Tradycyjnie, kilka zdań o naszych wynikach i cyferkach, które najbardziej Was interesują. Pierwszy kwartał 2011 r. był zgodny z naszymi oczekiwaniami i osiągnęliśmy planowane wyniki we wszystkich segmentach rynku, zwłaszcza mobilnym, gdzie pozyskaliśmy 88 tys. nowych klientów (łącznie mamy 14,42 mln). Warto zaznaczyć, że w komórkach cały czas jest ostra walka rynkowa. Stąd m.in. nasza ostatnia oferta 2 razy więcej minut czy darmowych ubezpieczeń przez pół roku. Dalej rośnie Wasze zainteresowanie smartphone`ami, które mają już 30 proc. udział w sprzedaży postpaid. Pomimo dość słabego sezonu, jakim z reguły jest początek roku, w broadbandzie mielliśmy drugi z rzędu kwartał wzrostu +11 tys. Może nie jest to liczba przesadnie imponująca, ale idzie ku lepszemu. Coraz więcej klientów wybiera neo w opcjach 6+ Mb/s (40 proc. kontraktów). Liczymy, że impulsem będzie planowana na II kwartał oferta superszybkiego dostępu 40 i 80 Mb/s i pakiety telewizyjne „n”. Nadal dynamicznie rosną nam usługi telewizyjne (580 tys. klientów i 153 tys. z płatnymi pakietami). Pełny raport Grupy TP znajdziecie tutaj.
- rozmiar tekstu
- RSS
-