;

Oferta

Zapraszamy do Orange po dekoder DVB-T2 (7)

Ewa Przybylińska

8 kwietnia 2022

Zapraszamy do Orange po dekoder DVB-T2
7

Przypominam, że trwa zmiana standardu nadawania telewizji naziemnej. Przełączanie odbywa się stopniowo. Już 25 kwietnia obejmie klientów kolejnych województw: kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, zachodniopomorskiego i wielkopolskiego.

Dla części użytkowników możliwość odbioru lepszej jakości obrazu i dźwięku oznacza jednak potrzebę wymiany dekodera. Nowocześniejsze urządzenie można dostać także w naszych salonach i oczywiście skorzystać z rządowego dofinansowania w wysokości 100 zł.

Polecamy dekoder DVB-T2 Tuner TechniSat ALMA 2820, który dzięki wejściom HDMI i SCART, łatwo podłączycie do telewizora. Przy użyciu jednego pilota włączycie lub wyłączycie jednocześnie telewizor i dekoder. A jeśli chcecie nagrać ulubiony film czy program, wystarczy podłączyć do dekodera pendrive lub zewnętrzny dysk nawet o pojemności do 1 TB.

Dekoder dostępny jest we wszystkich kanałach sprzedaży Orange (również poprzez infolinię 801234567 oraz w sklepie internetowym). Jednak tylko w salonach można skorzystać z płatności w ramach rządowego dofinansowania.

Więcej informacji, jak przygotować się na zmianę sygnału nadawania telewizji naziemnej, znajdziecie na stronie. Natomiast szczegóły dotyczące urządzenia znajdziecie tutaj.

Udostępnij: Zapraszamy do Orange po dekoder DVB-T2
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Henryk 16:48 08-04-2022
    Nie obsługuje 4K, więc dajmy TVP 4K na tym i z tego nie obejrzysz..........i UHD, HbbTV też nie obsługuje, brak połączenia z net, wi-fi, aktualizacji listy kanały i inne, też pewnie brak.
    Odpowiedz
    • komentarz
      ArturQ 13:19 18-04-2022
      A który obsługuje?
      Odpowiedz
    • komentarz
      Kama 13:28 07-06-2022
      Dekoder nie działa , migające piksele . posiada kolorowe diody które cały czas świecą.
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 21:01 08-04-2022
    Poszukuję najtańszego dekodera! Dla mojej mamy konieczne jest TYLKO i wyłącznie dekodowanie programów bez żadnych wodotrysków i pierdół!!! Niestety ten wasz jest lekko za drogi :P W jednym z popularnych sklepów czerwonego owada w czarne kropeczki miał być po 69,90zł!!! Ale niestety tylko w gazetce, bo w rzeczywistości BRAK! :(
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 07:05 09-04-2022
    Orange mógłby zabrać się za ważniejsze sprawy niż sprzedaż np: dekoderów i praca nad stroną o temacie DVB-T2. Przecież poza sprzedażą Orange nie czerpie żadnych zysków z TV naziemnej, a dostęp do sprzętu jest szeroki, tak jak informacje o DVZB-T2. Po co do tego angażować ludzi. Można by ten cenny czas i zasoby poświęcić na dopracowanie niedziałającej apki czy konta Mój Orange. No cóż, jak to często pada, szczególnie na forum Nasz Orange: Taki model biznesowy.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:31 14-04-2022
      Czy ja wiem czy nie ma to sensu? Być może jakiś procent ludzi którzy przyjdą po zakup dekodera zdecydują się na zakup innej oferty z tv i większym pakietem kanałów. Ja uważam że na to jakiś biznesowy sens.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Mark 18:41 08-05-2022
    I ten potrzebny przewód HDMI za 44zet, czyli ponad 1/3 wartości dekodera. To jakiś żart.
    Odpowiedz

;

Zielony Operator

Dołącz do Re-generacji! (5)

Hania Jaworska-Orthwein

8 kwietnia 2022

Dołącz do Re-generacji!
5

Wystartowaliśmy z programem Re. Będziemy jeszcze bardziej zachęcać do dłuższego używania urządzeń, naprawiania ich, wybierania odnowionych modeli, a także odpowiedzialnego pozbywania się niepotrzebnych urządzeń, dając im szansę na drugie życie.

Idea programu Re skupia się na zadbaniu o planetę w czterech, konkretnych krokach. Wydłużaniu życia urządzeń (regeneracja – naprawa), zawracaniu ich do obiegu (recykling – zwrot, recykling – odkup) i dawaniu im nowego życia (renowacja – odnowa).

Dlaczego Re? Oryginalnie grupowy program Orange bazuje na angielskich słowach z przedrostkiem re (Return, Repair, Refurbish, Recycle). W Polsce musieliśmy się trochę nagimnastykować by je zrozumiale zaadoptować i aby były komunikacyjnie spójne.

Recykling – odkup

Warto skorzystać z oferty odkupu, dzięki której smartfony wracają do obiegu. Odzyskujecie część ich wartości, a urządzenie dostanie szansę na drugie życie. W Orange odkupujemy używane, sprawne smartfony. Wystarczy przynieść je do salonu Orange. Nasz pracownik wyceni urządzenie na miejscu i otrzymacie bon na zakupy w naszych salonach. Można też wycenić smartfon na naszej stronie, wysłać go bezpłatnie kurierem, a pieniądze otrzymacie przelewem.

Renowacja – odnowa

W naszej ofercie znajdziecie ciekawą ofertę i coraz więcej odnowionych smartfonów. Wyglądają oraz działają jak nowe, są objęte gwarancją i zdecydowanie tańsze. Nie dostrzeżecie różnicy a planeta Wam podziękuje. Odnowa sprzętów to niższe emisje CO2 niż te powstające przy produkcji nowych urządzeń.

Regeneracja – naprawa

Dzięki usłudze Orange Smart Care naprawicie urządzenie i będziecie mogli dłużej z niego korzystać. Oferujemy atrakcyjną ofertę napraw po- i pozagwarancyjnych. Jak skorzystacie z usługi, my pokryjemy koszty naprawy uszkodzenia mechanicznego lub zalania smartfona. Usługę możecie włączyć, kiedy podpisujecie lub przedłużacie umowę. Możecie ją aktywować także na dotychczasowym urządzeniu.

Recykling – zwrot

Recykling elektroniki pozwala wykorzystać materiały, z których są zrobione urządzenia w efektywniejszy i bezpieczniejszy dla środowiska sposób. Macie zużyty telefon, z którym nie wiecie co zrobić – wrzućcie go do specjalnego pojemnika w dowolnym salonie Orange. Przekażemy go do utylizacji.

Program Re przekłada się na Re-dukcję emisji gazów cieplarnianych w Zakresie 3, a więc generowanych przez naszych dostawców i klientów. Wpisuje się też w naszą strategię klimatyczną #OrangeGoesGreen, zgodnie z którą najpóźniej do 2040 roku osiągniemy pełną neutralność klimatyczną netto. W tym dla całości emisji w Zakresie 3.

Udostępnij: Dołącz do Re-generacji!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Ron 19:02 08-04-2022
    Używany "ref", nie dla mnie fujj, mało higieniczne. Naprawa ok, ale tylko na orginalne części co jest mało prawdopodobne, a potem same problemy. Wiem, bo przez chwile byłem w branży.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 07:12 09-04-2022
    Z tego RE nie skorzystam. Nawet jak bym chciał, to Orange nie chce odkupić ode mnie używanego sprzętu. Po prostu ja użytkuję smartfony do granic przydatności. Jak już nie daje się z nich dzwonić, słaba bateria lub potłuczone szkiełko, ale jeszcze coś widać, instaluję apkę radiową i jeszcze przez kilka lat służy jako radio internetowe. Jak już nawet apki nie działają, to niestety Orange takich sprzętów już nie chce. Ostatnio w tamtym roku wymieniłem spartfona na nowszego, do android 4.1 już nie dawał rady z obsługą aplikacji. U mnie czas funkcjonowania smartfona wynosi około 6-8 lat. Po tym czasie to już niestety elektroniczny szmelc, który nadaje się do muzeum lub utylizacji.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Hania 12:35 11-04-2022
      Im dłużej korzystamy z urządzeń tym lepiej, a jak się zużyją warto przekazać do utylizacji. Zapraszamy do salonów Orange, w których stoją pojemniki na taki stary telefon do recyklingu. Dzięki temu zostaną odzyskiwane wartościowe komponenty.
      Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:27 14-04-2022
      Po takim czasie dokładnie smartfon staje się elektronicznym "odpadem". Wiele zależy też od dego z jakiej oferty korzystamy. Uważam że osoby korzystające z ofert prepaid rzadziej wymieniają smartfony. Jeśli się mylę to mnie poprawcie ?
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jacek 15:35 04-06-2022
    Przecież ta akcja to jakiś kabaret. Poszedłem w dniu dzisiejszym do salonu Orange, zgodnie z informacją prasową, aby pracownik mi wycenił telefon do odkupu to nic się nie udało załatwić, bo pracownicy o niczym nie wiedzą, nie mają procedur, nie mają takiej opcji w systemie. Straciłem 30 minut stojąc w kolejce aby się dowiedzieć, że nikt w salonie nie został merytorycznie przygotowany do tej akcji
    Odpowiedz

;

Oferta

CANAL+ online dla klientów Orange (6)

Kasia Barys

7 kwietnia 2022

CANAL+ online dla klientów Orange
6

Jak wiosna, to zmiany – także w ofercie Telewizji od Orange. Wszyscy klienci, którzy mają pakiet telewizyjny od CANAL+ mogą bezpłatnie korzystać z nowego serwisu – CANAL+ online. Podpowiadamy także, jak z tej oferty mogą skorzystać nowi klienci.

Dlaczego warto?

Klienci Telewizji od Orange, którzy posiadają pakiet telewizyjny od CANAL+, mogą bezpłatnie korzystać z nowego serwisu – CANAL+ online dla abonentów. Wystarczy, że zarejestrują swoje konto. Szczegóły dostępne są na stronie: https://www.orange.pl/telewizja/canalplus-online

Z serwisu można korzystać na wielu urządzeniach z dostępem do Internetu, m.in.: na komputerze, smartfonie czy tablecie (po ściągnięciu bezpłatnej aplikacji). W CANAL+ online są wybrane kanały telewizyjne oraz treści na żądanie z oferty abonamentowej: filmy, pełne sezony topowych polskich i zagranicznych seriali m.in.: „Dexter: New Blood”, „Pitbull”, „Klangor” czy „Planeta Singli. Osiem historii” (w przypadku abonentów korzystających z pakietu CANAL+ Prestige lub CANAL+ Select), produkcje dla dzieci oraz doskonałe programy sportowe.

Żeby oglądanie kanałów linearnych oraz treści na żądanie było jeszcze przyjemniejsze, w serwisie dostępnych jest wiele nowoczesnych funkcji, m.in.: Timeshift, czyli możliwość przewijania, zatrzymywania i wznawiania oglądania kanałów na żywo; Start-Over –rozpoczynanie oglądania programu na żywo od początku. Można także pobierać treści na urządzenia mobilne i oglądać je później offline. Na wybranych kanałach linearnych jest opcja backward EPG – odtworzenie materiału, który był emitowany do 14 dni wstecz, a dzięki Multi-Live – można oglądać do 4 programów sportowych lub informacyjnych na jednym ekranie jednocześnie. Ponadto każdy użytkownik, w ramach jednego konta, może utworzyć do 10 profili i cieszyć się z treści dostosowanych specjalnie dla niego.

Jak zamówić pakiet?

Nowi klienci, którzy chcą zamówić dodatkowe pakiety telewizyjne od CANAL+, w ramach których zyskają też dostęp do serwisu CANAL+ online, mają do dyspozycji: pakiet CANAL+ Prestige za 49,99 zł/mies., pakiet CANAL+ Select za 39,99 zł/mies. lub pakiet Extra+ za 29,99 zł/mies. Przez pierwsze 3 miesiące pakiety dostępne są za 0 zł przy umowie na 24 miesiące.

Pakiety od CANAL+ można dokupić w ramach posiadanej w Orange oferty z Internetem i TV, a także w ramach Orange Love Standard lub Orange Love Extra (Internet, TV, abonament komórkowy). Z kolei klienci, którzy kupią Orange Love Premium mają już kanały z pakietu CANAL+ Prestige w cenie swojego abonamentu.

Dodatkowo, obecni abonenci Telewizji od Orange  w technologii kablowej, którzy korzystają z Dekodera Premium 4K lub Dekodera 4K, mogą w dowolnym momencie trwania swojej umowy, w prosty sposób kupić pakiet od CANAL+ bezpośrednio na swoim dekoderze (bez konieczności wizyty w salonie sprzedaży czy kontaktu z infolinią). Wystarczy, że skorzystają z opcji „Dokup pakiet”, którą znajdą na stronie startowej dekodera.

Udostępnij: CANAL+ online dla klientów Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:31 07-04-2022
    O proszę, pozytywna zmiana.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Leon 05:42 08-04-2022
    Tak, ale dla abonentów sat. DTH Orange TV z Canal+ brak jest dostępu do Orange GO? Czemu? Po wpisaniu swojego loginu i kodu zaufanego wywala nieprawidłowy login i hasło i nie da zalogować, ani nic obejrzeć ze swoja oferta Orange TV! Klienci IPTV uzyskali dostęp do tego i tego, A DTH mają tylko sam Canal+ Onlne.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Rene 18:20 14-04-2022
    Dzień dobry Niestety oferta jest niedostępna. Mam Canal plus w Orange Love, Pakiet super duper wszystko. Ôd kilku dni próbuję zarejestrować usługę w formularzu a odpowiedź jest zawsze jedna. Ups usterka, skontaktuj się z Orange. Skontaktowałem się i ciiiisza od 4 dni. Więc niestety kicha.
    Odpowiedz
    • komentarz
      oofa 12:44 23-11-2022
      Ja mam niestety to samo .Trzech konsultantow i nic kicha
      Odpowiedz
  • komentarz
    Yoor 21:34 27-06-2022
    Niestety, po utworzeniu konta w Canal+ online, na podstawie umowy z pakietem C+ Prestige, mam dostęp do bardzo nielicznych programów czy seriali. Chat (-bot - zapewne) C+ odsyła do Orange, a salon Orange do C+. Kicha.
    Odpowiedz
  • komentarz
    AgnieszkaBK 01:25 06-07-2022
    Wszystko pięknie, tylko jak się zarejestrować do Canal+ online mając wykupiony pakiet Canal+ w Orange, jeżeli przy wpisywaniu swojego peselu nie wiem jak to zrobić, bo mój pesel zawiera zera, a numeracji pod okienkami poszczególnych cyfr brak do wpisywania 0, są cyfry od 1 do 12 beż zera. Ktoś mi wytłumaczy, jak mam wpisać w peselu zero. Dziękuję.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej