Dziś zaprezentowaliśmy nową ofertę neo z TV, która startuje od 9 października. Nie będę pisał o cenach, pakietach i promocjach, bo takie informacje znajdziecie na http://biuroprasowe.orange.pl/ Wolę skomentować naszą filozofię i pomysł na biznes w obecnych warunkach rynkowych. Nie jest żadną tajemnicą, że nie mamy szans w wojnie cenowej, ponieważ wraz z obniżką ceny detalicznej TP, operatorzy BSA (Netia, Dialog itd) mają prawo do automatycznej przeceny oferty hurtowej z rabatem 51 proc. Z identycznych powodów ekonomicznych budowa sieci FTTH, aby później oddawać ją za pół ceny konkurencji jest trudna do przełknięcia. Ciekawe, co powiedziałoby UPC, gdyby musiało na takich zasadach oddać swój "światłowód" 120 Mb np. Netii? Dlatego szukamy innej drogi stawiając na masowego klienta, który nie potrzebuje dużych prędkości, a woli dostać przyzwoity dostęp 1,2, czy 6 Mb za rozsądną cenę wraz z dodatkowymi usługami, które według badań marketingowych są coraz bardziej pożądane przez abonentów. Stąd obniżyliśmy ceny podstawowych prędkości neo, ale przede wszystkim rozszerzyliśmy dostępność kanałów telewizyjnych, dając jednocześnie dobre promocje. Oczywiście nie wszystkim takie rozwiązanie trafia w potrzeby, ale jestem pewny, że wielu wybierze właśnie naszą ofertę ze względu na usługę TV i VoD. Mogę obiecać, że ofertę będziemy konsekwentnie rozszerzać i zapewniać jak najlepszą jej jakość.