Od 12 maja rozpoczyna działalność Miasteczko Myśli. Zostało pomyślane jako miejsce inicjowania debat na najważniejsze tematy dla Orange Polska i rynku, nie tylko telekomunikacyjnego. Pierwszy temat do burzy mózgów to "Klient nasz fan?" Chcemy dyskutować o tym jak trendy kulturowe i społeczne wpływają na zachowania klientów, czy lojalność jest jeszcze wartością w czasach „klientów nomadów” i jak obsługiwać klientów przez cyfrowe kanały kontaktu. Uczestnikami debaty będą fachowcy - przedstawiciele innowacyjnych firm, wyższych uczelni i instytucji. Debaty będą odbywać się cyklicznie. Startujemy o godz. 12.00 Wszyscy chętni mogą śledzić przebieg pierwszej debaty w necie, link poniżej. Partnerem medialnym wydarzenia jest Rzeczpospolita.
Jestem z natury optymistką dlatego wierzę, że w Miasteczku Myśli uda nam się stworzyć atmosferę twórczego fermentu, dzięki której w otwartej dyskusji tworzone będą nowe pomysły i rozwiązania. A Wy? Co myślicie o tym projekcie? Dla tych wszystkich, którzy tak jak ja, kibicują naszemu nowemu przedsięwzięciu, "Miasteczko Myśli" przygotowało drobne gadżety, a ja chętnie je rozdam :-) Dokończcie zdanie "Klient nasz..." tak jak Wy to widzicie i uzasadnijcie krótko w komentarzach, dlaczego? Na odpowiedzi czekam do wtorku. 10 najciekawszych nagrodzę takimi zestawami: