Dzisiaj startujemy z inną niż zazwyczaj kampanią. W spotach, na billboardach i w Internecie pokażemy, że możecie łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki m.in. usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca. Komunikujemy konkretne, przydatne rozwiązania, ale zarazem chcemy jeszcze raz podkreślić, że słuchamy Waszych oczekiwań i w miarę możliwości staramy się je spełniać. Sam wielokrotnie na blogu prosiłem Was o uwagi, z których później część była uwzględniana. Ostatnia nasza akcja na Facebooku, która przez część mediów i internautów, była krytykowana za zbytnią otwartość, jest dobrym przykładem, że nie boimy się konstruktywnej krytyki i serio traktujemy social media. Oczywiście nie jestem naiwny i wiem, że Wasze oczekiwania są często większe niż możemy od razu zaoferować, czy od strony marketingowej, czy technicznej. To może niektórych z Was denerwować i dawać sposobność, aby sobie po nas pojeździć. Nie zmieni to jednak naszych celów, że chcemy prowadzić z wami rozsądny dialog (choć często bolesny, czego nie raz doświadczyłem) i oferować coraz lepszą obsługę. Więcej informacji o naszej kampanii oraz spot do obejrzenia znajdziecie tutaj.
- rozmiar tekstu
- RSS
-