinie – uruchomione dodatkowe warstwy LTE zwiększą zasięg i pojemność sieci. Na razie nie mamy planów budowy nowej stacji w tej okolicy. Jeśli są problemy zasięgowe, zachęcam do zgłaszania tego przez Obsługę Klienta.
Czy możecie zainstalować swoje anteny na wieży Play MLA4425 Windyki? Dzięki tej stacji w znacznym stopniu poprawiłby się zasięg Orange w miejscowościach takich jak Windyki,Grzybowo,Wąsosze.W tych miejscowościach zasięg Orange LTE nawet na zewnątrz jest nieosiągalny. Z góry dziękuję za odpowiedz .
Czy gmina Zduńska Wola, wsie Zamłynie, Annopole doczekają się jakiejś poprawy? Tu nawet na zewnątrz nie można się dogadać, trzeba się wspinać na wysokości, a nie każdy ma piętrowy dom! Przydałby się jakiś ekstra nadajnik, Play postawiło.
Dzień Dobry.Pani Kingo czy jest planowana modernizacja nadajników w miejscowości Wieczfnia-Kolonia i Kuklin?.W gminie Wieczfnia Kościelna a w szczególności w okolicznych miejscowościach jest bardzo słaby zasięg LTE..pomimo wyłączenia 3g i włączenia pasma czestotliwości 900.Czy są planowane jakieś modernizacje sieci bo w okolicznych miejscowosciach takich jak np Wąsosze,Grzybowo,Grzybowo-Kapuśnik czy Windyki zasięg LTE „4G” jest praktycznie nieosiągalny ??
Pani Kingo czy jest szansa na jakikolwiek kontakt z Waszej strony, jeśli mamy na terenie gminy problemy z zasięgiem, mieszkańcy je regularnie zgłaszają, można założyć dobrą wolę władz gminy na rozbudowę sieci, tylko po prostu nie ma się w ogóle do kogo zwrócić, bo przecież nie zadzwonię do konsultanta na infolinię w tej sprawie (z całym szacunkiem dla nich). Ale czy w ogóle ktoś może rozważyć temat.
Robicie tyle nadajników, zróbcie jaki kolwiek w Leszczudół-Nowiny pod Wyszków w którym ciężko się dodzwonić z jakiej kolwiek sieci nie mówiąc o internecie. Pozdrawiam
Mam pytanie: To co dały te wszystkie petycje do UKE w sprawie poprawy zasięgu w naszej gminie, padła też odpowiedź od Was że nadajnik ma powstać – przynajmniej tak urząd gminy się chwalił przed wyborami, a tu się od Pani dowiaduje że jednak nie. Pozdrawiam
Nie wiem co przekazał urząd gminy, więc nie jestem w stanie się do tego odnieść. Mogę powiedzieć tyle, że na terenie samej gminy Złota nie planowaliśmy inwestycji, ale – tak jak napisałam wcześniej – w okolicy, od strony Woli Chroberskiej, w gminie Pińczów uruchomiliśmy w zeszłym roku roku stację bazową. Jeden z jej sektorów jest skierowany w stronę gminy Złota. Taką informację przekazaliśmy w odpowiedzi na pismo z UKE.
Witam serdecznie.
Czy w Powiecie Lipnowskim woj. Kujawsko-pomorskie, a dokładnie chodzi o Zaduszniki 87-612 Czy jest coś w planach o nowy BTS? Czy nawet modernizacja nadajnika w Nowej Wsi na 5g?
Pozdrawiam serdecznie.
Pani Kingo czy jest planowana modernizacja nadajników w miejscowości Wieczfnia-Kolonia i Kuklin?.W gminie Wieczfnia Kościelna a w szczególności w okolicznych miejscowościach jest bardzo słaby zasięg LTE..pomimo wyłączenia 3g i włączenia pasma czestotliwości 900.Czy są planowane jakieś modernizacje sieci bo w okolicznych miejscowosciach takich jak np Wąsosze,Grzybowo,Grzybowo-Kapuśnik czy Windyki zasięg LTE „4G” jest praktycznie nieosiągalny ??
Dziękuję Pani Kingo za odpowiedź, jeśli ma pani na myśli nadajnik w Kozubowie [Orange (26003) ID: 27428] to on zbyt wiele nie poprawił 🙂 a przynajmniej nie tam gdzie obiecywano poprawę. Pozdrawiam
a co z miejscowosciami po powodzi kotlina klodzka a konkretnie Stronie Ślaskie .. byl przekaznik tymczasowy 5G ale go zabraliscie i dupa zero 5G w Stroniu <Śląskim co dalej... mcie jakies plany
Witam.Co z modernizacja nadajników w miejscowości Wieczfnia-Kolonia i Kuklin?.W gminie Wieczfnia Kościelna a w szczególności w okolicznych miejscowościach jest bardzo słaby zasięg LTE..pomimo wyłączenia 3g i włączenia pasma czestotliwości 900.Czy są planowane jakieś modernizacje sieci bo w okolicznych miejscowosciach takich jak np Wąsosze,Grzybowo,Grzybowo-Kapuśnik czy Windyki zasięg LTE „4G” jest praktycznie nieosiągalny.
Czy jest planowana rozbudowa i lepsze pokrycie os. Bema oraz os. Czyżykowo w Tczewie? Niestety, jest jeden nadajnik przy Bałdowskiej 1, Tczew, ale nadajnik jest dosyć daleko i pokrywa powierzchnią bardzo duży obszar.
To duże osiedla, jednak przepustowość i zasięg pozostawia wiele do życzenia, na tle konkurencji.
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.
Komentarze
Może warto spróbować szczęścia?? HTC U11 robił super zdjęcia, ale myślę że S8 może z nim swobodnie konkurować 🙂
OdpowiedzMoże warto spróbować szczęścia?? HTC U11 robił super zdjęcia, ale myślę że S8 może z nim swobodnie konkurować 🙂
OdpowiedzMarne szanse, ale chyba też spróbuję. A co. 🙂
OdpowiedzMarne szanse, ale chyba też spróbuję. A co. 🙂
OdpowiedzPiotrze przepraszam że nie na temat ale ciekawi mnie odpowiedź ile prawdy jest w zasygnalizowanych przez telepolis informacjach na temat nowych gorszych taryf? Gorzych w mojej ocenie dla jasnosci.
OdpowiedzPiotrze przepraszam że nie na temat ale ciekawi mnie odpowiedź ile prawdy jest w zasygnalizowanych przez telepolis informacjach na temat nowych gorszych taryf? Gorzych w mojej ocenie dla jasnosci.
OdpowiedzWitam, posiadam u Państwa kilka usług (2 x abonament na telefon komórkowy, internet oraz telefon stacjonarny). W związku z kończącymi się terminami umów postanowiłem skorzystać z promocji Orange Love. Kontaktowałem się z Państwem przez BOK gdzie załatwiłem wszystkie formalności „Zgłoszenie 37257288 – 18 lipca 2017” Po kilku dniach otrzymałem SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0085495489139B). Niestety kurier informuje mnie, paczka nie posiada dokumentów zwrotnych i nie może mi jej wydać. Paczka wraca (nr. DPD 0000002767929L). Na następny dzień ponowny kontakt z BOK, miła Pani informuje mnie, że w tym momencie nic nie można zrobić i muszę czekać aż paczka wróci do Państwa firmy (dopiero wtedy można ponowić zamówienie). 29 lipca 2017 – kolejny kontakt z BOK (zgłoszenie 37350515) – ponawiam zamówienie. Po kilku dniach otrzymuje SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0092960489139B). Niestety i tym razem kurier informuje mnie o braku dokumentów zwrotnych przy przesyłce. Zwrot (nr. DPD 0000002801999L). Kolejny telefon do BOK – „musi Pan czekać aż paczka wróci do Nas”. Proszę konsultanta o kontak w tej sprawie. Niestety do dnia dzisiejszego zero odzewu. statusy zgłoszeń dalej „w toku”. Proszę o pilną interwncję w mojej sprawie.
Nie chce ponosić dodatkowych kosztów bycia Państwa klientem – każdy kontakt z BOK.
Nic chce więcej się prosić…
Pozdrawiam.
