Odpowiedzialny biznes

Wytypuj bilet na mecz

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
08 października 2009
Wytypuj bilet na mecz

Zbliża się koniec eliminacji do mistrzostw świata, a naszym piłkarzom zostały do rozegrania dwa spotkania. Chociaż mamy już tylko matematyczne szanse na awans, to trzeba wierzyć i kibicować do ostatniego gwizdka sędziego. Wiem, że lubicie konkursy, dlatego nie mogłem sobie odmówić jego zorganizowania. Patryjota nawet "dopominał" się go e-mailowo. Dlatego tym bardziej nie mogę zawieść! Do wygrania są: bilet na mecz Polska - Słowacja w Chorzowie, ciepły polar Orange i reprezentacyjna koszulka Nike. Sam konkurs jest prosty. Proszę Was o wytypowanie wyników meczów, które odbędą się w naszej grupie 10 października, czyli Czechy - Polska oraz Słowacja - Słowenia. Każdy ma po dwa strzały. Wygrywa ten, kto jako pierwszy trafi dwa poprawne wyniki. Jeśli nikomu się nie uda, to nagrody wędrują do tych co będą najbliżej. W przypadku kilku trafień kto pierwszy, ten lepszy. Zabawa trwa od teraz do soboty 10 października do godz. 12.00. Zapraszam do typowania.


Oferta

Neostrada tańsza i z TV bardziej związana

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
07 października 2009
Neostrada tańsza i z TV bardziej związana

Dziś zaprezentowaliśmy nową ofertę neo z TV, która startuje od 9 października. Nie będę pisał o cenach, pakietach i promocjach, bo takie informacje znajdziecie na http://biuroprasowe.orange.pl/ Wolę skomentować naszą filozofię i pomysł na biznes w obecnych warunkach rynkowych. Nie jest żadną tajemnicą, że nie mamy szans w wojnie cenowej, ponieważ wraz z obniżką ceny detalicznej TP, operatorzy BSA (Netia, Dialog itd) mają prawo do automatycznej przeceny oferty hurtowej z rabatem 51 proc. Z identycznych powodów ekonomicznych budowa sieci FTTH, aby później oddawać ją za pół ceny konkurencji jest trudna do przełknięcia. Ciekawe, co powiedziałoby UPC, gdyby musiało na takich zasadach oddać swój "światłowód" 120 Mb np. Netii? Dlatego szukamy innej drogi stawiając na masowego klienta, który nie potrzebuje dużych prędkości, a woli dostać przyzwoity dostęp 1,2, czy 6 Mb za rozsądną cenę wraz z dodatkowymi usługami, które według badań marketingowych są coraz bardziej pożądane przez abonentów. Stąd obniżyliśmy ceny podstawowych prędkości neo, ale przede wszystkim rozszerzyliśmy dostępność kanałów telewizyjnych, dając jednocześnie dobre promocje. Oczywiście nie wszystkim takie rozwiązanie trafia w potrzeby, ale jestem pewny, że wielu wybierze właśnie naszą ofertę ze względu na usługę TV i VoD. Mogę obiecać, że ofertę będziemy konsekwentnie rozszerzać i zapewniać jak najlepszą jej jakość.


Oferta

Osiedlowe monopole

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
06 października 2009
Osiedlowe monopole

Od czasu do czasu media interesują się osiedlowymi monopolami telekomunikacyjnymi. Chodzi o to, że mieszkańcy wielu bloków, czy wręcz całych osiedli są skazani na jednego dostawcę Internetu i telefonu stacjonarnego. Nie jest rzadkością, że operatorzy na różne sposoby dealują z developerami, aby mieć wyłączność. W końcu to czysty zarobek dla obydwu stron, ale na pewno mieszkańcy na tym nie korzystają. Jedyną firmą, która ma obowiązek udostępniania konkurencji swojej sieci jest TP i dzięki temu tylko nasi klienci mają prawdziwą swobodę wyboru dostawcy usług. Niby mamy uregulowania prawne, były już pierwsz wyroki, ale problem nie chce zniknąć. Piszę o tym dlatego, że Dziennik Internatów przepytał mnie i Karola Wieczorka z Netii, co o tym sądzimy http://di.com.pl/news/28968,0,Monopol_na_internet_w_budynku_-_punkt_widzenia_TP.html Zadał też pytania kablówkom i jestem bardzo ciekawy ich odpowiedzi. Korzystając z okazji przypominam, że jutro o 11.00 jest konferencja prasowa, na której zaprezentujemy nową ofertę neo z TV. Po niej napiszę kilka słów komentarza.

Scroll to Top