;

Reklama

Zależy nam, abyście mieli lepiej (0)

Wojtek Jabczyński

3 listopada 2011

Zależy nam, abyście mieli lepiej
0

Dzisiaj startujemy z inną niż zazwyczaj kampanią. W spotach, na billboardach i w Internecie pokażemy, że możecie łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki m.in. usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca. Komunikujemy konkretne, przydatne rozwiązania, ale zarazem chcemy jeszcze raz podkreślić, że słuchamy Waszych oczekiwań i w miarę możliwości staramy się je spełniać. Sam wielokrotnie na blogu prosiłem Was o uwagi, z których później część była uwzględniana. Ostatnia nasza akcja na Facebooku, która przez część mediów i internautów, była krytykowana za zbytnią otwartość, jest dobrym przykładem, że nie boimy się konstruktywnej krytyki i serio traktujemy social media. Oczywiście nie jestem naiwny i wiem, że Wasze oczekiwania są często większe niż możemy od razu zaoferować, czy od strony marketingowej, czy technicznej. To może niektórych z Was denerwować i dawać sposobność, aby sobie po nas pojeździć. Nie zmieni to jednak naszych celów, że chcemy prowadzić z wami rozsądny dialog (choć często bolesny, czego nie raz doświadczyłem) i oferować coraz lepszą obsługę. Więcej informacji o naszej kampanii oraz spot do obejrzenia znajdziecie tutaj.

Udostępnij: Zależy nam, abyście mieli lepiej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Reklama

W Orange łatwiej (0)

Tomasz Owsianko

3 listopada 2011

W Orange łatwiej
0

Orange startuje dziś z kampanią prezentującą trzy ciekawe rozwiązania dla klientów.Odpowiadają one na Wasze najczęstsze bolączki: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków czy dobrać ofertę do indywidualnych potrzeb.

Nasze reklamy będziecie mieli okazję oglądać przez cały listopad w telewizji, prasie, internecie i na bilbordach. Dziś premierowo jedna z nich.

W kampanii chodzi o dotarcie do naszych klientów z informacją, że mamy dla nich usługi, które pomagają rozwiązać problemy techniczne – forum pomocy technicznej, dobrać najlepszą ofertę – wirtualny doradca Orange czy kontrolować ilość wykorzystanych minut i sms-ów wpisując na telefonie kod (*103*#) bądź wysyłając SMS o treści ILE pod numer 8005. Mam nadzieję, że któraś z nich już wkrótce się Wam przyda.

Udostępnij: W Orange łatwiej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Kibicowanie bez przemocy (0)

Monika Kulik

2 listopada 2011

Kibicowanie bez przemocy
0

Już 6. raz zapraszamy szkoły do programu „Szkoła bez przemocy”. Co roku staramy się znaleźć temat przewodni dla tej akcji – mówiliśmy już o społecznościach szkolnych czy wolontariacie. Teraz będzie to sport, Euro 2012 to świetna okazja, byśmy porozmawiali o tym, że kibicowanie może być „fair play”. Uwaga, do programu szkoły mogą  się zgłaszać do 10 listopada.

A jakie zadania czekają szkoły? W tym roku mamy m.in.: konkurs na scenariusz „Dnia Fair Play”, konkurs na kodeks fair play, koszulkę promującą ideę Programu, czy na najlepszy zespół kibiców. A wiosną 2012 roku zorganizowana zostanie ogólnopolska akcja zbierania podpisów w szkołach pod listem otwartym do władz RP zwierającym apel o utrzymanie bezpieczeństwa na stadionach.

Podczas inauguracji Programu towarzyszyły nam maskotki EURO 2012 Slavek i Slavko, a młodzież ze Szkoły Podstawowej nr 12 w Warszawie przygotowała pokaz kibicowania. Fajnie, jakbyśmy na stadionach mogli oglądać takie właśnie popisy kibicowania….

Zapraszam do obejrzenia relacji z imprezy.

Udostępnij: Kibicowanie bez przemocy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej