Rozrywka

Wygraj smartfon Samsung Galaxy S8

Stella Widomska Stella Widomska
09 sierpnia 2017
Wygraj smartfon Samsung Galaxy S8

Jeśli śledzicie nasze aktywności, to wiecie, że w tym roku można spotkać nasz projekt kinowy Filmowe Lato z Orange i Multikinem na szlaku wakacyjnych podróży. Nasze kino objazdowe pojawia się w letnich kurortach Polski – m.in. na Mazurach, w Karkonoszach, na Kaszubach i Pomorzu, na Podkarpaciu czy Zamojszczyźnie. To aż 34 miejscowości i ponad 80 pokazów. Filmowe Lato z Orange i Multikinem, to nie tylko kino, ale też super konkurs!

Do połowy września raz w tygodniu możecie wygrać smartfon Samsung Galaxy S8. Co trzeba zrobić? Wystarczy wejść na stronę Filmowego Lata z Orange i Multikinem i napisać krótką recenzję (max 160 znaków) wybranego filmu prezentowanego podczas naszego kina objazdowego. Nagroda przyznawana jest autorowi najciekawszej odpowiedzi.

Trzymam za Was kciuki. Niezależnie od konkursu zapraszam Was na nasze najbliższe projekcje w  Łomnicy k. Karpacza, Żywcu, Białce Tatrzańskiej i Rabce Zdrój na takie filmy, jak „Za jakie grzechy, dobry Boże?”, „Najlepsze najgorsze wakacje” czy „Miś”. Szczegółowy repertuar dostępny jest tu.

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 19:18 09-08-2017

Może warto spróbować szczęścia?? HTC U11 robił super zdjęcia, ale myślę że S8 może z nim swobodnie konkurować 🙂

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 21:18 09-08-2017

Może warto spróbować szczęścia?? HTC U11 robił super zdjęcia, ale myślę że S8 może z nim swobodnie konkurować 🙂

Odpowiedz
mike278
mike278 08:56 10-08-2017

Marne szanse, ale chyba też spróbuję. A co. 🙂

Odpowiedz
mike278
mike278 10:56 10-08-2017

Marne szanse, ale chyba też spróbuję. A co. 🙂

Odpowiedz
mike278
mike278 07:12 11-08-2017

Piotrze przepraszam że nie na temat ale ciekawi mnie odpowiedź ile prawdy jest w zasygnalizowanych przez telepolis informacjach na temat nowych gorszych taryf? Gorzych w mojej ocenie dla jasnosci.

Odpowiedz
mike278
mike278 09:12 11-08-2017

Piotrze przepraszam że nie na temat ale ciekawi mnie odpowiedź ile prawdy jest w zasygnalizowanych przez telepolis informacjach na temat nowych gorszych taryf? Gorzych w mojej ocenie dla jasnosci.

Odpowiedz
kamilrmn
kamilrmn 09:15 11-08-2017

Witam, posiadam u Państwa kilka usług (2 x abonament na telefon komórkowy, internet oraz telefon stacjonarny). W związku z kończącymi się terminami umów postanowiłem skorzystać z promocji Orange Love. Kontaktowałem się z Państwem przez BOK gdzie załatwiłem wszystkie formalności „Zgłoszenie 37257288 – 18 lipca 2017” Po kilku dniach otrzymałem SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0085495489139B). Niestety kurier informuje mnie, paczka nie posiada dokumentów zwrotnych i nie może mi jej wydać. Paczka wraca (nr. DPD 0000002767929L). Na następny dzień ponowny kontakt z BOK, miła Pani informuje mnie, że w tym momencie nic nie można zrobić i muszę czekać aż paczka wróci do Państwa firmy (dopiero wtedy można ponowić zamówienie). 29 lipca 2017 – kolejny kontakt z BOK (zgłoszenie 37350515) – ponawiam zamówienie. Po kilku dniach otrzymuje SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0092960489139B). Niestety i tym razem kurier informuje mnie o braku dokumentów zwrotnych przy przesyłce. Zwrot (nr. DPD 0000002801999L). Kolejny telefon do BOK – „musi Pan czekać aż paczka wróci do Nas”. Proszę konsultanta o kontak w tej sprawie. Niestety do dnia dzisiejszego zero odzewu. statusy zgłoszeń dalej „w toku”. Proszę o pilną interwncję w mojej sprawie.

Nie chce ponosić dodatkowych kosztów bycia Państwa klientem – każdy kontakt z BOK.

Nic chce więcej się prosić…

Pozdrawiam.

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 09:52 11-08-2017

    Cześć, dwie kwestie – sprawa pierwsza dziękujemy za Twój sygnał – zajmiemy się nim. Bezpłatny kontakt z BOK (i bez przechodzenia, przez menu głosowe) jest możliwy poprzez aplikację Mój Orange.

    Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 13:39 11-08-2017

    P.S. już koledzy z obsługi próbowali do Ciebie się dodzwonić 😉

    Odpowiedz
kamilrmn
kamilrmn 11:15 11-08-2017

Witam, posiadam u Państwa kilka usług (2 x abonament na telefon komórkowy, internet oraz telefon stacjonarny). W związku z kończącymi się terminami umów postanowiłem skorzystać z promocji Orange Love. Kontaktowałem się z Państwem przez BOK gdzie załatwiłem wszystkie formalności „Zgłoszenie 37257288 – 18 lipca 2017” Po kilku dniach otrzymałem SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0085495489139B). Niestety kurier informuje mnie, paczka nie posiada dokumentów zwrotnych i nie może mi jej wydać. Paczka wraca (nr. DPD 0000002767929L). Na następny dzień ponowny kontakt z BOK, miła Pani informuje mnie, że w tym momencie nic nie można zrobić i muszę czekać aż paczka wróci do Państwa firmy (dopiero wtedy można ponowić zamówienie). 29 lipca 2017 – kolejny kontakt z BOK (zgłoszenie 37350515) – ponawiam zamówienie. Po kilku dniach otrzymuje SMS z informacją o nadaniu paczki (nr. DPD 0092960489139B). Niestety i tym razem kurier informuje mnie o braku dokumentów zwrotnych przy przesyłce. Zwrot (nr. DPD 0000002801999L). Kolejny telefon do BOK – „musi Pan czekać aż paczka wróci do Nas”. Proszę konsultanta o kontak w tej sprawie. Niestety do dnia dzisiejszego zero odzewu. statusy zgłoszeń dalej „w toku”. Proszę o pilną interwncję w mojej sprawie.

Nie chce ponosić dodatkowych kosztów bycia Państwa klientem – każdy kontakt z BOK.

Nic chce więcej się prosić…

Pozdrawiam.

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 11:52 11-08-2017

    Cześć, dwie kwestie – sprawa pierwsza dziękujemy za Twój sygnał – zajmiemy się nim. Bezpłatny kontakt z BOK (i bez przechodzenia, przez menu głosowe) jest możliwy poprzez aplikację Mój Orange.

    Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 15:39 11-08-2017

    P.S. już koledzy z obsługi próbowali do Ciebie się dodzwonić 😉

    Odpowiedz
Kerkor
Kerkor 07:48 16-09-2017

Podobno wyniki miały być co tydzień, a wciąż ich nie ma!

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 08:54 16-09-2017

    Sprawdzimy i damy znać.

    Odpowiedz
Majka
Majka 09:34 16-09-2017

Dzien dobry państwu! Kiedy można się spodziewać wyników?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 10:13 16-09-2017

    Niestety nie pracuję przy tym konkursie, więc jedyne co mogę obiecać to zając się tematem w poniedziałek 🙂 Oczywiście, jeżeli rozwiązania nie bedzie do tego czasu.

    Odpowiedz
Kerkor
Kerkor 09:48 16-09-2017

Podobno wyniki miały być co tydzień, a wciąż ich nie ma!

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 10:54 16-09-2017

    Sprawdzimy i damy znać.

    Odpowiedz
Majka
Majka 11:34 16-09-2017

Dzien dobry państwu! Kiedy można się spodziewać wyników?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 12:13 16-09-2017

    Niestety nie pracuję przy tym konkursie, więc jedyne co mogę obiecać to zając się tematem w poniedziałek 🙂 Oczywiście, jeżeli rozwiązania nie bedzie do tego czasu.

    Odpowiedz
Stella Widomska
Stella Widomska 08:33 18-09-2017

Wszystkich zainteresowanych konkursem odsyłam do regulaminu: https://filmowelatozorange.pl/Regulamin_Konkursu_MojeFilmoweLato_2017.pdf

Zgodnie z jego zapisami nagroda główna jest przyznawana co tydzień, jednak nazwisko zwycięzcy jest publikowane na stronie dopiero po odebraniu przez niego nagrody. Dziś na stronie pojawią się nazwiska pierwszych czterech zwycięzców.

Odpowiedz
Stella Widomska
Stella Widomska 10:33 18-09-2017

Wszystkich zainteresowanych konkursem odsyłam do regulaminu: https://filmowelatozorange.pl/Regulamin_Konkursu_MojeFilmoweLato_2017.pdf

Zgodnie z jego zapisami nagroda główna jest przyznawana co tydzień, jednak nazwisko zwycięzcy jest publikowane na stronie dopiero po odebraniu przez niego nagrody. Dziś na stronie pojawią się nazwiska pierwszych czterech zwycięzców.

Odpowiedz

Sieć

Konkurs – rok po Światowych Dniach Młodzieży 2016

Piotr Domański Piotr Domański
08 sierpnia 2017
Konkurs – rok po Światowych Dniach Młodzieży 2016

Światowe Dni Młodzieży skończyły się nieco ponad rok temu. Dokładnie rok i pięć dni temu Wojtek wrzucił na blog tekst o bardzo jednoznacznym tytule: „Nie było Armagedonu, tylko telekomunikacyjny sukces

Było to olbrzymie wydarzenie, do którego wiele instytucji, firm i organizacji przygotowywało się przez wiele miesięcy. Orange Polska, jako partner strategiczny i technologiczny należał do tej grupy. O przygotowaniach i pracach przed samym wydarzeniem pisałem w dwóch tekstach – pierwszym o elementach zakopanych w ziemi, drugim o tych, które widać na jej powierzchni. Także Marta przygotowała fajny materiał wideo o przygotowaniach. Jest poniżej:

Kraków w trakcie Światowych Dniach Młodzieży

W końcu rozpoczęło się samo wydarzenie. Wiem, że byliście na nim także Wy – choćby pablo_ck, który dzielnie pomagał uczestnikom Światowych Dni Młodzieży, gdy potrzebna była pomoc lekarska. Ja na Światowych Dniach Młodzieży 2016 byłem tylko jeden dzień, ale przyznaję, że także udzieliła mi się atmosfera, która panowała w Krakowie w tych dniach. Było pięknie, kolorowo i radośnie. Niezwykli ludzie, niezgłębione pokłady życzliwości i dobroci.

Przyznaję też, że nie udało się całej tej atmosfery zamknąć w obrazie. Ale próbowałem, przygotowując relację, która trafiła na bloga. Cieszę się, że dostałem tą okazję.

Za ŚDM stał ogrom pracy!

Za tym sukcesem stała olbrzymia rzesza ciężko pracujących i rozwiązujących najróżniejsze problemy ludzi. To ich zasługa, że wszystko dobrze się skończyło.Trzeba pamiętać, że nawet dla pielgrzymów, uczestniczących w Światowych Dniach Młodzieży, smartfon był czymś oczywistym. Poniżej małe podsumowanie, które jednak nie oddaje w pełni sytuacji.

Grafika - podsumowanie wkładu Orange Polska w Światowych Dniach Młodzieży 2016

Przywołuję to wszystko nie bez powodu. Jak pewnie wiecie w Orange staramy się, by nic się nie marnowało – faktury wysyłamy mailem, zbieramy na festiwalach zużyte telefony, a także dbamy, by odnawiać urządzenia, które wcześniej spędzały czas w Waszych domach, służąc Wam do korzystania z internetu. Nic dziwnego, że banery, które przygotowaliśmy na Światowe Dni Młodzieży przerobiliśmy później, zgodnie z tradycją na…torby. Do 10 osób, które odpowiedzą na pytanie o ile mobilnych stacji bazowych rozstawionych było na Brzegach, a ile na Błoniach, trafi po jednej sztuce. Czas na odpowiedzi krótki - czwartku do godziny 12:00. Odpowiedzi oczywiście w komentarzach poniżej, liczy się kolejność zgłoszeń ;-)

O te ;-)

Torby z banerów przygotowanych na potrzeby Światowych Dni Młodzieży 2016

 

Zatem powodzenia ;-)

Komentarze


Rozrywka

Konkurs HTC U 11- mamy zwycięzcę!

Piotr Domański Piotr Domański
08 sierpnia 2017
Konkurs HTC U 11- mamy zwycięzcę!

Wyszło na to, że stałem się sekretarzem całego konkursu, a więc zgodnie ze wszystkimi prawidłami mi przypadło ogłoszenie zwycięzcy, wybranego głosami jury. Przyznaję – obejrzałem prace konkursowe i doceniam zaangażowanie, pomysłowość i pracę włożoną w wideo. Gratulacje dla całej trójki.

Nie zmienia to jednak faktu, że zwycięzca naszego konkursu z HTC U11 w roli głownej. W skondensowanej formie udało mu się odpowiedzieć na wszystkie zadania konkursowe, zrobić to z polotem i fantazją. Jury najwyżej oceniło właśnie kreatywność i wartość merytoryczną.

Z mojej strony jestem pod wrażeniem gadżetów, wykorzystanych w nagraniu. Jest to zresztą jedna z najbardziej docenianych przez widzów element nagrania. W końcu tworzący wideo, musi się wcześniej zastanowić nad tym, jakie gadżety powinny trafić do materiału, w którym momencie je zastosowań, a następnie dotrzeć z nimi na plan, a w niektórych przypadkach nawet je kupić. To wymaga dużo większego zaangażowania w nagranie, niż ustawienie kamery i mikrofonu.

Ok, koniec dygresji.

Zadania nie były proste – skupiały się na funkcji, która wyróżnia U11, czyli Edge Sens. W telegraficznym skrócie, dzięki niej możemy sterować telefonem ściskając jego ramkę. Moim zdaniem najlepiej pokazać to właśnie na teście. A nawet wideo teście ;-) Jak się to sprawdza? Czy ma jest funkcjonalne?

Zobaczcie sami wideo zwycięzcy naszego konkursu!

Mateusz pokazał zdaniem jurorów (i moim skromnym też) klasę. Wielkie brawa!

A sam HTC U11? Na filmie można zobaczyć, że to kawał fajnego telefonu. Piękny design, szkło odbijające światło pod każdym kątem, najlepszy aparat wśród smartfonów wg DxOMark, słuchawki z Aktywną Redukcją Szumów i sporo możliwości dzięki Edge Sens. Telefon jest oczywiście dostępny w Orange – jeżeli wideo naszego zwycięzcy Was zainteresowały więcej o HTC U11 dowiecie się tutaj.

Komentarze

Dawid
Dawid 10:43 10-11-2024

Cieszą inwestycję w sieć ale czasem trzeba też naprawiać to co kiedyś działało 🙂 Od pół roku dostaję informację o ,, długotrwałych utrudnieniach nie związanych z siecią Orange ,,. Mógł bym się dowiedzieć co to oznacza i czym jest spowodowane językiem technicznym ? Nie ma LTE 800 a wyższe częstotliwości nie istnieją wewnątrz budynków . Krosno Odrzańskie ul. Gubińska

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 14:13 12-11-2024

    Panie Dawidzie, w tej lokalizacji, z przyczyn niezależnych od Orange Polska, zlikwidowana została stacja bazowa T-Mobile, z której korzystali również klienci sieci Orange. Trwają prace nad rozwiązaniem zastępczym, czyli nad postawieniem nowej stacji, ale jest jeszcze za wcześnie, aby deklarować konkretne terminy.

    Odpowiedz
Jackosn
Jackosn 14:43 18-11-2024

Pani Kingo chciałbym jeszce raz zapytać o nadajnik Orange (26003) ID: 1923 (N!)
Starachowice, ul. Martenowska 2 – maszt TSR Emitel mianowicie są już anteny na owym nadajniku pod pasmo C, ale nie działają można wiedzieć kiedy zostaną uruchomione? Pozdrawiam Pozdrawiam

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 13:29 19-11-2024

    Mamy to w planach na grudzień tego roku. Również pozdrawiam!

    Odpowiedz
DN
DN 00:30 26-11-2024

Od września 2023 roku znacznie pogorszyła się jakość internetu w Jedzbark wieś w warmińsko mazurskie. Raz został wyłączony internet na 3 dni w przeciągu ostatniego tygodnia 2x na 1 dzień. Nie dostaję żadnych powiadomień, zgłaszam awarię. Pracuję zdalnie w domu, jest to strasznie uciążliwe, rozważam zmianę dostawcy.

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 14:24 26-11-2024

    Nie mieliśmy w tej lokalizacji w ostatnim czasie awarii, więc nie jestem w stanie określić przyczyny takiego stanu rzeczy. Dokładniejszą analizę można przeprowadzić dla konkretnego numeru telefonu i usługi, więc zachęcam do zgłoszenia problemu oficjalną drogą. Mogę za to powiedzieć, że mamy w planach na pierwsze półrocze 2025 uruchomienie nowej stacji bazowej w okolicy. Powinna ona wzmocnić sieć i poprawić jakość usług.

    Odpowiedz
Magda
Magda 18:30 20-12-2024

18-19 grudnia modernizacja była zaplanowana w Czeladzi. Niestety po tych „ulepszeniach” jest tylko gorzej, internet ledwo ładuje strony i aplikacje. Czy proces „ulepszeń” już się zakończył, czy jeszcze trwa?

Odpowiedz
Michał
Michał 14:16 31-12-2024

Czy jest jakaś mapa nadajników przeznaczonych do modernizacji, czy też takie informacje tylko na infolinię ?Chodzi mi o to czy w miejscowości Klempicz gm.Lubasz. można się spodziewać zmian, bo Lte jest na 800 dość przeciętny a na 900 mega słabe.

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 11:06 02-01-2025

    Nie ma takiej mapy, takie informacje najlepiej przez obsługę klienta.

    Odpowiedz
Scroll to Top