Rozrywka

Zależy nam, abyście mieli lepiej

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
03 listopada 2011
Zależy nam, abyście mieli lepiej

Dzisiaj startujemy z inną niż zazwyczaj kampanią. W spotach, na billboardach i w Internecie pokażemy, że możecie łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki m.in. usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca. Komunikujemy konkretne, przydatne rozwiązania, ale zarazem chcemy jeszcze raz podkreślić, że słuchamy Waszych oczekiwań i w miarę możliwości staramy się je spełniać. Sam wielokrotnie na blogu prosiłem Was o uwagi, z których później część była uwzględniana. Ostatnia nasza akcja na Facebooku, która przez część mediów i internautów, była krytykowana za zbytnią otwartość, jest dobrym przykładem, że nie boimy się konstruktywnej krytyki i serio traktujemy social media. Oczywiście nie jestem naiwny i wiem, że Wasze oczekiwania są często większe niż możemy od razu zaoferować, czy od strony marketingowej, czy technicznej. To może niektórych z Was denerwować i dawać sposobność, aby sobie po nas pojeździć. Nie zmieni to jednak naszych celów, że chcemy prowadzić z wami rozsądny dialog (choć często bolesny, czego nie raz doświadczyłem) i oferować coraz lepszą obsługę. Więcej informacji o naszej kampanii oraz spot do obejrzenia znajdziecie tutaj.


Rozrywka

W Orange łatwiej

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
03 listopada 2011
W Orange łatwiej

Orange startuje dziś z kampanią prezentującą trzy ciekawe rozwiązania dla klientów.Odpowiadają one na Wasze najczęstsze bolączki: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków czy dobrać ofertę do indywidualnych potrzeb.

Nasze reklamy będziecie mieli okazję oglądać przez cały listopad w telewizji, prasie, internecie i na bilbordach. Dziś premierowo jedna z nich.

W kampanii chodzi o dotarcie do naszych klientów z informacją, że mamy dla nich usługi, które pomagają rozwiązać problemy techniczne - forum pomocy technicznej, dobrać najlepszą ofertę - wirtualny doradca Orange czy kontrolować ilość wykorzystanych minut i sms-ów wpisując na telefonie kod (*103*#) bądź wysyłając SMS o treści ILE pod numer 8005. Mam nadzieję, że któraś z nich już wkrótce się Wam przyda.


Odpowiedzialny biznes

Kibicowanie bez przemocy

Monika Kulik Monika Kulik
02 listopada 2011
Kibicowanie bez przemocy

Już 6. raz zapraszamy szkoły do programu „Szkoła bez przemocy”. Co roku staramy się znaleźć temat przewodni dla tej akcji - mówiliśmy już o społecznościach szkolnych czy wolontariacie. Teraz będzie to sport, Euro 2012 to świetna okazja, byśmy porozmawiali o tym, że kibicowanie może być „fair play”. Uwaga, do programu szkoły mogą  się zgłaszać do 10 listopada.

A jakie zadania czekają szkoły? W tym roku mamy m.in.: konkurs na scenariusz „Dnia Fair Play", konkurs na kodeks fair play, koszulkę promującą ideę Programu, czy na najlepszy zespół kibiców. A wiosną 2012 roku zorganizowana zostanie ogólnopolska akcja zbierania podpisów w szkołach pod listem otwartym do władz RP zwierającym apel o utrzymanie bezpieczeństwa na stadionach.

Podczas inauguracji Programu towarzyszyły nam maskotki EURO 2012 Slavek i Slavko, a młodzież ze Szkoły Podstawowej nr 12 w Warszawie przygotowała pokaz kibicowania. Fajnie, jakbyśmy na stadionach mogli oglądać takie właśnie popisy kibicowania....

Zapraszam do obejrzenia relacji z imprezy.

Scroll to Top