OdpowiedzCześć, dwie kwestie – sprawa pierwsza dziękujemy za Twój sygnał – zajmiemy się nim. Bezpłatny kontakt z BOK (i bez przechodzenia, przez menu głosowe) jest możliwy poprzez aplikację Mój Orange.
OdpowiedzP.S. już koledzy z obsługi próbowali do Ciebie się dodzwonić 😉
OdpowiedzWitam, posiadam u Państwa kilka usług (2 x abonament na telefon komórkowy, internet oraz telefon stacjonarny). W związku z kończącymi się terminami umów postanowiłem skorzystać z promocji Orange Love. Kontaktowałem się z Państwem przez BOK gdzie załatwiłem wszystkie formalności „Zgłoszenie 37257288 – 18 lipca 2017” Po kilku dniach otrzymałem SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0085495489139B). Niestety kurier informuje mnie, paczka nie posiada dokumentów zwrotnych i nie może mi jej wydać. Paczka wraca (nr. DPD 0000002767929L). Na następny dzień ponowny kontakt z BOK, miła Pani informuje mnie, że w tym momencie nic nie można zrobić i muszę czekać aż paczka wróci do Państwa firmy (dopiero wtedy można ponowić zamówienie). 29 lipca 2017 – kolejny kontakt z BOK (zgłoszenie 37350515) – ponawiam zamówienie. Po kilku dniach otrzymuje SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0092960489139B). Niestety i tym razem kurier informuje mnie o braku dokumentów zwrotnych przy przesyłce. Zwrot (nr. DPD 0000002801999L). Kolejny telefon do BOK – „musi Pan czekać aż paczka wróci do Nas”. Proszę konsultanta o kontak w tej sprawie. Niestety do dnia dzisiejszego zero odzewu. statusy zgłoszeń dalej „w toku”. Proszę o pilną interwncję w mojej sprawie.
Nie chce ponosić dodatkowych kosztów bycia Państwa klientem – każdy kontakt z BOK.
Nic chce więcej się prosić…
Pozdrawiam.
OdpowiedzCześć, dwie kwestie – sprawa pierwsza dziękujemy za Twój sygnał – zajmiemy się nim. Bezpłatny kontakt z BOK (i bez przechodzenia, przez menu głosowe) jest możliwy poprzez aplikację Mój Orange.
OdpowiedzP.S. już koledzy z obsługi próbowali do Ciebie się dodzwonić 😉
OdpowiedzPodobno wyniki miały być co tydzień, a wciąż ich nie ma!
OdpowiedzSprawdzimy i damy znać.
OdpowiedzDzien dobry państwu! Kiedy można się spodziewać wyników?
OdpowiedzNiestety nie pracuję przy tym konkursie, więc jedyne co mogę obiecać to zając się tematem w poniedziałek 🙂 Oczywiście, jeżeli rozwiązania nie bedzie do tego czasu.
OdpowiedzPodobno wyniki miały być co tydzień, a wciąż ich nie ma!
OdpowiedzSprawdzimy i damy znać.
OdpowiedzDzien dobry państwu! Kiedy można się spodziewać wyników?
OdpowiedzNiestety nie pracuję przy tym konkursie, więc jedyne co mogę obiecać to zając się tematem w poniedziałek 🙂 Oczywiście, jeżeli rozwiązania nie bedzie do tego czasu.
OdpowiedzWszystkich zainteresowanych konkursem odsyłam do regulaminu: https://filmowelatozorange.pl/Regulamin_Konkursu_MojeFilmoweLato_2017.pdf
Zgodnie z jego zapisami nagroda główna jest przyznawana co tydzień, jednak nazwisko zwycięzcy jest publikowane na stronie dopiero po odebraniu przez niego nagrody. Dziś na stronie pojawią się nazwiska pierwszych czterech zwycięzców.
OdpowiedzWszystkich zainteresowanych konkursem odsyłam do regulaminu: https://filmowelatozorange.pl/Regulamin_Konkursu_MojeFilmoweLato_2017.pdf
Zgodnie z jego zapisami nagroda główna jest przyznawana co tydzień, jednak nazwisko zwycięzcy jest publikowane na stronie dopiero po odebraniu przez niego nagrody. Dziś na stronie pojawią się nazwiska pierwszych czterech zwycięzców.
Odpowiedz