Jak Google i Apple z garażowych firm stały się gigantami? Czy na kaskach dla owiec można zarobić miliony? Ile nóg potrzebuje start – up, żeby odnieść sukces? Co robią hinduscy inżynierowie z plastikowych słomek? Jak firmy stosują strategię Elżbiety Batory, żeby podnieść swoją innowacyjność?
Dowiecie się tego z rozmowy, którą przeprowadziłam z mega inspirującym człowiekiem: Miłosz Brzeziński, jako coach, psycholog i konsultant biznesowy doradza firmom na całym świecie. A nam zdradził parę tajemnic innowacyjności.
Zapraszam Was na 1. część wywiadu. (i nie mówcie, że za długie, tylko oglądajcie,bo naprawdę warto :-))
Konkurs: napiszcie w komentarzach, jakie innowacje wprowadziliście, lub chcielibyście wprowadzić w swojej firmie, żeby pracowało Wam się lepiej i wydajniej? Puśćcie wodze fantazji. Dla autorów najciekawszych wypowiedzi mam książki Miłosza: „Głaskologia”, „Życiologia czyli o mądrym zarządzaniu czasem”, „Biznes, czyli sztuka budowania relacji” plus gadżety od Orange.
Na odpowiedzi czekam do 23:59 w poniedziałek (9.03). A za tydzień 2. część wywiadu.